რონალდ კუმანი: ბაიერნმა აჩვენა, რომ უკეთესი გუნდია

რონალდ კუმანი: ბაიერნმა აჩვენა, რომ უკეთესი გუნდია

"ბარსელონას" ნიდერლანდელი მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი, "ბაიერნთან" წაგებულ თამაშს (0-3) აფასებს.

სათამაშო სისტემა? ჩვენ მხოლოდ სამი თავდამსხმელი გვყავდა. რა თქმა უნდა, სასურველია უკეთ ვითამაშოთ, მაგრამ ეს არის, რაც გვაქვს, რაც არის შესაძლებელი.
"ბაიერნმა" აჩვენა, რომ უკეთესი გუნდია. შედეგის გასამართლებელ მიზეზებს არ ვეძებ, თუმცა მათ უკეთესი შემადგენლობა ჰყავდათ როგორც სასტარტო თერთმეტეულში, ასევე სათადარიგოთა სკამზე.
გუნდმა აჩვენა, რომ მომავალი აქვს, ასევე, დაგვიბრუნდებიან ანსუ, აგუერო, დემბელე და სხვები.
უმაღლესი დონის ფეხბურთელი არცისე ბევრი გვყავს. თამაში ოთხი-ხუთი ისეთი ფეხბურთელით დავასრულეთ, რომელიც 18 წლისაა. ისინი "ბაიერნის" ფეხბურთელებს ჩამორჩებიან, თუმცა, დროთა განმავლობაში, სხვაობა შემცირდება. 2-3 წელიწადში ძალიან კარგი ფეხბურთელები გახდებიან.
გულშემატკივარი არსებულ სიტუაციას გაგებით ეკიდება. რეალისტები უნდა ვიყოთ. გუშინ, ალბა ავად იყო, ლუკ დე იონგმა კი პირველი მატჩი ჩაატარა.
პუბლიკის მიერ სერჟი რობერტოსთვის სტვენა არ მომწონს, ყველა ბოლომდე დაიხარჯა.

- ამბობს კუმანი.

ასევე, მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა ჟერარ პიკემაც.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 62 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ახალბედა [?]
    #22 15 სექტემბერი 2021 01:49
    1
    ციტატა: jacky iakovenko
    ძმა პიანიჩი რომ გყავს გუნდში,გრიზმანი,უმტიტი,კოუტიონიო,სკამზე კიარ უნდა გესვას და გაიძახდე ახალგაზრდების დროაოოო.....

    პიანიჩი არა ის კიდე, ერთადერთი სწორი გადაწყვეტილება ეგაა მგონი პიანიჩი რო აითვალწუნა კუმანმა. ძალიან მოკლებული ჰქონდა იუვეშიც და იუვეს ძირითადშიც კი ვერ ხვდებოდა რაზეა საერთოდ საუბარი. გრიზმანი კიდე არა ნაკლები დოდოლაა, უკლასო და უუნარო, თურმე შავ სამუშაოს ასრულებდა კარგად მაგის აპორნი შემტევი დდშვც მე. უმტიტის კიდევ მივცემდი შანსს ერთი ამაში გეთანხმები და ვნახოთ კოუტინიო რას იზამს, მე აღარ მაქვს იმედი მაგის ათამაშების, ჯერ ერთი იმიტომ რომ დღესაც ფლანგზე ათამაშებდა და მერე კიდე, ტრავმიანია ძალიან სხვა ყველაფერს რომ თავი დაანებო.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #21 15 სექტემბერი 2021 01:48
    2
    საკუთარ მოედანზე კარში დარტყმა არ გქონდა და ამას ეძახის ბარსას მომავალს?! ალიანს არენაზე 8:2 მოგვენატრება
    წევრი [?]
    #20 15 სექტემბერი 2021 01:48
    0
    კაროჩე ამათ ვაქცინა ხომ გაიკეთეს და მაგის ბრალია რა,რა კუმანინ რა ეკონომიკური ვითარება კაცო დაჩიპუპელბი არიან მაგენი მა სექსუალური ხალხი მაგენი 😂😂😂😂😂
    ახალბედა [?]
    #19 15 სექტემბერი 2021 01:48
    0
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: Nikabarsa9
    Amaze xsniliaa miayaret ... tes uxodi ifreliartoo

    მოიცა არ აგინოთ სამ წელიწადში კარგ ფეხბურთელებს გვპირდება

    Ki araaa problema 30 zemot holandieli mori vinme
    წევრი [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 01:47
    1
    მეზიზღები
    ფანი [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 01:47
    0
    ბოლო 3 წელია გერმანელი მწვრთნელები იგებენ ლიგას. ჩვენ რა არ გვეღირსა ერთი გერმანელი ისეთი ხასიათით რო თავში წამოარტყას და გამოაფხიზლოს ცოტა ეს გუნდი.
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 01:47
    2
    ყლუმანი ხარ სუფთა. მაგრამ შენი ბრალიც არ არის რომ ყველა ყლუმანი გყავს გუნდში
    --------------------
    ARTHUGS
    ფანი [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 01:46
    3
    შარშანაც რეალისტები ვიყავით და გვაყლაპეს ყველა დირკიდან.ეხლაც მასეა,იძახე რეალისტები,ფეხბურთელები არ გვყავს,კუჭი ამეშალა,ტაქტიკას,რომ ვადგენდი ჩამეძინა.ეს კაცი,რასაც აკეთებს თავის მართლებაა და მეტი არაფერი.ადამიანი ბარსაში,რომ მოდის და იძახის ტიტულები არ მომთხოვოთო,ეეე იქ გვაქ არხეული...თავიდანვე ეტყობიდა,რაც იქნებოდა.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ახალბედა [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 01:46
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ციტატა: Nikabarsa9
    tes uxodi ifreliartoo

    შელოცვაა რამე??? მიდი წერე ეგეთები იქნებ იმუშაოს და მოხსნან.

    Shelocvaa ki ogond megrulad
    ახალბედა [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 01:46
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    სლე ხარ ბოლო დონის, ხავო გვინდა და რამდენიმე დონე ტრანსფერი. ახალგაზრდებს უნდა მიექცეთ ყურადღება აუცილებლას, არიან კაი ბიჭები. ეს სეზონი როგორმე უნდა გადავაგოროთ. პიკე, ბუსი, ალბა და ეს ძველი გვარდია <<ცენზურის დარღვევა>> სულ. დემბელე, კოუ, ლანგლე, , ბრაითვაითი და მსგავსი არსებები უნდს მოსცილდეს გუნდს. დიდი წმენდაა მოკლედ ჩასატარებელი.

    წმენდა აღარ ქვია მაგას ძმაო. ჰიტლერი უნდათ ამათ.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 01:46
    2
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: VanillaDream
    ისე რა გენიოსია წარმოიდგინეთ ლუკ დე იონგი უფასოდ მოიყვანა გუნდში.

    რეალისტები ვიყოთო თქვა კაცმა გაგებით და არა ხის თავიანებუო

    ძმა პიანიჩი რომ გყავს გუნდში,გრიზმანი,უმტიტი,კოუტიონიო,სკამზე კიარ უნდა გესვას და გაიძახდე ახალგაზრდების დროაოოო.....
    ფანი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 01:45
    0
    სლე ხარ ბოლო დონის, ხავო გვინდა და რამდენიმე დონე ტრანსფერი. ახალგაზრდებს უნდა მიექცეთ ყურადღება აუცილებლას, არიან კაი ბიჭები. ეს სეზონი როგორმე უნდა გადავაგოროთ. პიკე, ბუსი, ალბა და ეს ძველი გვარდია <<ცენზურის დარღვევა>> სულ. დემბელე, კოუ, ლანგლე, , ბრაითვაითი და მსგავსი არსებები უნდს მოსცილდეს გუნდს. დიდი წმენდაა მოკლედ ჩასატარებელი.
    ფანი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 01:45
    1
    ციტატა: Nikabarsa9
    Amaze xsniliaa miayaret ... tes uxodi ifreliartoo

    მოიცა არ აგინოთ სამ წელიწადში კარგ ფეხბურთელებს გვპირდება
    ახალბედა [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 01:44
    1
    ციტატა: Nikabarsa9
    tes uxodi ifreliartoo

    შელოცვაა რამე??? მიდი წერე ეგეთები იქნებ იმუშაოს და მოხსნან.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 01:43
    0
    გუნდმა აჩვენა, რომ მომავალი აქვს-შენი დამსახურებით ტაქტიკოსო
    ლუკ დე იონგმა კი პირველი მატჩი ჩაატარა-მერე რას ათამაშებ შენი............
    ფანი [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 01:43
    2
    არ აგინო არა აგინო დაწყანარდი დამშვიდდი, არ ღისრ საგინებლად, მარა მაინც შენი მატრაკვეცა დედა მოვდჰდჯდჰდჯდჰდყან
    ახალბედა [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 01:42
    1
    Amaze xsniliaa miayaret ... tes uxodi ifreliartoo
    გულშემატკივარი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 01:42
    1
    ბალდეს მიეცი დრო შეჩემისა , კარგი ბიჭი ჩანს , თორე ალბას ყურებას ვეღარ გავუძლებ დიდხანს
    Culé [?]
    #4 15 სექტემბერი 2021 01:42
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ისე რა გენიოსია წარმოიდგინეთ ლუკ დე იონგი უფასოდ მოიყვანა გუნდში.

    რეალისტები ვიყოთო თქვა კაცმა გაგებით და არა ხის თავიანებუო
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #3 15 სექტემბერი 2021 01:42
    0
    ციტატა: VanillaDream
    ისე რა გენიოსია წარმოიდგინეთ ლუკ დე იონგი უფასოდ მოიყვანა გუნდში.

    პსჟ-სგან ისწავლა 😂😂😂😂