ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    საიტის ლეგენდა  [?]
    21 ნოემბერი 2020 22:43
    2
    ბუსკეცი კი არა ეს რობერტო უნდა დალეწილიყო რაა დავიღალე ამის ყურებით ააოხრებს დღეს ფელიში მაგის ფლანგს დააყენე რა დესტი დააყენე რაა
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    george dvali
    სტუმარი [?]
    21 ნოემბერი 2020 22:41
    0
    დღეს თუ წავაგეთ მაგარ ტრაკში ვიჩითებით
    ახალბედა [?]
    21 ნოემბერი 2020 22:27
    1
    barcaman,
    მგონი მოვახერხე, მადლობა
    ადმინისტრატორი [?]
    21 ნოემბერი 2020 22:16
    0
    ციტატა: SERGINO DEST
    barcaman,
    ავატარი როგორ დავაყენო, მასწავლე მეგობარო. დავიკარგე მგონი))

    ჯერ უნდა დარეგისტრირდეთ.
    შემდეგ ამ გვერდს გაეცნოთ: https://barcamania.ge/faq.html
    SERGINO DEST
    სტუმარი [?]
    21 ნოემბერი 2020 22:12
    0
    barcaman,
    ავატარი როგორ დავაყენო, მასწავლე მეგობარო. დავიკარგე მგონი))
    ადმინისტრატორი [?]
    21 ნოემბერი 2020 22:05
    5
    ციტატა: SERGINO DEST
    რობერტო სასტარტოში იქნება 🤢🤮

    დესტი ბარსამანიაზე დაძვრება და აბა ვინ უნდა იყოს სასტარტოში?
    SERGINO DEST
    სტუმარი [?]
    21 ნოემბერი 2020 22:00
    2
    რობერტო სასტარტოში იქნება 🤢🤮
    წევრი [?]
    21 ნოემბერი 2020 21:38
    1
    davai bichebo kargi tamashi da damajereblad unda movugot

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    დემბელემ უნდა იფრინოს დღეს.მაქვს დემბუზას იმედი.
    prenis ra gitxra mara madridelebtan ichenavebs shig simeoneshi
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 21:24
    3
    დემბელემ უნდა იფრინოს დღეს.მაქვს დემბუზას იმედი.
    წევრი [?]
    21 ნოემბერი 2020 21:20
    1
    ციტატა: nikusha
    დე იონგი-ალენია

    ლეგენდარული პიროვნება ხარ რა🙌🏻😂

    ბიჭებო ისე რას ფიქრობთ დღეს შევაგდებთ 2 გოლს??
    კაი კუში აქვს ძალინ და ვფიქრობ
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 21:15
    3
    დღეს უეჭველი უნდა მოვიგოთ მესიმ უნდა ათრიოს საიუბილეო მატჩში
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    საიტის ლეგენდა  [?]
    21 ნოემბერი 2020 20:51
    2
    გოოოლ გაუკეთეს რეააალს დავაი მიაწვნენ ეგება მოუგონ
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 19:37
    1
    nikusha,
    რობერტო პიკე ლენგლე ალბა
    პიანიჩი ფრენკი
    დემბელე გრიზმანი პედრი
    მესი

    ამ სასტავს დააყენებს
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 18:52
    1
    ცენტრში დღეს დე იონგი რობერტო კოუტინიო დაისწებს მგონია
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 18:41
    1
    ტერ შტეგენი
    დესტი-პიკე-ლენგლე-ალბა
    პიანიჩი-დე იონგი
    მესი-პედრი-დემბელე
    გრიზმანი


    პედრი-კოუტინიო
    პიანიჩი-ს,რობერტო
    დემბელე-ტრინკაო
    გრიზმანი-ბრაითვაიტი
    დე იონგი-ალენია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    21 ნოემბერი 2020 18:34
    7
    დღეს ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ რო მოვიგოთ საკმაოდ შესუსტებულია ატლეტიკო და ეს შანსი უნდა გამოვიყენოთ თან დღეს მესისთვის საიუბილეო მე-800 მატჩია და როგორც ჩვევია ხოლმე საიუბილეო მატჩებში სპექტაკლების დადგმა დღესაც რაღაც შოუს ველოდები ეგება კი მოხსნას ყავას რეკორდი
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued