ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:05
    4
    ერთი პლიუსიაქ ამ. მატჩს დემბო დალეწეს და მაინც გადარჩა ❤️💙
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:05
    2
    უკვე არ ვნერვიულობ მეცინება დასაცინი გახდა ეს გეხბურთელები და კლუბი ბრეიტვეიტით ტრინკაოთი გრიზმანით დემბელეთი და ა.შ ნახევარდაცვაში კაცი გვინდა და ორი ნახევაცველი არ არი ბარსას სქემა ჩემი აზრით 4:3:3 უნდა დაბრუნდეს
    Toka Nachyebiaრას შვები
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:05
    0
    ახლა კიდევ რომ შევაგინო ბარსელონას ალბას და იკეს სახით რა იქნება
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:04
    1
    მოკლედ ნერვები აღარ მაქვს ამათი ყურების. ამოვიდა ყელში.👋🏻
    Aleqsi
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:04
    0
    და ლენგლე კიდე
    Toka Nachyebiaრას შვები
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:04
    0
    ჯერ კიდეა შანსი ლალიგაში დასარჩენად რომ იბრძოლოს ბარსამ
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:03
    2
    ციტატა: GioKakiashvili
    დაზოგეს უცლსთვის მაქსიმალური ყურადღებააქვთ გადატანილი

    კიევის 18 წლის ბავშვებს ძლივს მოუგეს იქაც კინაღამ წააგეს აბა რა ძმა ძალებს ზოგავენ ლიგას მოიგებენ ესენი smile
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:03
    4
    ხო შეუკიკინა ამ 4-2-3-1ს ტიპმა. რა გაატ..ა საქმე ხოხედავს რო ვერაფერსთამაშობენ ცენტრიარააქ გუნდს მაგ ფორმაციაში და რეებს აკეთებს ეს განდ... სანამ ცეტრს ვერდაიჭერს ბარსელონაარაფერიარეშველება ამგუნდისთამაშს
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:03
    2
    მართლა დავფიქრდი იმ კომენტარს სადაც ეწერა, რომ ბარსელონას ეპოქა დასრულდა და დავიგრუზე ცოტა, იმედია ასე არ არის და ახალი პრეზიდენტი, ახალი პროექტი და ზამთრის ტრანსფერები, რა თქმა უნდა თუ შევიძინეთ ვინმე და გვექნება მაგის ფინანსური მდგომარეობა გვიშველის მაინც რამეში მაგრამ მაგაშიც არ ვარ დარწმუნებული საშინელი ტაქტიკური თამაშები. ლენგლეს რაც შეეხება ახლა ნამდვილად ვეთანხმები იმ კომენტარებს, რომ ამბობენ, რომ ფალოსია :დდ დაცვაში თამაში არ იცის, ხშირად კარგავს პოზიციებს და ა.შ მაგრამ 2 მეტრიდან როცა არავინ უშლიდა ხელს და წესიერად შეეძლო დარტყმა მაინც და მაინც ხელებში მისცა ბურთი მეკარეს, რავიცი რაა მაგაში მაინც ივარჯიშოს ორი ამხელა *ლე დაცვის მოთამაშე გვყავს და ჩაწოდებებში მაინც გამოიჩინონ თავი. მოკლედ დან*რეული გვაქვს წელს, რაზე უნდა იყვნენ ფეხბურთელები მოტივირებული ამის მერე არ ვიცი, ესპანეთის თასი სანატრელი გაგვიხდა და ევროპა ლიგაზე მაინც რო ვითამაშოთ, რა რა დროა ამის დედა ვატირე, იქეთ საქართველოს თამაშებზე დამაწყდა ნერვები და აქეთ ბარსელონას
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:03
    5
    ეს არის სრული პიზდეცი და მომაკვდავი დიდი გინდის საბოლოო აღსასრული. დიდი იმედი მაქვს 5-6 წელი მაინც გვეყოფა ისევ ნორმალური გუნდი რომ ვიყოთ დღესდღეობით ტოპ 10 გუნდში არ შედის ბარსელონა :) სამწუხაროა თუმცა რაღაც მუღამი აქვს იმას რომ ვაი ფანები გაქრებიან და შემდეგი სეზონები 4-7 ადგილებზე რო გავალთ მაგ ბალეშიკობასაც თავისი მუღამი აქვს ))
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:03
    3
    ახლა მომწერა კუმანმა ლიგაზევართ კონცენტრირებულებიო და ლალიგა დავიკიდეთო
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:03
    4
    სახელი გადაარქვან კატალონიელებმა გუნდს და მილანი 2 დაარქვან.
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:02
    5
    ბრეითვეითის დედა მივაცენზურე რა პასი არმიცა დემბოს და დემბომ როჩაუგდო საჯარიმოში რაქნა სი*რმა
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:02
    2
    კუმან ! მხოლოდ ეხლა მხოლოდ ერთი ამოცანა გაქვს სი@ლევეში უნდა აჯობო ვალვერდე/სეტიენს მამენტ რომ აჯობო უკვე აღარც გამიკვირდება
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:01
    3
    დაწყნარდით მეგობრებო ძალები დაზოგეს უცლსთვის მაქსიმალური ყურადღებააქვთ გადატანილი🤣🤣🤣🤣🤣
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:01
    5
    ყველაფრით დაღლილს სანატრელად სიკვდილი დამრჩა. შექსპირიც ვერ აღწერდა ალბათ ამ ყველაფერს. მართლაც რომ დავიღალე ამ ყველაფრით. ნერვიულობითაც დავიღალე ჩხუბითაც გინებითაც და ყველაფრით რასაც ვხედავ ამ გუნდში უკვე მრავალი წელია. უბრალოდ რა გულგასატეხია როცა უყრებ ლენგლეს და გახსენდება რომ პუიოლი იდგა მის ადგილას. უყურებ პიანიჩს და ჩავი გახსენდება. უყურებ კოუტინიოს და ინიესტას იხსენებ როგორ თამაშობდა ამ პოზიციაზე. გრიზმანს უყურებ და გახსენდება რომ ერთ დროს ეტოო და სუარესი იყვნენ. მარცხნივ ანრი ნეიმარი და ასე შემდეგ უსასრულოდ შემიძლია გავაგრძელო. უბრალოდ არაფერი. გული გტკივა. მეტი არაფერი
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:00
    1
    ციტატა: MALUMA
    კარასკო თუ არ ჯობდეს დემბელეს პედრის ტრინკაოს ერთად აღებულს მე ვიყო ბენზემა

    ხოდა ბენზემა ხარ ზუსტად რა გინდა მაინც და მაინც გითხრათ რო დაწყნარდე?
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:00
    2
    უკვე ის გუნდიც გვიგებს 10 წელია რომ არ მოუგია. ჩვეულებრივი ვალვერდეს ბარსა იყო კიდევ უარესი მგონი. შეტევა ჩაჯმული დაცვა ჩაჯმული ნახევარდაცვა ჩაჯმული. მწვრთნელი ხისთავიანი სახედარი.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:00
    3
    ციტატა: MisterD
    კლოუნების გუნდი 120 მილიონად იყიდეს კლიზმანი მაგ ფულით კიდე ატლემ ფელიში და ერთი წლის თავზე 6 მილიონად სუარესიც შეუფუთეს და გაატანეს. ვისთვის ვიშლით ნერვებს ღმერთო

    მაგას არ ვიძახი ამდენიხანია?ასეთი სისულელე ვის მოუვიდა თავში?ფელიშე ანგრევდა პორტუგალიის ჩემპიონატს და ნამდვილად ღირდა ის თანხა რაც მასში გადაიხადა ატლემ რომელიც ბარსელონამ მიცა კლიზმანის ნაცვლად
    ამას თავი დაანებეთ როჟებს მბაპეს მოყვანა შეეძლოთ თურმე და დემბელე მოათრიეს.ბართომეუ გასაამართლენელია საერთოდ ყველაფრის გამო რაც მან ბარსელონას გაუკეთა
    Culé [?]