ფრენკი დე იონგი მანჩესტერ იუნაიტედში გადადის | ჟერარ რომერო

ფრენკი დე იონგი მანჩესტერ იუნაიტედში გადადის | ჟერარ რომერო

ცნობილი ესპანელი ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, ფრენკი დე იონგი 95%-ით "მანჩესტერ იუნაიტედში" გადავა.

წყაროს ცნობით, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობისგან აღნიშნული გადაწყვეტილება ეკონომიკური სიტუაციით აიხსნება - კლუბი დაახლოებით 70-80 მილიონს მიიღებს. 

რომეროს თქმით, მომავალი სეზონისთვის ფინანსური მდგომარეობის გამოსასწორებლად, კატალონიელებს 30 ივნისამდე მნიშვნელოვანი ფეხბურთელის გაშვება მოუწევთ.

ამასთან, კლუბში დარწმუნებულნი არიან, რომ, თუ ნიდერლანდელი გუნდში კიდევ 1 წლით დარჩება, მასში გადახდილ თანხას დაკარგავენ, რადგან უკვე 3 წელია, დე იონგი გაცემულ ავანსებს ვერ ამართლებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 77 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #37 12 მაისი 2022 08:52
    0
    მშვრნიერი იქნება გუნდისთვისაც და ამ ძალით ვარსკვლავისთვისაც
    Culé [?]
    #36 12 მაისი 2022 08:25
    0
    იმედია ჩუამენს მაინც იყიდიან. სილვას ტრანსფერი ძალიან მეეჭვება. ჩემი აზრით კუნდეს და ჩუამენს იყიდიან. კუნდესთან მოლაპარაკებები მიდისიო. რაც შეეხება დე იონგს მოდით ვაღიაროთ რომ გააფუჭა ბარსამ ფრენკი თავისი ექსპერიმენტებბით. იმდენი ქნეს რომ არც ცენტრნახევარმცველად ვარგა, არც შემტევად და საყრდენად კიდევ ივარგებს თუ არა აწი ცაკე საკითხია. ამიტომ ალბათ მისთვისაც და ჩვენთვისაც ასე სჯობს. მე რომ ამას ვიტყვი ფრენკიზე ხომ წარმოგიდგენიათ მაგრამ ფაქტია სახეზე
    [?]
    #35 12 მაისი 2022 07:47
    2
    პოგბა მოვიდეს იქნებ გამოგვადგეს. რაიოლა მიბარდა მიწას და იქნებ დაიკეროს დაბალ ხელფასზე. და ეგ ფული სულ შემტევს ან მცველს მოხმარდეს. დიდად არ მევასება პოგბა მარა ბარსა გამოიყენებდა. იმედია ზუბიმენდის ან სოლერს არ მოათრევენ
    წევრი [?]
    #34 12 მაისი 2022 05:47
    7
    ფრენკი ერთ-ერთი საუკეთესოა გუნდში ჩემიაზრით :) იმედია სარფიანად მაინც დახარჯავს მაგ ფულს სლაპორტა და არ მოიყვანს ყვერან ტორესის ნაირ პერსპექტიულ უფეხო ახალგაზრდას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 12 მაისი 2022 03:54
    2
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: M10 S9 D11
    კაი გაყიდონ ფრენკი ერთა ამათ ბერნარდო სილვა არ მოუყვანიათ კვერცხებით ჩმოსაკიდები იქნებიან აგერ კესი აგვაშენებ მეორე ხავი 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    ჰალანდი იყიდა ! ჟეზუსი ჰყავს ! და როჟა იმდენად პრო@ია ხულიან ალვარესი აგვახია rage რა ბერნარდო სილვა და რის როდრი ?! ძირითადის ხალხს რატომ დათმობს?!

    ეგ მეც ვერ გავიგე ჰალანდი თუ მიყავდათ ხულიან ალვარესი რაღაში უნდოდათ აწოწიალებენ ეხლა მაგ ბიჭს გუნდიდან გუნდში იჯარით და მოუსპობენ კარიერას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #32 12 მაისი 2022 03:09
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    კაი გაყიდონ ფრენკი ერთა ამათ ბერნარდო სილვა არ მოუყვანიათ კვერცხებით ჩმოსაკიდები იქნებიან აგერ კესი აგვაშენებ მეორე ხავი 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    ჰალანდი იყიდა ! ჟეზუსი ჰყავს ! და როჟა იმდენად პრო@ია ხულიან ალვარესი აგვახია rage რა ბერნარდო სილვა და რის როდრი ?! ძირითადის ხალხს რატომ დათმობს?!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #31 12 მაისი 2022 03:05
    2
    კაი გაყიდონ ფრენკი ერთა ამათ ბერნარდო სილვა არ მოუყვანიათ კვერცხებით ჩმოსაკიდები იქნებიან აგერ კესი აგვაშენებ მეორე ხავი 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #30 12 მაისი 2022 02:37
    2
    როგორც ბარსასთვის ისე ფრენკისთვისაც მომგებიანია ეს ტრანსფერი მაგრამ იმედია წყალში არ გადაყრიან ამ ფულს ისევ 😃 და ბარსას დონის და სტილის მოთამაშეს დაიმატებენ
    ფანი [?]
    #29 12 მაისი 2022 02:18
    3
    80 თუ წაიყვანენ ბარსა მხოლოდ მოგებაში დარჩება, იუნაიტედის რა ვთქვა კიდევ ერთი ლუზერი შეემატებათ მაგ საცოდავებს :დ
    Culé [?]
    #28 12 მაისი 2022 02:16
    1
    ციტატა: Alexander Kiria
    ნეტა ეს უსარგებლო მასტი წაეწუწოს გუნდიდან სხვა უსარგებლოებთან ერთად და თუ გინდა არაუხომ ითამაშოს ნახევარმცველად. ტიპი სამი წელია გუნდშია და ის ვერ გაურკვევია რა პოზიციაზე თამაშობს. ასისტებს ეს ვერ აკეთებს, ჩამშლელად ამან არ ივარგა, გამთამაშებლად ამან არ ივარგა, უსარგებლო ხარა-ხურაა და მოსაშორებელია

    100%..მე ის უფრო მიკვირს ეს მანჩესტერი რაშო ყრის ამდენ ფულებს ისევ))))
    ფანი [?]
    #27 12 მაისი 2022 02:11
    2
    ბერნარდო სილვა მართლა გაასწორებდა დაჟე არც დამწყდება გული ფრენკის წასვლაზე ეგ რო მოიყვანონ მარა მართლა ვინ გამოიშვებს
    გვარდიოლამ დიდი სიხარულით რო გამოგვატანა ტორესი და გარსია ამასაც ისე კიარ გამოუშვებს 😀
    Culé [?]
    #26 12 მაისი 2022 02:07
    2
    მეცოდება მარა რა ვქნა, ბარსა უფროა ცოდო ამათ ხელში, 3 წელია ველოდებით როდის გამოანათებს და ჯერ არ ჩანს ნიშანი. ნამდვილი კულეა და ძაან გაუტყდება თუ გაუშვებენ მარა მარტო კლუბი არაა დამნაშავე, თვითონაც ვერ დადო ის დონე რაც მოეთხოვება.
    ფანი [?]
    #25 12 მაისი 2022 02:06
    3
    ძაან ძაან დიდი მადლობა ბედნიერი და ამაყი წლებისთვის ბარსას და მათ შორის აფერისტ ლაპორტასაც. სუულ კარგად ბრძანდებოდეთ მე წავედი😕🤘 ტურისტების არა იხვი. ფალოსების ჯგროა ეს გუნდი და მართველობა კი არა. ელოდეთ გვარდიოლა დაგიხატავთ, ძირითადის მოთამაშეს. 🤬🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 12 მაისი 2022 02:01
    5
    მენანება მაგრამ გასაშვებია რაც აიაქსში იყო იმის ნახევარიც არარის ბარსელონაში
    წევრი [?]
    #23 12 მაისი 2022 01:58
    6
    3 წელი არაა ცოტა სამ წელში რაღაც უნდა გააკეთო თუ 80 გადაუხდიან უნდა გაუშვა ბერნარდო სილვა ნახევარდაცვაში პედრისთან დახატავდა და კესის რაც შეხეება საკმაოდ მაღალი დონის ფეხბურთელია და ეგეთი ვერზილა საჭიროა გუნდში ყველა ჟღვინტიანები რო არიან ჯანი არაუხოს აქვს მარტო ყველა წამყვან ლიგაში ყველა ტოპ გუნდის ფეხბურთელი უფრო ჯანზეა ვიდრე ბარსასი და დიდი ფაქტორია ეგ.... მევასება ძაან ფრენკი მარა არაფერი გაუკეთებია საიმისო რო კბილებით დავიცვათ 80 დადონ ან 70 გაუშვან და ვინმე მოიყვანონ.... ცხრიანზე ნუნიესი რავიცი ახალგაზრდააა და ჯანზეცაა და კლასნიცაა
    ფანი [?]
    #22 12 მაისი 2022 01:57
    1
    საღოლ ლაპორტას ბრატ🤬 პერესის პენისზე
    არსებული ყველაზე სქელი ძარღვის ფასი არ არის ეგ თქვენი ლაპორტა. მელა ნელა უფრო კარგად დავინახავთ ამ ყველაფერს.
    Culé [?]
    #21 12 მაისი 2022 01:51
    1
    აი პროსტა ფრენკის ნაცვლად ყველაზე მეტად როდრი გამოსწორდებოდა, ბუსის სტილისაა ზუსტად, მაგრამ ვინ გამოგატნევს, ეგ ათ ფრენკის მირჩევნია საყრდენზე
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #20 12 მაისი 2022 01:50
    6
    ლაპორტა შე ყ*ეო ერთი დე იონგზე უკეთესი ნახევარმცევლი არ მოგიყვანი გუნდშიი
    Culé [?]
    #19 12 მაისი 2022 01:49
    5
    აი ბუსკეცს რომ ვერ დააფასებ ტეხავს რა,ახალგაზრდობაში რაც იყო ის ბუსკეცი ნებისმიერ საყრდენს მირჩევნია,ახლა სისწრაფე დაკარგა მაგრამ მაინც ყოვეკთვის იქაა სადაც საჭიროა ბურთს იდეალურად ანაწილებს ინტეკექტი ისეთი აქვს რომ ეგეთი არცერთ ბარსას ფეხბურთელს არააქ და სხვებიც ვერ დაიკვეხნიან, ტემპს საოცრად აკონტროლებს, პასებსაც არიგებს, თან ძაან მაგარს და შეტევეს რომ ეგ შლის, მეტი რა ქნას, პრაიმში რომ იყო მთლად რვაფეხასავით იყო, მაგ დონეს ვერც ფრენკი და ვერცერთი საყდენი დადებს
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #18 12 მაისი 2022 01:41
    1
    ციტატა: Alexander Kiria
    ნეტა ეს უსარგებლო მასტი გაეწუწოს გუნდიდან და თუ გინდა არაუხომ ითამაშოს ნახევარმცველად. ტიპი სამი წელია გუნდშია და ის ვერ გაურკვევია რა პოზიციაზე თამაშობს. ასისტებს ეს ვერ აკეთებს, ჩამშლელად ამან არ ივარგა, გამთამაშებლად ამან არ ივარგა, უსარგებლო ხარა-ხურაა და მოსაშორებელია

    სანამ ფასი აქვს გაყიდიან რო კოუტინიო გრიზმანი არ გამეორდეს