ვალენსია-ბარსელონა 2-3

ვალენსია-ბარსელონა 2-3

  ვალენსია (4-4-2) ბარსელონა (3-5-2)
სილესენი, კორეია, პაულისტა, გილამონი, გაია, ვასი, რაჩიჩი, სოლერი, ლატო, გომესი, გუედეში ტერ შტეგენი, არაუხო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, ალბა, მესი, გრიზმანი
დომენეკი, ბლანკო, ჩერიშევი, დიაკაბი, ფერუ, გამეირო, ლი, მანგალა, მუსა, ოლივა, პიჩინი, ვალიეხო ნეტუ, ტენასი, პანიჩი, დემბელე, პუჩი, ტრინკაუ, ფერნანდესი, რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა, მინგესა
ხავი გრასია რონალდ კუმანი
1-0 პაულისტა 50, 1-1 მესი 57, 1-2 გრიზმანი 63, 1-3 მესი 69, 2-3 სოლერი 83

ლატო - დიაკაბი 64

გილამონი - გამეირო 79

რაჩიჩი - ოლივა 79

პედრი - მორიბა 75

დესტი - რობერტო 75

რაჩიჩი 35, ლატო 56

ტერ შტეგენი 65
მესტალია
ხოსე მარია სანჩეს მარტინესი
ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
32% ბურთის ფლობა 68%
9 დარტყმა 14
4 ზუსტი დარტყმა 7
363 პასი 778
81% პასის სიზუსტე 90%
2 გაფრთხილება 1
3 თამაშგარე 1
2 კუთხური 1
33 მოგებული ორთაბრძოლა 41

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 109 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #89 3 მაისი 2021 01:04
    2
    პავლოვიჩი56,
    დესტის ნაცვლად რობერტო , ლენგლე-უმტიტი მომაკვდინებელი დუეტი , ასეთ არშევანში რომ ვართ მიტო ვერაფერს ვიზამთ , იმედია შემდეგ წელს გვეშველება
    გულშემატკივარი [?]
    #88 3 მაისი 2021 01:02
    1
    გადავრჩით-გაგვიმართლა.
    1. კიდევ ერთხელ დამტკიცდა,რომ კუილა(კუმანი) არის დაბალიდონე-უვარგისი.
    2. ძალიან გთხოვთ ვინც ამ კომენტარს წაიკითხავთ ამიხსენით, რას აკეთებს მოედანზე დესტი?

    3.აბსოლიტურად ნელი-არა მობილური ნახევარდაცვა,რაც კიდევ უფრო მძიმე სიტუაციაში აყენებს ისედაც უთავბოლო დაცვას.
    4. საწყალი მესი მარტო ათრევს გუნდს.მესი მოედანზე უნდა მოკვდეს?
    როდის გვეშველება? საერთოდ გვეშველება რამე? disappointed_relieved
    ფანი [?]
    #87 3 მაისი 2021 01:01
    0
    MALUMA,
    ანუ გამოდის მეკარემ აბსოლუტურად ყველა უნდა აიღოს ? ტიპმა ძაან მაგრად დაარტყა , ელემენტარული ის მაინც უნდა იცოდე მეკარის ავ-კარგობა გატანილი გოლებით კი არა მისი აღებულებით ფასდება , ვსო დავამთავრე , მიკერძოებულობსაც საზღვარი აქვს , საღ აზრს შენთან არაფერი ესაქმება
    წევრი [?]
    #86 3 მაისი 2021 01:01
    1
    rivaldo80,
    მაგ 5 იდან რომელი პოტენციური მცველი.ლენგლე და პიკე მცველი გგონია? დიდი ხანიაა თსვიანთი პირდაპირი მოვალეობა დაავიწყდათ.ეგეთები 10 გყოლია აზრი
    ფანი [?]
    #85 3 მაისი 2021 01:00
    0
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სამაგიეროდ ტერ შტეგენის შემთხვევაში სიტყვით გამოსვლა არ გავიწყდება და გეშლება.

    ტერ შტეგენია ერთადერთი (მესის შემდეგ)ვისაც ყველაზე ნაკლებად გააკრიტიკებ არვიცი მეც ბევრჯერ შემხვედრია შენი კომენტარი სადაც მაგრა დაგიჯვია ხოდა რამე დაგიშავა თუ როჟაზე არ მოგწონს? მშვენიერი ბიჭია წესით როჟის გამო არ უნდა დაგეწუნებია :დდდდდდდ ხოდა ხუმრობა იქეთ იყოს და თუ მართლა ფეხბურთს უყურებ და არა მარტო ბარსას თამაშებს აიი რა პონტში ლანძღავ ამბიჭს???? სეზონის საუკეთესო სეივებს აკეთებს ტიპი და ისეთ ბურთებს იღებს რო რავიი აი მკვდარბურთებს და ეგ ადამიანი ბარსას ისტორიაში საუკეთესო მეკარედაც კი შეიძლება შეირაცხოს ნუ ვალდესს მე ბევრად მირჩევნია და აი სხვები ნაღდად არ ვიცი არ მინახავს და არც დავინტერესებულვარ ანუ შეიძლება ვინმე არის :დ მაგრამ ეგ ადამიანი არის საოცრება და ეს ფაქტია და ძაან ბევრჯერ დაამტკიცა აი ყვითელის გამო გამოკიდება კიდე არასწორიაა ეგრე არც მესის საქციელი იყო ბევრჯერ სწორი შეიძლება მაგრამ ეგ არ აკნინებს მესის და არვიცი ძაან მიკვირს უბრალოდ აი რატოო რადაგიშავა :დ

    ვისთან იღებს მაგარ ბურთებს ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდებთან? უესკასზტან ეიბართან ვაიადოლიდთან ოსასუნასთან ალავესთან? ფეხებზე არ მკიდია მაგის სეივები უმნიშვნელო მატჩებში სადაც ასაღები იყო იქ ვერ იღებს 6 წელია უკვე!

    რომელი უმნიშვნელოვანესი ბურთი არ აიღოოო ?????? ატლეტიკოსთან 2016 წელს საერთოდ არაფერს შუაში არ იყო ტერ შტეგენი 1/4 ფინალში რო გამოგვაგდეს მერეეეე მეორეწელს 2017 შიი პესეჟეს განმეორებითში რა ბურთები აიღო ძმურად უყურე თამაშს ???? რომ არა ტერ შტეგენი არშედგებოდა ეგ ქამბექიი მერე იუვესთანაც არაფერი მაგის დანაშაული არ იყო 2018 წელს რომასთან რავიი აი პირველი თამაში ისე მარტივად მოუგო რომას ბარსამ შემეცოდაა უბრალოდ და განმეორებითზე ტერ შტეგენმა კიარა გუნდმა ჩაიჯვააა მანდაც 2019 წელს ლივერპულთან კუთხური ძაან სწრაფად მოაწოდა არნოლდმა და დიდად არ არის და საერთოდაც მაგ თამაშში ყველაზე ნაკლებად ეგ არის დამნაშავე უბრალოდ გუნდი რა საზიზღარ ფეხბურთს თამაშობდა უყურე მაინც ? 2020 ში ბაიერნთან მთელი ბარსელონა იხმარეს მაგის ჩათვლით და ეგ ყველას ბრალი იყო და პესეჟესთან კიდევ რავი მეკარეა ნუ მესი ხოარ არის ? და უესკები და ეიბარებიო რო იძახი ერთი ჩაუჯექი ძმაო ლა ლიგას და რაბურთები გადის და ვინების კარში ნახე კურტუას რა ბურთი აყლაპეს 2 თვის უკან ეგეც ნახე და ზოგადად ლა ლიგის გუნდებს ეგრე ყურში ნუ კიდებ ხელს ბუნებრივია ფეხბურთელს ლალიგის გუნდებთან უფრო მეტი სეივი რომ
    წევრი [?]
    #84 3 მაისი 2021 00:59
    1
    🙂 რიჟა კაცი სად იყო .სერიოზული ასისტენტი ყავს
    ფანი [?]
    #83 3 მაისი 2021 00:58
    0
    MALUMA,
    მარკს მანდ ჰქონდა შეცდომები , როგორც დაცვას , მაგრამ შენ გაქვს ძალიან უაზრო და უადგილო გამოხტომები , აი დღეს მარკის ბრალი არცერთი გოლი არ იყო , საერთოდ არ ვთვლი ტერ შტეგენს საუკეთესოს და უშეცდომოს , მაგრამ ყოველ თამაშში , ყოველ წამზე , მარკს რომ ლანძღავ და აგინებ არის სრული უაზრობა .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #82 3 მაისი 2021 00:58
    0
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Diana
    MALUMA,
    2006 წლიდან რომ უყურებ , დაცვას ვერ ამჩნევ ?! მარა რას შეამჩნევ რაც არ გვყავს, 90% მაგ ჰეთ-რიქების და დუბლების არის დაცვის ბრალი , მარკის ბრალი ყველაზე მწირეა

    მაგას ვამტკიცებ რომ დაცვაა ჯერ ბრალში და სულ ბოლოს მეკარე.

    8 გოლს მეკარე რომ გაუშვებს ვერ იტყვი რომ ყველა გოლი მცველების ბრალია ლივერპულის მეოთხე გოლზე რას უტყვი ენფლიდზე ეს ვითომ მეკარე კედელს რომ აყენებდა და ამ დროს ბურთი კარებში იყო?

    ბიჭო რვავე გოლი ორი მეტრიდან დაურტყეს და ვისი ბრალია აბა მცველების თუ არა ლივერპულთან ბოლო გოლის დროსაც უმტიტიმ ჭამა უყურადღებოდ რო იყო რეებს ბოდიალობ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #81 3 მაისი 2021 00:56
    0
    ლეოს დუბლი barca-3 barca-3
    მაინც კარგია, როცა შეახსენებ ვალენსიასნაირებს, თუ ვინაა N1 და ცოტა მორიდება უნდა გამოიჩინონ, ცოტა შიშიც...
    ატეტიკოსთან მატჩის წინ ყველაზე უფრო ცუდი ფსიქოლოგიური ატმოსფეროა
    მოიგებ, აზრი?! შეიძლება უხსენებელი გააჩემპიონო
    დათმობ? აზრი? შანსს უწურავ და მაინც შეიძლება უხსენებელი იმ შენმა სვარკა მოწინააღმდეგემ გააჩემპიონოს, ვისაც ეს თამაში დაუთმე...
    ძალიან ცუდი სიტუაციაა
    რა ასეთი რთული იყო ბანძი გრანადას ამოტენვა? 7:0 ან 8:0 წაიყვანდა ბარსას დონის გუნდი, რომ მოენდომებინა scream rage rage
    ფანი [?]
    #80 3 მაისი 2021 00:56
    1
    დღემდე ვერ ამოვხსენი 5 მცველით ვთამაშობთ და ესე ავდილად რატომ გვიჭერეენ კონტრზე მესმის რომ ახალი ტაკტიკა და ჯერ ადრეა შეჩვიოს კამანდა მაგრამ აშკარად არ მუშაობს აგერ იუვე ტამაშობს მაგით სულ და ვერაფერი ვერ მოიგოო...რომ არა მესი ვერ მოვიგებდით ამ თამაშს ჯობია დაუბრუნდეთ 4-3-3
    Culé [?]
    #79 3 მაისი 2021 00:55
    1
    ციტატა: Diana
    Nini,
    ჩვეულებრივი პროვოკაციული გამოხტომაა და მეტი არაფერი , ჯანსაღი , ლოგიკური კრიტიკის არაფერი ემჩნევა ...

    დაცვის ჩავარდნების ფონზე რა უნდა ქნას ტერ შტეგენმა საინტერესოა,იოლია ხელის შეწმენდა მეკარეზე.
    ფანი [?]
    #78 3 მაისი 2021 00:55
    0
    ციტატა: Norman Bates
    კუმანი არც არაფერში ყოფილა საჭირო

    კაი რა კუმანი დარიგებას მაინც აძლევს ფეხბურთელებს და შეცვლას დროზე აკეთებს
    დღეს ყველაფერი ფეხბურთელებმა გააკეთეს,შროიდერი კი მეორე ვაისია
    ფანი [?]
    #77 3 მაისი 2021 00:55
    2
    კაროჩე ეს მორიბაც დიდი ვერაფერია ბოლო თამაშებში,ისევ პუჩი სჯობდა ამას, რობერტოზე საუბარიც არ ღირს,დანარჩენებს ეშველებათ რამე ნუ ლენგლეს გარდა, ბოლოს კაი ბლომად საჰაერო ორთაბრძოლები წააგო გოლის მომენტში შეცდომაზე რო აღარაფეეი ვთქვათ
    Culé [?]
    #76 3 მაისი 2021 00:53
    2
    ციტატა: Diana
    MALUMA,
    2006 წლიდან რომ უყურებ , დაცვას ვერ ამჩნევ ?! მარა რას შეამჩნევ რაც არ გვყავს, 90% მაგ ჰეთ-რიქების და დუბლების არის დაცვის ბრალი , მარკის ბრალი ყველაზე მწირეა

    მაგას ვამტკიცებ რომ დაცვაა ჯერ ბრალში და სულ ბოლოს მეკარე.
    ფანი [?]
    #75 3 მაისი 2021 00:53
    1
    Nini,
    ჩვეულებრივი პროვოკაციული გამოხტომაა და მეტი არაფერი , ჯანსაღი , ლოგიკური კრიტიკის არაფერი ემჩნევა ...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #74 3 მაისი 2021 00:51
    6
    გილოცავთ მოვიგეთ უუჰ ამოვისუნთქე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #73 3 მაისი 2021 00:51
    2
    1 წუთიც გაუძელით თქვე უმაქნისებო რამენაირად
    Culé [?]
    #72 3 მაისი 2021 00:51
    2
    მოვიგეთ ❤ გილოცავთ..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #71 3 მაისი 2021 00:51
    3
    MALUMA,
    2006 წლიდან რომ უყურებ , დაცვას ვერ ამჩნევ ?! მარა რას შეამჩნევ რაც არ გვყავს, 90% მაგ ჰეთ-რიქების და დუბლების არის დაცვის ბრალი , მარკის ბრალი ყველაზე მწირეა
    Culé [?]
    #70 3 მაისი 2021 00:51
    0
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სამაგიეროდ ტერ შტეგენის შემთხვევაში სიტყვით გამოსვლა არ გავიწყდება და გეშლება.

    ტერ შტეგენია ერთადერთი (მესის შემდეგ)ვისაც ყველაზე ნაკლებად გააკრიტიკებ არვიცი მეც ბევრჯერ შემხვედრია შენი კომენტარი სადაც მაგრა დაგიჯვია ხოდა რამე დაგიშავა თუ როჟაზე არ მოგწონს? მშვენიერი ბიჭია წესით როჟის გამო არ უნდა დაგეწუნებია :დდდდდდდ ხოდა ხუმრობა იქეთ იყოს და თუ მართლა ფეხბურთს უყურებ და არა მარტო ბარსას თამაშებს აიი რა პონტში ლანძღავ ამბიჭს???? სეზონის საუკეთესო სეივებს აკეთებს ტიპი და ისეთ ბურთებს იღებს რო რავიი აი მკვდარბურთებს და ეგ ადამიანი ბარსას ისტორიაში საუკეთესო მეკარედაც კი შეიძლება შეირაცხოს ნუ ვალდესს მე ბევრად მირჩევნია და აი სხვები ნაღდად არ ვიცი არ მინახავს და არც დავინტერესებულვარ ანუ შეიძლება ვინმე არის :დ მაგრამ ეგ ადამიანი არის საოცრება და ეს ფაქტია და ძაან ბევრჯერ დაამტკიცა აი ყვითელის გამო გამოკიდება კიდე არასწორიაა ეგრე არც მესის საქციელი იყო ბევრჯერ სწორი შეიძლება მაგრამ ეგ არ აკნინებს მესის და არვიცი ძაან მიკვირს უბრალოდ აი რატოო რადაგიშავა :დ

    სიამოვნებას ანიჭებს ტერ შტეგენის ლანძღვა და მიწასთან გასწორება თუ რა მუღამი აქვს ვერ გავიგე.