"ბარსელონას" ფანებმა ერნესტო ვალვერდეს სახლი გატეხეს

"ბარსელონას" ფანებმა ერნესტო ვალვერდეს სახლი გატეხეს

გუშინ ღამე, "ბარსელონას" ფანები ერნესტო ვალვერდეს სახლში შეიჭრნენ, იტყობინება RAC1.

ჯერჯერობით, არ არის ცნობილი, არის თუ არა რაიმე ნივთი მოპარული, თუმცა, კრიმინალებმა ბასკ სპეციალისტს წერილი დაუტოვეს, წარწერით: "ეს არის, რაც არის." - სწორედ ეს სიტყვები თქვა ვალვერდემ "ლივერპულთან" სამარცხვინო მატჩის შემდეგ.

ჯერჯერობით უცნობია რატომ, მაგრამ ერნესტოს პოლიციისთვის არ მიუმართავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 51 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Rivaldo
    სტუმარი [?]
    #31 10 მაისი 2019 20:44
    1
    ციტატა: cezo45
    ისიც ვალვერდეს ბრალია რომ სუარესი 300 კილოა გამხდარი მოედანზე ვერც დარბის და ზამენა არ გვყავს ბართომეუმ მივაფსი იმას აჩკებზე ადგა და ბოატენგი მოიყვანა ზამთარში ფორვარდის მაგივრად..ისიც ვალვერდეს ბრალია სუარეს რო ლიგაზე გოლები ვერ გააქვს და ჩაჯმული დარბის მოედანზე ლალიგაში იცოცხლე ხეტაფეს დაიჭერს 7 გოლს გაუტანს და ბომბარდირთა სიაშია პიტალო ბლია

    ვალვერდეს ბრალი რა არის იცი როცა ხედავ რომ ამძორებულია ეგ სუარესი ავტორიტეტის გამო რატო გყავს ძირითადში? რატო ვერ ცვლი ვერასდროს და სულ 90 წუთს რატო ათამაშებ? იმიტომ ხო არა რომ შემოგყვირებს და შეგეშინდება? როცა არ მისდის თამაში აწიე და მესი შეწიე ცრუ ცხრიანზე და დაიყენე დემბელე მალკომი ფლანგებზე,ან მალკომი დააყენე ცრუ ცხრიანზე რა იცი რას შვრება სცადე შენ კაი ადამაინო რო მიასკდი ამ სუარეს. ლა ლიგაში რო ეცადა ეიბართან და ასეთებთან რაიმე შავდება? მისი ბრალია უნდა მოითხოვო რეზერვისტი და პრეზიდენტს მისით არ უნდა მოყავდეს ამის ერთი ადგილი უნდა გქონდეს. ბართომეო რო სირ*ა მაგაზე არ ვდაობთ უბრალოდ როცა ამხელა გუნდის მწვრთნელი ხარ უნდა გქონდეს მაგის მოთხოვნის ერთი ადგილი და არა ისე როგორც მალკომზე მოხდა. და ეს მისი ბრალია ბრატ ჩემი კი არა
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    #30 10 მაისი 2019 20:39
    0
    ბიჭებო მესი წავიდა ანუ მიდის ახლა დაიდო ბარსას ოფიციალურ გვერდზე
    არ მჯერა
    არა
    არა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 10 მაისი 2019 20:39
    0
    [quote=Ikks][quote=Rivaldo][quote=Ikks][quote=cezo45][/quote]
    [/quote]
    ხოდა იმ მიზეზს რო ასახელებენ რატო ვერ გაიტანა სუარეზმა ან ალბამო აი იმ ბარსას დდვატრე მე აი მასეთი 2 მომენტი რო გიწყვეტს ყველაფერს )) ზუსტად იმას ვამბობთ რო გუნდი მომენტებს ვერ ქმნის ვერ ურტყავს კარში ფეხბურთს ვერ თამაშობს ! თამაშებს იგებენ მარა გვჯობნიან ბევრად უფრო დაბალი დონის გუნდები, სელტასთან მესიმ რატო უნდა მოგაგებინოს ბიჭო ღადაობთ მართლა? ბეტისი უესკა და რაღაც ეზოს გუნდები მომენტებით რო გჯობიან და მესის ან სუარეზის კლასის იმედად რო ხარ თამაშში მაგას ვწუწუნებთ ამდენი ხანი ! ამხელა რესურსი რო გაქვს და ამხელა ფინანსები 2 წელში გუნდი როგორ ვერ უნდა დააწყო ? ლიგას ოქროს წლებშიც ვერ ვიგებდით ყოველ წელს მარა სახეს ვახევდით გუნდებს და ვვარდებოდით თავაწეულები ! ნახევარი სეზონი იყო გასული და აქ ვკამათობდით ვალვერდეს მხარდამჭერებთან რო გუნდი პრაგმატული ფეხბურთის მიუხედავად შედეგს დებს და რა გინდათო წლის ბოლოს შეაფასეთო ))) მთელი წელი ფეხბურთის ყურებით ვერ ვისიამოვნო და ბოლოს ის თასი დამაღუნოს აექ.. თუმცა ლივერპულმა უკვე დაგვაღუნა[/quote]
    ხო თავაწეულები ვტოვებდით 7:1 რო ბაიერნი გვიგებდა მაშინაც ვალვერდე იყო :) ძმა მე არვამართლებ გასაშევები ეს ვალვერდე უეჭველი მარა მარტო ამ კაცს ვაბრალოთ ტეხავს რა ფეხბურთელებსაც შეხედე რაც შეუძლიათ იმას თამასობენ თავს ზევით ძალა არა მართლა :)) მარტო ბარსასთვის კიარა ყველა გუნდისთვის თითოეულ შეტევას მცირე დეტალსაც კი შეუძლია მოედანზე სიტუაცია შეცვალოს კიარა ერთ და ორ გოლს რას ბაზრობ ზმა :))
    Rivaldo
    სტუმარი [?]
    #28 10 მაისი 2019 20:37
    0
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: Ikks
    ციტატა: cezo45

    როგორ ათამაშა 4:3:3 როცა კოუტინიო არაა ვინგერი და მთელი სეზონი ამტკიცა რო უვარგისია ფლანგზე , ნახევარდაცვაში რაკიტიჩი, ვიდალი, ბუსი - 3 ერთი ტიპის დაცვაზე ორიენტირებული კაცი, რატო არ დააყენა არტური რომელსაც ბურთის დაჭერა შეეძლო? იმიტო რო ისევ ანგარიშის შენარჩუნებაზე ითამაშა და არა გოლის გასატანად და მოსაგებად, იმიტო რო ჩმორია, ლივერთან წინა თამაშიც პირწმინდად წააგო მარა იქ იმათ უიღბლობას მესის გაგიჟებაც დაემატა და უკომფორტულესი უპირატესობით ჩავიდა, მაგრამ ისევ იგივე შეცდომა რაც წინაზე რომასთან სასირცხვილოდ გამოვარდნა იყო. მთელი სეზონი ერთი და იგივე შემადგენლობა, რატო არ აძლევდა შანსს მალკოლმს ? ბოლო 10 წუთი შემოიყვანა და რა უნდა ექნა თამაში უნდა შეეცვალა მთელი სეზონი სკამზე ნაგდებს ? 3:0ს აგებ და სემედუ შემოგყავს კოუტინიოს ნაცვლად და რობერტო/სემედუთი გინდა თამაში შეცვალო ? რატო არ ყავს გუნდს ზამენის ფორვარდი ? მე ვიყიდე უვარგისი ბოატენგი რომელიც არც ფორვარდია არც ნახევარმცველი და არც ფეხბურთელი ? და თუ ტრანსფერებს არავინ ეკითხება მაშინ მოდი იდი ნ.. ქნას რა : )

    კოუტინიო რო ივარგისია გეთანხმები მაგაში:) მე ვალვერდეს არ ვამართლებ იმას ვამბობ რო მარტო ვალვერდეს ბრალია რო ჩაისვარა ნახევარმა კამანდამ?ვაღიაროთ რომ ლივერპულის ფეხბურთელებმა გადაახის ბურთი ტავზე სირ დაცვას და სირ ნახევარდაცვას..კოუტინიო რატო დააყენაო ვინ დაეყენებია აბა ერთი დემბელეა მანდ და ისიც დამტვრეული იყო დემბელე რაა ეგეც არმყავდეს ახლა რაა ერტმანეთზე უარესები არიან დემბელეც კოუტინიოც და მალკომიც ლამერები ფაქტია რო ვერ თამაშობენ ბარსას სტილს ეს ფეხბურთელები რაც შეხება ტრანსფერებს ამ შემთხვევაში ვალვერდე მართლა მეცოდება გულწრფელად..სუარესის ზამენა არ გვყავს რამე რო დაემართოს ვინ შეცვლის? ალბას ზამენა არ გყავს რამე რო დაემართოს მარცხენა განაპირა მცველი ვინაა ბარსაში? ეგ ყველაფერი სატრანსფერო პოლიტიკა კი ხვდები შენც და ყველა ბარსას ფანი ვისი ბრალია კაცს ადგა და ბოატენგი მოუყვანაა სირცხვილიაა პროსტა

    ტაქტიკა რო შეგვეცვალა და 4-4-2 გვეთამაშა არა? კოუტინიო რო საზიზღარია და ვაფშე არ დავაყენებდით მაგ ტაქტიკაში და ზამენაზე იქნებოდა? ეგ მას უნდა გაესაზღვრა და უნდა მიმხვდარიყო რომ დაცვის წყვილით ბურთს არ დაგვანახებდა ლივერპული, მაგ სამიდან რომელს უნდა დაეჭირა ბურთი? უბრალოდ რისი ბრალია იცი პირველ თამაშშიც იგივე ტაქტიკა იყო იგივე წყობით შეგვჭამა ლივერპულმა მაგრამ მესის და იღბალის პონტში გაგვივარდა 3-0 და ამან იფიქრა გაჭრა ეგეთმა სასტავმა და ვაჯობეთო მაგრამ იღბალმა უღალატა მეორე თამაშში და კი გამოჩნდა რა საშინელი შემადგენლობა გვეყენა. ტრანსფერებს რაც შეეხება თუ არ თანხმდებოდა პრეზიდენტი ალბას და სუარესის ზამენის მოყვანაზე რატო მოვიდა ვაფშე? უბრალოდ მისი მოთხოვნები არ ქონდა და ვაფშე რა სასტავსაც მათ მოუყვანდეს იმას გამოიყენებდა (მალკომის ტრანსფერი გაიხსენე) და ასეთი ჩმორი მწვრთნელი რაიმეში არ გამოგვადგება რომელიც ხელმძღვანელობას საჭირო ფეხბურთელებს ვერ სთხოვს და ხელმძღვანელობა ისეთ ასპექტში იკიდებს რასაც მწვრთნელს უნდა უთანხმებდეს, მერე მეორეც ფეხბურთელებთანაც არ აქვს ავტორიტეტი ამიტომ ყველა ასეთი მწვრთნელი მეზიზღება და მართლა ნა.უი ქნას
    Ikks
    სტუმარი [?]
    #27 10 მაისი 2019 20:34
    1
    [quote=Rivaldo][quote=Ikks][quote=cezo45][/quote]
    [/quote]
    ხოდა იმ მიზეზს რო ასახელებენ რატო ვერ გაიტანა სუარეზმა ან ალბამო აი იმ ბარსას დდვატრე მე აი მასეთი 2 მომენტი რო გიწყვეტს ყველაფერს )) ზუსტად იმას ვამბობთ რო გუნდი მომენტებს ვერ ქმნის ვერ ურტყავს კარში ფეხბურთს ვერ თამაშობს ! თამაშებს იგებენ მარა გვჯობნიან ბევრად უფრო დაბალი დონის გუნდები, სელტასთან მესიმ რატო უნდა მოგაგებინოს ბიჭო ღადაობთ მართლა? ბეტისი უესკა და რაღაც ეზოს გუნდები მომენტებით რო გჯობიან და მესის ან სუარეზის კლასის იმედად რო ხარ თამაშში მაგას ვწუწუნებთ ამდენი ხანი ! ამხელა რესურსი რო გაქვს და ამხელა ფინანსები 2 წელში გუნდი როგორ ვერ უნდა დააწყო ? ლიგას ოქროს წლებშიც ვერ ვიგებდით ყოველ წელს მარა სახეს ვახევდით გუნდებს და ვვარდებოდით თავაწეულები ! ნახევარი სეზონი იყო გასული და აქ ვკამათობდით ვალვერდეს მხარდამჭერებთან რო გუნდი პრაგმატული ფეხბურთის მიუხედავად შედეგს დებს და რა გინდათო წლის ბოლოს შეაფასეთო ))) მთელი წელი ფეხბურთის ყურებით ვერ ვისიამოვნო და ბოლოს ის თასი დამაღუნოს აექ.. თუმცა ლივერპულმა უკვე დაგვაღუნა
    Wiliani
    სტუმარი [?]
    #26 10 მაისი 2019 20:33
    0
    ციტატა: I love barca
    ქართველები იქნებიან

    აქ ეწერა ბარსას ფანებმა და არა ქართველებმა imp
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 10 მაისი 2019 20:30
    1
    ისიც ვალვერდეს ბრალია რომ სუარესი 300 კილოა გამხდარი მოედანზე ვერც დარბის და ზამენა არ გვყავს ბართომეუმ მივაფსი იმას აჩკებზე ადგა და ბოატენგი მოიყვანა ზამთარში ფორვარდის მაგივრად..ისიც ვალვერდეს ბრალია სუარეს რო ლიგაზე გოლები ვერ გააქვს და ჩაჯმული დარბის მოედანზე ლალიგაში იცოცხლე ხეტაფეს დაიჭერს 7 გოლს გაუტანს და ბომბარდირთა სიაშია პიტალო ბლია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 10 მაისი 2019 20:26
    0
    ციტატა: Ikks
    ციტატა: cezo45

    როგორ ათამაშა 4:3:3 როცა კოუტინიო არაა ვინგერი და მთელი სეზონი ამტკიცა რო უვარგისია ფლანგზე , ნახევარდაცვაში რაკიტიჩი, ვიდალი, ბუსი - 3 ერთი ტიპის დაცვაზე ორიენტირებული კაცი, რატო არ დააყენა არტური რომელსაც ბურთის დაჭერა შეეძლო? იმიტო რო ისევ ანგარიშის შენარჩუნებაზე ითამაშა და არა გოლის გასატანად და მოსაგებად, იმიტო რო ჩმორია, ლივერთან წინა თამაშიც პირწმინდად წააგო მარა იქ იმათ უიღბლობას მესის გაგიჟებაც დაემატა და უკომფორტულესი უპირატესობით ჩავიდა, მაგრამ ისევ იგივე შეცდომა რაც წინაზე რომასთან სასირცხვილოდ გამოვარდნა იყო. მთელი სეზონი ერთი და იგივე შემადგენლობა, რატო არ აძლევდა შანსს მალკოლმს ? ბოლო 10 წუთი შემოიყვანა და რა უნდა ექნა თამაში უნდა შეეცვალა მთელი სეზონი სკამზე ნაგდებს ? 3:0ს აგებ და სემედუ შემოგყავს კოუტინიოს ნაცვლად და რობერტო/სემედუთი გინდა თამაში შეცვალო ? რატო არ ყავს გუნდს ზამენის ფორვარდი ? მე ვიყიდე უვარგისი ბოატენგი რომელიც არც ფორვარდია არც ნახევარმცველი და არც ფეხბურთელი ? და თუ ტრანსფერებს არავინ ეკითხება მაშინ მოდი იდი ნ.. ქნას რა : )

    კოუტინიო რო ივარგისია გეთანხმები მაგაში:) მე ვალვერდეს არ ვამართლებ იმას ვამბობ რო მარტო ვალვერდეს ბრალია რო ჩაისვარა ნახევარმა კამანდამ?ვაღიაროთ რომ ლივერპულის ფეხბურთელებმა გადაახის ბურთი ტავზე სირ დაცვას და სირ ნახევარდაცვას..კოუტინიო რატო დააყენაო ვინ დაეყენებია აბა ერთი დემბელეა მანდ და ისიც დამტვრეული იყო დემბელე რაა ეგეც არმყავდეს ახლა რაა ერტმანეთზე უარესები არიან დემბელეც კოუტინიოც და მალკომიც ლამერები ფაქტია რო ვერ თამაშობენ ბარსას სტილს ეს ფეხბურთელები რაც შეხება ტრანსფერებს ამ შემთხვევაში ვალვერდე მართლა მეცოდება გულწრფელად..სუარესის ზამენა არ გვყავს რამე რო დაემართოს ვინ შეცვლის? ალბას ზამენა არ გყავს რამე რო დაემართოს მარცხენა განაპირა მცველი ვინაა ბარსაში? ეგ ყველაფერი სატრანსფერო პოლიტიკა კი ხვდები შენც და ყველა ბარსას ფანი ვისი ბრალია კაცს ადგა და ბოატენგი მოუყვანაა სირცხვილიაა პროსტა
    I love barca
    სტუმარი [?]
    #23 10 მაისი 2019 20:24
    3
    ქართველები იქნებიან
    Rivaldo
    სტუმარი [?]
    #22 10 მაისი 2019 20:15
    0
    ციტატა: Ikks
    ციტატა: cezo45

    როგორ ათამაშა 4:3:3 როცა კოუტინიო არაა ვინგერი და მთელი სეზონი ამტკიცა რო უვარგისია ფლანგზე , ნახევარდაცვაში რაკიტიჩი, ვიდალი, ბუსი - 3 ერთი ტიპის დაცვაზე ორიენტირებული კაცი, რატო არ დააყენა არტური რომელსაც ბურთის დაჭერა შეეძლო? იმიტო რო ისევ ანგარიშის შენარჩუნებაზე ითამაშა და არა გოლის გასატანად და მოსაგებად, იმიტო რო ჩმორია, ლივერთან წინა თამაშიც პირწმინდად წააგო მარა იქ იმათ უიღბლობას მესის გაგიჟებაც დაემატა და უკომფორტულესი უპირატესობით ჩავიდა, მაგრამ ისევ იგივე შეცდომა რაც წინაზე რომასთან სასირცხვილოდ გამოვარდნა იყო. მთელი სეზონი ერთი და იგივე შემადგენლობა, რატო არ აძლევდა შანსს მალკოლმს ? ბოლო 10 წუთი შემოიყვანა და რა უნდა ექნა თამაში უნდა შეეცვალა მთელი სეზონი სკამზე ნაგდებს ? 3:0ს აგებ და სემედუ შემოგყავს კოუტინიოს ნაცვლად და რობერტო/სემედუთი გინდა თამაში შეცვალო ? რატო არ ყავს გუნდს ზამენის ფორვარდი ? მე ვიყიდე უვარგისი ბოატენგი რომელიც არც ფორვარდია არც ნახევარმცველი და არც ფეხბურთელი ? და თუ ტრანსფერებს არავინ ეკითხება მაშინ მოდი იდი ნ.. ქნას რა : )

    მეც მაგას ვწერ რამდენი ხანია და კოუტინიოს სიმძორეზე მისვამენ ხაზს ან 3-0 ჰანდიკაპით ჩასვლაზე. არა და 3-0 ამდეც იგივე ნახევარდაცვა გვყავდა სადაც კრეატივი ბურთის დაჭერა, ტემპის კონტროლი, შეტევის ორიენტაცია არის 0 და 100% დაცვაში ჩაძდომაზე და დაცვაზე დახმარებაზე იყო ასპექტი რაშოც ჩავისვარეთ. ხალხნო სწორად რო გაიგოთ რას ვამბობთ ცოტას გავამარტივებ ვალვერდეს არ ვაბრალებთ რო ერთი ერთზე მაზეს, არც იმას რო დასირდნენ ვაბრალებ რას იცი რო პორველ ტაიმშიც იყო ეგ ერთი ერთზე გამაზვა, ალბა პირველ ტაიმშიც იყო აჭრილი, პირველ ტაიმშიც გვეჯდა თავზე ლუვერპული და 15 წუთში რაღაც უნდა შეცვალო და ისევ ისე დასირებულად არ უნდა გამოიყვანო ამას ვხსნით ეს ხალხი. კიდე რას იცი მალკომი გინდ გყოლია გინდ არა სათადარიგოზე რადგან სულ 4 თამაში აქვს ჩატარებული და არაა ფორმაში და იმედია მაგას ჩვენ არ გვაბრალებთ ამ არტურის არ დაყენება რომელსაც ბურთის დაჭერა შეუძლია ან მეორე ტაიმში შემოეყვანა ეგრევე როცა დაინახა რო ნახევარდაცვაში დარხეული გვქონდა და არა 3-0 ზე. მაგრამ ეგეც ჩემი ბრალი იყოს ავიტან
    Culé [?]
    #21 10 მაისი 2019 20:13
    1
    ჟილკიანი მწვრთნელიი ვინმე აიი სასტავს რო მოხოდავს გვარდიოლამ იცის ყველაზე კარჰად ბარსელონა და ამ სასტავით ის ბევრს მიაღეევდა უკვე შემდგარი ვარსკვლავებია გუნდში და დააბრუნონ ეგ კაციიი მარტო პეპი უშველის ბარსას <3
    Ikks
    სტუმარი [?]
    #20 10 მაისი 2019 20:01
    4
    [quote=cezo45][/quote]
    როგორ ათამაშა 4:3:3 როცა კოუტინიო არაა ვინგერი და მთელი სეზონი ამტკიცა რო უვარგისია ფლანგზე , ნახევარდაცვაში რაკიტიჩი, ვიდალი, ბუსი - 3 ერთი ტიპის დაცვაზე ორიენტირებული კაცი, რატო არ დააყენა არტური რომელსაც ბურთის დაჭერა შეეძლო? იმიტო რო ისევ ანგარიშის შენარჩუნებაზე ითამაშა და არა გოლის გასატანად და მოსაგებად, იმიტო რო ჩმორია, ლივერთან წინა თამაშიც პირწმინდად წააგო მარა იქ იმათ უიღბლობას მესის გაგიჟებაც დაემატა და უკომფორტულესი უპირატესობით ჩავიდა, მაგრამ ისევ იგივე შეცდომა რაც წინაზე რომასთან სასირცხვილოდ გამოვარდნა იყო. მთელი სეზონი ერთი და იგივე შემადგენლობა, რატო არ აძლევდა შანსს მალკოლმს ? ბოლო 10 წუთი შემოიყვანა და რა უნდა ექნა თამაში უნდა შეეცვალა მთელი სეზონი სკამზე ნაგდებს ? 3:0ს აგებ და სემედუ შემოგყავს კოუტინიოს ნაცვლად და რობერტო/სემედუთი გინდა თამაში შეცვალო ? რატო არ ყავს გუნდს ზამენის ფორვარდი ? მე ვიყიდე უვარგისი ბოატენგი რომელიც არც ფორვარდია არც ნახევარმცველი და არც ფეხბურთელი ? და თუ ტრანსფერებს არავინ ეკითხება მაშინ მოდი იდი ნ.. ქნას რა : )
    NS50
    სტუმარი [?]
    #19 10 მაისი 2019 20:00
    2
    Mwerlebo sxva siaxle dadet tore mokvdeba es ubeduri amdeni ginebit
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    #18 10 მაისი 2019 19:57
    1
    წადი რა წადი კაიც უქნიან მიახვედრეს რო ნა?უიო
    ფანი [?]
    #17 10 მაისი 2019 19:56
    3
    ციტატა: cezo45
    cezo45

    რასაც წერ, გასაგებია და ცხადია, მხოლოდ ვალვერდეს ბრალი არ არის. მაგალითად, თუნდაც, ალბამ რომ სუარესს არ მისცა პასი იმ მომენტში და მესის მისცა, ეგ ვალვერდეს ბრალი არ უნდა იყოს და ა.შ. მაგრამ ეს ვალვერდეს ჩმორობას, ხასიათს, ტაქტიკურ ხარვეზებსა და კიდევ ათას რამეს არ ამართლებს. ნამდვილად, ფეხბურთელების ბრალიც საკმაოდაა, მაგრამ, მთლიანობაში, მთავარი დამნაშავე და მთავარი შემოქმედი "ბარსას" ჩემპიონთა ლიგაზე წარუმატებლობისა არის ვალვერდე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 10 მაისი 2019 19:52
    1
    ციტატა: cezo45
    ბარსელონაში არ მოქმედებს პრინციპი ერთი ყველასთვის და ყველა ერთისთვის ავდგეთ და მარტოვალვერდეს ვაბრალოდ ეგრე არარის რა მესიმ რამდენჯერ გაიყვანა ერთი ერთზე სუარესი და ალბა მაგტამ კარში არ დაარტყეს ახლა ისიც არ თქვათ რომ ვალვერდემ დაავალა კარში არ დაარტყათო მარტო მესი ურტყამდა კარისკენ თუ მაგარი ფეხბურთელები გვყავს რატო არ იბრზოლეს ბოლომდე სად იყო ჟინი და ბოლომდე ბრძოლა მარტო მესით ვერაფერს იზავს ვალვერდე კიარა ვერავინ..მწვრთნელი იმისთვის არის რო დაალაგოს ტაქტიკა კიბატონო დალაგებული ქონდა ოპტიმალური შემადგენლობაც ყავდა და შემტევიც 4:3:3 ათამაშაა კიბატონო ათამასა ძირითადი ყავდა ვინმე დატოვა ზამენაზე რო სათქმელი გვქონოდა ის რატო არათამაშაო?ფეხბურთელების მაგივრად ეს ვერშევიდოდა და ვერ ითამასებდა ძმაო რა დემბელეს მაგივრად ეს ვერ დაარტყამდა კარში ალბას მაგივრად როცა ერთი ერთზე იყო ეს ვერ დარტყამდა

    100 % . ჯერ იქედან დავიწყებ რო მეცოდება ეს კაცი რა, მარა ყველა ერთ აზრზე ვართ რო უნდა წავიდეს, უნდა წავიდეს მაგრა დარწმუნებული ვარ ვალიკოს არ უთქვია მსოფლიო ჩემპიონ ხორდი ალბასთვის სულ მთლად გამო..იდიო. ანდა ეს რაკიტიჩი არგენტინის წინააღმდეგ უნდა ათამაშო რო თავი გაიგიჟოს? 0 შეფასება კი არა -10 დავუწერდი, ვალიკო დამნაშავეა რო ეს სასტავი დააყენა ეს ტაქტიკა მარა, თუ გუნდი უბრალოდ მიიხედ მოიხედესთვის გავა ის 3-0 კი არა უფრო დიდ ანგარიშსაც გაანიავებს,
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    [?]
    #15 10 მაისი 2019 19:51
    2
    ციტატა: cezo45
    ბარსელონაში არ მოქმედებს პრინციპი ერთი ყველასთვის და ყველა ერთისთვის ავდგეთ და მარტოვალვერდეს ვაბრალოდ ეგრე არარის

    100%. mec getanxmebi prosta eset rames ro dawer gamogixtebian da valverdes icavo getyvian. bolomde wakitxvis da azris gamotanis unari bevrs ar aqvs aq da nervebi unda dagaglijon. migiwers vigac gushindeli lawiraki azrze ar xar fexburtiso da nervebi unda mogeshalos tyuilad. tore zustad egre vfiqrob me. yvelas gadaedeba xolme chakukva. da ertmanets uyureben. tore arian fexburtelebi romlebsac sisxlshi aqvt bolomde brdzola da ar tydebian vinc ar unda iyos mwvrtneli. mara valverdem tavisi sichmore yvelas gadasdo. prosta gadaoba isaa bolos shemtxvevit ro gagvetana erti goli 4-1 ze gavidodit da ha haa 5 komentari daweriliyo valverdes gadayenebis motxovnit. fexburtelebs unda moxvdet yvelaze meti tore valverde dgesaa xval agar iqneba
    NS50
    სტუმარი [?]
    #14 10 მაისი 2019 19:47
    2
    ციტატა: cezo45
    ბარსელონაში არ მოქმედებს პრინციპი ერთი ყველასთვის და ყველა ერთისთვის ავდგეთ და მარტოვალვერდეს ვაბრალოდ ეგრე არარის რა მესიმ რამდენჯერ გაიყვანა ერთი ერთზე სუარესი და ალბა მაგტამ კარში არ დაარტყეს ახლა ისიც არ თქვათ რომ ვალვერდემ დაავალა კარში არ დაარტყათო მარტო მესი ურტყამდა კარისკენ თუ მაგარი ფეხბურთელები გვყავს რატო არ იბრზოლეს ბოლომდე სად იყო ჟინი და ბოლომდე ბრძოლა მარტო მესით ვერაფერს იზავს ვალვერდე კიარა ვერავინ..მწვრთნელი იმისთვის არის რო დაალაგოს ტაქტიკა კიბატონო დალაგებული ქონდა ოპტიმალური შემადგენლობაც ყავდა და შემტევიც 4:3:3 ათამაშაა კიბატონო ათამასა ძირითადი ყავდა ვინმე დატოვა ზამენაზე რო სათქმელი გვქონოდა ის რატო არათამაშაო?ფეხბურთელების მაგივრად ეს ვერშევიდოდა და ვერ ითამასებდა ძმაო რა დემბელეს მაგივრად ეს ვერ დაარტყამდა კარში ალბას მაგივრად როცა ერთი ერთზე იყო ეს ვერ დარტყამდა

    Rac tqvi martalia magram rodesac msgavsi ragac zedized orjer xdeba ukve mwvrtnelis bralia rato ar daayena arturi?, rato amoichema semedu, rato tamashobs mteli weliwadi erti tertmeteulit daayene es malkomi xshirad iqneba da ras shvreba, ubralod mteli sezoni messis wyalobit vigebdit tamashebs gaixsene nebismieri tamashi roca barcelona agebda an mesis jarima gvshvelida an shoridan dartymuli, ertxelac ver gvishvela am mesim martla ucxoplaneteli xo araa da rac moxda ki davinaxet
    Rivaldo
    სტუმარი [?]
    #13 10 მაისი 2019 19:47
    0
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: Rivaldo
    ციტატა: cezo45
    ბარსელონაში არ მოქმედებს პრინციპი ერთი ყველასთვის და ყველა ერთისთვის ავდგეთ და მარტოვალვერდეს ვაბრალოდ ეგრე არარის რა მესიმ რამდენჯერ გაიყვანა ერთი ერთზე სუარესი და ალბა მაგტამ კარში არ დაარტყეს ახლა ისიც არ თქვათ რომ ვალვერდემ დაავალა კარში არ დაარტყათო მარტო მესი ურტყამდა კარისკენ თუ მაგარი ფეხბურთელები გვყავს რატო არ იბრზოლეს ბოლომდე სად იყო ჟინი და ბოლომდე ბრძოლა მარტო მესით ვერაფერს იზავს ვალვერდე კიარა ვერავინ..მწვრთნელი იმისთვის არის რო დაალაგოს ტაქტიკა კიბატონო დალაგებული ქონდა ოპტიმალური შემადგენლობაც ყავდა და შემტევიც 4:3:3 ათამაშაა კიბატონო ათამასა ძირითადი ყავდა ვინმე დატოვა ზამენაზე რო სათქმელი გვქონოდა ის რატო არათამაშაო?ფეხბურთელების მაგივრად ეს ვერშევიდოდა და ვერ ითამასებდა ძმაო რა დემბელეს მაგივრად ეს ვერ დაარტყამდა კარში ალბას მაგივრად როცა ერთი ერთზე იყო ეს ვერ დარტყამდა

    მაგაში გეთანხმები რომ ერთი ერთზე გოლი არ გაიტანოთო ეგ არ ქონდა სავალებული მაგრამ რო უყურებ რასაც გიშვრება პირველ ტაიმში, რო ხედავ როგორი ჩასვრილი და დაკიდებული თამაშობენ უნდა შეცვალო რაღაც და ჟინი უნდა მიცე ფეხბურთელებს შეიყვირო უნდა ცოტა და არა მიბანძებული სახით იყო ჩაცუცქული. მწვრთნელი თუ მარტო ტაქტიკის დალაგებაში ხარ და მოედანზე გაყვანაში კარგადაა საქმე. პირველი ტაიმის მერე იმიტოა შესვენება რომ თუ თამაში არ მიგდის რაღაც შეცვალო და არა ისე ჩაჯმულ* გამოიყვანო როგორც პირველ ტაიმში იყო. კიდე რა გააკეთა იცი ვალვერდემ 3-0 ვაგებთ და გაყავს კოუტინიო (რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს) და შემოყავს სემედუ როცა შეტევაში ჩასვრილი ვართ და მალკომი გვყავს სკამზე. და ვაფშე ნახევარდაცვის წყვილზე რაიმეს არ ვიტყვი ისეთი ნახევარდაცვა დააყენა დასაწყისშივე შეტევის დაწყების, ბურთის დაჭერის და ტემპის კონტროლის შანსი რო არ გვქონდა მხოლოდ დაცვაზე რო ვიყავით გათვლილი.

    ფეხბურთში მოქმედებს ასეთი პრინციპი ვერ გაიტან გაგიტანენ..ეგეთი პახოტკა აქვს რა ყველა ვერ იქნება კლოპივით გიჟი.რაც შეეხება ნახევარდაცვას სხვა ალტერნატივა ყავდა გარდა ვიდალი ბუსკეცი რაკიტიჩისა? 3-0 ქონდა მოგებული ძმაა და მაგიტო დაყენა ვიდალი ძირითადში რომელსაც არაფერი გაუფუჭებიაა კაცმა ვიდალი მებრძოლი დაყენა რომ გადაეკეტა ზო ნები რას იფიქრებდა ასე დასირდებოდნენ მოედანზე?კოუტინიოში 150 მილიონია ხო თუარვცდები და კაპიკის საქმე არ გაუკეთებია რა კოუტინიოზე მებაზრებით პირველი ეგა გასაგდებიი გუნდიდან მე ვალვერდეს არ ვამართლებ მარა მთლიანად გუნდა სეიჯვა და არა ვალვერდემ მარტო

    პირველ თამაშშიც 3-0 გქონდა მოგებული? მაშინ რო ბურთი დავახურეს თავზე ეგ ვერ დაინახე და 3 გოლი მესის კლასით გავიდა. კაი რაა. ყავდა არტური უნდა დააყენო ისე ბურთს ვერც რაკიტიჩი ვერ დაგიჭერს და ვერც ბუსკეცი, ვიდალი. და მაინდამაინც ვიდალის ამოგდებაზე რო დაიწყე საუბარი იმას ვერ ხედავ რო რაკიტიჩი ამძორებულია? მერე მეორე ეგ კოუტინიო პირველ თამაშშიც ეგეთი იყო და რატო დააყენა ძირითადში თუ ელემენტარული იმედი არ ქონდა? ეხლა რაღაცა ელემენტარულს მიხსნი ფეხბურთი არ გითამაშია? ეგ კოუტინიო ეგეთია მთელი სეზონი და მაშინ არ დაეყენებინა ვაფშე და 4-4-2 გვეთამაშა რობერტო აეწევია ნახევარდაცვაში და სემედუ დაცვაში გვყოლოდა. მერე მეორე მაგ მახევარდაცვით რაც მან დააყენა ბურთი აჩუქა ლივერპულს უბრალოდ პირველ თამაშში იღბაოს და მესის ვუმადლოდეთ. და თუ კოუტინიოს დააყენებ ძირითადში შემტევს 3-0 ზე აღარ უნდა გაგყავდეს და მცველი არ უნდა შემოგყავდეს ესეც ელემენტარულია მაგრამ ტაქტიკურად პირველ თამაშშიც მოვისაქმეთ უბრალოდ იღბალი ჩვენს მხარეს იყო და მეორეშიც უბრალოდ იღბალმა წადი თქვენიცო.
    bergkamp
    სტუმარი [?]
    #12 10 მაისი 2019 19:46
    3
    ვალვერდეს ამ წაგებაში საერთოდ არ ვადანაშაულებ, ეს რომასთან წაგებული თამაშის მერე უნდა გაეგდოთ და ეს ყველაფერი არ მოხდებოდა. ყველაფერში პრეზიდენტია დამნაშავე ეს უჯიშო შარშან რომ არ მოგვაშორა. ხელმძღვანელობამ კი პირიქით კონტრაქტი გაუხანგრძლივა და ნდობა გამოუცხადა. მეტს რას ელოდნენ? რა დონის მწვრთნელიცაა ის გააკეთა, თავს ზემოთ ძალა არ არის. ამასთან ერთად ბარტომეუც უნდა გადადგეს. რა მოგვიტანა კარგი?ნეიმარი დაგვაკარგია, მისი გამომუშავებული ფულით კი ისეთი ტრანსფერები გააკეთა, ვერცერთმა ვერ გაამართლა, ორი წელია ლიგაზე შევრცხვით, მეტი რაღა უნდა მოხდეს რომ მოგვშორდეს?