ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

  • 16-09-2020, 11:09
  • ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

      ბარსელონა (4-2-3-1) ჟირონა
    ნეტუ, პიკე, არაუხო, ბუსკეტსი, გრიზმანი, მესი, კოუტინიო, ტრინკაუ, ალბა, რობერტო, დე იონგი ხუან კარლოსი, კალავერა, ალკალა, ბერნარდო, მოხიკა, გუმბაუ, იბრაჰიმა კებე, ფერნანდესი, საისი, ისკიერდო, ტურმო
    ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი, სემედუ, დემბელე, ლანგლე, ბრეითუეიტი, ჟუნიორი, ალენია, პედრი, რიკი პუჩი, კუენკა, კონრადი
    ბუენო, დელგადო, დიამანკა, ფრანკესა, გალიარი, გრანელი, ლოპესი, მორილია, პრიეგო, რამალიო, სუარესი, ვილია, სებალიოსი
     რონალდ კუმანი  ფრანსისკო როდრიგესი
     1-0 კოუტინიო 20', 2-0  მესი 45'. 2-1 საისი 48' 3-1 მესი 51'

    ს. რობერტო - სემედუ

    პიკე - ლანგლე

    ალბა - ფირპო

    ბუსკეტსი - პუჩი

    კოუტინიო - ალენია

    ტრინკაუ - პედრი

    მესი - დემბელე

    დე იონგი - კონრადი

    გრიზმანი - ბრეითუეიტი

       ტურმო 38', 
     იოჰან კრუიფი
     
     ფატი, ტერ შტეგენი  

    SportTV.ws, Barca TV

    სტატისტიკა
    ბურთის ფლობა
      დარტყმა  
      ზუსტი დარტყმა  
      კუთხური  
      თამაშგარე  
      სეივი  
      ჯარიმა  
      გაფრთხილება  
      პასი  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟირონა
    კომენტარები [ 180 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:03

    ციტატა: ggiiorgi
    მეც იმათ რიგს ვეკუთვნი ვისაც მესის წასვლა უნდოდა, თუნდაც ოთხეულს მიღმა დარჩენილიყო გუნდი. გავიდოდა დრო და ისწავლიდნენ მესის გარეშე თამაშსაც. არც ერთი ფეხბურთელი, თუნდაც მესი არ უდა ცდილობდეს თავისი ატრაკოს და საძმაკაცოს კრიშავდეს.

    შენ ეტყობა 2003 წლის მერე დაიწყე ბარსას ბალეშიკობა და ყურება თორე ნახავდი მანამ მესის გარეშე ნასწავლ თამაშებს:))))))))))))

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ინდივიდუალურად კარგი მაგრამ კოლექტიური ფაფხური გამოვიდა მეორე ტაიმი

    მაგას ეშველება შრიოდერი აბა რისთვის მოიყვანა ?! ფიზიკა კონტროლის გარდა ყველას შესაძლებლობები უნდა ნახოს ჯერ ინდივიდუალურად უკეთესად ვინ სად გამოიყურება ..... აი მეორე ტაიმში რაც ვნახეთ ეგ იქნება ბარსა მესი ბუსკეტსის გარეშე ეგეც უკეთეს შემთხვევაში ! დააცადე ნახონ 😂 😂 😂 სიამმოვნებით დაველოდები როგორ გააპრავებენ 😂 😂 😂 😂 😂

    :))))))))))))))))))) ბიჭო რ მიკვირს იცი? იმენნა თან ებრაელის დანაწყევლებივით რო არიან, შენი არ გცოდნოდეს და სხვისი არ გაგეგონოსო:))))))))))))

    1
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 23:01

    ციტატა: basa7
    ინდივიდუალურად კარგი მაგრამ კოლექტიური ფაფხური გამოვიდა მეორე ტაიმი

    მაგას ეშველება შრიოდერი აბა რისთვის მოიყვანა ?! ფიზიკა კონტროლის გარდა ყველას შესაძლებლობები უნდა ნახოს ჯერ ინდივიდუალურად უკეთესად ვინ სად გამოიყურება ..... აი მეორე ტაიმში რაც ვნახეთ ეგ იქნება ბარსა მესი ბუსკეტსის გარეშე ეგეც უკეთეს შემთხვევაში ! დააცადე ნახონ 😂 😂 😂 სიამმოვნებით დაველოდები როგორ გააპრავებენ 😂 😂 😂 😂 😂

    2
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:58

    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო. ვინ რა გამოჩნდებოდა ახლა შენ გადაწყვიტე:))))))

    ამდენის დაწერას არ გირჩევნიათ თამაშს უყუროთ?

    ვინ გითხრა რომ არ ვუყურებბ?

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო

    Busquets ro rehresiaa egeti arcert fexburtels araaq saertod, nulze davida tipi, satadarigosac agar imsaxurebs saertod, ra buaketsi magis brakia romac baiernic da liverpulic!

    ხო ბუსკეტსის და ტერ შტეგენის ბრალია ეგ თამაშები, აბა რა:))))))))))))

    დელბოსკემ როდის და სად თქვა კარგად მახსოვს და კი გითხარი სამი წლის უკან და კიდე უფრო ადრე 2010-2016 წლები ხო არ გეკამათები მაგრამ დელბოსკეს ნათქვამის მერე ტიპი ნულია მხოლოდ კლასის ხარჯზე ბურთის გორაობა აღარ იგებს თამაშებს...მესისაც და მთელ გუნდს აკლია სამი კაცი პუიოლი-ხავი-ინიესტა ნუ პლიუს ალვესი(რაც წავიდა მოკვდა მარჯვენა ფლანგი)... რაკიტიჩი არ ევასებოდა აქ ბევრს მაგრამ ბუსკეცზე მეტად იხარჯებოდა ამ ბოლო წლებში...არ ვკამათობ მე რასაც ვუყურებ დასკვნას იქედან ვაკეთებ და რაც გახსოვთ ის აღარაა არც ის მესი აღარაა ეს მესი ასე რომ... მე მირჩევნია მეტი ნდობა ახალგაზრდებს რომ ბარსა მილანს არ დაემსგავსოს და დროულად გაახალგაზრდავდეს გუნდი...

    მოკლედ ტყუილად გელაპარაკე, ხო გითხარი თუ გაიგე ხო კაი თუ არადა წერე და უყურეთო ვა. ამ იხარჯებოდას რას ეზახი ბიძიკო, ტყუილა რო დარბოდა უაზროდ და მილიონ შეცდომას რო უშვებდა მაგას? როგორ ფიქრობ ეგრეთი რეგრესი რო ქონდეს ბუსკეტს თქვენ რომ გგონიათ და რეალობას ვერ აღიქვამთ ნაკრებში დაუზახებდა ენრიკე?

    0
    გასულია
    ggiiorgi გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:58

    მეც იმათ რიგს ვეკუთვნი ვისაც მესის წასვლა უნდოდა, თუნდაც ოთხეულს მიღმა დარჩენილიყო გუნდი. გავიდოდა დრო და ისწავლიდნენ მესის გარეშე თამაშსაც. არც ერთი ფეხბურთელი, თუნდაც მესი არ უდა ცდილობდეს თავისი ატრაკოს და საძმაკაცოს კრიშავდეს.

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:56

    დემბელე რა სლეც იყო ის სლე დარჩება მუდამ ამის უფრო იწამეთ ვიდრე მისი პელე მარადონოობა😁😁😁😁
    ამერიკელი ღლაპი უფრო პერსპექტიული და საკაიფოთ მოყომარეა ვიდრე ეგ.. ეხლა დაიწყებენ 1 წელიო, ახალი მოშუშებული აქვსო არაა ფრომაშიო..
    შეკაცო ფატის 15 წლის ასაკში ფეხი მოტყდა მაგრამ აგერ 17 წლის ასაკში ბიჭი რეკორდებზე მიიწევს და სუპერ ბიჭუნა გახდა მსოფლიოსი... ათასჯერ ვიტყვი და ვამბობ არარის ეგ ბარსასთვის დაბადებული და გინდა დორტმუნდის ლეგენდა გახდეს გინდა რენის სად ბარსა და სად შლანგების ბრიგადა

    2
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:55

    რაც არუნდა yლეობა გაეკეთებინა დე იონგს, ნეტუს ის ბურთი არ უნდა გაეშვა .შტეგენი გვაკლია ძაან

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:52

    ციტატა: basa7
    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო. ვინ რა გამოჩნდებოდა ახლა შენ გადაწყვიტე:))))))

    ამდენის დაწერას არ გირჩევნიათ თამაშს უყუროთ?

    ვინ გითხრა რომ არ ვუყურებბ?

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო

    Busquets ro rehresiaa egeti arcert fexburtels araaq saertod, nulze davida tipi, satadarigosac agar imsaxurebs saertod, ra buaketsi magis brakia romac baiernic da liverpulic!

    ხო ბუსკეტსის და ტერ შტეგენის ბრალია ეგ თამაშები, აბა რა:))))))))))))

    დელბოსკემ როდის და სად თქვა კარგად მახსოვს და კი გითხარი სამი წლის უკან და კიდე უფრო ადრე 2010-2016 წლები ხო არ გეკამათები მაგრამ დელბოსკეს ნათქვამის მერე ტიპი ნულია მხოლოდ კლასის ხარჯზე ბურთის გორაობა აღარ იგებს თამაშებს...მესისაც და მთელ გუნდს აკლია სამი კაცი პუიოლი-ხავი-ინიესტა ნუ პლიუს ალვესი(რაც წავიდა მოკვდა მარჯვენა ფლანგი)... რაკიტიჩი არ ევასებოდა აქ ბევრს მაგრამ ბუსკეცზე მეტად იხარჯებოდა ამ ბოლო წლებში...არ ვკამათობ მე რასაც ვუყურებ დასკვნას იქედან ვაკეთებ და რაც გახსოვთ ის აღარაა არც ის მესი აღარაა ეს მესი ასე რომ... მე მირჩევნია მეტი ნდობა ახალგაზრდებს რომ ბარსა მილანს არ დაემსგავსოს და დროულად გაახალგაზრდავდეს გუნდი...

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:52

    ინდივიდუალურად კარგი მაგრამ კოლექტიური ფაფხური გამოვიდა მეორე ტაიმი

    2
    გასულია
    iashkabarsa წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:48

    ხალხო ლინკი ჩააგდეთ რა

    0
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:46

    ვაიმეეე :დ პუჩი მართლა ბავშვია :დ რანაირი ხმა ამოუშვა :დ პედრის რო დაუძხაა :დ პატალა

    2
    --------------------
    ჩემი სტატია ფორუმზე ^^ -

    ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

    https://barcamania.ge/forum/62918-chemi-revolutsia.html


    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:46

    ციტატა: ousmane dembele 11
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო. ვინ რა გამოჩნდებოდა ახლა შენ გადაწყვიტე:))))))

    ამდენის დაწერას არ გირჩევნიათ თამაშს უყუროთ?

    ვინ გითხრა რომ არ ვუყურებბ?

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო

    Busquets ro rehresiaa egeti arcert fexburtels araaq saertod, nulze davida tipi, satadarigosac agar imsaxurebs saertod, ra buaketsi magis brakia romac baiernic da liverpulic!

    ხო ბუსკეტსის და ტერ შტეგენის ბრალია ეგ თამაშები, აბა რა:))))))))))))

    1
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:42

    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო

    Busquets ro rehresiaa egeti arcert fexburtels araaq saertod, nulze davida tipi, satadarigosac agar imsaxurebs saertod, ra buaketsi magis brakia romac baiernic da liverpulic!

    0
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:42

    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო. ვინ რა გამოჩნდებოდა ახლა შენ გადაწყვიტე:))))))

    ამდენის დაწერას არ გირჩევნიათ თამაშს უყუროთ?

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:39

    ციტატა: shu1987
    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    ზუსტად მაგიტო ვერ წმენდავს მერე, ვერ ასწრებს, მთელი სამი წელია რაკიტიჩის, ვიდალის და ჩვენი ჩასვრილი ნახევარდაცვის ფუნქციები აქ ტავის თავზე აღებული. ერთი მხრივ ბუსკეტს თუ სკამზე დასვამ იმიტო უნდა დასვა რო დაისვენოს ერთი სამი თვე. რასაც მაგაბნ გაუძლო ეს ბოლოსამი წელი რა ვიცი, იგივე ჭირდა სუარესს და მესისაც, პრაქტიკულად თავის საქმეს ვერ აკეთებდნენ ნახევარდაცვის გამო. ნახევარდაცვაა გუნდში ხერხემალი.
    რაც შეეხება ხავი იიესტას უკან ყველას მაგარ ტიპობას დელ ბოსკეს ნათქვამს გაგახსენებ: როცა თამაშს ვუყურებ ბუსკეტსი არ ჩანსო, მაგრამ როცა ბუსკეტს ვუყურებ მთელი თამაში ჩანსო. ვინ რა გამოჩნდებოდა ახლა შენ გადაწყვიტე:))))))

    2
    გასულია
    Memphis Depay ახალბედა [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:39

    რეალის ფანები გაიძახიან რა გეშველებათო, არადა მაგათზე უკეთესი ახალგაზრდები გვყავს. ზოგადად რესურსიც ამჟამად უკეთესი გვყავს. გარსია, დესტრი, მემფისი დაიმატონ და სატრიპლეტო გუნდი გაეძრობა.

    5
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:37

    ვინიციუსს შეშურდებოდა :დ

    4
    --------------------
    ჩემი სტატია ფორუმზე ^^ -

    ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

    https://barcamania.ge/forum/62918-chemi-revolutsia.html


    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:35

    ციტატა: basa7
    ციტატა: shu1987
    ციტატა: rivaldo80
    ბუსკეთსი ხელს უშლის თურმე დეიონგს რას არ წაიკითხავ....))))))))))))))))))) კოუს ადგილო არა ამ შემადგენლობაში სამი 10 ნომერი ერთ გუნდში ნამეტანია...გრიზი ცრუ 9 უფროა არც ეგ არ მომწონს...მოკლედ დრო უნდა ამ ტაკტიკას რომ შეეჩვიოს გუნდი

    ბუსკეცი რომ ბოლო ორი სეზონია მინიმუმ ვერ თამაშობს და დადის ვერ ხედავ ??? ან არ უყურებ დეიონგი გაცილებით უკეთესია მეწყვილედ სხვა რომ ყავს...კოუტინიოს კიარა გრიზმანის ადგილი არაა ამ შემადგენლობაში კოუტინიო რომ უფრო ძლიერი და კრეატიული 10-იანია ვიდრე გრიზმანი ეჭვი გეპარება ??? ისე ყველას თავისი ხედვა აქვს და აზრის დაფიქსირების თავისუფლება..

    ხედვა არაა აქ შუაში , აქ არის ერთი მომენტი, როცა საყრდენ ნახევარმცველს უწევს ცენტრალური და შემტევი ნახევარმცველების განავლის წმენდა თავის საქმესთან ერთად, ბუსკეტსის ასაკში კი არა დე იონგის ასაკშიც დაუშვებს შეცდომებს რაც არუნდა გენიოსი იყოს. ახლ თუ მართლა გსმის ფეხბურთი ქე მიხვდები რაც გითხარი და თუ არა და უყურე და წერე რაც გინდა

    რომ ვეღარ წმენდს ეგაა საქმე აღარ შეუძლია ტიპი კვდება ტემპი და სისწრაფე ხო კლავს საერთოდ... თორე ხავის და ინიესტას უკან ნებისმიერი მაგარი ტიპი გამოჩნდებოდა-ბუსკეცს არ ვაკნინებ სამი წლის უკან კი ბატონო ნებისმიერს არაფერს ვეტყოდი პირველი იყო მაგრამ ბოლო სამი წელია მოიცა რა ბუსკეცის ჩასვრილის წმენდა რომ დაცვას და მეკარეს უწევთ ხოლმე ????

    0
    გასულია
    DyBaLa21 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:35

    frenkie dejong21,
    ცვეტში... საწყალი პედრი

    0
    გასულია
    iashkabarsa წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:35

    აუუ ლინკი რა სასტავ

    0
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 22:33

    მეკარა გაგიხმა ეგ ხელები ტიპი ახლა გადაირია 😀

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV