ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის პირველი ტურის მატჩში, "ბარსელონა" შინ, მიუნხენის "ბაიერნთან" სამბურთიანი სხვაობით დამარცხდა.

გოლების ავტორები რობერტ ლევანდოვსკი (2) და თომას მიულერი გახდნენ. ეს არის ზედიზედ მესამე საშინაო შეხვედრა ჩემპიონთა ლიგაზე, რომელიც "ბარსამ" დიდი ანგარიშით წააგო - 0-3 "იუვენტუსთან" და 1-4 "პარი სენ-ჟერმენთან".

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 6.0
  • რობერტო - 6.0
  • არაუხო - 5.9
  • პიკე - 6.6
  • გარსია - 5.9
  • ალბა - 5.9
  • ბუსკეტსი - 6.2 
  • პედრი - 6.3
  • ფ. დე იონგი - 6.2 
  • მემფისი - 6.2
  • ლ. დე იონგი - 6.0 
  • დემირი - 6.2
  • კოუტინიო - 6.1
  • მინგესა - 6.0
  • გავი - 6.3
  • ბალდე - 6.1

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 84 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #44 15 სექტემბერი 2021 01:17
    0
    აი კუმანის ბრალიაო რო წერთ , თვითონ ხო არ შევა ტიპი მოედანზე , არ არის გუნდი და გინდა შეცვალე მწვრთნელი გინდა არა , ალბა შესაცვლელია დიდი ხანია ისევე როგორც რობერტო , ბუსკეცი კლასნია , მარა საშინლად ნელი და კონტრშეტევებზე მეტოქეს ვერ უმკლავდება და თვითონაც ვერ მიყვება გუნდს როცა საჭიროა , ლუკ დე იონგი ბოძია ჩვეულებრივი , მარა მეტს არც ვითხოვ მაგისგან , მესი ვერაფერს აკეთებდა მარტო ამ გუნდში და მემფისს ვერ მოვთხოვთ რო მარტომ მოიგოს თამაში , პედრი კაი ბიჭია მარა დარტყმა არ იცის , ისევე როგორც ფრენკიმ , არაუხო კარგი იყო , გარსიასაც არაუშავდა , გოლის მომენტში არ გაუმართლა პროსტა . კაროჩე ახალგაზრდები უნდა გამოვარჩიო ისევ , ბალდე კარგი იყო და იმ 20 წუთში ალბაზე მეტი გააკეთა , გავიც კარგი იყო და მინგესაც . აი დემირი დიდად არ მომწონს , ზედმეტად თავდაჯერებულია და მაგის შეცდომას მოყვა კიდეც გოლი . კოუ კლასნია , იმედია აღარ მიიღებს ტრავმას , ფატი , დემბუზა დაბრუნდებია და მერე კიდე შეიძლება რაღაც .
    გულშემატკივარი [?]
    #43 15 სექტემბერი 2021 01:17
    2
    კულეებო, ასეთი საცოდავი ბარსა ჯერ არ მინახავს?!
    კუმან, შენ ვინც დაგაბრალა მწვრთნელობა მე იმის დედას "შმივადემბელე"
    ფანი [?]
    #42 15 სექტემბერი 2021 01:17
    1
    ჯერ მაშინ იყო კუმანი გასაგდები იუვესთან 0-3 იქ გამოჩდა თუ რა დონის ტრენერია.არცერთ ფეხბურთელს არ ვაბრალებ 70 წუთი გუნდი რა ტაკტიკით ათამაშაა და მეორე გოლზე კოუ და ბავშჳები შემოყარა თუ კოუ მზადა დაწყებინე შეჩემისაა....ან ეს ბავშვები რომელიმე დაყენებინა სასტარტოში როდესღაც ხო უნდა დაიწყონ მუსილაი თუ ვიღაცა მაგაზე ნაკლებწბი კი არ არიან...
    წევრი [?]
    #41 15 სექტემბერი 2021 01:16
    1
    არაუხო 5.9 და რობერტო 6.0 თქვენი დედა მოვტ.ან
    ახალბედა [?]
    #40 15 სექტემბერი 2021 01:16
    1
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: me da barca
    მესის ბრალია ყველაფერი.

    აბაა კარში ვერ დაარტყა.ჩასვრილი დადიოდა ჯუჯა,შეჭამა უპამეკანომ არ ჩანდა საერთოდ.

    რო ყოფილიყო ეგრე იზამდა ნუ გეშინია არ გამიცრუებდა იმედებს ჩვენი მესიკუნა...
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #39 15 სექტემბერი 2021 01:15
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: JasoN
    რა დავწერო არც ვიცი... ვეღარც ვლანძღავ ან რომელი ერთი გავლაძღო

    😂😂😂🤣🤣🤣🤣 საუკეთესო კომენტარია ბლია ბუდუ🤣🤣🤣ჯიგარი ხარ

    მართლა შოკში ვარ გულიდან ამოსული სიტყვები დავწერე 😂😂😂 კუმანს ვინმემ ნარკოტიკი რო ჩაუდოს და დაიჭირონ არ შეიძლება?
    ფანი [?]
    #38 15 სექტემბერი 2021 01:13
    2
    ციტატა: me da barca
    მესის ბრალია ყველაფერი.

    აბაა კარში ვერ დაარტყა.ჩასვრილი დადიოდა ჯუჯა,შეჭამა უპამეკანომ არ ჩანდა საერთოდ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #37 15 სექტემბერი 2021 01:13
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: azulgerana
    კუმანის ბრალიც არ არის

    არა რა კუმანის.არაუხოს ბრალია გასაშვებია.

    🤣🤣👌

    ხო მარტო კუმანის ბრალია. და ფანები იგებენ თამაშს bowtie smile smile ბაბუაჩემის აზროვნება
    --------------------
    ARTHUGS
    სტაჟიორი [?]
    #36 15 სექტემბერი 2021 01:13
    4
    რაც დღეს მოედანზე ხდებოდა, მე უკვე დავწერე მატჩის წინა კომენტარში. არაფრით არ შეიძლებოდა ბავარიის წინაღმდეგ 3-5-2 ტაქტიკის გამოყენება. ეს სქემა ნიდერლანდელების ავადმყოფობაა, რომელსაც არასოდეს არაფერი მათთვის სახეირო არ მოუტანია.
    მე-60 წუთზე კუმანი მიხვდა, რომ მატჩი წაგებულია და ბარსა ბ-ს ხალხი შემოიყვანა და გადაერთო 3-4-4 ტაქტიკაზე, მაგრამ ანგარიში უკვე 0-2 იყო და მატჩი ფაქტიურად წაგებული იყო.
    მე პირადად არ მქონდა მოგების იმედი, იმიტომ, რომ დღეს ბაიერნი გაცილებით ძლიერია ბარსაზე, თუმცა შარშანაც უფრო ძლიერი იყო, შარშანწინაც და და იმის წინაც. ასევე არ მქონდა მოგების იმედი იმიტომ, რომ ვინც არ უნდა მეკამათოს, კუმანი არ არის ჩემთვის ბარსასათვის შესაფერისი მწვრთნელი. ბუსკეტსი გამოცვალა იმიტომ, რომ 3-5-2 - ის დროს იკარგება მისი სარგებლობა და შესაბამისად სათანადოდ ვერ იბუსკეტსა.
    ერთი რამე ნამდვილად დაგვანახა კუმანმა, რომ ლიუკ დე იონგი ნადვილად განსხვავებული შემტევია, იმდენად განსხვავებული, რომ ბრეიტვაიტი შეიძლება სანატრელი გაგვიხდეს. მაგრამ კიდევ ვიტყვი, რომ 3-5-2 სქემა, შთანთქავს ტიპიური 9-ის ფუნქციებსაც. მას უნდა მისცე პასი, რომ გოლი გაიტანოს, პასის მიმცემი კი არავინ იყო. ალბა წვალობდა რაღაცას, და ესე დავინახე, რომ ისევ მესის ეძებდა. მარჯვნივ არავინ იყო და დეპაიც ფაქტიურად გამქრალი იყო, ლევანდოვსკი კი ჩვენ არ გვყავს. კიდევ კარგი 0-3 წავაგეთ და არა 0-8.
    კიდევ ბევრს ვილაპარაკებდი, მაგრამ აზრი არა აქვს ზედმეტ კომენტარს. ამ სეზონში უნდა შევეგუოთ კუმანსაც და კიდევ ბევრ სხვა ორიგინალურ რამეებს, რასაც პატივცემული ხელმძღვანელები შემოგვთავაზობენ. ჯერ-ჯერობით არაფერი სახარბიელო არ ხდება. მეტსაც ვიტყვი, ძალიან მაფიქრებს ბატონი ლაპორტას ეს რაღაც გაუგებარი ქმედებები, რომლებსაც ჯერ-ჯერობით მხოლოდ გაურკვევლობის სინდრომი მოყვება.
    ყველაზე კარგი რაც მოხდა ის არის, რომ ახალგაზრდებმა ითამაშეს ჩემპიონთა ლიგა და თანაც ბაიერნის წინააღმდეგ.
    ბატონი კუმანი კი, თურმე რომლის წყალობითაც გუნდს მომავალი გააჩნია, ბოლოკივით წითელ-თეთრი, გასუსული იჯდა სათადარიგოთა სკამზე. გამოვა ეხლა პრესკონპერენციაზე და იტყვის, რომ კი წავაგეთ, მაგრამ მე კმაყოფილი ვარ თამაშითო, განსაკუთრებით ჩემი თავითო...
    ვნახოთ რა მოხდება შემდგომში..........
    წევრი [?]
    #35 15 სექტემბერი 2021 01:13
    6
    ციტატა: სპარტაკი
    შეთამაშება საერთოდ არ აქვთ ... თორე ახალგაზრდების შემოსვლამ რქდიკალურად შეცვალა თამაშის ხარისცი კოუც კარგად ჩაერთო.. შეთამაშება ჭირდებათ და გარემარები.. დემირი ჯერ ბავშვია..

    არა მეგობარო უბრალოდ ბაიერნი გაჩერდა ბოლოსკენ და ამათმა ცოტა გაიფართხალეს...
    წევრი [?]
    #34 15 სექტემბერი 2021 01:12
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: azulgerana
    კუმანის ბრალიც არ არის

    არა რა კუმანის.არაუხოს ბრალია გასაშვებია.

    🤣🤣👌
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 15 სექტემბერი 2021 01:12
    2
    მესის ბრალია ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #32 15 სექტემბერი 2021 01:11
    1
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: iniesta
    კუმანის სავარაუდო ინტერვიუ:
    მთლიანობაში კარგები ვიყავით.თავს კარგად ვიცავდით და პრესინგს ვუმკლავდებოდით
    თუმცა პირველმა გოლმა თამაში არია,ლუკ დე იონგი საოცარი ფეხბურთელია ის ჩვენ ბევრჯერ დაგვეხმარება
    ახალგაზრდებს შანს ყოველთვის ვაძლევ მათ წინ დიდი მომავალი აქვთ
    ჯერ კიდევ ბევრი გვაქ მოსამატებელი

    აბა ვის დააბრალოს. ვერ დარბიან ჩემი ფეხბურთელებიო და სუსტები არიანო ილაპარაკოს?

    azulgerana,
    პროსტა დააკვირდი მაგის ინტერვიუს ერთი და იგივე შინაარსის ტექსტებს ამბობს სხვადასხვანაირად
    ფანი [?]
    #31 15 სექტემბერი 2021 01:11
    0
    შეთამაშება საერთოდ არ აქვთ ... თორე ახალგაზრდების შემოსვლამ რადიკალურად შეცვალა თამაშის ხარისხი კოუც კარგად ჩაერთო.. შეთამაშება ჭირდებათ და გარემარები.. დემირი ჯერ ბავშვია..
    Culé [?]
    #30 15 სექტემბერი 2021 01:11
    0
    აი რა მოიტანა ბართოს Yკეურმა საქციელებმა და 3 არარაობის მწვრთნელად მოყვანამ. არცერთ ნორმალურ მწვრთნელს და არც ერთ მაღალი დონის ფეხბურთელს ბარსაში მოსვლა არ უნდა. უცებ ხავი თუ მოვა მეტი არავინ. ფულიც არაა რომ ვინმე წესიერა დაეჩალიჩონ. 2 წელი მაინც მოგვიწევს ამ საცოდაობის გაძლება.
    წევრი [?]
    #29 15 სექტემბერი 2021 01:10
    1
    ციტატა: JasoN
    რა დავწერო არც ვიცი... ვეღარც ვლანძღავ ან რომელი ერთი გავლაძღო

    😂😂😂🤣🤣🤣🤣 საუკეთესო კომენტარია ბლია ბუდუ🤣🤣🤣ჯიგარი ხარ
    ფანი [?]
    #28 15 სექტემბერი 2021 01:10
    1
    ციტატა: azulgerana
    კუმანის ბრალიც არ არის

    არა რა კუმანის.არაუხოს ბრალია გასაშვებია.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #27 15 სექტემბერი 2021 01:10
    0
    ციტატა: iniesta
    კუმანის სავარაუდო ინტერვიუ:
    მთლიანობაში კარგები ვიყავით.თავს კარგად ვიცავდით და პრესინგს ვუმკლავდებოდით
    თუმცა პირველმა გოლმა თამაში არია,ლუკ დე იონგი საოცარი ფეხბურთელია ის ჩვენ ბევრჯერ დაგვეხმარება
    ახალგაზრდებს შანს ყოველთვის ვაძლევ მათ წინ დიდი მომავალი აქვთ
    ჯერ კიდევ ბევრი გვაქ მოსამატებელი

    აბა ვის დააბრალოს. ვერ დარბიან ჩემი ფეხბურთელებიო და სუსტები არიანო ილაპარაკოს?
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #26 15 სექტემბერი 2021 01:10
    1
    მაგას ვიძახი რო სულ რო არ გევასებოდეს ეს გრიზმანი არ უნდა გაეშვათ ეგ. სეზონში 20 გოლს დადებდა
    ახალბედა [?]
    #25 15 სექტემბერი 2021 01:09
    4
    გუნდს ყავს ერთი ვეტარანი მცველი, რომელიც ჰაჰა და კარიერას დაამთავრებს და არაუხო. მორჩა მეტი მცველი ბარსას არ ჰყავს... ნახევარდაცვაშიც სერიოზული პრობლემებია, ბუსკეცი სკამის კაცი უნდა იყოს უკვე 2-3 სეზონია ემჩნევა, ძალიან ჭკვიანია, მაგრამ ტემპს ვეღარ ჰყვება. პედრიზე ნიჭიერს ვინც ამბობს მგონია, რომ ფეხბურთი სძულთ და ძალით უყურებენ, რანაირი შემტევი ნახევარმცველია, ტიპი ერთ გამჭოლ გადაცემას აკეთებს 10 თამაშში ერთხელ და ისიც უსუსტეს მეტოქეებთან, ერთი კარგი თამაში არ ჩაუტარებია საშუალო დონის კლუიბთანაც კი პედრის. გასაყიდია სანამ ჰაიპზეა და 80 მილიონადაა შეფასებული ყველა ვარიანტში თან. კოუტინიოს ფლანგზე რა უნდა ვერ ვხვდები, დააყენე რა შემტევ ნახევარმცველად მეტი არავინ არ გყავს თან მსგავსი სტილის ნახევარმცველი და ფლანგზე კლავ. შეტევაზე არაფერს ვამბობ დეპაი ცოდოა მარტო, ვნახოთ დაბრუნდება აგუერო და ერთი 5-10 მატჩი ეყოლება ნორმალური პარტნიორი მერე ისევ დაიმტვრევა ალბათ. ფატი უნდა დაბრუნდეს მოხოდილი და მაგის იმედიც აღარ მაქვს ტიპმა ისეთი ტრავმა მიიღო, მგონი აგუერო ნ2 იჩითება ეგეც. დემბელეზე რა უნდა ვთქვა საერთოდ, მაგრამ ისეთ დღეში ვართ რო დაბრუნდება უკონკურენტოა თავის პოზიციაზე.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.