ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  • 17-10-2020, 14:04
  • ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

      ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
    სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
    იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
    ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
    1-0 მატა 56 (პენ)
    მატა - უნალი 71
    კუჩო - ტიმორი 89
    დემბელე - ფატი 62
    პედრი - კოუტინიო 62
    გრიზმანი - ტრინკაუ 80
    დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
    ს. რობერტო - პუჩი 87
    მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
    ალფონსო პერესი
    სესარ სოტო გრადო
      ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
    სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


    სტატისტიკა
    27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
    9 დარტყმა 7
    4 ზუსტი დარტყმა 1
    217 პასი 617
    58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
    4 გაფრთხილება 3
    1 თამაშგარე 3
    7 კუთხური 2
    44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ხეტაფე
    კომენტარები [ 222 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:04

    ვინ დაგვწყევლა ასე

    0
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:04

    ციტატა: Memphis Depay
    კუმანს დრო სჭირდება რო მოხოდოს გუნდი, არაა ეგრე მარტივი საქმე როცა რამდენი ხანია ჩაფალოსებულები არიან. თან მესის კიდია თამაში, გრიზმანი ვაფშე ვისთანაა, დემბელე სლეა, რობერტო დღემდე ვერ ვხვდები რატოა ბარსაში. კუმანი ყველაზე ნაკლებადაა დამნაშავე ამ ყველაფერში.

    ხეტაფეს ეთამაშები და ისე აგებ რო ერთხელ ურტყავ კარში. კუმანი რა შუაშია მმართველობა გვყვავს ჭკვიანი ეგ რო დანიშნეს.

    1
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:01

    ესე ერთ დონეზე საზიღრად თამაში და დაყ.ლევება როგორ მოახერხეს ერთ დღეს რეალმა და ბარსელონამ საინტერესოა იქით სევილიამ კიდე, აქ რაღაც ყომარის სუნი ტრიალებს.

    6
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:01

    კუმანს დრო სჭირდება რო მოხოდოს გუნდი, არაა ეგრე მარტივი საქმე როცა რამდენი ხანია ჩაფალოსებულები არიან. თან მესის კიდია თამაში, გრიზმანი ვაფშე ვისთანაა, დემბელე სლეა, რობერტო დღემდე ვერ ვხვდები რატოა ბარსაში. კუმანი ყველაზე ნაკლებადაა დამნაშავე ამ ყველაფერში.

    3
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 01:00

    ana anukii,
    აქ რახან ვალვერდეზე წავიდა ლაპარაკი მოდი მართალი ვთქვათ ვალიკოს მესი რო არ დაესვენებიდა და ის იგრა მოეგო ლევანტესთან და ოქროს ლა ლიგა დაედო შეიძლება არც მომხდარიყო რომა და ლივერპული და თუ მოხდებოდა ასე ტიპს მთელი მსოფლიო მაინც არ აგინებდა ისე იმიტო რო ლა ლიგას მოიგებდა წაუგებლად

    1
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:59

    ამ მსაჯს მოვუტ@@ნ ყველაფერი კიდე ის ყ@ე რო არ გააგდო

    3
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:59

    ციტატა: neo222
    Frangebi Gayaro unda gundidan

    ოჰ, მესიმ ხო დაგლიჯა ბადეები, ნუ შეუყეთ ამ ფრანგებს მთლიანად გუნდმა მოსკლინტა მოკუკაც აღარ ქვია უკვე

    4
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:59

    ისევ მომენტების გამოუყენებლობამ დაგვსაჯა. ჯერ იმ ჩმორმა გრიზმანმა რა ქნა ეხლაც ვერ ვინელებ. მესი იმენა ნოლია ოთხივე თამაშში რაც დაიწყო სეზონი. ნეტა გაეშვათ და მაგ თანხით სერიოზულ გუნდს ააწყობდნენ წესიერ ვინგერებს მაინც მოიყვანდნენ სხვა თუ არაფერი. კაროჩე იმედია რობერტო მოშორდება მალე სასტავიდან. ასევე ბუსკეციც გრიზმანიც. ათამაშოს ეს ბრაიტვეიტი თუ მაინცდამაინც ფორვარდი უნდა. რა ცოტახანი ითამაშა ბრაიტვეიტმა და გრიზმანზე 3ჯერ აქტიური იყო. ეს ორი შტანგა კიდე ცალკე უიღბლობაა რაა. არადა რა კარგი შანსი გვქონდა რეალმა ვისთან წააგო და ჩვენ ვუსწრებდით ქულებით მერე კლასიკოც რო მოგვეგო კარგი ჰანდიკაპი გვექნებოდა

    9
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:58

    გრიზმანი😡😡😡😡

    1
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:58

    გრიზმანია კვერცხებით ჩამოსაკიდი.რომ გაეტანა სხვა თამაში იქნებოდა.ასევე რობერტო.როჟა არის იმენა ტუპოი.არცერთი არ უნდა გააკეთოს კაცმა ძირითადს.

    5
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:57

    ბარსა რეალი რა გულისამრევი თმაში იქნება დღეს რო ითამაშეს ის რო ითამაშონ მაშინაც, ეხლა მეტოქე მაინც უტევდათ

    1
    გასულია
    Geo_Barca ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:57

    მოკლედ ბევრი სამუშაოა გუნდში რა. კუმანმაც ეს ცვლილებები კიდე არასწორად გააკეთა ისე აკეთებდა როგორც ამხანაგურში აკეთებს მწვრთნელი ლიჟბი ითაშოს კაცმა და მეტი არაფერი. ფატის და ტრინკაოს გამოყვანას დემბელე დაეტოვებინა ჯობდა

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:57

    მოკლედ მე რასაც დავაკვირდი ძირითადი პრობლემა სქემაშია 4-2-3-1 არაა ბარსასი არა შემტევი ხაზი ვერ კომბინირებს ერთმანეთში ვერ ამუღამებენ ერტმანეთის გადაადგილებას და ანალოგიურად საყრდენი ხონაც ბუსკეციც და დე იონგიც ხელს უშლიან ერთმანეთს ერთი თამაში ჯობია გადააწყოს გუნდი 4-3-3 სქემაზე იქნებ უკეთ ითამაშონ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:56

    ერთი ამათი დედაც მოვხან ხო გამიშრეს სისხლი შემაძულეს საერთოდ ფეხბურთი
    მესის კიდე რა ჭირს სხვას რა უნდა მოთხოვო მესი რა ფორმაშია რააარი

    4
    გასულია
    Leri წევრი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:55

    ერთი დარტყმა კარისკენ როგირც რეალი. ძირეული ცვლილებები თუ არმოხდა დანძრეული აქვს ამ ორ გუნდს

    2
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:55

    Frangebi Gayaro unda gundidan

    3
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:54

    ფუ რა ბილეთი და ხასიათი გამიფუჭეს ამ ყლ##ბმა. მანნჩესტერმაც რაღა ეხლა მოიგო 2 ს რო გაეფუჭებია ხო არ გამიტყდებოდა ესე 😑

    1
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:54

    ციტატა: Nika92
    ვალვერდეს წყევლა გვაქ მაგის მოსვლის და წასვლის დღიდან გუნდი ვერ ამოდის ჭაობიდან და ნორმალური თამაშის ყურება მენატრება რა ჯანდაბა ხდება ეს??მოკლედ ამ კომენტატორების ირონია ცალკე თემაა რა ხმა უნდა გაუთიშო და ისე უნდა უყურე თამაშს

    საქმე იმაშია რომ გუნდი ჭაობში ვალვერდემ ჩაძირა თუ უკვე ჩაძირული იყო... ფაქტია ის კაცი ლა ლიგას მაინც დებდა და ამ გუნდთან შეხვედრის ეშინოდათ მეტოქეებს... ახლა ყველას მეორე ნომრად ვეთამაშებდით... მგონი ის კაცი ამ შემადგენლობით მაქსიმუმს დებდა ... აგერ მეორე მწრთვნელია და ვერცერთმა ვერ გაამართლა ჯერჯერობით .... არ ვამბობ რომ ვალვერდე კარგი იყო ...არ იფიქროთ ეს, უბრალოდ მგონი ყველაფერში ის არიყო დამნაშავე... თუნდაც ლივერპული გავიხსენოთ ვალვერდემ უთხრა 10000% იანი მომენტები გამაზეთო? ტაქტიკურად იქაც აჯობა ვალვერდემ კლოპს უბრალოდ ამათ ვერ გამოიყენეს და მერე პანიკაშიც ჩავარდნენ...გუნდშია თვითონ პრობლემა გუნდში

    8
    გასულია
    El Guaje წევრი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:53

    kukurelam chagvidooo ? <3

    0
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    18 ოქტომბერი 2020 00:53

    რა ჭირს ბარსელონას ვააჰ😭😭😭😭😭😭

    1
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV