ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის პირველი ტურის მატჩში, "ბარსელონა" შინ, მიუნხენის "ბაიერნთან" სამბურთიანი სხვაობით დამარცხდა.

გოლების ავტორები რობერტ ლევანდოვსკი (2) და თომას მიულერი გახდნენ. ეს არის ზედიზედ მესამე საშინაო შეხვედრა ჩემპიონთა ლიგაზე, რომელიც "ბარსამ" დიდი ანგარიშით წააგო - 0-3 "იუვენტუსთან" და 1-4 "პარი სენ-ჟერმენთან".

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 6.0
  • რობერტო - 6.0
  • არაუხო - 5.9
  • პიკე - 6.6
  • გარსია - 5.9
  • ალბა - 5.9
  • ბუსკეტსი - 6.2 
  • პედრი - 6.3
  • ფ. დე იონგი - 6.2 
  • მემფისი - 6.2
  • ლ. დე იონგი - 6.0 
  • დემირი - 6.2
  • კოუტინიო - 6.1
  • მინგესა - 6.0
  • გავი - 6.3
  • ბალდე - 6.1

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 84 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #64 15 სექტემბერი 2021 01:30
    3
    კოუ კარგად შემოვიდა სხვათაშორის
    იქნებ ათამაშდეს წელს რა 😟
    წევრი [?]
    #63 15 სექტემბერი 2021 01:30
    2
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: azulgerana
    კუმანის ბრალიც არ არის

    არა რა კუმანის.არაუხოს ბრალია გასაშვებია.

    🤣🤣👌

    ხო მარტო კუმანის ბრალია. და ფანები იგებენ თამაშს bowtie smile smile ბაბუაჩემის აზროვნება

    ვისთან რა ტაკტიკით უნდა ითამაშო უნდა ტვინავდე მწვრთნელი,კოუტინიო სკამზე დასვა და პედრი ათამაშო რომელიც უკვე ბურთს ფეხსაც ვეღარ ურტყამს წესიერად მწვრთნელი ამას უნდა ტვინდავდე და კიდევ ბევრს ჩამოვთვლიდი მარა მეზარება მეგობარო.......

    ხო და თუ გეზარება აშკარად არ ნიშნავს იმას რომ კუმანზე ჭკვიანი სტრატეგიული ხარ.
    რესურსი არ გააჩნია გუნდს.

    აი მე ვიყო ვალვერდე კუმანზე უკეთესად თუ არ გამეწყო გუნდი დღეს 🤣🤣🤣🤣გუნდს რა რესურსიც დაუტოვეს იმასაც ვერ იყენებს წესიერად
    წევრი [?]
    #62 15 სექტემბერი 2021 01:29
    2
    დღეს ყველა ნოლი იყო.. არაორგანიზებული და დაბნეულები. შორიდან დარტყმას სანამ კოუ არ შემოვიდა არავინ ბედავდა..არც ყოფილა მომენტი მარა საჯარიმოში ბურთის შეტანას და ისე გატანას ეცადათ მაინც ერთი იყო ბუსკეცი და მერე კოუ..ფლანგები ჩავარდა ცენტრი ჩავარდა..დაცვა ხო ჩავარდა და ჩავარდა..წერონ ქულები და ადგინობ სტატისტიკები მთავარია ქულის შესაბამისი შედეგი რომელიც დღეს ვერ ვნახეთ და თუ ესე გაგრძელდა რაც ძალიან გულდასაწყვეტი იქნება ამ სეზონში საერთოდ ვერ დავდებთ კარგ შედეგს.
    ფანი [?]
    #61 15 სექტემბერი 2021 01:29
    3
    მოიცა რა ვერ გავიგე კუმანია რა ბრალიაო ტო წერთ აბა ჩემი ბრალია? რაის 3 5 2 ტაკტიკა და რობერტო და ლუკ დეიონგი ? გუნდიდან სუარესი გააგდო არ მჭირდებაო და ლუკ დეიონგი მოიყვანა პიანიჩი არ ათამაშა ისე გააგდო კიდე რამდენი ერთი ჩამოვთვალო? ბოსნიას თამაშ უყურეთ ვინმემ პიანიჩი რამხელა საქმეს აკეთებს? რაღა ამ კაცმა ვერ დაინაცა მისი სიკეთე? დებილია სიფთა ეს ჩემისა
    წევრი [?]
    #60 15 სექტემბერი 2021 01:28
    0
    ციტატა: barcaforever
    ციტატა: VanillaDream
    რა რესურსი უნდა იმას, რომ 10 კაცით დაცვაში არ იდგე 80 წუთი და კარისკენ ერთხელ მაინც დაარტყა კამპ ნოუზე???? მგონია რო ღადაობთ ხოლმე ხანდახან კუმანის დამცველები, რესურსი კი არა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდი რო მისცე კუმანს ლა ლიგას მაინც ვერ მოიგებს.

    კუმანი მეც არ მევასება და არც ვიცავ უბრალოდ ამ ბარსას იგივე ლოგიკით ვერც გვარდიოლა ვერ ათამაშებდა უკეთ. დონეშია აქ საქმე. ბარსას შემადგენლობის 90% ბარსას დონეს ვერ აკმაყოფილებს დღეს დღეობით სამწუხაროდ

    დონე აქვს უბრალოდ სკამზე არ უნდა გესვას და არ უნდა ყიდდე !!
    ახალბედა [?]
    #59 15 სექტემბერი 2021 01:27
    2
    ციტატა: barcaforever
    ვერც გვარდიოლა ვერ ათამაშებდა უკეთ

    აი მაშინ ესე გეტყვი რაც არ უნდა გასაკვირად ჟღერდეს მე გვარდიოლა არ მევასება (ჩმორის მენტალიტეტი აქ მაგასაც და მესის გარეშე ვეღარასდროს მოიგებს ლიგას, ეგეთი უაზრობები ლიგის ფინალში როგორ გააკეთა ტაქტიქოსი არ ვარ მაგრამ კუმანიც არ იზამდა მაგას), მაგრამ ამ ბარსას გვარდიოლა ბევრად უკეთ ათამაშებდა ამაში 1000%-ით დარწმუნებული ვარ.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #58 15 სექტემბერი 2021 01:27
    0
    ამ პერიოდში ვერც კუმანს მოთხოვ რომ რამე აკეთოს ამ გუნდით, პედრით ბრაითვეიტით და სევილიას ჩაკარგული სათადარიგო ლუკ დეიონგით რა პასუხს თხოვთ კუმანს !!! შეცვლაზეც შემოვიდა 5 კაცი მაგრამ რა შეცვალეს? ისევ შტანგა გოლი გაუტანეს...
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #57 15 სექტემბერი 2021 01:25
    0
    ციტატა: VanillaDream
    რა რესურსი უნდა იმას, რომ 10 კაცით დაცვაში არ იდგე 80 წუთი და კარისკენ ერთხელ მაინც დაარტყა კამპ ნოუზე???? მგონია რო ღადაობთ ხოლმე ხანდახან კუმანის დამცველები, რესურსი კი არა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდი რო მისცე კუმანს ლა ლიგას მაინც ვერ მოიგებს.

    კუმანი მეც არ მევასება და არც ვიცავ უბრალოდ ამ ბარსას იგივე ლოგიკით ვერც გვარდიოლა ვერ ათამაშებდა უკეთ. დონეშია აქ საქმე. ბარსას შემადგენლობის 90% ბარსას დონეს ვერ აკმაყოფილებს დღეს დღეობით სამწუხაროდ
    ფანი [?]
    #56 15 სექტემბერი 2021 01:24
    2
    ნაგელსმანმა პრესკონფერენციაზე გაშიფრა კუმანის ტაქტიკა რომ 3-5-2 ით ითამაშებდა ტიპმა ღიად თქვა ბარსა რასაც იზამდა და ხისთავამაც მიართვა.არა რა კუმანი ბრალია კაცო რობერტო რო მარჯვენა მცველად დააყენა და არა მინგესა,პრესინგიდან ამოსვკა რო ვერ ასწავლა გუნდს და ხე ლუკ დე იონგზე იძახის სახიფათოა და ძალიან გამოგვადგებაო.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #55 15 სექტემბერი 2021 01:24
    3
    ციტატა: Iniesta_8
    აი რა მოიტანა ბართოს Yკეურმა საქციელებმა და 3 არარაობის მწვრთნელად მოყვანამ. არცერთ ნორმალურ მწვრთნელს და არც ერთ მაღალი დონის ფეხბურთელს ბარსაში მოსვლა არ უნდა. უცებ ხავი თუ მოვა მეტი არავინ. ფულიც არაა რომ ვინმე წესიერა დაეჩალიჩონ. 2 წელი მაინც მოგვიწევს ამ საცოდაობის გაძლება.

    კლუბს 20 წელია ჩაწოდებაზე არ უთამაშია და ამ გუნდში რო მწვრთნელი ლუკ სლე იონგს ითხოვს ძირითადისთვის, ის განხილვას არ ექვემდებარება უკვე რა პიტალოცაა , მარა ამის სურვილს რო პრეზიდენტი ასრულებს იმას რა ქვია აღარ ვიცი.. ამ ტრანსფერს ბართომეუც არ იკადრებდა მე ვიყო კომბლე
    Culé [?]
    #54 15 სექტემბერი 2021 01:24
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: azulgerana
    კუმანის ბრალიც არ არის

    არა რა კუმანის.არაუხოს ბრალია გასაშვებია.

    🤣🤣👌

    ხო მარტო კუმანის ბრალია. და ფანები იგებენ თამაშს bowtie smile smile ბაბუაჩემის აზროვნება

    ვისთან რა ტაკტიკით უნდა ითამაშო უნდა ტვინავდე მწვრთნელი,კოუტინიო სკამზე დასვა და პედრი ათამაშო რომელიც უკვე ბურთს ფეხსაც ვეღარ ურტყამს წესიერად მწვრთნელი ამას უნდა ტვინდავდე და კიდევ ბევრს ჩამოვთვლიდი მარა მეზარება მეგობარო.......

    ხო და თუ გეზარება აშკარად არ ნიშნავს იმას რომ კუმანზე ჭკვიანი სტრატეგიული ხარ.
    რესურსი არ გააჩნია გუნდს.
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #53 15 სექტემბერი 2021 01:22
    0
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: JasoN
    რა დავწერო არც ვიცი... ვეღარც ვლანძღავ ან რომელი ერთი გავლაძღო

    😂😂😂🤣🤣🤣🤣 საუკეთესო კომენტარია ბლია ბუდუ🤣🤣🤣ჯიგარი ხარ

    მართლა შოკში ვარ გულიდან ამოსული სიტყვები დავწერე 😂😂😂 კუმანს ვინმემ ნარკოტიკი რო ჩაუდოს და დაიჭირონ არ შეიძლება?

    იქ დემოკრატიაა და კანონი კანონობს,ჩადებები არ მოსულა 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Culé [?]
    #52 15 სექტემბერი 2021 01:21
    0
    ციტატა: Prometheus
    აი კუმანის ბრალიაო რო წერთ , თვითონ ხო არ შევა ტიპი მოედანზე , არ არის გუნდი და გინდა შეცვალე მწვრთნელი გინდა არა , ალბა შესაცვლელია დიდი ხანია ისევე როგორც რობერტო , ბუსკეცი კლასნია , მარა საშინლად ნელი და კონტრშეტევებზე მეტოქეს ვერ უმკლავდება და თვითონაც ვერ მიყვება გუნდს როცა საჭიროა , ლუკ დე იონგი ბოძია ჩვეულებრივი , მარა მეტს არც ვითხოვ მაგისგან , მესი ვერაფერს აკეთებდა მარტო ამ გუნდში და მემფისს ვერ მოვთხოვთ რო მარტომ მოიგოს თამაში , პედრი კაი ბიჭია მარა დარტყმა არ იცის , ისევე როგორც ფრენკიმ , არაუხო კარგი იყო , გარსიასაც არაუშავდა , გოლის მომენტში არ გაუმართლა პროსტა . კაროჩე ახალგაზრდები უნდა გამოვარჩიო ისევ , ბალდე კარგი იყო და იმ 20 წუთში ალბაზე მეტი გააკეთა , გავიც კარგი იყო და მინგესაც . აი დემირი დიდად არ მომწონს , ზედმეტად თავდაჯერებულია და მაგის შეცდომას მოყვა კიდეც გოლი . კოუ კლასნია , იმედია აღარ მიიღებს ტრავმას , ფატი , დემბუზა დაბრუნდებია და მერე კიდე შეიძლება რაღაც .

    ხო ძმაო კუმანს რა უნდა დააბრალო მაქსიმუმ არ უნდა იცოდე რა სიტუაციაა კლუბში რომ რამე დააბრალო მწვრთნელს. რა სტრატეგიაც დააყენა იმით უნდა ეთამაშათ გამიზნულად მაგრამ შტეგენიც ბოლოს როდის შეინახა კარი მშრალად ვის ახსოვს?
    --------------------
    ARTHUGS
    ახალბედა [?]
    #51 15 სექტემბერი 2021 01:21
    2
    ციტატა: barcaforever
    აი როგორი თემაა იცით? აი საქართველოს ნაკრების მწვრთნელზე რო ტყდება ხოლმე წაგება სინამდვილეში კიდევ უბრალოდ საკმარისი რესურსი რომ არ აქვს გუნდს. მასშტაბებს არ ვადარებ რათქმაუნდა მხოლოდ სიტუაციას.

    რა რესურსი უნდა იმას, რომ 10 კაცით დაცვაში არ იდგე 80 წუთი და კარისკენ ერთხელ მაინც დაარტყა კამპ ნოუზე???? მგონია რო ღადაობთ ხოლმე ხანდახან კუმანის დამცველები, რესურსი კი არა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდი რო მისცე კუმანს ლა ლიგას მაინც ვერ მოიგებს.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    Culé [?]
    #50 15 სექტემბერი 2021 01:20
    3
    რას გადავრჩით ბაიერნმა რო დაგვინდო, დიდი მადლობა მათ და ნაგელსმანს.. შემდეგში აჯობებს კარი დააპატარავონ და ორი მეკარე ჩააყენონ ან 15 კაცით ითამაშონ აბა ამათი შემყურე სხვა აზრი არ მომდის თავში..
    წევრი [?]
    #49 15 სექტემბერი 2021 01:20
    1
    არაუშავს ეს სეზონი გადაგორდეს და იქეთა სეზონიდან დავბრუნდებით ბიჭებო არ იდარდოთ. ვისკა ბარსა მუდამ და ყოველთვის!
    წევრი [?]
    #48 15 სექტემბერი 2021 01:19
    1
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: azulgerana
    კუმანის ბრალიც არ არის

    არა რა კუმანის.არაუხოს ბრალია გასაშვებია.

    🤣🤣👌

    ხო მარტო კუმანის ბრალია. და ფანები იგებენ თამაშს bowtie smile smile ბაბუაჩემის აზროვნება

    ვისთან რა ტაკტიკით უნდა ითამაშო უნდა ტვინავდე მწვრთნელი,კოუტინიო სკამზე დასვა და პედრი ათამაშო რომელიც უკვე ბურთს ფეხსაც ვეღარ ურტყამს წესიერად მწვრთნელი ამას უნდა ტვინდავდე და კიდევ ბევრს ჩამოვთვლიდი მარა მეზარება მეგობარო.......
    ახალბედა [?]
    #47 15 სექტემბერი 2021 01:19
    0
    ციტატა: Prometheus
    მერე კიდე შეიძლება რაღაც .

    კი ნამდვილად რაღაც 8-2-ის მსგავსი შეიძლება მოხდეს.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    წევრი [?]
    #46 15 სექტემბერი 2021 01:18
    0
    აი როგორი თემაა იცით? აი საქართველოს ნაკრების მწვრთნელზე რო ტყდება ხოლმე წაგება სინამდვილეში კიდევ უბრალოდ საკმარისი რესურსი რომ არ აქვს გუნდს. მასშტაბებს არ ვადარებ რათქმაუნდა მხოლოდ სიტუაციას.
    ფანი [?]
    #45 15 სექტემბერი 2021 01:17
    0
    დადეთ იმ დედამიცენზურებულის ინტერვიუ ვაგინო ერთი გემრიელად
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid