სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

  სოსიედადი (4-3-3) ბარსელონა (4-3-3)
რემირო, გორასაბელი, სუბელდია, ნორმანი, მონრეალი, გურიდი, გევარა, მერინო, პორტუ, ისაკი, ოიარსაბალი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, ბრეითუეიტი, დემბელე
აიესა, მუგურუსა, იანუზაი, ხონი, მუნიოსი, სანანი, ვილიან ჟოზე, სალდუა, სიბიმენდი ნეტუ, პენია, დესტი, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
იმანოლ ალგუასილი რონალდ კუმანი
0-1 დე იონგი 39, 1-1 ოიარსაბალი 51 (პენ)
პენალტები: ბაუტისტა (0-0), დე იონგი (0-0), ოიარსაბალი (0-0), დემბელე (0-1), ვილიან ჟოზე (0-1), პიანიჩი (0-2), მერინო (1-2), გრიზმანი (1-2), იანუზაი (2-2), პუჩი (2-3)
გურიდი - მუგურუსა 81
ისაკი - ვილიან ჟოზე 91
გორასაბელი - სალდუა 91
პორტუ - იანუზაი 103
გევარა - სუბიმენდი 106
სალდუა - ხონი 120+1
ბრეითუეიტი - ტრინკაუ 79
პედრი - პიანიჩი 91
ბუსკეტსი - პუჩი 91
მინგესა - ფირპო 114
ნორმანი 58 დემბელე 54, მინგესა 97
ნუევო არკანხელი
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ელუსტონდო, მოია, სანგალი, სილვა, სოლა პიკე, ფატი, კოუტინიო, ს. რობერტო, მესი
აჭარასპორტი, SporTV.ws


სტატისტიკა
37% ბურთის ფლობა 63%
17 დარტყმა 18
7 ზუსტი დარტყმა 5
450 პასი 786
77.3% პასის სიზუსტე 87.9%
1 გაფრთხილება 2
0 თამაშგარე 0
8 კუთხური 3
71 მოგებული ორთაბრძოლა 76

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 386 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #346 14 იანვარი 2021 02:53
    5
    ბევრ დადებით თვისებასთან ერთად, რიკი როგორი ცივსისხლიანი ყოფილა. 100მაგად მიხარია მის გამო
    Culé [?]
    #345 14 იანვარი 2021 02:52
    6
    პენალტი ყველაზე კარგად დემბომ დაარტყა მანაც არ იცოდა მგონი რომელი ფეხით ურტყამდა😅😅😅😂😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #344 14 იანვარი 2021 02:51
    6
    დემბელეს რომ ტვინი არა აქვს ეგ დიდი ხანია ვიცით თუმცა პენალტის დარტყმა მაინც სცოდნია laughing laughing laughing აი უმაღლესი კლასის ფეხბურთელობაზე და მესის კონკურენტობაზე რო აქვს პრეტენზია laughing laughing laughing (გრიზმანი) ვოლგოგრადის " როტორის ფეხბურთელივით მაინც არ უნდა ურტყავდე პენალტს შეჩემისა შენა სირცხვილია ბლიად ხალხი გიყურებს laughing laughing laughing laughing
    ფანი [?]
    #343 14 იანვარი 2021 02:51
    3
    ყველას გილოცავთ ამ გამარჯვებას,მესის გარეშე ნახევარი გუნდის,დღეს ნამდვილად გმირი შტეგოა!!!!!
    ფანი [?]
    #342 14 იანვარი 2021 02:51
    4
    ციტატა: frenkie dejong21
    დემბელეზე არ ვიცი რა ვთქვა მაგაზე დებილი ფეხბურთელი თუ მენახოს მე ვიყო კუ

    რატო ტრინკაო ხო გვყავს და ის მეორე გრძელთმიანი :D
    ფანი [?]
    #341 14 იანვარი 2021 02:51
    10
    შტეგოს შემდეგ ყველაზე კარგი არაუხო იყო ტიპი ნამდვილი მონსტრია
    ფანი [?]
    #340 14 იანვარი 2021 02:51
    4
    გილოცავთ და ვულოცავ ტერ შტეგენს და პუჩს.ტერ შტეგენმა მოიგო ეს თამაში დღეს პუჩთან ერთად და ვულოცავ მათთან ერთად მესის რა თქმა უნდა.
    წევრი [?]
    #339 14 იანვარი 2021 02:50
    0
    არა ისაა მაგარი გოლი ვინც შექმნა იმათ რომ გამაზეს პენალტები ეს გრიზმანი ვიცით რო *ლეა და დეიონგს რაღა მოუვიდა გატანის მერე
    გულშემატკივარი [?]
    #338 14 იანვარი 2021 02:50
    7
    პუჩს რა ემოცები ჰქონდა 😍 სულით კულეა ეგ კაცი მეტ დროს იმსახურებს მოვიდეს აზრზე ეს კუმანი ცოტა. რთული გრაფიკი გვაქვს ძაან, რესურსი შეტევაში არაა საკმარისი ლეოს იქეთ გვამები არიან. ფატი მაინც დაბრუნდეს, დეპაიც გვჭირდება თორე გრიზმანის, დემბელეს და ბრეითის იმედზე ჩემი მტერი. პედრი და დე იონგი მომეწონა, არაუხო და მინგესაც ნიჩიო, ნუ შტეგო იყო საოცრება დღეს და ბევრ კრიტიკოსს ანახა რასაც წარმოადგენს რეალურად. მოკლედ, ფინალში იმედია გავა რეალი და რევანშს ავიღებთ, ლეოც იმედია მონდომებული იქნება დიდი ხანია რეალის კარი არ აუღია.
    ფანი [?]
    #337 14 იანვარი 2021 02:50
    1
    ფიზიკურად სოსიედადი უკეთესი იყო ჩემი აზრით
    წევრი [?]
    #336 14 იანვარი 2021 02:50
    1
    ან ბარსაში უნდა გამოსწორდეს მდგომარეობა , ან ფრენკი და შტეგო უნდა წავიდნენ. მაგრად მეცოდებიან, ამ გუნდის ხელში. მოიყვანონ დეპაი , თორე ბრაითვეითის თავი უფრო ნათელია, ვიდრე ბარსას მომავალი.
    ფანი [?]
    #335 14 იანვარი 2021 02:49
    1
    აუ გრიზმანი რა დონის🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ სუ მგონია რო ძალით აკეთებს ესეთ რაღაცეებს😂
    Culé [?]
    #334 14 იანვარი 2021 02:49
    2
    ტერ შტეგენი იმსახურებს ბლომად ტიტულებს 😍 საუკეთესოა❤️❤️❤️
    ფანი [?]
    #333 14 იანვარი 2021 02:48
    2
    დღეს კი იყო იმბიციელური ფეხბურთი მაგრამ ეგ იმის ფონზე რომ სოსიედადი ძალიან ძაღლი გუნდია მესიანად უჭირს ზოგადად ბარსას სხვა სტადიონზე ამ სიკო გუნდთან და დღეს რისი იმედი უნდა გქვონოდა რომ კაი თამაში იქნებოდა
    მოკლედ ასეათუისეა მაინც გილოცავთ და მიხარია ფინალში გასვლა იქ უფრო სხვა თამაში წავა არააქ მნიშვნელობა ბილბაო გავა თუ რეალი მოსაგებია უკვე ეგეც ნუ რეალთან თამაში მაინც სხვა იქნება თუ გავა მაგრამ მაინც
    ფანი [?]
    #332 14 იანვარი 2021 02:48
    5
    დემბელეზე არ ვიცი რა ვთქვა მაგაზე დებილი ფეხბურთელი თუ მენახოს მე ვიყო კუ
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #331 14 იანვარი 2021 02:48
    2
    საღოლ მარა ურთულესი თამაში იყო ფინალში რეალი თუ გაგვეჩითა არვიცი ნუ მესის არყოფნა ბარსას მაგრადაეტყო და ესე როდემდეუნდა იყოს ერთ ფეხბურთელზე დამოკიდებული გუნდი ესე არუნდა იყის მოსაყვანია ლიდერი რომელიც ულიდერებს გუნდს მესის არყოფნაში აბა დემბელე ლეს იმედზე ჩემიმტერიიყოს
    Culé [?]
    #330 14 იანვარი 2021 02:48
    2
    გრიზმანმა, რომ დაარტყა იმ ბურთს ეხლაც ეძებენო. მთლად გამოქლიავდა ეს უბედური.
    ფანი [?]
    #329 14 იანვარი 2021 02:47
    4
    არც შტეგენია ჩინური და არც ნოიერი ხალხო გეყოთ წერა სირცხვილია ერთისთვისაც და მეორესთვისაც “ჩინურის” წოდება ორ ლეგენდაზე და ჩემპიონზეა საუბარი.
    Culé [?]
    #328 14 იანვარი 2021 02:47
    3
    აწე პუჩს აიჩწმებს კუმანი და სულ ათაამშებს მგონი😅
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #327 14 იანვარი 2021 02:47
    6
    პუჩმა კიდე კუმანი მოიკითხა მერამდენედ უკვე ❤️❤️❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued