ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  • 17-10-2020, 14:04
  • ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

      ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
    სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
    იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
    ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
    1-0 მატა 56 (პენ)
    მატა - უნალი 71
    კუჩო - ტიმორი 89
    დემბელე - ფატი 62
    პედრი - კოუტინიო 62
    გრიზმანი - ტრინკაუ 80
    დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
    ს. რობერტო - პუჩი 87
    მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
    ალფონსო პერესი
    სესარ სოტო გრადო
      ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
    სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


    სტატისტიკა
    27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
    9 დარტყმა 7
    4 ზუსტი დარტყმა 1
    217 პასი 617
    58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
    4 გაფრთხილება 3
    1 თამაშგარე 3
    7 კუთხური 2
    44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ხეტაფე
    კომენტარები [ 222 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:00

    აბა იწყება თამაში წარმატებები ბიჭებს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Georgebina წევრი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:56

    ხალხნო ეს ბილეთი მიწერია დღეს და რას ფიქრობთ წამოვა? გარტყმაზე არ დაწეროთ ოღონდ :დ

    ხეტაფე - ბარსელონა (2)
    ხეტაფე - ბარსელონა (ბარათების რაოდენობა 4.5 მეტი)
    ხეტაფე - ბარსელონა (კუთხურების რაოდენობა 8.5 მეტი)
    ხეტაფე - ბარსელონა (თამაშგარეს რაოდენობა 5.5 ნაკლები)
    სიტი - არსენალი (1) - დაჯდა უკვე ეს

    1
    გასულია
    Ronaldinho.. წევრი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:55

    ციტატა: grizmann
    დემბელეს ტრავმას რამდენი აქ კუში?

    ხარისხიანი იუმორი👍🏻😂
    ციტატა: Bakero
    " კადისს " რა კარგი მეკარე ჰყოლია საღოლ კარგი ბურთები აიღო

    ასევე უკარგესი იუმორი🙌🏻😂

    ისე კი ხეტაფის დედა უნდა გაიცნონ ახლოდან ჩვენმა მგლებმა!წინ ბარსელიტო

    0
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:47

    რობერტოს ბედ-იღბალი სანატრელია რა 🤣 😂 ისევ ძირითადშია და ეს დესტ0 სად ათამაშეს :დ

    1
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:44

    ჰო აქ კიდე სასწაული მომხდარა უკვე დემბელე აღსდგა😃😃😃 იმედია ხეირიანს გააკეთებს რამეს 1 2 ცალს..
    წინაზე ვთქვი ვიღაცა რეალს მწარედ ჩაუდებს 1:0 ების მოგებების გამო თქო და აჰაა დააჟდა დისტეფანოზე კადიზური შლანგი ლოსების ჯოგს

    4
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:43

    დემბელე შენ იყო რამოსი დღეს კუმანს თუ არ დაუმტკიცო რომ დიდი კვერცხებიანი ხარ.
    😷

    1
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:43

    კარგია ფატი და კოუ დაასვენა კარგი შემადგენლობაა ჭირდებოდათ დასვენება ზედიზედ სამი თამაში ერთნაირი შემადგენლობით ვითამაშეთ გრიზმანმა დღესაც თუ ვერაფერი ქნა ამოსაგდებია ძირითადიდან მერამდენე შანსი უნდა მიიღოს

    1
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:42

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    მოკლედ დეშამმა და გრიზმანმა იმდენი იბაზრეს არ თამაშობს საჭირო პოზიციაზეო დღეს დააყენა თავის პოზიციაზე და თან დაუყოლა ალბათ აჰა ბურთი და მოედანიო
    პედრის მაგივრად ტრინკაუ ველოდი.
    იმედია მოვიგებთ და დავეწევით რეალს თამაში თადარიგში გვექნება კიდე.

    კადისი საღოლ.შიგ შიგ შიგ მადრიდში

    არ დააყენა თავის ადგილას ისევ იქაა სადაც აქამდე იყო, პედრია ათიანი კოუს ადგილას

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:42

    შანსია დემბელესთვის თუ ვერგაამართლა მეორე შანს ვერმიიღებს

    1
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:37

    " კადისს " რა კარგი მეკარე ჰყოლია საღოლ კარგი ბურთები აიღო

    0
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:36

    მოკლედ დეშამმა და გრიზმანმა იმდენი იბაზრეს არ თამაშობს საჭირო პოზიციაზეო დღეს დააყენა თავის პოზიციაზე და თან დაუყოლა ალბათ აჰა ბურთი და მოედანიო
    პედრის მაგივრად ტრინკაუ ველოდი.
    იმედია მოვიგებთ და დავეწევით რეალს თამაში თადარიგში გვექნება კიდე.

    კადისი საღოლ.შიგ შიგ შიგ მადრიდში

    3
    გასულია
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:33

    ციტატა: Fati
    ბიჭებო სად ვუყურებ თამაშს ?

    სილქ უნივერსალზეა მეგობარო

    2
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:31

    ციტატა: kortoxa23
    კოუტინიოს რატოარ აყენებს ძირითადში. მესმის რო რთული კალენდარი გვაქ მარა მთლად პედრის ნუ ვენდობით

    როტაცია უნდა მოხდეს თორე გადაიწვებიან იგროკები, ამდენი თამაში ერთი სასტავი ათამაშა და კაია რო შეცვალა რაღაც. ჰა აბა დემბელემ მიიღო შანსი და გაატოკოს უკანალი.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:31

    ესეც ასეე გაიფინეს რეალიი შანსი რო დავეწიოთ ეგენი ისეთ საზიზღარ ფორმაში არიან ძალიან ბევრჯერ დაკარგავენ ქულას წელს ჩვენია ლა ლიგა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:29

    დღეს ვიგებთ❤️❤️

    2
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:28

    დემბელეს ტრავმას რამდენი აქ კუში?

    5
    გასულია
    DE GANEIRO ახალბედა [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:27

    აჰა, ესეც შანსი დაეწიო

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:26

    ციტატა: nikolozi96
    შემადგენლობა კაია მარა კუმანს ვუბრაზდები იმიტომ რომ მარჯვენა მცველი მოიყვანა და აყენებს მარცხნივ )) და ის ნელი კადრი კიდევ რობერტო მარჯვნივაა -_-

    ტრამვირებულია ალბაც და ფირპოც

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nikolozi96 გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:21

    შემადგენლობა კაია მარა კუმანს ვუბრაზდები იმიტომ რომ მარჯვენა მცველი მოიყვანა და აყენებს მარცხნივ )) და ის ნელი კადრი კიდევ რობერტო მარჯვნივაა -_-

    0
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 22:11

    კოუტინიოს რატოარ აყენებს ძირითადში. მესმის რო რთული კალენდარი გვაქ მარა მთლად პედრის ნუ ვენდობით

    1
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV