ბარსელონა-ჟიმნასტიკი 3-1

  • 12-09-2020, 09:44
  • ბარსელონა-ჟიმნასტიკი 3-1

      ბარსელონა ჟიმნასტიკი
    ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, პედრი, ალენია, მესი, გრიზმანი, დემბელე  
    პენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, ფეიშასი, კოუტინიო, კუენკა, დე იონგი, დე ლა ფუენტე, ფირპო, მირანდა, მორიბა, პუჩი, სემედუ, ტრინკაუ  
    რონალდ კუმანი ტონი სელიგრატი
    1-0 დემბელე 6, 2-0 გრიზმანი 17, 2-1 ბონილია 31, 3-1 კოუტინიო 51

    ნეტუ - პენია 46
    ს. რობერტო - სემედუ 46
    პიკე - არაუხო 46
    ლანგლე - კუენკა 46
    ალბა - ფირპო 46
    ბუსკეტსი - დე იონგი 46
    პედრი - პუჩი 46
    ალენია - კოუტინიო 46
    მესი - ტრინკაუ 46
    გრიზმანი - ბრეითუეიტი 46
    დემბელე - დე ლა ფუენტე 46

     
       
    იოჰან კრუიფი
     
    ანსუ ფატი  

    SporTV.ws

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟიმნასტიკი
    კომენტარები [ 155 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    barcachampion Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:02

    https://www.pscp.tv/FCBW_A77/1djGXoOgzbkKZ?fbclid=IwAR2eL_79CTwDRZ6YfuEF-8kgwNhfjeDcoe7DQ0a9KobBnVVowcJb9_Ege0E

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:02

    ნეტოს გადახტომა რო შეეზარა 😄
    ძეგლივით დადგა ტიპი დდდდ
    ამხანაგური მატჩია და დასკვნებ ნუ გამოიტანთ ზოგს ეზარება თამაში :)

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:02

    ვა საინტერესო სასტავი გაიჩიტა

    ციტატა: Clever liar
    პირველი მატჩია, მარა კოჭებში ეტყობა რა დაცვითაც ვაპირებთ მთელი სეზონი ფართხალს. ამ ალენიასგან არაფერი არ გამოვა, მაგის თამაში ტყუილი დროის ფლანგვააა

    მეც მაგ აზრის ვარ ალენიაზე

    0
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:01

    პირველი მატჩია, მარა კოჭებში ეტყობა რა დაცვითაც ვაპირებთ მთელი სეზონი ფართხალს. ამ ალენიასგან არაფერი არ გამოვა, მაგის თამაში ტყუილი დროის ფლანგვააა

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:00

    დემბელემ რასაც ვუყურე მშვენივრათ თამაშობდა ახლა კოუს ჯერია იმედია დაიბრუნებს ფორმას

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:59

    დაცვის საშველი არაა რა

    0
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:58

    ამხანაგურ მატჩზე მოსაწყნი საყურებელი არაფერია

    3
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:58

    ციტატა: frenkie dejong21
    დაცვა გვყავს იმნაირი არ ვიცი პირდაპირ მაგათ შემხედვარე რისი იმედი უნდა გვქონდეს 😏

    აბა და ტიპები არავის ყიდულობენ უპამეკანო დახატავდა გუნდს აგერ არაუხოც მოიხოდა და ტოდიბო მაინც დააბრუნონ ტოო, ამ ხეების ყურებით აი ლენგლე არის უინტელექტო ხე როგორც სემედუ , ხოლო პიკე და ალბა რამდენსაც ლაპარაკობენ იმის ნახევარსაც ვეღარ თამაშობენ... აუცილებლად დაცვას მიხედოს ხვედელიძემ დაცვას..

    1
    გასულია
    buxo ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:58

    რასელოდებით დემბელესგან ? :დდ მაგიკიარა ვარსკვლავების კრეფას არც მთელიგუნდისგან არუნდა ველოდეთ და დემბელესთან რაგინდათ მთელი 1წელი უთამაშებელია :დდ მეორე წრემდე კარგი არაფერი იქნება სამწუხხაროდ

    1
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:57

    თქვენთანაც გაჭედა?

    0
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:57

    ეხლა ვნახე ანგარიში ვერ ვუყურებ მუღამი არა მაქ თან იქით ისეთი მატჩია რო ამ *** დაცვის ფაფხურს მირჩევნია ფეხბურთს ვუყურო

    0
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:56

    ციტატა: Geo_Barca
    პირველი თამაშია ჯერ დასვენების გამოტანა ადრეა. ურიგოდ არ თამაშობენ მეტიც შეიძლება მარა რაც არის არის. მოუმატებენ იმედია შემდეგ თამაშებში და კიდე დემბოს რას ერჩით კაცს 1 წელია არ უთამაშია კიდევ კარგად თამაშობს ამხელა პაუზის მერე

    ზუსტად მაგას ვიძაღი თუ დემბელემ გოლი გაიტანა ესეიგი გაუვარდა და ბურთი რო დაკარგოს დაიწყებენ გინებას.

    0
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:56

    რავიცი ორი საყრდენით და გრიზმანი 9 ცოტა უაზროდ მეჩვენება...

    0
    გასულია
    Geo_Barca ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:54

    პირველი თამაშია ჯერ დასვენების გამოტანა ადრეა. ურიგოდ არ თამაშობენ მეტიც შეიძლება მარა რაც არის არის. მოუმატებენ იმედია შემდეგ თამაშებში და კიდე დემბოს რას ერჩით კაცს 1 წელია არ უთამაშია კიდევ კარგად თამაშობს ამხელა პაუზის მერე

    6
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:54

    რასერჩით დემბელეს ტიპს 1წელია არუთამაშია და დღეს მშვენივრად კომბინირებს და გოლიც შეაგდო პირველად რო დაიმტვრა 3თვე გამოტოვა და აზრზრე არიყო რას შვებოდა დღეს რა შედარებაა

    4
    გასულია
    საქართველო წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:54

    დალინკეთ რა ვინმემ

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:54

    ფორვარდი რო არ ყავს გუნდს ეტყობა რაც არ უნდა ვთქვათ არ ყავს ფორვარდი...ალენია ძაან ბევრს დარბის და ცდილობს სულ ბურთან იყოოს თუ გაახმო კოუტინიო ზამენაზე მერე ნახეთ

    2
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:53

    Dacvis mtliani xazi aris sazizgroba.. otxive taviqnti tavis naxevrebic agar arian

    2
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:52

    ნუ ხიმნასტიკი რომ ასე გაგიგორებს ბურთს რაღაზეა საუბარი...

    2
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 21:52

    გამოცდილი ვინცაა ეტყობად თავს არ აკლავენ და დობრად როგორც აქამდე აგორავებენ ბურთს, დემბელეს გოლი გაუვარდა და ტიპი რას აკეთებს აზრზე არაა ინერტულია ვერ დარბის ერთი სისწრაფე ქონდა და დღეს ნულია, გრიზმანი დაცვაში უფრო უკეთესი იქნება მგონი ვიდრე შეტევაში დააყენონ ალბას ადგილას იქნება რას შვრება ან რობერტოს ადგილას :D მესი კარგია რომ მოტივირებულია ეტყობა კუმანმა საკაიფოდ ებაზრა და ამხანაგურშივე ხასიათზეა და იმედია სეზონის ბოლომდე კაი ხასიათი და მოტივაცია გაყვება, ბუსკეცს ეტყობა რომ სკამის იგროკია უფრო ვიდრე ძირითადის ასევეა პიკე ერთი თავზეა კარგი და ვსიო, ახალგაზრდები საკაიფოდ თამასობენ ალენიაც მოხოდილა აზრიან პასებს აკეთებს, პედრი კლასია პასის კულტურა აქვს კარგი ეტყობა, ლენგლე რა ხეც იყო ისაა მეტი ინტელექტი არ აქვს ტიპს და რას იზამს, ალბა ეტყობა არაა ფორმაში და არასტაბილურობა დაღუპავს მის ფლანგს, ვნახოდ მეორეში ბიჭები რას გააკეთებენ იმედია მეტი შემართება ექნებათ..

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV