ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

  • 16-09-2020, 11:09
  • ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

      ბარსელონა (4-2-3-1) ჟირონა
    ნეტუ, პიკე, არაუხო, ბუსკეტსი, გრიზმანი, მესი, კოუტინიო, ტრინკაუ, ალბა, რობერტო, დე იონგი ხუან კარლოსი, კალავერა, ალკალა, ბერნარდო, მოხიკა, გუმბაუ, იბრაჰიმა კებე, ფერნანდესი, საისი, ისკიერდო, ტურმო
    ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი, სემედუ, დემბელე, ლანგლე, ბრეითუეიტი, ჟუნიორი, ალენია, პედრი, რიკი პუჩი, კუენკა, კონრადი
    ბუენო, დელგადო, დიამანკა, ფრანკესა, გალიარი, გრანელი, ლოპესი, მორილია, პრიეგო, რამალიო, სუარესი, ვილია, სებალიოსი
     რონალდ კუმანი  ფრანსისკო როდრიგესი
     1-0 კოუტინიო 20', 2-0  მესი 45'. 2-1 საისი 48' 3-1 მესი 51'

    ს. რობერტო - სემედუ

    პიკე - ლანგლე

    ალბა - ფირპო

    ბუსკეტსი - პუჩი

    კოუტინიო - ალენია

    ტრინკაუ - პედრი

    მესი - დემბელე

    დე იონგი - კონრადი

    გრიზმანი - ბრეითუეიტი

       ტურმო 38', 
     იოჰან კრუიფი
     
     ფატი, ტერ შტეგენი  

    SportTV.ws, Barca TV

    სტატისტიკა
    ბურთის ფლობა
      დარტყმა  
      ზუსტი დარტყმა  
      კუთხური  
      თამაშგარე  
      სეივი  
      ჯარიმა  
      გაფრთხილება  
      პასი  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟირონა
    კომენტარები [ 180 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    gettoo_msd Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:10

    shu1987,
    ხმა ვერ ჩავრთე რამე ლინკი მომეცით სადაც ხმას ჩავრთავ

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: nikusha
    http://0eb.net/video/2545999.html

    გაიხარე <3

    ლინკი მომეცით ხმა ვერ ჩავრთე?

    0
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:08

    https://youtu.be/W0f84hhpZfc

    0
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:08

    ციტატა: nikusha
    http://0eb.net/video/2545999.html

    გაიხარე <3

    4
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:07

    ციტატა: philipe coutinho
    ნორმალური თამაშია ამხანაგურია და მეტს არც უნდა ველოდეთ პოზიტივი კი ბევრი იყო
    1) არ გვეირდება ცენტრალური მცველი არაუხოს მიეცეს დრო და ეს ბიჭი სასწაული გაიზრდება სისწრაფე, პასი, სიმაღლე, ჯანი ყველაფერი აქვს თან ყველა მაღალი ბურთის დროს საჯარიმოში სახიფათო მომენტს ქმნის ანუ გოლის ალღო აქვს
    2) გუნდი ცდილობს მესის გარეშე თამაშს რაც რიგ შემთხვევებში გამოჩნდა მაგრამ მაინც ირივე გოლი მესის გავლით გავიდა ამიტომ მაგაზე მეტია სამუშაო
    3) ტრინკაო კაი ბიჭია უბრალოდ ზოგჯერ ბურთის დროულად გაცემა უჭირს, ეს იმედია ამხანაგურები რომაა მაგიტომ უნდა კუმანს თავისი შესაძლებლობები აჩვენოს თორე სეზონი რომ დაიწყება მერეც თუ მასე ითამაშა გაუჭირდება, არადა ნიჭი აშკარად აქვს და იმედია გამოიყენებს
    4)კოუტინიო ძალიან კარგად გამოიყურება და იმედია ის კოუტინიო დაგვიბრუნდება რაც გვინდოდა თავის დროზე.

    დეიონგმა კი აშკარად ჩააგდო თამაში და ყველაზე ცუდი იყო გუნდიდან მაგრამ ეგ არაფერი ფრენკის მჯერა რო ეს ერთჯერადი შემთხვევაა.

    ვნახოთ მეორე ტაიმში პედრი დემბელე და პუჩი რას იზამენ 💪

    დეიონგს რაც შეეხება ბუსკეცთან ერთად დგას რას ელოდით ??? მთელი სეზონი ვერ თამაშობდა ბუსკეცის გვერდით , წინა თამაშში არ ყავდა ბუსკეცი გაცილებით მოძრავი და მებრძოლი ედგა და კი ითამაშა კარგად, გაიგედ ბუსკეცის ადგილი ძირითადში აღარაა მისი დიდი პატივისცემის მიუხედავად... ასევეა სუარესი და კი უშვებენ....გრიზმანი მუშააო და მაგის მუშაობა არ გაიშვას მუშაა წავიდეს სტროიკაზე იმუშაოს ტიპს ატლეტიკოში გონია კიდე თავი მისი კალიბრის ფეხბურთელს ასე თავის დამკვიდრება არ უნდა უჭირდეს.... რობერტო გაცილებით კარგია შემტევად ვიდრე მცველად არაა მაგის ადგილი მანდ და რაუნდა მოითხოვო მეტი.... ალბას საკაიფოდ აქვს მომატებული აშკარაა... პიკეც დგას რა ამ სეზონს და ვსიო ან წავა ან სკამი.... დანარჩენი ახალგაზრდები განსაკუთრებით კარგები არიან ....სემედუ კიდე უნიჭოა და ჰაა ერთი რამოსს რომ გაუკეთა ეგ იყო და ეგ ტიპმა ჩაქიმა ვეღარც დარბის ერთი სირბილი იცოდა...

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:07

    ციტატა: Messiah
    საყურებელი ლინკი გააძრეთ ძმებო

    http://0eb.net/video/2545999.html

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:07

    ციტატა: MTG8
    პედრის და პუჩის რა კარგი კადრი იყო 🤙🏼 ვინმე ამოჭრილს თუ გაჩითავთ გამოუშვით პმ-ში


    შეგიძლია ლინკი ჩამიგდო სადაც უყურებ ?

    1
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:06

    პედრის და პუჩის რა კარგი კადრი იყო 🤙🏼 ვინმე ამოჭრილს თუ გაჩითავთ გამოუშვით პმ-ში

    0
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:04

    საყურებელი ლინკი გააძრეთ ძმებო

    2
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:04

    ახლა კოღოს ვგულშემატკივრობ

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:03

    ტრინკაო მესი და გრიზმანი ძან აქტიურად ცვლიან ადგილებს გასაგებია მეორე თამაშია მარა მგონია რო ძაალიალ გუნდურ და შეკრული ფეხბურთის თამაშს აპირებს კუმანი...

    2
    გასულია
    barcachampion Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:03

    http://goooool.org/online/973866_barcelona_girona.html

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:02

    პირველი ტაიმს არაუშავდა მე მომეწონა მარა გამოჩნდა რომ ბუსი და დეიონგი ერთად საყრდენ ზონაში არის საშინელება თითქოს ერთმანეთს ხელს უშლიან დალშე კაი იყო ყველაფერი ნუ დაცვის ხაზი არაუხო-ლენგლე კაი იქნება

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტზეა
    barca`barca Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:02

    https://youtu.be/W0f84hhpZfc
    Vipovee dzlivs. :D

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:00

    ციტატა: barca`barca
    Linki gtxooovt

    http://0eb.net/video/2545999.html

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Bola Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:59

    არაუხო კარგი ბიჭია. ტრინკაოც. მესი თვითონვე ცდილობს რასაც დავაკვირდი ზედმეტად არ იყოს თამასი მასზე დამოკიდებული. ერიდება სიტუაციებს და აცდის ხოლმე სხვას. მარა მაინც ყველაფერი მაგის გავლით ხდება :დდ

    2
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:59

    გრიზმანი შეიძლება ბევრი მომენტით არ გამოირჩევა, მაგრამ კარგად რომ დააკვირდე ძაან დიდ სამუშაოს ასრულებს დაცვაშიც და შეტევაშიც. მოკლედ ძაან კლასნია რა :დდ

    1
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:58

    დაცვას რაც შეეხება პიკე არაუხო უფრო საკაიფოდ გამოიყურება ვიდრე პიკე ლენგლე :) მე ვფიქრობ ლენგლეც არაა ბარსას ძირითადში დასაყენები აი არაუხო აუცილებლად უნდა იდგეს ტიპი მებრძოლია და გაცილებით მეტის პერსპექტივა აქვს ხოლო ლენგლე უნიჭოა ტიპი თამაშს ვერ ატარებს ბარათი არ აიკიდოს.... აი ტოდიბო მაგრად მინდა ათამაშოს კუმანმა რაა არაუხოსთან ერთად, არაუხო რამდენადაც ცოტათი მძიმეა ტოდიბო იმდენად მოქნილია და მაგრად შეავსებენ ერთმანეთს თავზე კიდე ორივე კარგია... კუენკაც უნდა დააწინაუროს კუმანმა არაა ცუდი ბიჭი...

    4
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:58

    კოუ მესი და არაუხო საუკეთესოები იყვნენ არვიცი რა თუ არაუხომ ლენგლე ვერ ამოაგდო კუმანის უდიდესი შეცდომა იქნება!!!

    3
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:57

    ნორმალური თამაშია ამხანაგურია და მეტს არც უნდა ველოდეთ პოზიტივი კი ბევრი იყო
    1) არ გვეირდება ცენტრალური მცველი არაუხოს მიეცეს დრო და ეს ბიჭი სასწაული გაიზრდება სისწრაფე, პასი, სიმაღლე, ჯანი ყველაფერი აქვს თან ყველა მაღალი ბურთის დროს საჯარიმოში სახიფათო მომენტს ქმნის ანუ გოლის ალღო აქვს
    2) გუნდი ცდილობს მესის გარეშე თამაშს რაც რიგ შემთხვევებში გამოჩნდა მაგრამ მაინც ირივე გოლი მესის გავლით გავიდა ამიტომ მაგაზე მეტია სამუშაო
    3) ტრინკაო კაი ბიჭია უბრალოდ ზოგჯერ ბურთის დროულად გაცემა უჭირს, ეს იმედია ამხანაგურები რომაა მაგიტომ უნდა კუმანს თავისი შესაძლებლობები აჩვენოს თორე სეზონი რომ დაიწყება მერეც თუ მასე ითამაშა გაუჭირდება, არადა ნიჭი აშკარად აქვს და იმედია გამოიყენებს
    4)კოუტინიო ძალიან კარგად გამოიყურება და იმედია ის კოუტინიო დაგვიბრუნდება რაც გვინდოდა თავის დროზე.

    დეიონგმა კი აშკარად ჩააგდო თამაში და ყველაზე ცუდი იყო გუნდიდან მაგრამ ეგ არაფერი ფრენკის მჯერა რო ეს ერთჯერადი შემთხვევაა.

    ვნახოთ მეორე ტაიმში პედრი დემბელე და პუჩი რას იზამენ 💪

    3
    --------------------
    Forca Barca!!!
    საიტზეა
    barca`barca Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:57

    Linki gtxooovt

    0
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV