ოფიციალურად: არტური "იუვენტუსში" გადადის

  • 29-06-2020, 19:10
  • ოფიციალურად: არტური "იუვენტუსში" გადადის

    3-თვიანი საპნის ოპერა დასრულდა - "ბარსელონასა" და "იუვენტუსს" შორის შეთანხმებას კატალონიური კლუბი ოფიციალურად ადასტურებს. 

    რაც შეეხება დეტალებს, "იუვენტუსი" არტურში 72 მილიონ ევროს გადაიხდის. გათვალისწინებულია ბონუსიც 10 მილიონის ოდენობით.

    არტური მიმდინარე სეზონს "ბარსელონაში" ჩაამთავრებს და "ბებერ ქალბატონს" ამის შემდეგ შუერთდება.

    მელო "ბარსელონას" რიგებს 2018 წელს გრემიოდან 31 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეუერთდა. 28 ივნისს, პრესეზონის სადებიუტო მატჩი მან "ტოტენჰემს" გოლი გაუტანა და იმავე სეზონში ყველას თავი შეაყვარა.

    სავარაუდოდ, დღესვე დადასტურდება მირალემ პიანიჩის "იუვენტუსიდან" "ბარსელონში" გადმოსვლა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 44 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    rijkaard წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:12

    ციტატა: 10.7.8
    ფორმის პიკში მყოფი პიანიჩი იუვემ იყიდა 32 მილიონად. რეგრესისკენ მიმავალი გაცვალა 23 წლის ბარსელონაში ნუათამაშებ ფეხბურთელზე, რომელმაც თუ ვერ გაამართლა მაინც გაყიდის ასაკიდანნგამომდინარე 30-40 მილიონად. აი პიანიჩმა თუ არ გაამართლა რას შვება ბარსა?? იქნება რაკიტიჩივით და მშვიდად აიღებს მილიონებს. ისე რაკიტიჩი უფრო კლასნი იყო ამის ასაკში და უფრო დიდი ფეხბურთი აქვს ნათამაშები

    400 მილიონი დაურტყა ბართომ გამოსასყიდი პსჟ გამოისყიდის გონია და მაგის იმედზეა :დდდდ რა 400 მილიონი 40 მილიონად ვის უნდა 30 წლის კაცი. ბარსელონა კიარა ჩინეთის ტაობაოა :დდდ

    3
    --------------------
    https://youtu.be/A3yCcXgbKrE
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    29 ივნისი 2020 22:07

    გინება ამ წურბელასთვის სიამოვნებაა და გადავედი წყევლაზე.
    ოფიციალურად: გულის უკმარისობით გარდაიცვალა ბარსელონას პრეზიდენტი ხოსეპ მარია ბართომეუ. გამოსვენება, ჩასვენება და ჩაძაღლება 2 ივლისს.

    2
    საიტზეა
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 22:02

    წარმატებები არტურიტოოო! მეტს ვეღარ განვითარდებოდი შენ აქ. ფეხბურთი 9 უკან პასი და 1 წინ პასი არაა... საშუალოზე კაი ფეხბურთელია დ ავნახოთ რა იქნება... წარმატებები! 72 მილიონი ამაში გასაოცარი თანხაა, მაგრამ პიანიჩში 60ს ხარჯავენ და ეგაა სისულელე... ინტერისთვის მაინც მიეცათ არტური და 20-30 მილიონი და ლაუტაროს ვითრრვდით... რა ვიცი, რა ვიცი. კარგი ფეხბურთელია პიანიჩი (ერთი ასაკი),თორემ 3 წელი მინიმუმ მაინ გაქაჩავს რა... 😍

    2
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:02

    ფორმის პიკში მყოფი პიანიჩი იუვემ იყიდა 32 მილიონად. რეგრესისკენ მიმავალი გაცვალა 23 წლის ბარსელონაში ნუათამაშებ ფეხბურთელზე, რომელმაც თუ ვერ გაამართლა მაინც გაყიდის ასაკიდანნგამომდინარე 30-40 მილიონად. აი პიანიჩმა თუ არ გაამართლა რას შვება ბარსა?? იქნება რაკიტიჩივით და მშვიდად აიღებს მილიონებს. ისე რაკიტიჩი უფრო კლასნი იყო ამის ასაკში და უფრო დიდი ფეხბურთი აქვს ნათამაშები

    4
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:02

    წარმატება არტურ იმედია იქ მაინც გაამართლებ

    2
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 21:48

    ჩელსიმ 60 ლიმონად ვერნერი იყიდა ჩვენ კიდე პიანიჩი😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    მოგებაში კი გავედით, 31 მილიონად ვიყიდეთ 82ად გავყიდეთ

    ჯერ ეს ერთი 70 გადაიხადეს და არა 82 მაგრამ იყოს 82, მაგ 82 მილიონიდან 60 პიანიჩში წავიდა 2 წელი სკამზე დალპება პიანიჩი მერე უფასოდ გაუშვებენ და რა გამოდის 82-(31+60)=-9😂

    4
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 21:25

    მოგებაში კი გავედით, 31 მილიონად ვიყიდეთ 82ად გავყიდეთ

    1
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 21:25

    ციტატა: gurgenidze
    Am etapze arturs pianichi 10 tavit jobs ertaderti rashic problemas vxedav isaa rom arturis transpershi udna chaewerad gamosyidvis upleba 3 welshi da ragac konkretuli tanxa ti gaamartlebda daabrunebdnen..

    10 თავით არა 100 თავით. ბოლოს როდის უყურე პიანიჩის თამაშს. ან საერთოდ წელს რამდენი თამაში გაქ ამის ნანახი?? ყვეკაზე სუსტი რგოლი იყო წელს იუვეში. ბოლოს კი 22 წლის ბიჭმა დასვა სკამზე. ერთადერთი რაშიც მაგარია სტანდარტულებია დანარჩენში საშინელი რეგრესი აქ. და ბოლოს ან მოერგება ბარსას და ან არა. თან არ დაგავიწყდეს კიკეს გაუშვებენ და ახალი მწვრთნელი რას იზავს ეშმაკმა უწყის

    4
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 21:21

    ისე ბართუშამ კი გაყიდა ჯერ ნეიმარი მერე არტური ეხლა კოუტინიის მიასუხარებს იაფად😁😁😁 მოკლედ ბრაზილია გადააშენა გუნდიდან ვინღა დარჩა როო

    2
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 20:45

    ციტატა: Gio-96
    რატო მაინდამაინც ეს სხვისი გაყიდვა არ შეიძლებოდა? გრიზმანი ტყუილად რომ არ მოეყვანათ ამის გაყიდვაც არ მოუწევდათ, გაეყიდათ ფირპო ვიდალი რაკიტიჩი და ბოლოსდაბოლოს უფრო მეტსაც ჩაიჯიბავდა ბართო და თან ფეირ პლეის წესებსაც არ დაარღვევდა

    ვის რათ უნდა ფირფო, ვიდალი, რაკიტიჩი ბრატ, ვინც შეიძლებოდა გაყიდულიყო აგერ არტური და კი მიაყიდეს

    6
    გასულია
    Giobera777 ახალბედა [?]

    29 ივნისი 2020 20:23

    კოუ ხვალ არ დაბრუნდებაა? 🙃

    3
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 20:20

    ამ ბარსელონას დედას შე@ეცი შემაძულეს გუნდი სურვილიც აღარ მაქ უკვე ამათი ყურების სანამ ეს მენახირე პრეზიდენტი და მწვრთნელი გვყავს

    6
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    29 ივნისი 2020 20:09

    Am etapze arturs pianichi 10 tavit jobs ertaderti rashic problemas vxedav isaa rom arturis transpershi udna chaewerad gamosyidvis upleba 3 welshi da ragac konkretuli tanxa ti gaamartlebda daabrunebdnen..

    2
    გასულია
    Adama traore წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 20:04

    ძალიან არ მინდა ამის დაწერა მარა რას ვიზამთ მომავალში შევხდეთ იუვეს და მინდა რო ამან გამოგვადოს ლიგიდან ძაან თუარ მინდოდეს 😢 ღირსებიც ვიქნრბით

    2
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 20:02

    არტურ შენ წარმატებები მარა ბართომეუს და მისი მადრიდული* შტაბის დედა მოვ . ყან! გუნდი იხმარა მეტი რაქნას? მართლა ხოარიხმარს ეს შობელძაღლი

    1
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 19:56

    სინანულით გავიხსენებთ ხოლმე ამკაცს მარა ახია ესეთი უთავმრყვარეო კლუბი ყველაფრის ღირსია. როგორც ნეიმარზე იყო ერთი წელი არავის ჭირდებოთა ვითომ გვეკიდა მარა როცა დავინახეთ რო საჭირო ყოფილა კაი დროსი იყო ხოდა ახია კიდევ ერთხელ. იმედია ყველა შესაძლო ტურნირს მოიგებენ არტურთან ერთად და აქეთ აღარასოდეს გამოიხედავს ეს ბიჭი ❤️ არცააქვს არაფერი გამოსახედი. უთავმოყვარეოების ბუდესთან.

    6
    გასულია
    barcachampion Culé [?]

    29 ივნისი 2020 19:49

    ის გამიტყდა ყველაზე მეტად რო ძალით გაუშვეს :(

    2
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 19:44

    Წარმატებები არტურიკო იმედია ბართუშას წასვლის მერე დაგ იბრუნდები ბრატ❤️❤️

    Პ. Ს ოფილიალურად: ბართუშას მოუტყდა კალის ხე და გადატეხილ ხეს ჩამოენცო ეგ არასწორი ასევე ვიკითხავ მის ოჯახს

    3
    გასულია
    Magician Culé [?]

    29 ივნისი 2020 19:36

    მართლა გუნდის დასაქცევად არის მოსული ბართომეუ.

    2
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    nikolozi96 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 19:24

    ოფიციალურად ბართომეუს ოჯახის თითოეული წევრი მოვიკითხე ეგ ფარჩაკი სი*ი კაცი

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge