სევილია-ბარსელონა 0-0

სევილია-ბარსელონა 0-0

 

სევილია(4-3-3)

ბარსელონა(4-3-3)
ვაცლიკი, ხესუს ნავასი, დიეგო კარლოსი, კუნდე, რეგილონი, ფერნანდო, ჟორდანი, ოლივერ ტორესი, ოკამპოსი, მუნირი, დე იონგი ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, სუარესი, მესი, ლანგლე, ალბა, ბრეითუეიტი, ვიდალი
 ბონო, გომესი, რონი ლოპეში, ბანეგა, სუსო, ენ-ნესირი, გუდელი, ესკუდერო, ვასკესი, მენია, ხენარო, პაბლო ლოპესი ნეტუ, პენია, ფირპო, არაუხო, ჩუმი, მონჩუ, არტური, პუჩი, გრიზმანი, ფატი, კოლიადო, სავერიო
 ხულენ ლოპეტეგი კიკე სეტიენი
 

მუნირი - სუსო 59'
დე იონგი - ენ-ნესირი 69'
ჟორდანი - გუდელი 69'
ოკამპოსი - ვასკესი 84'
ბანეგა - ტორესი 46'

 ბრეითუეიტი - არტური 63'
 ვიდალი  - გრიზმანი 77'
 რაკიტიჩი - პუჩი 88'

რეგილონი 20', ფერნანდო 45+4', ბანეგა 62', პიკე 39', ბუსკეტსი 45+4'  
 სანჩეს პისხუანი 
 ხოსე ლუის გონსალეს გონსალესი
   დემბელე, დე იონგი, ს. რობერტო, უმტიტი

 სილქ სპორტი, Silksport.ge, SportTV.ws

სტატისტიკა
37% ბურთის ფლობა 63%
10  დარტყმა  10
ზუსტი დარტყმა

 4

კუთხური  9
თამაშგარე  1
სეივი  4
ჯარიმა  19
17  გაფრთხილება  8
387  პასი  722

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 172 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #152 20 ივნისი 2020 02:08
    3
    პირველ ლიგში მწვრთნელია გასაშვები და კარგი ნახევარმცველიდ დასამატებელი აი დებრუინი თუ უშველის ბარსას მარა ჩვენი ხეიბბარი უფროსობა მილიარდის გადახდას აპირებს ვიღაც ნახევარსეზონიან ლაუტაროში რომელიც კაცმა არიცის მომდევნო სეზონში რას ითამაშებს. გრიზმანზე კოუტინიოზე და დემბელეზე ლაპარაკიც აღარამაქ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #151 20 ივნისი 2020 02:06
    4
    ციტატა: OLEGUER23
    ცოტა ხანი ისიამოვნეთ სატურნირო ცხრილით 🙂

    შენ ეხლა დაგალეწავ მაგ კლავიატურას თავზე შე ლაწირაკო მორჩი პროვოკატორობას თორე კნოპკებით ამოგივსებ უკანალს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #150 20 ივნისი 2020 02:06
    3
    ციტატა: Msn91011
    რეალი ყველა თამაშს მოიგებს და თანაბარი ქულებით წინ გავა

    კი რეალი ჩემპიონია 99% ლიგაზეც ალბათ სიტისთან გამოვარდება და ლალიგას დადებს
    წევრი [?]
    #149 20 ივნისი 2020 02:05
    2
    ბართომეო შენს დედას შ****ი სატიენის და ყ*ე სარაბიას მოყვანის გამო, წელს იმენა უტიტულოდ გაგვჩითე
    ფანი [?]
    #148 20 ივნისი 2020 02:05
    0
    მე მაინც მგონია რომ საგანგაშო არაფერი არაა და 2 თვის უვარჯიშებლობის ბრალია
    ფანი [?]
    #147 20 ივნისი 2020 02:05
    3
    პასაობით აპირებენ ესენი ტრებლის მოგებას თუ რა იყო ეს ან ფატი რატო არ გამოიყვანა ვერ მივხვდი კაროჩე ეს მწვრთნელი კი არა ბაჯაღლო **** დაწყებამდე გინება ტყუილად არ დამიანონსებია
    ფანი [?]
    #146 20 ივნისი 2020 02:04
    3
    ვიღაცა წერდა ვალვერდე მოგვენატრებაო ამ თამაშს რომ ვალოდოა შეჭამდა მაგაში ეჭვი არავის შეეპაროს თორე ვალიკო რაც იყო ეგ ისედაც ვიცით...ეს შემადგენლობა მიეცით ნებისმიერ გამოცდილ ტრენერს ქვასქვაზე არ დატოვებს...ვის ყავს ერთი ჩვენ გუნდზე მაგარი იგროკები მესი გყვავს ხალხნოო ცოტა დაფიქრდით...სპეციალურად მოიყვანეს ტრენერი ჩმორაკუდა რო ხმა არ ამოიღოს არაფერზე უპრინციპო მასტი
    გულშემატკივარი [?]
    #145 20 ივნისი 2020 02:04
    3
    ეჰ,ვალვერდემ ლა ლიგაში მაინც იცოდა შედეგზე თამაში.ეს ფერმერი ვინ აგვკიდეს
    ფანი [?]
    #144 20 ივნისი 2020 02:04
    3
    არ აქვს მნიშვნელობა ხავის მოიყვანენ კუმანს ენრიკეს გუარდიოლას თუ სეტინეს დატოვებენ , სანამ გუნდს შემქმნელი კრეატიული ნახევარმცველი არ ეყოლება იქამდე არაფერი არ გამოვა , ვიდალი რაკიტიჩი ბუსკეცით , ამ ტრიოთი და დაამატე ამათ არტური დე იონგი , შორს ვერ წავალთ, 5 ვე ნახევარმცველიდან არცერთი არაა შემქმნელი , კოუტინიო სჭირდება გუნდს და ამას მუდამ ვამბობდი და ვიტყვი კიდევ , იმედია ამ მატჩი მაინც დაინახეთ ვიდალი+რაკიტიჩი=0 რომ არის , და აღარ გააპრავებთ ბარსას ფანები რომ დარბიან მუშები არიან და საჭიროაო.. ბარსას მუშა ვირი ნახევარმცველი არ სჭირდება , კრეატიული შემქმნელი ნახევარმცველი სჭირდება , თავის დროზე ისკო უნდა ეყიდათ , ახლა დააბრუნონ კოუტინიო , თუ არადა იდეალური გამოსავალი მომავალში დე ბრუინი იქნება თუ სიტის ლიგას აუკრძალავენ , დანარჩენი ამ გუნდით და ამ ნახევარდაცვით ამ წელს არაფრის იმედი არ უნდა გვქონდეს სულ რომ გუარდიოლა დააბრუნონ..
    Culé [?]
    #143 20 ივნისი 2020 02:03
    3
    სადარიან კიკეა თუ კიკუს მეხოტბეები. ბარსას სტილის მწვრთნელი როა თურემე. ამაზე საზიზღრად მოთამაშე ბარსა ბევრი წელია არმინახავს. სამში გრძელსაც ვერ მოვიგებთ წელს ლიგაზე ნაპოლი გამოგვაგდებს აგერ თქვენ და აგერ მე. არასდროს გავბრაზებულვარ გუნდზე ასე ძალიან ლივერპულის თამაშის მერეც კი ეს უბრალოდ დაცინვაა და მეტი არაფერი. მესის ადგილას ეგრევე წავიდოდი კლუბიდან თუნდაც ინტერში. ეს არის ერთ ფეხბურთელზე ჩამოკიდებულიც აღარ ქვია ისეა დამოკიდებული გუნდი თამაშს ხო უყურებდით ხალხო თამაში მოსაგები ქონდა ბარსას და ჯერ დასეირნობდნენ და მერე ყველა ფეხბურთელი მესის ეძებდა წინ ვერ იხედებოდა ვერცერთი. აი ესაა დღევანდელი ბარსა. ადიოს ამიგოს იმედია არჩევნებში უშანსოდ წააგებს ეს ახვარი ხელმძღვანელობა.
    Culé [?]
    #142 20 ივნისი 2020 02:03
    4
    სეტიენმა გაიჩალიჩა... ფატის სკამზე დატოვება, ბრეიტვეიტი სასტარტოში და გრიზმანი ფლანგზე და თანაც 80 წუთზე შემოყვანა ძალიან არასწორი სვლები იყო და ვერც მატჩის მიმდინარეობისას შეცვალა ვერაფერი. მოკლედ მწვრთნელის პრობლემა ლუის ენრიკეს მერე არ წყდება.
    წევრი [?]
    #141 20 ივნისი 2020 02:03
    3
    წელს მგონი უტიტულოდ დავრჩებით, ასე წინ ვერ წავალთ, გუნდი აზრზე არ არის რას და როგორ თამაშობს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #140 20 ივნისი 2020 02:03
    1
    მოკლედ ასე ცვლილებები ვინმეს დაეგვიანებინოს მე არ ვიცი რაა თან რანაირად გააკეთა არტური გამოიყვანა და შეტევას კაცი მოაკლო როცა გოლი გვქონდა გასატანი და მესამე შწმტევი ბოლო 15 წუში შემოიყვანა სუარესი მოედანზე დატოვა და ფატი სკამზე როცა შეტევას გამწვავება სჭირდებოდა კაი უტაქტიკოდ ათამაშებ გუნდს გასაგებია უხარისხოდ ათამაშებ გუნდს გასაგებია მარა დებილი ხარ ეს დედა ნატირები? გოლი სჭირდება გუნდს და ცვლილებებს ხო აგვიანებ პლიუს სულელურად ცვლი ხალხს ნუ რავიცი რავიცი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #139 20 ივნისი 2020 02:03
    1
    #შეფასება
    ესეთი თამაშით ლა ლიგას კი არა ეროვნულ ლიგასაც ვერ მოიგებენ. 😠
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #138 20 ივნისი 2020 02:02
    3
    აი ვუყურებ ბარსელონას და იცით რა შეგრძნება მიჩნდება ფიფაში ან პესში რამე სუსტი გუნდი რო გყავს და მარტო ერთ ფეხბურთელს რო აქვს შედარებით კარგი ძალები აი მაღალი და მარტო მაგით რო თამაშობ, აი აბსოლიტურად ყველაფერს რო აკეთებ მაგით ეგრეა ზუსტად მესი დაა ეს სეტიენი ისე იყურება გეგონება ძმაკაცს ძმაკაცთან რო მიყავხარ სახლში, აბსოლიტურად არავის რომ არიცნობ და გულში გიჩნდება კითხვა რა ჩემი სამ ასოიანი მინდა აქო აი ეგრეა სეტიენი ზუსტად. დაჟე მესისაც ვერ ცნობს მაგას მაინც რო უყუროს.
    --------------------
    graceas pep
    Culé [?]
    #137 20 ივნისი 2020 02:02
    0
    ციტატა: ana anukii
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: gurgenidze
    Ai mand zemot vinc mwvrtnelze dapiqrda da setieni gaaxsenda radgan burts ichers da chatvala rom turme chven gamogvadgeboda ai mand davijero vengeri ar gaaxsendat ? Yvelanairad qindzi xalxi rato yavs gunds sataveshi .

    თბისუფალი მწვრთნელებიდან ვენგერი ყველაზე კარგი ვარიანტია 3 მწვრთნელზე უნდა იჩალიჩოჟ ამ ზაფცულს და თუ არაფე4ი გამოუვიდათ ვენგერი უნდა მოიყვანონ 1. კუმანი 2.ხავი 3.ლუჩო

    Kumani da lucho gamoricxulia xavi sheidzleba magram ai shua sezonshi vambob tom.cvlidnen mwvrtnels ai rato setieni da rato ara magalitad vengeri ai mainteresebs ubralod..

    რატომღც ლუჩოს დაბრუნება მინდა და მჯერა რო კიდევ ერთხელ დადებს ტრებლს და დაამტკიცებს რომ იმ დროინდელი ბარსა მარტო msn არ იყო ❤

    Nu lucho mec minda amat ponze mitumetes..

    თქვენი არვიცი მარა პირველ რიგში ბართომეუს და მისი სტაფის მოშორება მინდა გუნდიდან მე პირადად მერე ყველაფერი დალაგდება

    Nu eg ulaparakod..
    წევრი [?]
    #136 20 ივნისი 2020 02:02
    6
    ესეთი მკვდარი გუნდი ვალვერდეს დროსაც არ მახსოვს
    ფანი [?]
    #135 20 ივნისი 2020 02:01
    3
    რაცუდი გრძნობაა შენი გუნდი რო გისხამს
    ფანი [?]
    #134 20 ივნისი 2020 02:01
    1
    საშინელი სასტარტო და საშინელი სათადარიგო ტყუილი არ უთქვია სეტიენს 5 ცვლილება არაა ბარსასთვის კარგიო ორ თამაშში გამოჩნდა უკვე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #133 20 ივნისი 2020 02:01
    6
    თუ ეს მენახირე მომავალ სეზონზეც დატოვეს მესამე ადგილი სანატრელი გვექნება. ვაის გავეყარეთ და უის შევეყარეთ.