რამდენიმე დღეში მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას დავაანონსებთ - ბართომეუ

  • 15-08-2020, 01:42
  • რამდენიმე დღეში მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას დავაანონსებთ - ბართომეუ

    "ბაიერნთან" გამანადგურებელი ანგარიშით (2-8) მარცხის შემდეგ, "ბარსელონას" პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ კომენტარს აკეთებს:

    "ეს საშინელი ანგარიშია. "ბაიერნს" ვულოცავ, გერმანელებმა შესანიშნავი მატჩი ჩაატარეს და ნახევარფინალში გასვლა დაიმსახურეს.

    პიკე მართალია - დღეს კატასტროფულად გამოვიყურებოდით და დავალებები ვერ შევასრულეთ.

    ახლა ცვლილებების დროა, მათი ნაწილი კი უკვე თამაშამდე დავგეგმეთ. ამის შესახებ მომდევნო დღეებში ვისაუბრებთ და მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს გაგაცნობთ. ჩვენს ფანებს აუცილებლად უნდა მოვუბოდიშოთ".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 42 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Henry წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:54

    აწი ტყუილად იძახის ეს კაცი რაიმეს ამას თუ მაფია არ კრიშავს წესით ვადამდელი არჩევნები უნდა დაუნიშნონ. არა რაღაცით გავს ივანიშვილს შემდეგი წელი უკეთესი იქნება.

    4
    გასულია
    BARCELONA FOREVER გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:53

    იმენა არჩევნებში ვინც ამის შემდეგ ამას ხმა მისცეს იმის დედებს ვტენე მე ეს ნაბ..არი

    3
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:53

    ოფიციალურად: მოგ#ტყან გამჩენი. პატივისცემით მ.ც ☺️

    3
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:52

    ამ გუნდის ფანობას თავს ვანებებ, 50 წელი უნდა ბარსას ამ სირცხვილის ჩამოსარეცხად. 2005 წლიდან ბარსას ფანი ვარ. მე აზრს ვერ ვხედავ ვუბალეშიკო გუნდს რომელსაც ფეხბურთის თამაში არ უნდა. ეს ფორმა ისეთ ფეხბურთელებს ეცვათ რომლებმაც ისტორია დაწერეს და თავი შეგვაყვარეს. იმ ურთულეს მდგომარეობაში როცა ბარსა ლა ლიგის მე 3 ადგილს იკავებდა ხოლმე ჩემპიონთა ლიგაზე კბილებით გლეჯდა გუნდებს. ნახევარფინალში სულ გადიოდა და 1 ბურთის სხვაობით აგებდა ხოლმე.

    2
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    afellay წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:52

    4 4 2 ar amartlebs.. romastanac liverpooltanac da exac . roberto da semedo ertad sashinelebaa. danarcheni kveladeri kargadaa. kargi procesebi wava . ra gvatirebs. kvelaferi gvaqvs mogvebuli uamravjer da kidev movigebt.

    1
    გასულია
    CuleTillIDie ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:51

    არ ინერვიულოთ ბიჭებო, 31 წლის პიანიჩით დავდებთ მომავალ წელს ტრიპლეტს

    3
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    MALUMA ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:48

    შენი დდშვც მე! ვინც ხმა მოგცეს იმას შეს*ეს მაიკ ტაისონმა ყოველ დილა საღამოს!

    6
    --------------------
    შტეგენის წყევლა - 2016 წლიდან დღემდე!
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:48

    თამაშის წინ დააჯვეს, თამაშის დროს დააჯვეს , თამაშის მერე დააჯვეს. ტრიპლეტია რა

    7
    გასულია
    Nini წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:47

    Dgesve wavides orive.akamdec unda wasuliyvnen sanam akamde miiyvandnen gunds.

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:47

    შენი დედის ტუჩები მოვთხან შენი დედის პირში ვითხნაულე შენი მყვარებელი მოვთხან და საფლავზე დამტირებელი შე ჩირქო კაცო... მადლობა დაბლოკისთვის ადმინებს

    2
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:47

    რა არჩევნები ხო არ გძმარავთ ამან კიდე კენჭი უნდა ყაროს?

    2
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    kako წევრი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:47

    აუუუ.ამის უსინდისო ნასტილი დედას შევე......ი.
    ამას რომ ოდნავ მაინც სინდისი და ნამუსი გააჩნდეს ახლავე უნდა გადამდგარიყო.და გამქრალიყო საეთოდ.

    1
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:47

    Serenity.,
    მალე პსვ მივულოცავთ

    1
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:46

    ამის უნამუსო სანათესაო ნაშებს ვბუთქე წვრილ გუჩურში

    2
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:46

    ლოგიკურად კიკე ნა ხუი,ვადამდელი არჩევნები და ხელფასის გაყინვა რამდენიმე თვით . მარა ეს ხომ ბარსაა და არა ნორმალური კლუბი , სადაც ყველაფერი გუნდის საკეთილდღეოდ კეთდება

    3
    გასულია
    Gaucho24 ფანი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:45

    წადი შე დედა მიბოატენგებულო წადი და გაიყოლე ყველა .. ტიპებს იმენა ეტყობოდათ რომ ფეხბურთის თამაში არ უნდოდათ არ დარბოდნენ ერთ ადგილას ეკიდათ ყველაფერი 4-2 გახდა და იმის მაგივრად რომ წნეხში მოექციათ ბაიერნი გამოეყვანა იმ ბალოტელის სწრაფი ვინგერები გადასულიყვნენ სწრაფ და დინამიურ ფეხბურთზე დადგნენ და მესის ეძებდნენ როდესაც გუდნში მესია იდეალურია მარა როდესაც გუნდი მესია უკვე მზეობაა..(ბოდიში)

    4
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:45

    Ბოდიში გაირჭე ერთადგილას ესეიგი უშვებ სეტიენს ეგ არაა საკმარისი შენც მიყევი

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 აგვისტო 2020 01:45

    იმედია დღესვე გაუშვებენ სეტიენს და პიმიენტას მაინც დანიშნავენ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Serenity. გულშემატკივარი [?]

    15 აგვისტო 2020 01:45

    შარშან ლივერპულს მიულოცეთ, იქამდე რომას, წელს ბაიერნს, მომავალშიც ვინმე იქნება რა. რა გენაღვლება გადაყრი მილიონებს და კამპ ნოუ გაივსება ისევ ბედნიერი ტურისტებით 🙂

    4
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    15 აგვისტო 2020 01:45

    წაეთრიე მიიღე სწორი გადაწყვეტილება და დანიშნე არჩევნები

    2
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV