უსმან დემბელე ბარსელონასთან ახალი კონტრაქტის გაფორმებასთან ახლოსაა | ხავი მიგელი

უსმან დემბელე ბარსელონასთან ახალი კონტრაქტის გაფორმებასთან ახლოსაა | ხავი მიგელი

უსმან დემბელე, შესაძლოა, "ბარსელონას" პირობებს დასთანხმდეს და კლუბთან კონტრაქტი გაახანგრძლივოს.

ფრანგი ფეხბურთელის ხელშეკრულებას ვადა 8 დღეში გასდის. დემბელეს მომავალი ისევ გაურკვეველია. გავრცელებული ინფორმაციით, უსმანს მსურველების დიდი რიგი არ უდგას.

ცნობილი ჟურნალისტის, ხავი მიგელის ცნობით, "ბარსას" მთავარმა მწვრთნელმა, ჩავი ერნანდესმა დემბელეს განუცხადა, რომ თუ მას დარჩენა უნდა, მაშინ არსებულ შეთავაზებას უნდა დასთანხმდეს, რადგან კლუბი მისთვის ახალი შეთავაზების გაკეთებას არ გეგმავს. იმავე წყაროს ცნობით დემბელე "ბარსელონას" პირობების მიღებასთან ახლოსაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 32 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #12 22 ივნისი 2022 19:43
    0
    დემბელეს აგენტს 60 მილიონი სურს
    ფანი [?]
    #11 22 ივნისი 2022 19:07
    2
    აბა კალთებს აგლეჯენო! მთელი სია ქონდათ მსურველების! ყველა გაიქცა? კიდე უნდა შეუმცირონ ხელფასი, ბონუსებზე უნდა ყავდეს. 5 წელია ტყუილად ხელფასი იღებს.
    Culé [?]
    #10 22 ივნისი 2022 18:57
    2
    ეს ხო ვერ მოვიშორეთ ვერასდროს ამის მოსვლის შემდეგ კაი არაფერი მომხდარა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 22 ივნისი 2022 18:52
    13
    ლევანდოვსკი თუ მოვა დემბელეს ტიპის ვინგერი საჭიროა მაგრამ პიროვნებაა ისეთი მე პირადად შევუმცირებდი ხელფასს .. იმიტომ რომ ამას ისე არავინ იყიდის.. უფასოდ არავის უნდა
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 ივნისი 2022 18:52
    7
    მე პირადად გავაგდებდი პანჩურით.
    Culé [?]
    #7 22 ივნისი 2022 18:11
    4
    კიბოა ტიპი
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #6 22 ივნისი 2022 18:06
    4
    ფუ თქვენი რა, ისევ დემბელეს უნდა ვუყურო აღარ შემიძლია უკვე rage
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    გულშემატკივარი [?]
    #5 22 ივნისი 2022 17:48
    1
    მოკლედ რთული თემაა, ეს ხო უტვინოა, კი სჯობს ამას რაფინია მაგრამ 60 მილიონი არც ის ღირს, ამის დარჩენა სჯობს და ფულის დაზოგვა ვიდრე იმის მოსვლა 60 მილიონად, ცალკე კიდე ხელფასი და თემები, განა რამე, მაგრამ ისეთი პირი უჩანს ლაპორტა არ აპირებს დი მარიას მოყვანას უფასოდ, და ამ შემთხვევაში ამის დარჩენა სჯობს ჩვენთვის მისაღები პირობებით.
    Culé [?]
    #4 22 ივნისი 2022 17:28
    2
    იმედია კლუბის 10 მილიონიანი სახელფასო ზღვარი ამ ჩობანზეც იქნება გათავლისწინებული.
    ფანი [?]
    #3 22 ივნისი 2022 17:25
    7
    იხევს ახლა უკან რო ნახა არავის არ ჭირდება :დდ კიდე უფრო შეუმცირონ პირობები შეთავაზებულ კონტრაქტში, თუ დათანხმდა და კაი თუარადა და აღარ იქნება ჩვენი პრობლემა
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #2 22 ივნისი 2022 17:24
    4
    აუ კაით რააააა🤬🤬, დავიტანჯე ამ იმბეცილის ყურებით უკვე, თუ წამოვა 5 ან მაქდიმუმ 8 მილიონზე კიდე ხო, თუარადა არ გაუხანგძლივონ და ასე უქნია თერჯოლის საპოვნელაში წასულა, ეს უფასოდ არავის არ მიჰყავს და მერე როგორღა მოვიშორებთ🤬, შანსი არაა ეს არ გაიყიდება, ჩავიმ კიდე თავისი ტვინი თუარ გადაუნერგა ისე ამისი საშველი არ უქნება
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #1 22 ივნისი 2022 17:21
    5
    ეს ხო მოუშორებელი ჭირი გაგვიხდა მე სმის დაბადების წუთები