კარიკატურული მიმოხილვა

კარიკატურული მიმოხილვა

"ბარსელონამ" "ვალიადოლიდთან" გამარჯვებით სატურნირო ცხრილის სათავეში მყოფ "ატლეტიკოსთან" სხვაობა ერთ ქულამდე შეამცირა. შაბათს გასამართ "ელ კლასიკოზე" კი ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული. ლა ლიგაში მიმდინარე მოვლენები კარიკატურისტების ყურადღების მიღმა არ დარჩენილა. მათ საკმაოდ საინტერესო და სპეციფიკური ნამუშევრები შექმნეს.


"ბარსელონა" და "რეალი" აკუნას გოლს აღნიშნავს (Footytoonz)

 

 

























"ატლეტიკომ" ტიტული დათმო?! (omar momani)

 


























"ელ კლასიკო" (footytoonz)

 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 49 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #29 7 აპრილი 2021 01:13
    2
    ყველაფერი კაი მარა ასე თუ ითამაშა რეალმა ათშიც ძაან დედისწიოკი თამაში წავა. ჩვენები თუ ტყავიდან არ ამოძვრნენ არაფერი გამოვა, რაც კი ითამაშეს ამ სეზონში ყველაზე კაი თამაში თუარ ჩაატარეს შაბათს ისე ვერაფერს მივაღწევთ.
    წევრი [?]
    #28 7 აპრილი 2021 01:13
    1
    ისე ფეხბურთის მხრივ ძაან კარგი კვირაა და საერთოდაც პერიოდი. ეხლა პსჟ ბაიერნით ვისიამოვნებთ, აგერ კლასიკო მოდის, იქით თასის ფინალი გვაქვს და ნუ მერეც ლალიგოს ყველა მატჩი უკვე დაძაბული წავა თავისთავად. მიხარია ბავშვივით 😁🥳
    გულშემატკივარი [?]
    #27 7 აპრილი 2021 01:11
    2
    ციტატა: Iniesta_8
    აი ხო თითქმის ავტობუსი ჩააყენა რეალმა მარა რა კარგად ითამაშეს, ლივერპულზე ბევრად გუნდურები იყვნენ და ბევრად მეტი მომენტი შექმნეს. ზიდანმა მაგრად აჯობა კლოპს. ლივერპულის კრიჟანი დედაც, იცოდნენ რომ ვან დაიკი მთელ სეზონს გამოტოვებდა და მაინც არავინ იყიდეს.

    აქ ერთმა მომხმარებელმა ასიანი თქვა, ღმერთს უყვარს რეალიო და ზუსტად ასეა. რავიცი ფაქტია ასეა, ყველაფერი ისე მიდის და ზუსტად როგორც რეალს აწყობს. პსჟ, ბავარია, სიტი, ჩელსი გრანდები ვისაც რამის უკანალი ქონდა ააცდინეს და ისევ ჩასვრილ ლივერპულს შეახვედრეს. ის ორი გოლი ისევ ნაჩუქარი, ვინიციუსიც ახა გახდა პელე. მოკლედ.
    Culé [?]
    #26 7 აპრილი 2021 01:10
    6
    გვარდიოლას არ უნდა ცოტახანი რო დაანებოს ფეხბურთს თავი? შეისვენოს ერთი წელი და უყუროს ლიგის პლეიოფებში როგორ ათამაშებს გუნდს:დ ზიდანს ბრავო რა ცუდ ფორმაშიც არ უნდა იყოს ლივერი ,რეალის შემადგენლობა რავიცი არაფრის მთქმელი არაა , ზიდანია მთავარი მანდ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #25 7 აპრილი 2021 01:07
    2
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ისე აქ ვალვერდეს დავცინოდით ზედიზედ 2 სეზონში ერთიდაიგივე როგორ მოუვიდა და ლიგიდან როგორ გამოვარდა 2 ჯერ დაუქამბექესო და ეხლა გვარდიოლას შეხედეთ ტიპს რა გუნდი ჰყავს თან სულ ყველაზე სასურველ მეტოქეებს ხვდება უკვე 4-5 სეზონია და რა გუდნებთან ვარდება. ჯერ პირველი მატჩია და გასაგებია რო არაფერია დამთავრებული ლოგიკურია მარა მე პირადად უკვე ძაან ნერვები მეშლება. ლიგაზე მართლა ძაან გამაღიზიანებელია ეს ყველაფერი. რა სირო#აა მთელი თამაში დორტმუნდთან რომელიც ლამის ყველა ტურში 2 გოლს უშვებს შიდა ჩემპიონატში მთელი თამაში იდგე ყლ#სავიით და არ უტევდე თან სად საკუთარ მოედანზე. ატლეტიკოს შებრუნებული გუნდია ეს ბურთის კონტროლით ცდილობს მოიგოს 1-0 ის კიდე დაცვით. ბევრის თვალში კარგავს გვარდიოლა ასეთი უაზრობებით ავტორიტეტს და რაც ყველაზე მთავარია სამარცხვინოდ ეთიშება ლიგას ყველაზე მარტივ მეტოქეებთან. მეოთხედ ფინალში ვინ უნდა შეგხვდეს ამ არეულ დორტმუნდზე უკეთესი. რავიცი რავიცი....

    აჰა გაიტანეს მეორე და 2-1ია მარა მე პირადად საერთოდ არ მისწორდება და პირიქით მაღიზიანებს გვარდიოლას სიტის თამაშის ყურება ლიგაზე..

    100% გეთანხმები დიდი ხანია პეპი არ მომწონს და სამარცხვინოდ ვარდება საშუალო გუნდებთან...და ვალევერდეს არაფერი დასაცინი არ აქვს მე მაგალითად ფეხბურთელებს უფრო ვაბრალებ...და აქ ისე დაწერენ ხოლმე სიტი რა მაგარ ფეხბუ რთს თამაშობსო და ჩვენ რა გვჭირსო... ბარსაზე კარგ ფეხბურთს არავინაც არ თააშობს და ეხლა თქვენ თუ ისევ ხავი ინიესტას ეპოქაში ხართ არ ვიცი ძმაოო...))))
    გულშემატკივარი [?]
    #24 7 აპრილი 2021 01:07
    2
    Kenchisyra ro dadga vicodi ukve rac xdeboda, realze dedamot****li bedi arcert gu ds aqvs, aqet flangze ra kamanda dasves da iqet ra... Chahdo dges am farchaaak liverpools, klopis gamchens shev**sxi me, daayene tiago tavidanve xoici ro burtze gagiketebs reali tavidanve akcents, dacva isedac ar givarga, mara pitaloa... Prosta texavs ase ro ulokaven am gnida reals, mara mkidia clasico movugot mtavaria! Imedia chelsea ivajkacebs rames...
    ფანი [?]
    #23 7 აპრილი 2021 01:05
    3
    აი ხო თითქმის ავტობუსი ჩააყენა რეალმა მარა რა კარგად ითამაშეს, ლივერპულზე ბევრად გუნდურები იყვნენ და ბევრად მეტი მომენტი შექმნეს. ზიდანმა მაგრად აჯობა კლოპს. ლივერპულის კრიჟანი დედაც, იცოდნენ რომ ვან დაიკი მთელ სეზონს გამოტოვებდა და მაინც არავინ იყიდეს.
    Culé [?]
    #22 7 აპრილი 2021 01:01
    1
    ციტატა: Anano_Ch
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ისე აქ ვალვერდეს დავცინოდით ზედიზედ 2 სეზონში ერთიდაიგივე როგორ მოუვიდა და ლიგიდან როგორ გამოვარდა 2 ჯერ დაუქამბექესო და ეხლა გვარდიოლას შეხედეთ ტიპს რა გუნდი ჰყავს თან სულ ყველაზე სასურველ მეტოქეებს ხვდება უკვე 4-5 სეზონია და რა გუდნებთან ვარდება. ჯერ პირველი მატჩია და გასაგებია რო არაფერია დამთავრებული ლოგიკურია მარა მე პირადად უკვე ძაან ნერვები მეშლება. ლიგაზე მართლა ძაან გამაღიზიანებელია ეს ყველაფერი. რა სირო#აა მთელი თამაში დორტმუნდთან რომელიც ლამის ყველა ტურში 2 გოლს უშვებს შიდა ჩემპიონატში მთელი თამაში იდგე ყლ#სავიით და არ უტევდე თან სად საკუთარ მოედანზე. ატლეტიკოს შებრუნებული გუნდია ეს ბურთის კონტროლით ცდილობს მოიგოს 1-0 ის კიდე დაცვით. ბევრის თვალში კარგავს გვარდიოლა ასეთი უაზრობებით ავტორიტეტს და რაც ყველაზე მთავარია სამარცხვინოთ ეთიშება ლიგას ყველაზე მარტივ მეტოქეებთან. მეოთხედ ფინალში ვინ უნდა შეგხვდეს ამ არეულ დორტმუნდზე უკეთესი. რავიცი რავიცი....

    აჰა გაიტანეს მეორე და 2-1ია მარა მე პირადად საერთოდ არ მისწორდება და პირიქით მაღიზიანებს გვარდიოლას სიტის თამაშის ყურება ლიგაზე..


    კიი გეთანხმები, ლამაზი და სანახაობრივი ფეხბურთისგან ხო საერთოდ შორსაა, ნუ ამას იმიტომ ავღნიშნავთ რომ ჯერ ერთი გვარდიოლაზე ვლაპარაკობთ, რომელმაც ისტორიაში ყველაზე ლამაზი ფეხბურთის შექმნა და + ტიპს ამხელა რესურსი აქვს, ამდენი ვარსკვლავი ყავს სკამზე და რავი მეტი უკეთესს ვერაფერს ფიქრობს)) ცუდია ფეხბურთში მარტო შედეგზე რომ ორიენტირდებიან დღეისობით

    ხოდა ფეხბურთის სწორედ ეგ ტრანსფორმაცია იქნება ის მთავარი ფაქტორი რის გამოც დაკარგავს სპორტის ეს სახეობა დროთა განმავლობაში გულშემატკივარს. არამგონია ვინმეს მოსწონდეს იმის ყურება თუ როგორ დგას გუნდი მთელი თამაში და აგორავებს უაზროდ ბურთს ან მეორე უკიდურესობა როგორ გაიტანს 1 გოლს და მერე მთელი თამასი დაცვიდან თამასობს რო გოლი არ გაუშვას საკუთარ კარში და ასე მთავრდება მატჩი.... თან როცა ასეთი დონის გუნდზეა საუბარი თორე შეიძლება გრანადა ელჩეს თამაში ეგეთი იყოს მაგ დონის გუდნებზე არამაქვს საუბარი თუმცა მანდაც მიუღებელია პირადად ჩემთვის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 7 აპრილი 2021 00:57
    0
    ლივერპული არის ლუზერპული. რა სამწუხაროა მაშინ ბარსა არ იყო მოწოდების სიმაღლეზე!
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    წევრი [?]
    #20 7 აპრილი 2021 00:57
    1
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ისე აქ ვალვერდეს დავცინოდით ზედიზედ 2 სეზონში ერთიდაიგივე როგორ მოუვიდა და ლიგიდან როგორ გამოვარდა 2 ჯერ დაუქამბექესო და ეხლა გვარდიოლას შეხედეთ ტიპს რა გუნდი ჰყავს თან სულ ყველაზე სასურველ მეტოქეებს ხვდება უკვე 4-5 სეზონია და რა გუდნებთან ვარდება. ჯერ პირველი მატჩია და გასაგებია რო არაფერია დამთავრებული ლოგიკურია მარა მე პირადად უკვე ძაან ნერვები მეშლება. ლიგაზე მართლა ძაან გამაღიზიანებელია ეს ყველაფერი. რა სირო#აა მთელი თამაში დორტმუნდთან რომელიც ლამის ყველა ტურში 2 გოლს უშვებს შიდა ჩემპიონატში მთელი თამაში იდგე ყლ#სავიით და არ უტევდე თან სად საკუთარ მოედანზე. ატლეტიკოს შებრუნებული გუნდია ეს ბურთის კონტროლით ცდილობს მოიგოს 1-0 ის კიდე დაცვით. ბევრის თვალში კარგავს გვარდიოლა ასეთი უაზრობებით ავტორიტეტს და რაც ყველაზე მთავარია სამარცხვინოთ ეთიშება ლიგას ყველაზე მარტივ მეტოქეებთან. მეოთხედ ფინალში ვინ უნდა შეგხვდეს ამ არეულ დორტმუნდზე უკეთესი. რავიცი რავიცი....

    აჰა გაიტანეს მეორე და 2-1ია მარა მე პირადად საერთოდ არ მისწორდება და პირიქით მაღიზიანებს გვარდიოლას სიტის თამაშის ყურება ლიგაზე..


    კიი გეთანხმები, ლამაზი და სანახაობრივი ფეხბურთისგან ხო საერთოდ შორსაა, ნუ ამას იმიტომ ავღნიშნავთ რომ ჯერ ერთი გვარდიოლაზე ვლაპარაკობთ, რომელმაც ისტორიაში ყველაზე ლამაზი ფეხბურთის შექმნა და + ტიპს ამხელა რესურსი აქვს, ამდენი ვარსკვლავი ყავს სკამზე და რავი მეტი უკეთესს ვერაფერს ფიქრობს)) ცუდია ფეხბურთში მარტო შედეგზე რომ ორიენტირდებიან დღეისობით
    Culé [?]
    #19 7 აპრილი 2021 00:56
    1
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: marco reus 11
    ვინისიუსმა გააკეთა დღეს ის რასაც დემბელე ვერ აკეთებს 3 სეზონია .

    ორივე ერთი ყ#ეა უბრალოდ დემბელე ცოტათი ჯობია. კონკრეტულად სტატისტიკურად დემბელე უკეთესია მიუხედავად იმისა რომ ბარსაში გადავიდა ნახევარი თამაშებისა გამოტოვა.

    მე რაც დავწერე ეგ ფაქტია და ჯობია თუ არა ეგ სხვა თემაა კიდე :D

    ერთხელ ცოცხიც გაისვრის. ტიპი რონალდოს შემცვლელად მიიყვანეს იდეაში და ამდენი ხნის განმავლობაში 15 ამდე გოლი გაიტანა სულ.. დღეს სულ რო 10 გაეტანა ლივერპულისთვის მეც ხომ ვიცი და შენც რო მაინც ყ#ეა :დ
    Culé [?]
    #18 7 აპრილი 2021 00:53
    1
    კლასიკო ძააან დაძაბული იქნება... მშვენიერ ხასიათზე შეგვხვდება რეალი გადაუარა ლივერპულს...
    Culé [?]
    #17 7 აპრილი 2021 00:52
    6
    ისე აქ ვალვერდეს დავცინოდით ზედიზედ 2 სეზონში ერთიდაიგივე როგორ მოუვიდა და ლიგიდან როგორ გამოვარდა 2 ჯერ დაუქამბექესო და ეხლა გვარდიოლას შეხედეთ ტიპს რა გუნდი ჰყავს თან სულ ყველაზე სასურველ მეტოქეებს ხვდება უკვე 4-5 სეზონია და რა გუდნებთან ვარდება. ჯერ პირველი მატჩია და გასაგებია რო არაფერია დამთავრებული ლოგიკურია მარა მე პირადად უკვე ძაან ნერვები მეშლება. ლიგაზე მართლა ძაან გამაღიზიანებელია ეს ყველაფერი. რა სირო#აა მთელი თამაში დორტმუნდთან რომელიც ლამის ყველა ტურში 2 გოლს უშვებს შიდა ჩემპიონატში მთელი თამაში იდგე ყლ#სავიით და არ უტევდე თან სად საკუთარ მოედანზე. ატლეტიკოს შებრუნებული გუნდია ეს ბურთის კონტროლით ცდილობს მოიგოს 1-0 ის კიდე დაცვით. ბევრის თვალში კარგავს გვარდიოლა ასეთი უაზრობებით ავტორიტეტს და რაც ყველაზე მთავარია სამარცხვინოდ ეთიშება ლიგას ყველაზე მარტივ მეტოქეებთან. მეოთხედ ფინალში ვინ უნდა შეგხვდეს ამ არეულ დორტმუნდზე უკეთესი. რავიცი რავიცი....

    აჰა გაიტანეს მეორე და 2-1ია მარა მე პირადად საერთოდ არ მისწორდება და პირიქით მაღიზიანებს გვარდიოლას სიტის თამაშის ყურება ლიგაზე..
    Culé [?]
    #16 7 აპრილი 2021 00:49
    0
    როგორრცცც იიქნააა ფოდეეეენნნ 2-1 სიტიიიიიიიი <3
    Culé [?]
    #15 7 აპრილი 2021 00:40
    2
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: marco reus 11
    ვინისიუსმა გააკეთა დღეს ის რასაც დემბელე ვერ აკეთებს 3 სეზონია .

    ორივე ერთი ყ#ეა უბრალოდ დემბელე ცოტათი ჯობია. კონკრეტულად სტატისტიკურად დემბელე უკეთესია მიუხედავად იმისა რომ ბარსაში გადავიდა ნახევარი თამაშებისა გამოტოვა.

    მე რაც დავწერე ეგ ფაქტია და ჯობია თუ არა ეგ სხვა თემაა კიდე :D
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #14 7 აპრილი 2021 00:38
    1
    ციტატა: marco reus 11
    ვინისიუსმა გააკეთა დღეს ის რასაც დემბელე ვერ აკეთებს 3 სეზონია .

    ორივე ერთი ყ#ეა უბრალოდ დემბელე ცოტათი ჯობია. კონკრეტულად სტატისტიკურად დემბელე უკეთესია მიუხედავად იმისა რომ ბარსაში გადავიდა ნახევარი თამაშებისა გამოტოვა.
    Culé [?]
    #13 7 აპრილი 2021 00:34
    6
    ვინისიუსმა გააკეთა დღეს ის რასაც დემბელე ვერ აკეთებს 3 სეზონია .
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #12 7 აპრილი 2021 00:32
    1
    რეალმა მოუყომარა. ის რაზვალა ბრაზილიელი რო დუბლს შეგისრულებს მანდ ჩანს რა დანძრ#ულიცააქ ლივერპულს. დაცვაზე ლაპარაკი ზედმეტია. 2 ლენგლე რო ეყენოს ბარსას ცენტრში იგივეა ლივერპულის ცენტრალური დაცვა 😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 7 აპრილი 2021 00:01
    1
    კალატოზი რეალის თამაშებს ჩამოაშორეს თუ რა მაფიაა.
    წევრი [?]
    #10 7 აპრილი 2021 00:00
    3
    ციტატა: frenkie dejong21
    Რეალის ნაირი იᲦბალი ბარსას ქონდეს რა გვიᲭირს 😀

    იღბაალი დემბელეს გოლი იყოო აქ რეალმაა პირველივე ტაიმში მოუგვაარაა.. მეორეში ვნახოთ რაიქნებაა მარაა. მთლად იღბალიც არაა. კლასიკოზე აბა ბარსაა როგორ იყოჩაღებს საინტერესო იქნებაა.