ვალენსია-ბარსელონა 2-3

ვალენსია-ბარსელონა 2-3

  ვალენსია (4-4-2) ბარსელონა (3-5-2)
სილესენი, კორეია, პაულისტა, გილამონი, გაია, ვასი, რაჩიჩი, სოლერი, ლატო, გომესი, გუედეში ტერ შტეგენი, არაუხო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, ალბა, მესი, გრიზმანი
დომენეკი, ბლანკო, ჩერიშევი, დიაკაბი, ფერუ, გამეირო, ლი, მანგალა, მუსა, ოლივა, პიჩინი, ვალიეხო ნეტუ, ტენასი, პანიჩი, დემბელე, პუჩი, ტრინკაუ, ფერნანდესი, რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა, მინგესა
ხავი გრასია რონალდ კუმანი
1-0 პაულისტა 50, 1-1 მესი 57, 1-2 გრიზმანი 63, 1-3 მესი 69, 2-3 სოლერი 83

ლატო - დიაკაბი 64

გილამონი - გამეირო 79

რაჩიჩი - ოლივა 79

პედრი - მორიბა 75

დესტი - რობერტო 75

რაჩიჩი 35, ლატო 56

ტერ შტეგენი 65
მესტალია
ხოსე მარია სანჩეს მარტინესი
ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
32% ბურთის ფლობა 68%
9 დარტყმა 14
4 ზუსტი დარტყმა 7
363 პასი 778
81% პასის სიზუსტე 90%
2 გაფრთხილება 1
3 თამაშგარე 1
2 კუთხური 1
33 მოგებული ორთაბრძოლა 41

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 109 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #69 3 მაისი 2021 00:50
    0
    იმედია კუმანი იქნება ატლესთან თორე ამ კაცის აზროვნება დემბელეზე ქვემოთაა
    ფანი [?]
    #68 3 მაისი 2021 00:48
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სამაგიეროდ ტერ შტეგენის შემთხვევაში სიტყვით გამოსვლა არ გავიწყდება და გეშლება.

    ტერ შტეგენია ერთადერთი (მესის შემდეგ)ვისაც ყველაზე ნაკლებად გააკრიტიკებ არვიცი მეც ბევრჯერ შემხვედრია შენი კომენტარი სადაც მაგრა დაგიჯვია ხოდა რამე დაგიშავა თუ როჟაზე არ მოგწონს? მშვენიერი ბიჭია წესით როჟის გამო არ უნდა დაგეწუნებია :დდდდდდდ ხოდა ხუმრობა იქეთ იყოს და თუ მართლა ფეხბურთს უყურებ და არა მარტო ბარსას თამაშებს აიი რა პონტში ლანძღავ ამბიჭს???? სეზონის საუკეთესო სეივებს აკეთებს ტიპი და ისეთ ბურთებს იღებს რო რავიი აი მკვდარბურთებს და ეგ ადამიანი ბარსას ისტორიაში საუკეთესო მეკარედაც კი შეიძლება შეირაცხოს ნუ ვალდესს მე ბევრად მირჩევნია და აი სხვები ნაღდად არ ვიცი არ მინახავს და არც დავინტერესებულვარ ანუ შეიძლება ვინმე არის :დ მაგრამ ეგ ადამიანი არის საოცრება და ეს ფაქტია და ძაან ბევრჯერ დაამტკიცა აი ყვითელის გამო გამოკიდება კიდე არასწორიაა ეგრე არც მესის საქციელი იყო ბევრჯერ სწორი შეიძლება მაგრამ ეგ არ აკნინებს მესის და არვიცი ძაან მიკვირს უბრალოდ აი რატოო რადაგიშავა :დ
    Culé [?]
    #67 3 მაისი 2021 00:46
    0
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    აჰა კაი უეჭველი,ჯერ უნიათო მცველებმა უნდა ივარგონ და მერე ვილაპარაკოთ მეკარეზე.

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სხვა ათასჯერ უარესს აკეთებს გუნდში რო რამე და რატომღაც გავიწყდება აღნიშვნა.

    ბარსას ძლიერი წერტილი არასდროს ყოფილა კუთხური პირიქით სუსტი წერტილია ეგ ბარსასი და იყენებენ მეტოქეები და აგერ შტეგენს გაურჭეს მფრინავი შტეგენი კი არა *ლე არის ტიპს სადაც იდგა იქ დაურტყა სოლერმა და გაუტანა 🤣💩

    25 მეტრიდან გოლი როგორ უნდა გაგივიდეს თუ ცხრიანი არ არის აუღებელი და თუ სამი ასო არ ხარ?! 💩

    ბარსელონას 2003 წლიდან ვგულშემატკივრობ და ვიცი რა არის მისი სუსტი წერტილი და რა არა რაც შეეხება ტერ შტეგენს ყველას თავისი აზრი აქვს მე ჩემს აზრს ვიცავ და სხვათაშორის შენს გარდა ამ საიტზე არავინ არ არის ტერ შტეგენის მიმართ უარყოფითად განწყობილი.
    ფანი [?]
    #66 3 მაისი 2021 00:45
    0
    ეს კაციც მაგარი მშიშარააა დარწმუუნებულივარ დროის გასაყვანად შემოიყვანს ფეხბურთელებს 90 წუთზე
    ფანი [?]
    #65 3 მაისი 2021 00:43
    1
    ესეთი არაფერი გამიგია რამდენჯერაც დარტყამენ გოლს გვიტანს ყველააა რა დათარსვა ესეთი
    ფანი [?]
    #64 3 მაისი 2021 00:42
    0
    MALUMA,
    ჯანსაღ კრიტიკაზე გსმენია რამე ?!
    Culé [?]
    #63 3 მაისი 2021 00:40
    0
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სამაგიეროდ ტერ შტეგენის შემთხვევაში სიტყვით გამოსვლა არ გავიწყდება და გეშლება.
    Culé [?]
    #62 3 მაისი 2021 00:40
    1
    პენალტი იყო მარა კაი მასე იყოს არ გვინდა...

    ტერშყი ეს რა შეგისვეს ... რატო მოდუნდიიი...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #61 3 მაისი 2021 00:38
    3
    მარტო მესი მეცოდება წელს ესპანეთის თასის გარდა სხვა ვერაფერი რომ ვერ მოიგო . ამ ბარსადან სხვა არავინ არაფერს იმსახურებს, კუმანის თამადობით,
    Culé [?]
    #60 3 მაისი 2021 00:34
    1
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    აჰა კაი უეჭველი,ჯერ უნიათო მცველებმა უნდა ივარგონ და მერე ვილაპარაკოთ მეკარეზე.

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სხვა ათასჯერ უარესს აკეთებს გუნდში რო რამე და რატომღაც გავიწყდება აღნიშვნა.
    Culé [?]
    #59 3 მაისი 2021 00:32
    2
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Diana
    MALUMA,
    დროის გაყვანის გამო საიდან მოიტანე ? მსაჯებმა შენ გითხრეს მხოლოდ ?

    ბურთი არ შეიყვანა დროულად თამაშში და ყვითელი რომ მისცა მსაჯმა მერე უთხრა რაღაც 😏

    ეტყობა რადიოში უსმენ თამაშს და ბაციკაძე იმდენ სისულელეს იძახის შეიძლება ეგეც თქვა და მაქედან გამომდინარე იძახი მაგას )
    ფანი [?]
    #58 3 მაისი 2021 00:31
    0
    MALUMA,
    ჯერ უთხრა და მერე შეიყვანა , იმას მაინც დაკვირვებოდი დარტყმისას აჩვენს ყვითელი , და რჩევა იქნება ნუ იღლი თავს ამ პროვოკაციულ გამოხტომებზე
    Culé [?]
    #57 3 მაისი 2021 00:31
    0
    პიკე მგონი აიტრავმაა☹☹🤔🤔
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #56 3 მაისი 2021 00:28
    0
    იმედია ასეთ ტაქტიკას ატლესთან არ დააყენებს
    Culé [?]
    #55 3 მაისი 2021 00:28
    3
    აიიი ესეთი ფლეშკორ კამანდა კომენტატორები ძმაოოო. :დდ ჯერ შტეგენმა დაარტყაო . მერე შტეგენს გაუტანესო :DD ამაზრზენია ეს წვილი თან ბაციკაძეს მიყავს სულ ბარსას იგრა :დ აიი მატჩის მიმდინარეობა არავის მიყავს ვაბშე არავის ტოო, პასი რო პასია და ამწვავებენ მაშინაც ვიღაცის სტატისტიკას და გასული საუკუნის ბურთის შეფარდებას ითვლიან აიი რატო ბიჭო რატოო
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    Culé [?]
    #54 3 მაისი 2021 00:28
    1
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    და საიდან დაასკვენი რო დროის გაყვანის გამო მიიღო წესიერად თუ დააკვირდები მსაჯს უთხრა რაღაც და მაგიტომ გააფრთხილა ))
    ფანი [?]
    #53 3 მაისი 2021 00:27
    2
    MALUMA,
    დროის გაყვანის გამო საიდან მოიტანე ? მსაჯებმა შენ გითხრეს მხოლოდ ?
    ფანი [?]
    #52 3 მაისი 2021 00:27
    3
    მესიის მოგებული თამაში ამაში კუმანს არანირი წვლილი არ მიუძღვის...
    წევრი [?]
    #51 3 მაისი 2021 00:27
    0
    მესიიიიიიი❤️❤️❤️ ეგრე რააა❤️

    კომენტატორები მაგრად არიან, ტერშტეგენის მაგარი ნახტომიო😂😂
    Culé [?]
    #50 3 მაისი 2021 00:26
    3
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.