ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:00
    2
    ვახ რავიცი დამთხვევა თუ რა არი მარა სამი ვიცე კაპიტანი დაიმტვრა grinning
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:00
    2
    წელს თუ ვერ მოიგო ატლეტიკომ ლა ლიგა საერთოდ გააუქმონ კლუბი. ბარსელონა და რეალი ერთმანეთს ეჯიბრება რომელი უფრო დიდ ყ#ეობას გააკეთებს.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:59
    2
    ესეიგი რობერტო ტრავმა პიკე ტრავმა არაუხოს რაჭირს ნეტა მართლა ასეთი იმედია შემდეგი თამაშისთვის იქნება მზად
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:59
    4
    ორი კარგი რამ მოხდა დღევანდელ თამაშში პიკეს და რობერტოს ტრავმები რა იქნებოდა გრიზმანსაც მიეღო ტრავმა ავშენდებოდით პირდაპირ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:59
    3
    😂😂 კლოუნები ზედგამოჭრილი სიტყვა. ეს იყო კლოუნადაა . ატლეტიკომ აწვალა. ბავშს რო სათამაშოს წაართმევ და აბღავლებ აი ასეთი უსუსური. უუნარო. უყველაფრო ბარსელონა. ნწრვებიც აღარ მეშლება უკვე. გუკწრფელად მეცოდენიან ასე საწყლად რო თამაშობენ
    სტუმარი Real
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:59
    1
    აი სანამ რეალი და ბარსელონა საკუთარ განავალში იხრჩობა ეს ატლეტიკო თავისუფლად დადებს ლიგას და ისე ესპანურ ფეხბურთს მაგარი გადებული აქვს
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:59
    2
    კუმან ყ ხარ მეხუთე ცვლილება მაინც არ გააკეთა რობერტოსი ტიპმა, რა დონეზე ეზიზღება ტიპს პუჩი და გინდაც ალენია მარტო მაგიტოა გასაჯმეინებელი პედრის კიდე აწვალებს და აფაფხურებს გინდა წაუვიდეს გინდა არა მატჩი ფატიც ამან და ენრიკემ გადაწვეს მატჩი არ გაამაზინეს
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:58
    2
    ამ კუმანს გააჯმეინონ ბიჭო მართლა აღარაა სახუმაროდ საქმე
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:58
    2
    99%ლა ლიგა დაკარგულია უკვე. ასეთ განვითარებას პირველი 2 თამაშის მერე ნაღდად არ ველოდი.
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:58
    3
    ფეხბურთელები რომ ცუდად თამაშობენ ბაზარი არაა მაგრამ ამათ წინა მწვრთნელების დროს უფრო ეტყობოდათ რომ მწვრთნელი ყავდათ ვიდრე ახლა, ლენგლეს ორი მომენტის გარდა გუნდს არსად ეტყობოდა რომ რაღაცით მაინც იყვნენ თამაშისთვის მომზადებული
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:57
    1
    ძალიან უსუსური თამში აჩვენეს პს წელს ატლე იგებს ლა ლიგასს
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:57
    3
    ყოფილიყო ნეტა სუარესი და ეხმარა ეს უკვერცხოები ბადრი შუბლაძის კარგის ტრ*კივით
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:57
    4
    ერთადერთი პოზიტივი რაც დღეს მოხდა რობერტოს ტრამვაა დალშე ყველანაირად კატასტროფა იყო ეს მატჩი დე იონგი მინდა გამოვარჩიო უკლასნესად ითამაშა აი უკლასნესად
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:57
    4
    სამაგიეროდ ეს ორი ყ@ე დაიმტვრა და იმედია კაი ხანი ვერ ითამაშებენ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:57
    2
    ახლა იწყება ყველაფერი ჯერ მოიცათ 1ცენტრ მცველი გვყავს დდდდდდდდდდ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:56
    2
    კარასკო თუ არ ჯობდეს დემბელეს პედრის ტრინკაოს ერთად აღებულს მე ვიყო ბენზემა
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:55
    2
    კლოუნების გუნდი 120 მილიონად იყიდეს კლიზმანი მაგ ფულით კიდე ატლემ ფელიში და ერთი წლის თავზე 6 მილიონად სუარესიც შეუფუთეს და გაატანეს. ვისთვის ვიშლით ნერვებს ღმერთო
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:54
    2
    rivaldo80,
    ლოგიკურია. მთელი გუნდი დავალებულია მესის შეტენონ ბურთი. შესაბამისად სანამ მესი იქნება არ უნდა გაგიკვირდეს ასეთი თამაში. თუ მესის წაუვა თამაში ზნაჩეტ იგრაც მოგებულია.
    --------------------
    № 10
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:54
    0
    ეჰ😑
    ფანი [?]