სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

  სოსიედადი (4-3-3) ბარსელონა (4-3-3)
რემირო, გორასაბელი, სუბელდია, ნორმანი, მონრეალი, გურიდი, გევარა, მერინო, პორტუ, ისაკი, ოიარსაბალი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, ბრეითუეიტი, დემბელე
აიესა, მუგურუსა, იანუზაი, ხონი, მუნიოსი, სანანი, ვილიან ჟოზე, სალდუა, სიბიმენდი ნეტუ, პენია, დესტი, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
იმანოლ ალგუასილი რონალდ კუმანი
0-1 დე იონგი 39, 1-1 ოიარსაბალი 51 (პენ)
პენალტები: ბაუტისტა (0-0), დე იონგი (0-0), ოიარსაბალი (0-0), დემბელე (0-1), ვილიან ჟოზე (0-1), პიანიჩი (0-2), მერინო (1-2), გრიზმანი (1-2), იანუზაი (2-2), პუჩი (2-3)
გურიდი - მუგურუსა 81
ისაკი - ვილიან ჟოზე 91
გორასაბელი - სალდუა 91
პორტუ - იანუზაი 103
გევარა - სუბიმენდი 106
სალდუა - ხონი 120+1
ბრეითუეიტი - ტრინკაუ 79
პედრი - პიანიჩი 91
ბუსკეტსი - პუჩი 91
მინგესა - ფირპო 114
ნორმანი 58 დემბელე 54, მინგესა 97
ნუევო არკანხელი
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ელუსტონდო, მოია, სანგალი, სილვა, სოლა პიკე, ფატი, კოუტინიო, ს. რობერტო, მესი
აჭარასპორტი, SporTV.ws


სტატისტიკა
37% ბურთის ფლობა 63%
17 დარტყმა 18
7 ზუსტი დარტყმა 5
450 პასი 786
77.3% პასის სიზუსტე 87.9%
1 გაფრთხილება 2
0 თამაშგარე 0
8 კუთხური 3
71 მოგებული ორთაბრძოლა 76

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 386 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #366 14 იანვარი 2021 02:58
    3
    გრიზმანმა რამდენი მაზა სოსიედადთან ადრე, ყველას გვახსოვს, მერე თითქმის გასული ბურთი იმათი კარიდან გამოიტანა. დღეს პენალტი კიდე ისე დაარტყა მგონი ბურთი მთვარეზეა ახლაც. იმის თქმა მინდა, რომ სოსიედადს ამითი ვალს უხდის მგონი.
    წევრი [?]
    #365 14 იანვარი 2021 02:57
    3
    ტერ შტეგენი ტურნირის საუკეთესო მეკარეა უკვე smile
    Culé [?]
    #364 14 იანვარი 2021 02:57
    1
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    ან პენალტი რანაირად დაარტყა 😃😃

    მე მეგონა პედრის დაარტყმევინებდა მაგრამ თურმე დემბო. მეკარემ კი არა დემბომაც არ იცოდა ეას შობოდა
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #363 14 იანვარი 2021 02:57
    1
    ციტატა: NEYBarca
    ველა შტეგენზე ამახვილებს ყურადღებას , მაგრამ მე არაუხოს გამოვყოფდი. ტიპი იმენა კედელი იყო:დ

    100%
    წევრი [?]
    #362 14 იანვარი 2021 02:57
    0
    პიკეს ტრამვა რომ არ მიეღო და არაუხოს ნაცვლად ყოფილიყო დღეს,იმენა ამოვტენიდნენ..ტიპი ნადირია იმენა,ყველგან თამაშობდა და ფეხბურთებს ეტყობოდათ,რომ თითქოს არაუხოს უფრთხიან და არ მიდიან მოტყუებაზე.ლენგლე არის სუფთა ლანგლე იანუზიამ იმენა დედა უტირა,გაასაზიზღრა მასტი.ყველაფერთან ერთად უტვინოცაა,ყველას ბოლომდე მიყვება და მერე რჩება მეტოქის ნახევარზე,მარტო პასი აქვს კარგი...დემბელე სუფთა უტვინო მონა ზანგია და მესი თუარ გვეყოლება ფინალში შევრცხვებით
    წევრი [?]
    #361 14 იანვარი 2021 02:56
    3
    ციტატა: GioKakiashvili
    110+ წთს მერე რო კიდევ სირბილი ხარივით შეგიძლია არაუხოზემაქვს საუბარი აქედან ხაზი ესმევა იმას რომ მაგარი სტამინაგაქვს საღოლ ბიძია არაუხომ უმაგრესი თამასი დადო

    არაუხოოო არისს იმენააა რაღაც სასწაული ისეთი სპრინტიაქ ნებისმიერ სწრაფ ფეხბურთელს დადუგება თან რაჯანიაქ ტიპს გამძლეობაც და თავზე მაგრად თამაშობს რავი Იმენა ვირჯილაა დვაა რატომღაც არაუხოზე არ საუბრობენ დიდად შეუძლია საუკეთესო მცველიც კი გახდეს
    Culé [?]
    #360 14 იანვარი 2021 02:56
    2
    ციტატა: GioKakiashvili
    110+ წთს მერე რო კიდევ სირბილი ხარივით შეგიძლია არაუხოზემაქვს საუბარი აქედან ხაზი ესმევა იმას რომ მაგარი სტამინაგაქვს საღოლ ბიძია არაუხომ უმაგრესი თამასი დადო

    ციტატა: GioKakiashvili
    110+ წთს მერე რო კიდევ სირბილი ხარივით შეგიძლია არაუხოზემაქვს საუბარი აქედან ხაზი ესმევა იმას რომ მაგარი სტამინაგაქვს საღოლ ბიძია არაუხომ უმაგრესი თამასი დადო

    კი კი 100% ყველანაირად გინდა პოზიციურად და გინდა ერთი ერთზე !
    ფანი [?]
    #359 14 იანვარი 2021 02:56
    1
    BEQA BARCA,
    ან პენალტი რანაირად დაარტყა მიკვირს ეგეც 😃😃
    გულშემატკივარი [?]
    #358 14 იანვარი 2021 02:55
    4
    დემბომ სთხარა მაგარი მეც დავიბენი ის მეკარე კიარა❤️😂😂
    ფანი [?]
    #357 14 იანვარი 2021 02:55
    10
    ყველა შტეგენზე ამახვილებს ყურადღებას , მაგრამ მე არაუხოს გამოვყოფდი. ტიპი იმენა კედელი იყო:დ შეჭამა ყველა და ყველაფერი რასაც ქვია:დ საღოლ დღეს დაცვამაც კარგად ითამაშა , ნახევარდაცვასაც არაუშავდა :) შეტევა უკომენტაროდ.
    გულშემატკივარი [?]
    #356 14 იანვარი 2021 02:55
    0
    მალუმა ჩინური ნოიერია ხო შტეგო😂😂😂❤️💙 ვისკა ბარსა რეალი მინდა ფინალში წავკუზოთ
    ფანი [?]
    #355 14 იანვარი 2021 02:55
    1
    ქლეავერის კომენტარი მაინტერესებს გრიზმანის გაგზავნილ ახალ თანამგზავრზე:))))
    Culé [?]
    #354 14 იანვარი 2021 02:54
    0
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    დემბელე ვისთან იყო სად ურტყამდა ხოლმე ან რომელ პლანეტაზე იყო საერთოდ 😃😃

    აზრზე მანაც არ იყო ხო😂😂😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #353 14 იანვარი 2021 02:54
    0
    ფინალᲨი დიდი ალბაᲗობიᲗ რეალს დავუპირისპირდებიᲗ და ლეოზე რა იწერება? იქ Თუ ლეო არ გვეყოლება სასტიკად წავაგებᲗ
    ფანი [?]
    #352 14 იანვარი 2021 02:54
    4
    აი Პუჩი უბტალოდ რა ტექნიკურია. რა პასი რა დრიბლინგი რა ხედვა და თან სულ წინ რო იყურება
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    ფანი [?]
    #351 14 იანვარი 2021 02:54
    10
    110+ წთს მერე რო კიდევ სირბილი ხარივით შეგიძლია არაუხოზემაქვს საუბარი აქედან ხაზი ესმევა იმას რომ მაგარი სტამინაგაქვს საღოლ ბიძია არაუხომ უმაგრესი თამასი დადო
    ფანი [?]
    #350 14 იანვარი 2021 02:53
    1
    BEQA BARCA,
    დემბელე ვისთან იყო სად ურტყამდა ხოლმე ან რომელ პლანეტაზე იყო საერთოდ 😃😃
    ფანი [?]
    #349 14 იანვარი 2021 02:53
    4
    ციტატა: ნოე
    არა ისაა მაგარი გოლი ვინც შექმნა იმათ რომ გაზომეს პენალტები ეს გრიზმანი ვიცით რო *ლეა და დეიონგს რაღა მოუვიდა გატანის მერე

    რაც პირველ ტაიმში ივარგა მეორეში მთლად ჩააკუკა:დ:დ პენალი აიკიდა, თავად პენალი გამაზა და ნუ მოკლედ რომ წაეგო ბარსას ეგ იქნებოდა აღმაშენებელ-დამანგრეველი:დ:დ:დ
    გულშემატკივარი [?]
    #348 14 იანვარი 2021 02:53
    3
    ტრინკაოს მაგიერ კონრადს მისცეს შანსი ნუ გაა.აკა კუმანმა. დემბელემ ჯობია ისევ ტრამვა მიიღოს აი არ აქ აზრი მაგის თამაშს, არა ძმაო მაგისგან არ დადგება იგროკი დღეს საბოლოოდ დავრწმუნდი.
    ახალბედა [?]
    #347 14 იანვარი 2021 02:53
    2
    frenkie dejong21,
    ბაზარი არაა, ტიპს ვერანაირად აჯობებ, ვერც სისწრაფეში ვერც ფიზიკურ ორთაბრძოლაში ვერც საჰაერო ორთაბრძოლაში ვერც სტამდარტებზე პოზიციის მოგებაში. ლენგლეს რო დაიხიეს და რო დააზღვიე მაგაზე ნესტა გამახსენდა