რეალი-ბარსელონა 2-1

რეალი-ბარსელონა 2-1

  რეალი (4-3-3) ბარსელონა (3-5-2)
კურტუა, ვასკესი, მილიტაო, ნაჩო, მენდი, კაზემირო, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ბენზემა, ვინისიუსი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, დემბელე
ლუნინი, ალტუბე, ასენსიო, მარსელო, ოდრიოსოლა, ისკო, მარიანო, როდრიგო პენია, ტენასი, პიკე, გრიზმანი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, ს. რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
ზინედინ ზიდანი რონალდ კუმანი
1-0 ბენზემა 14, 2-0 კროოსი 28, 2-1 მინგესა 60

ვასკესი - ოდრიოსოლა 43

ვალვერდე - ასენსიო 62

ბენზემა - მარიანო 73

კროოსი - ისკო 73

ვინისიუსი - მარსელო 73

დესტი - გრიზმანი 46

ბუსკეტსი - ს. რობერტო 65

არაუხო - მორიბა 72

დემბელე - ბრეითუეიტი 81

პედრი - ტრინკაუ 81

ნაჩო 69, კაზემირო 89, კაზემირო 90+1 პედრი 23, არაუხო 27, ალბა 85
კაზემირო 90+1
ალფრედო დი სტეფანო
ხესუს ხილ მანსანო
აზარი, რამოსი, ვარანი, კარვახალი ფატი, ნეტუ, კოუტინიო
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
31% ბურთის ფლობა 68%
14 დარტყმა 18
3 ზუსტი დარტყმა 4
315 პასი 707
78% პასის სიზუსტე 90%
4 გაფრთხილება 3
0 თამაშგარე 1
5 კუთხური 6
47 მოგებული ორთაბრძოლა 46

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 289 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #109 10 აპრილი 2021 23:51
    6
    მერამდენედ უნდა შეგვარცხცინოთ თქვენი დედასაც შევ*ეცი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #108 10 აპრილი 2021 23:51
    3
    გაასხმევინეთ ამ ჩმორ მწვრთნელს. ყველა პრინვიპულ თამაშში ტიპი ისვრის. კიარ ვაგებთ პროსტა, იმენა ისვრის. წადი შენი 5 მცველი ერთ ადგილას გაიკეთე და ბარსას მოშორდი. ჩმორი მწვრთნელი არ გბჭირდება
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #107 10 აპრილი 2021 23:51
    2
    ბუსი კაციშვილი არ იყვანს სულ მარტოა იციან მაინც არაფრის გამკეთებელი არაა თუ ვინმეა გასაყვანი პირველი ბუსკეცი უნდა გაიყვანოს
    წევრი [?]
    #106 10 აპრილი 2021 23:51
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: AF10
    ეს შლანგი ვინისიუსი რო ბარსასთან გაიგიჟებს თავს

    დემბელეზე შლანგია???????????????/

    ეგენი ორივე ყველაზე სიყ*ევე დონეზე არიან ისეთი რო მეტი *ლეობა არ არსებობს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #105 10 აპრილი 2021 23:51
    1
    ვერცერთ კლასიკოს რომ მოიგებ, არ ხარ საჩემპიონო გუნდი .. ისევ ისე გაწყვეტილია, დაცვა ცალკე, შეტევა ცალკე , ნახევარდაცვა ცალკე .. 2-0 დაუქაჩო ზიდანს ძალიან რთულია , არ მაქვს იმედი.. უბრალოდ მეგონა სწრაფ თამაშს შესთავაზებდნენ, ირბენდნენ .. მაგრამ ეტყობა შუაკვირაში ჩვენ ვეთამაშეთ ლიგაზე ვინმეს ... მოკლედ თუ წასვლა უნდა მესის, ჯობს ამ ზაფხულსვე წავიდეს ...
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Culé [?]
    #104 10 აპრილი 2021 23:50
    1
    დემბელე არის მაგარი ... არც დანარჩენები დაფრინავენ მაგრამ ეს ძაან უნიჭო ... და ეხლა გრიზმანის იმედზე რომ ვართ ზამენაზე ეგ ყველაზე უფრო bowtie
    გულშემატკივარი [?]
    #103 10 აპრილი 2021 23:50
    1
    პირველ ტაიმში დედის სული აგვაძრეს :დ ნახევარდაცვაში ჩაგვიდეს რასაც ქვია :დ ეს დედაგაღლეტილი პიანიჩი მნიშვნელოვან თამაშში მაინც დააყენოს იცის კაცმა ბურთის დაჭერა
    Culé [?]
    #102 10 აპრილი 2021 23:50
    2
    ვალვერდე რეალს მაინც უგებდა.დ
    Culé [?]
    #101 10 აპრილი 2021 23:50
    2
    ოხ ლაპორტა თუ არ გაწმინდე ნახევარი გუნდა და ნემარი არ დააბრუნე შენ ამოგიწყდა დედის ტ..კი
    Culé [?]
    #100 10 აპრილი 2021 23:50
    1
    კაროჩე კრიზისი გარდაუვალია. კაკრაზ ახლა გვჭირდება ფული რომელიც დემბელეებში და კოუტინიოებში გაიფლანგა. ზიდანი პირწმინდად ჯობნის კუმანს. რეალი კიდე ისეთ მომენტებში იტანს სხვები კუთხურსაც რომ ვერ აიკიდებდნენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #99 10 აპრილი 2021 23:49
    0
    ვაიმეეე ეს გოლი რატო არ გავიდააა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #98 10 აპრილი 2021 23:49
    1
    გააგდეთ დემბელე ბურთს იღებს ვერ ურტყამს. სულ თამაშგარეშია...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    ფანი [?]
    #97 10 აპრილი 2021 23:49
    0
    Visca el barca,
    მადლობა
    წევრი [?]
    #96 10 აპრილი 2021 23:49
    1
    ეს შლანგი ვინისიუსი რო ბარსასთან გაიგიჟებს თავს
    ფანი [?]
    #95 10 აპრილი 2021 23:48
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Joakim Brodén
    რა დროს წავიდა დენი რააა, რა ხდება ვიგებთ??

    კიდე კაი წავიდა წაგების ნახვას აირიდებ თავიდან. 2 0 ს ვაგებთ

    2 არაფრი კაცო, მეორე ტაიმში კიდე 2 და კაი ანგარიშია 4-0, დიდი სხვაობაც არაა

    კაი გულს ნუღა მიხეთქავ ისედაც პაზორია უკვე 2 0

    ბარსელონას თუ გულშემატკივრობ ბოლო რამდენიმე წელი მაინც, კი უნდა იყო პაზორებს მიჩვეული
    Culé [?]
    #94 10 აპრილი 2021 23:48
    3
    ამის მერე ვინც თქვას კუმანს შანსი მიეცეს და ხავის კანდიდატურას მხარი არ დაუჭიროს რა.
    Culé [?]
    #93 10 აპრილი 2021 23:47
    3
    ლენგლე რატო ანაწილებს ბურთებს ბლიადდ გააჯმევინეთ დაცვაში. ხუთი მცველით ვთამაშობთ და კონტრაზე გოლი გაუშვეს და ერთხელ ძელი კინაღამ შემოეფშხვა შტეგენს.
    გულშემატკივარი [?]
    #92 10 აპრილი 2021 23:47
    0
    rivaldo80,
    ბართომეო თხის გაზრდილის ნამოღვაწარს ვიმკით ძმა საშუალო ფეხბურთელებით აავსო გუნდი ისეთებით გაყიდვაც რო გვიჭირს და გუნდის გაწმენდა კრიზისი დამართა რა ბარსას
    Culé [?]
    #91 10 აპრილი 2021 23:46
    2
    უუუ რა მაგრაა ჩაახვიააა
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    Culé [?]
    #90 10 აპრილი 2021 23:45
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Joakim Brodén
    რა დროს წავიდა დენი რააა, რა ხდება ვიგებთ??

    კიდე კაი წავიდა წაგების ნახვას აირიდებ თავიდან. 2 0 ს ვაგებთ

    2 არაფრი კაცო, მეორე ტაიმში კიდე 2 და კაი ანგარიშია 4-0, დიდი სხვაობაც არაა

    კაი გულს ნუღა მიხეთქავ ისედაც პაზორია უკვე 2 0