ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

  ბარსელონა (4-2-3-1) ჟირონა
ნეტუ, პიკე, არაუხო, ბუსკეტსი, გრიზმანი, მესი, კოუტინიო, ტრინკაუ, ალბა, რობერტო, დე იონგი ხუან კარლოსი, კალავერა, ალკალა, ბერნარდო, მოხიკა, გუმბაუ, იბრაჰიმა კებე, ფერნანდესი, საისი, ისკიერდო, ტურმო
ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი, სემედუ, დემბელე, ლანგლე, ბრეითუეიტი, ჟუნიორი, ალენია, პედრი, რიკი პუჩი, კუენკა, კონრადი
ბუენო, დელგადო, დიამანკა, ფრანკესა, გალიარი, გრანელი, ლოპესი, მორილია, პრიეგო, რამალიო, სუარესი, ვილია, სებალიოსი
 რონალდ კუმანი  ფრანსისკო როდრიგესი
 1-0 კოუტინიო 20', 2-0  მესი 45'. 2-1 საისი 48' 3-1 მესი 51'

ს. რობერტო - სემედუ

პიკე - ლანგლე

ალბა - ფირპო

ბუსკეტსი - პუჩი

კოუტინიო - ალენია

ტრინკაუ - პედრი

მესი - დემბელე

დე იონგი - კონრადი

გრიზმანი - ბრეითუეიტი

   ტურმო 38', 
 იოჰან კრუიფი
 
 ფატი, ტერ შტეგენი  

SportTV.ws, Barca TV

სტატისტიკა
ბურთის ფლობა
  დარტყმა  
  ზუსტი დარტყმა  
  კუთხური  
  თამაშგარე  
  სეივი  
  ჯარიმა  
  გაფრთხილება  
  პასი  

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 169 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #129 16 სექტემბერი 2020 22:25
    0
    თამაშს სად ვუყურო? ლინკი ჩააგდეთ რა
    ფანი [?]
    #128 16 სექტემბერი 2020 22:24
    1
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..
    Culé [?]
    #127 16 სექტემბერი 2020 22:24
    1
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ხო ეგ წლის ფრაზად შეიძლებოდა ჩაგვეთვალა რომ არ ეს ბოლო თვენახევარი. გრიზი და კოუ ერთად ძირითადში დიდი შეცდომაა. რეალურად ან ერთი უნდა დაჩეს გუნდში და ან მეორე

    ნუ სანამ მესია გუნდში რა
    ფანი [?]
    #126 16 სექტემბერი 2020 22:21
    2
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი
    Culé [?]
    #125 16 სექტემბერი 2020 22:21
    3
    ციტატა: Bakero
    კუმან ლეომ დაამთავრა ვარჯიში დაასვენე ეხლა (ოღონდ ჯერ ჰკითხე 😂) ვნახოთ გუნდი გრიზმან/ კოუტინიო /დემბელესთან ერთად

    ხო რამიუშვი ახლა სხვები. არა ისე ამისი წასვლა რო უნდოდა აქ ხალხს ეგ იყო რაღაც საოცრებაა, ტოჟე მნე სტროიტელი:))))

    ციტატა: ana anukii
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ana anukii
    მესი ფორმაში შედის <3


    როდის იყო ფორმიდან გამოსული ბოლოს რო ? ;დ

    მთელი სეზონი

    ეგ მესი კი არა გუნდი არ იყო ფორაში და მესი გეგონათ ბევრს:))))))))))))))))))
    ფანი [?]
    #124 16 სექტემბერი 2020 22:18
    0
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ana anukii
    მესი ფორმაში შედის <3


    როდის იყო ფორმიდან გამოსული ბოლოს რო ? ;დ

    მთელი სეზონი
    Culé [?]
    #123 16 სექტემბერი 2020 22:17
    0
    https://www.youtube.com/watch?v=i7RzeKy4Yh4
    Culé [?]
    #122 16 სექტემბერი 2020 22:16
    2
    კუმან ლეომ დაამთავრა ვარჯიში დაასვენე ეხლა (ოღონდ ჯერ ჰკითხე 😂) ვნახოთ გუნდი გრიზმან/ კოუტინიო /დემბელესთან ერთად
    ფანი [?]
    #121 16 სექტემბერი 2020 22:14
    4
    ციტატა: ana anukii
    მესი ფორმაში შედის <3


    როდის იყო ფორმიდან გამოსული ბოლოს რო ? ;დ
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #120 16 სექტემბერი 2020 22:14
    2
    Samwuxarod de jong jer 30 % sac ver anartlebs rasac velit. Sharshanac chauvarda titqmisbsezoni unda caguarot, imedia moumateebs mkvetrad
    ფანი [?]
    #119 16 სექტემბერი 2020 22:13
    1
    მესი ფორმაში შედის <3
    წევრი [?]
    #118 16 სექტემბერი 2020 22:12
    2
    De jongma es tamashi unda daiviwyos. Ertaderti shemtxveva roca ar varga
    ფანი [?]
    #117 16 სექტემბერი 2020 22:12
    1
    ციტატა: gettoo_msd
    shu1987,
    ხმა ვერ ჩავრთე რამე ლინკი მომეცით სადაც ხმას ჩავრთავ

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: nikusha
    http://0eb.net/video/2545999.html

    გაიხარე <3

    ლინკი მომეცით ხმა ვერ ჩავრთე?

    http://0eb.net/video/2545999.html


    რეკლამები უნდა გათიშო ჯერ
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #116 16 სექტემბერი 2020 22:11
    2
    De iongi aris mtavari imedgacrueba, vabshe ver anartkebs, sashinel formashia, imedia sheva formashi, pirvel taimshic sashineleba iyo da vigacan dawera sauketesoao 😂😂 neta kartofilit uyurebs fexburts?
    Culé [?]
    #115 16 სექტემბერი 2020 22:10
    0
    shu1987,
    ხმა ვერ ჩავრთე რამე ლინკი მომეცით სადაც ხმას ჩავრთავ

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: nikusha
    http://0eb.net/video/2545999.html

    გაიხარე <3

    ლინკი მომეცით ხმა ვერ ჩავრთე?
    გულშემატკივარი [?]
    #114 16 სექტემბერი 2020 22:08
    0
    https://youtu.be/W0f84hhpZfc
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    ფანი [?]
    #113 16 სექტემბერი 2020 22:08
    4
    ციტატა: nikusha
    http://0eb.net/video/2545999.html

    გაიხარე <3
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #112 16 სექტემბერი 2020 22:07
    0
    ციტატა: philipe coutinho
    ნორმალური თამაშია ამხანაგურია და მეტს არც უნდა ველოდეთ პოზიტივი კი ბევრი იყო
    1) არ გვეირდება ცენტრალური მცველი არაუხოს მიეცეს დრო და ეს ბიჭი სასწაული გაიზრდება სისწრაფე, პასი, სიმაღლე, ჯანი ყველაფერი აქვს თან ყველა მაღალი ბურთის დროს საჯარიმოში სახიფათო მომენტს ქმნის ანუ გოლის ალღო აქვს
    2) გუნდი ცდილობს მესის გარეშე თამაშს რაც რიგ შემთხვევებში გამოჩნდა მაგრამ მაინც ირივე გოლი მესის გავლით გავიდა ამიტომ მაგაზე მეტია სამუშაო
    3) ტრინკაო კაი ბიჭია უბრალოდ ზოგჯერ ბურთის დროულად გაცემა უჭირს, ეს იმედია ამხანაგურები რომაა მაგიტომ უნდა კუმანს თავისი შესაძლებლობები აჩვენოს თორე სეზონი რომ დაიწყება მერეც თუ მასე ითამაშა გაუჭირდება, არადა ნიჭი აშკარად აქვს და იმედია გამოიყენებს
    4)კოუტინიო ძალიან კარგად გამოიყურება და იმედია ის კოუტინიო დაგვიბრუნდება რაც გვინდოდა თავის დროზე.

    დეიონგმა კი აშკარად ჩააგდო თამაში და ყველაზე ცუდი იყო გუნდიდან მაგრამ ეგ არაფერი ფრენკის მჯერა რო ეს ერთჯერადი შემთხვევაა.

    ვნახოთ მეორე ტაიმში პედრი დემბელე და პუჩი რას იზამენ 💪

    დეიონგს რაც შეეხება ბუსკეცთან ერთად დგას რას ელოდით ??? მთელი სეზონი ვერ თამაშობდა ბუსკეცის გვერდით , წინა თამაშში არ ყავდა ბუსკეცი გაცილებით მოძრავი და მებრძოლი ედგა და კი ითამაშა კარგად, გაიგედ ბუსკეცის ადგილი ძირითადში აღარაა მისი დიდი პატივისცემის მიუხედავად... ასევეა სუარესი და კი უშვებენ....გრიზმანი მუშააო და მაგის მუშაობა არ გაიშვას მუშაა წავიდეს სტროიკაზე იმუშაოს ტიპს ატლეტიკოში გონია კიდე თავი მისი კალიბრის ფეხბურთელს ასე თავის დამკვიდრება არ უნდა უჭირდეს.... რობერტო გაცილებით კარგია შემტევად ვიდრე მცველად არაა მაგის ადგილი მანდ და რაუნდა მოითხოვო მეტი.... ალბას საკაიფოდ აქვს მომატებული აშკარაა... პიკეც დგას რა ამ სეზონს და ვსიო ან წავა ან სკამი.... დანარჩენი ახალგაზრდები განსაკუთრებით კარგები არიან ....სემედუ კიდე უნიჭოა და ჰაა ერთი რამოსს რომ გაუკეთა ეგ იყო და ეგ ტიპმა ჩაქიმა ვეღარც დარბის ერთი სირბილი იცოდა...
    ფანი [?]
    #111 16 სექტემბერი 2020 22:07
    0
    ციტატა: Messiah
    საყურებელი ლინკი გააძრეთ ძმებო

    http://0eb.net/video/2545999.html
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #110 16 სექტემბერი 2020 22:07
    1
    ციტატა: MTG8
    პედრის და პუჩის რა კარგი კადრი იყო 🤙🏼 ვინმე ამოჭრილს თუ გაჩითავთ გამოუშვით პმ-ში


    შეგიძლია ლინკი ჩამიგდო სადაც უყურებ ?
    --------------------

    ForçaBarça