რეალი-ბარსელონა 2-1

რეალი-ბარსელონა 2-1

  რეალი (4-3-3) ბარსელონა (3-5-2)
კურტუა, ვასკესი, მილიტაო, ნაჩო, მენდი, კაზემირო, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ბენზემა, ვინისიუსი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, დემბელე
ლუნინი, ალტუბე, ასენსიო, მარსელო, ოდრიოსოლა, ისკო, მარიანო, როდრიგო პენია, ტენასი, პიკე, გრიზმანი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, ს. რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
ზინედინ ზიდანი რონალდ კუმანი
1-0 ბენზემა 14, 2-0 კროოსი 28, 2-1 მინგესა 60

ვასკესი - ოდრიოსოლა 43

ვალვერდე - ასენსიო 62

ბენზემა - მარიანო 73

კროოსი - ისკო 73

ვინისიუსი - მარსელო 73

დესტი - გრიზმანი 46

ბუსკეტსი - ს. რობერტო 65

არაუხო - მორიბა 72

დემბელე - ბრეითუეიტი 81

პედრი - ტრინკაუ 81

ნაჩო 69, კაზემირო 89, კაზემირო 90+1 პედრი 23, არაუხო 27, ალბა 85
კაზემირო 90+1
ალფრედო დი სტეფანო
ხესუს ხილ მანსანო
აზარი, რამოსი, ვარანი, კარვახალი ფატი, ნეტუ, კოუტინიო
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
31% ბურთის ფლობა 68%
14 დარტყმა 18
3 ზუსტი დარტყმა 4
315 პასი 707
78% პასის სიზუსტე 90%
4 გაფრთხილება 3
0 თამაშგარე 1
5 კუთხური 6
47 მოგებული ორთაბრძოლა 46

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 289 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #269 11 აპრილი 2021 01:08
    3
    წასაგები თამაში არ იყო არცერთ ვარიანტში! უბრალოდ არ გაგვიმართლა
    Culé [?]
    #268 11 აპრილი 2021 01:07
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ვააა ამგარი კომენტარებია გუნდმა რომ 15 ქულა ამოქაჩა ეგ არაფერია ჰომ? და სანაკრებკ პაუზის შემდეგ თუ გუნდმა ფორმა ვერ აკრიფა მწვრთნელის ბრალია? ან ისიც მწვრთნელის ბრალია ტრინკაუ რომ მისიანს ეღობება ბურთზე?

    რომელი მნიშვნელოვანი თამაში მოიგო კუმანმა მითხარი ერთი მაინც აი ერთი მაინც.

    მაგას ვამბობ მეც

    ისეთ განსაკუთრებით ძლიერ გუნდებთან როგორიცაა მაგალითად უესკა, კორნელია,ელჩე,გრანადა და ალავესი.ცოტაა? laughing

    უჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰ 😁😁😁

    რა თქმა უნდა ხუმრობით laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #267 11 აპრილი 2021 01:07
    4
    დესტი კაი ბიჭია მაგრამ მაინც ჩემ აზრზე ვარ რა ფიზიკურად ძლიერი სსტავი გვინდა. მენდიმ უკან გამოისვა გადაჯეგა იღიაში ამოიჩრიდა ხოლმე. აი მორიბა ჯორივითა ეხლავე
    Culé [?]
    #266 11 აპრილი 2021 01:06
    0
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ნახევარი გუნდ გასაშვებია რა

    დრომ დაამტკიცა ძალიან მარტივი ამბავი ლამასიას ხალხი უფრო სჭირდება გუნდს ვიდრე გადაყრილი მილიონები ეგრეთ წოდებულ " სუპერ ვარსკვლავებში "

    ხო მაგრამ ესენი ზაან პატარები არიან ჯერ, მინიმუმ სამი წელი უნდა პედრისაც, ფატისაც,მორიბასაც და სხვებსაც რომ რეალური შედეგები დადონ, მანამ რა ვქნათ ეგა თქვი. რაც დრო გადის ვრწმუნდები რომ ნეიმარი უნდა დააბრუნონ. და ვფიქრობ აუარი კარგი შენაძენი იქნებოდა ნახევარდაცვაში.
    წევრი [?]
    #265 11 აპრილი 2021 01:05
    0
    ციტატა: basa7
    მოდით რა რეალურად შეხედეთ, არ იმსახურებდა ბარსა დღეს მოგებას

    რეალს ძელის შესაკეთებლად და მსაჯის ფულის გადასახდელად დიდი თანხის გადარიცხვა მოუწია და როგორ არ იმსახურებდა
    Culé [?]
    #264 11 აპრილი 2021 01:05
    1
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ვააა ამგარი კომენტარებია გუნდმა რომ 15 ქულა ამოქაჩა ეგ არაფერია ჰომ? და სანაკრებკ პაუზის შემდეგ თუ გუნდმა ფორმა ვერ აკრიფა მწვრთნელის ბრალია? ან ისიც მწვრთნელის ბრალია ტრინკაუ რომ მისიანს ეღობება ბურთზე?

    რომელი მნიშვნელოვანი თამაში მოიგო კუმანმა მითხარი ერთი მაინც აი ერთი მაინც.

    მაგას ვამბობ მეც

    ისეთ განსაკუთრებით ძლიერ გუნდებთან როგორიცაა მაგალითად უესკა, კორნელია,ელჩე,გრანადა და ალავესი.ცოტაა? laughing
    გულშემატკივარი [?]
    #263 11 აპრილი 2021 01:04
    1
    Milkshake,
    წონასწორობა აშკარად დაკარგა და გაიხსენე წინა კლასიკოში რა პენალტი დადეს,საერთოდ არაფერ შუაში იყო რამოსი ბურთთან ამხელა ტროას ცხენი კაცი ერთმა მაიკის დაქაჩვამ ჰაერში აატრიალა,თან დაქაჩვას ხო გააჩნია,ჩვეულებრივი სათამაშო ეპიზოდი იყო..ხო დადეს პენალტი?აქ უფრო იყო დასადები ვიდრე იქ,მინიმუმ სანახავი მაინც იყო..რატო დედა არ მოუ<<ცენზურის დარღვევა>>ა პიკემ მაგ ჩათლახს
    Culé [?]
    #262 11 აპრილი 2021 01:03
    1
    ციტატა: Wtf man1
    პენლაზე არც თქვათ არაფერი. სასაცილოა მაგაზე ლაპარაკი. რაის პენალი ცოტა ობიექტურობა გქონდეთ. თითი დაადო და კოტრიალი დაიწყო იმან

    სადაა სუარესი თორე ისე კარგად გაალამაზებდა მაგ უბრალო შეხებას რო პენალტს ორს დაადებინებდა ერთად, ცოტა რო მეტი კლასი ქონდეს ბრაიტვაიტს მართლა გამოიმუშავებდა პენალტს, ობიექტურად მეც გეთანხმები არანაირი პენალტი არ ყოფილა.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #261 11 აპრილი 2021 01:01
    6
    მოდით რა რეალურად შეხედეთ, არ იმსახურებდა ბარსა დღეს მოგებას
    გულშემატკივარი [?]
    #260 11 აპრილი 2021 01:01
    2
    ეს თამაში წააგო გუნდმა მთლიანად და არა მწვრთნელმა. უკან დიდი სივრცეები რჩება გუნდს
    ფანი [?]
    #259 11 აპრილი 2021 01:01
    6
    ნახევარი გუნდი არაა ბარსას დონის კლასით გვაჯობა რეალმა ფაქტია უკეთესები იყვნენ ვაღიაროთ
    Culé [?]
    #258 11 აპრილი 2021 01:01
    3
    მორიბა შემეცოდა ძაან ბოლოს ხარიხას რომ მოხვდა როგორ არ გაუმართლა. არადა ეგ რომ გასულიყო იმენა მიაწუწავდა იმ ცხვირმოგრეხილს .
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #257 11 აპრილი 2021 01:00
    1
    ციტატა: basa7
    ნახევარი გუნდ გასაშვებია რა

    დრომ დაამტკიცა ძალიან მარტივი ამბავი ლამასიას ხალხი უფრო სჭირდება გუნდს ვიდრე გადაყრილი მილიონები ეგრეთ წოდებულ " სუპერ ვარსკვლავებში "
    Culé [?]
    #256 11 აპრილი 2021 01:00
    1
    რაც არ უნდა ოყოს არ ვეხები ბარსას თამაშს მაგრამ მსაჯმა მაინც ჩაატარა მასტერ კლასი.
    Culé [?]
    #255 11 აპრილი 2021 00:58
    1
    ბედი და სუდია არ გვწყალობდა დღევანდელ თამაშში :) ლაოსს ტრამვა მიუღია თურმე და მაგიტომ შეცვალეს ამ ნაბოზვრით :დდ
    ფანი [?]
    #254 11 აპრილი 2021 00:58
    4
    იღბალი მესი ჩაგდებული კლასიკო პლიუს წარღვნა ათასი ჯანდაბა
    Culé [?]
    #253 11 აპრილი 2021 00:58
    1
    რეალი ჩაფლავდება სადღაც და დაკარგავს იმედია ქულებს. ჩვენ კი ატლესთან უნდა მოვიგოთ!!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #252 11 აპრილი 2021 00:58
    1
    ნაგელსმანი დაიდოს ზაფხულში კუმანს გაასხმევინეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]