რეალი-ბარსელონა 2-1

რეალი-ბარსელონა 2-1

  რეალი (4-3-3) ბარსელონა (3-5-2)
კურტუა, ვასკესი, მილიტაო, ნაჩო, მენდი, კაზემირო, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ბენზემა, ვინისიუსი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, დემბელე
ლუნინი, ალტუბე, ასენსიო, მარსელო, ოდრიოსოლა, ისკო, მარიანო, როდრიგო პენია, ტენასი, პიკე, გრიზმანი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, ს. რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
ზინედინ ზიდანი რონალდ კუმანი
1-0 ბენზემა 14, 2-0 კროოსი 28, 2-1 მინგესა 60

ვასკესი - ოდრიოსოლა 43

ვალვერდე - ასენსიო 62

ბენზემა - მარიანო 73

კროოსი - ისკო 73

ვინისიუსი - მარსელო 73

დესტი - გრიზმანი 46

ბუსკეტსი - ს. რობერტო 65

არაუხო - მორიბა 72

დემბელე - ბრეითუეიტი 81

პედრი - ტრინკაუ 81

ნაჩო 69, კაზემირო 89, კაზემირო 90+1 პედრი 23, არაუხო 27, ალბა 85
კაზემირო 90+1
ალფრედო დი სტეფანო
ხესუს ხილ მანსანო
აზარი, რამოსი, ვარანი, კარვახალი ფატი, ნეტუ, კოუტინიო
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
31% ბურთის ფლობა 68%
14 დარტყმა 18
3 ზუსტი დარტყმა 4
315 პასი 707
78% პასის სიზუსტე 90%
4 გაფრთხილება 3
0 თამაშგარე 1
5 კუთხური 6
47 მოგებული ორთაბრძოლა 46

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 289 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #249 11 აპრილი 2021 00:57
    1
    Araujo ashakarad araris pormashi mesim jarimrbze aushva tavi grizmani grizmanobs
    Culé [?]
    #248 11 აპრილი 2021 00:57
    3
    ძაან მეცინება , რანაირი გუნდი ვართ joy

    ხოდა პენალტზე ვისაც გაქვთ პროტესტი ძაან ილუზიას იქმნით იმით რო მეკარე კარში არ იყო და ცოტა ქაოსი იყო. რეალურად მთელი თამაშია დაბლა ყრიან ფეხბურთელები, ისე ცურავს ფეხი და მაგაზე უარესი ორთაბრძოლები ხდება საჯარიმოში რომელიც არც იქცევს ხშირად ყურადღებას.

    დასამატებელი იყო ოდნავ მეტი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #247 11 აპრილი 2021 00:57
    1
    იმ სამკლაურის გასწორებაშუ 5 წუთი დაკარგა და დროც არ გაჩერებულა, მანსანოს ოჯახი რო მოვიკთხე
    Culé [?]
    #246 11 აპრილი 2021 00:57
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    მინგესას გარდა ყველა სლეა. ზოგი მეტად ზოგი ნაკლებად. ტიპებს ერთი სული ქონდათ წვიმას შეფარებოდნენ. გრიზმანის ადგილზე მინგესა გაუშვით არ ვიზუალურათ შეიცვლება რამე და არც შედეგიანობით


    შედეგიანობით როგორ არ შეიცვლება, დაჯაბნიან გრიზმანს :დდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #245 11 აპრილი 2021 00:56
    1
    ამას ქვია უიღბლობა+მსაჯი+ვუდუ თუ ჯანდაბა მაგათი მკვდარიც და ცოცხალიც!
    ბრაითვაიტზე 100% პენალტი იყო
    და ბოლო წამზე ძელი...
    scream scream scream
    არანაირი არაფერი, გუნდი შეთამაშდება უფრო, კაზემირო-კროოსი-მოდრიჩი-ბენზემა-რამოსი წარავლები არიან
    ფრენკი-მინგესა-პედრი-მორიბა და ბიჭები კი მომავლები
    ვინიციუსს შემოდგომაზე საწოვარას მივაწვდით და დაწყნარდება, ვინიციუსი ეგ არაფერი
    Culé [?]
    #244 11 აპრილი 2021 00:56
    1
    იღბალმაა იმენა მიგვატოვა რასაც ქვიაა ჯერ 2-0ზე ნოეე გაიჩითა კიდობანით სტადიონზე წარღვნაა და ბოლოს ხომ ცერტილი იყო რომ არ იყო ჩვენი დღეე რაა...მეორე ტაიმი მომეწონა იბრძოლეს მაგრად. მაგრამ მთვარი პრობლემა მაინც დაცვა რჩება გუნდშიი...ეს მინგასაა უცბად პუიოლივით მაგარ რაღაცას გაკეთეებს მეორე წუტშიი ლანგლეე ხდებაა ნუ გამოცდილებიტ მედიაა მოიხოდებაა
    Culé [?]
    #243 11 აპრილი 2021 00:56
    1
    ციტატა: ROUCH
    კუმან გაასხი აქედან

    ეგ არ უნდა გეთქვა, რა უნდა ექნა კუმანს აბსოლიტურად ნაგავ გუნდში აქ ერთის თქმის არ იყოს.
    გულშემატკივარი [?]
    #242 11 აპრილი 2021 00:55
    3
    მინგესა 🤗🤗🤗❤️ იმსახურებს ეს ბიჭი პატივისცემას
    ფანი [?]
    #241 11 აპრილი 2021 00:55
    3
    Რა ბედია აქ ამ დედა აფეᲗქებულ რეალს Ჩემი
    [?]
    #240 11 აპრილი 2021 00:55
    5
    მინგესას გარდა ყველა სლეა. ზოგი მეტად ზოგი ნაკლებად. ტიპებს ერთი სული ქონდათ წვიმას შეფარებოდნენ. გრიზმანის ადგილზე მინგესა გაუშვით არ ვიზუალურათ შეიცვლება რამე და არც შედეგიანობით
    წევრი [?]
    #239 11 აპრილი 2021 00:55
    3
    პიკე რა კაციაა:დდდდ
    Culé [?]
    #238 11 აპრილი 2021 00:55
    2
    მორიბამ რომ ჭედა გაეტანა უნდა რააააა.....
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    Culé [?]
    #237 11 აპრილი 2021 00:55
    4
    ნახევარი გუნდ გასაშვებია რა
    Culé [?]
    #236 11 აპრილი 2021 00:54
    2
    რა შანსიი... თავიდანვე დაეყენებინა მორიბა ან მალე მაინც შეეცვალა შემოვიდა ორი რეალური მომენტი შექმნა 10 წუთში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #235 11 აპრილი 2021 00:54
    3
    კუმან პედრიმ შეულაღლაღა შენ ოჯახს ჩაგოიგდო მატჩი, მორიბამ უფრო მეტი გააკეთა ვიდრე მაგან
    Culé [?]
    #234 11 აპრილი 2021 00:54
    0
    რა არ გაგვიმართლა. არ უნდა წაგვეგო. მეორე ტაიმში არაფერი უქნია რეალს მაგრამ პირველ ტაიმში ბარსელონამ არ ქნა არაფერი.
    Culé [?]
    #233 11 აპრილი 2021 00:54
    1
    მსაჯის დედაც მოვ::,,' ლე ეგ ....&#&$^#^_3
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #232 11 აპრილი 2021 00:53
    2
    ვალვერდეს გარდა კლასიკოს ვეღარცერთი მწვრთნელი იგებს 🤣🤣🤣
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #231 11 აპრილი 2021 00:53
    2
    მსაჯი შენი დედა მივაცენურე რა 4 წუთი რა 4 წუთი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #230 11 აპრილი 2021 00:53
    0
    ღმერთი რო რეალის ფანია პერესმა იყიდა თუ გემოვნება აქ ეგეთი?