ფერმინ ლოპესი ესპანეთის ნაკრებში, შესაძლოა, ცენტრფორვარდად ვიხილოთ

ფერმინ ლოპესი ესპანეთის ნაკრებში, შესაძლოა, ცენტრფორვარდად ვიხილოთ

"ბარსელონას" შემტევი ნახევარმცველის, ფერმინ ლოპესის პროგრესი შეუმჩნეველი არავისთვისაა, მათ შორის არც ესპანეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელისთვის, ლუის დე ლა ფუენტესთვის.

აქამდე ფერმინი "ფურია როხასთვის" ერთ-ერთ ალტერნატივად განიხილებოდა, მაგრამ თუ Sport-ის ჟურნალისტს, ჟორდი ხილს დავუჯერებთ, სიტუაცია იცვლება. 22 წლის ფეხბურთელი ამიერიდან ნაკრებისთვის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელი იქნება.

კატალონიელი ჟურნალისტის ცნობით ლუის დე ლა ფუენტე აფასებს ფერმინის კარგ თამაშს დამაგვირგვინებელ ფაზაში და ერთ-ერთ ვარიანტად მის ცენტრფორვარდად თამაშსაც კი განიხილავს. ვინ იცის, იქნებ ლოპესის ამ პოზიციაზე დებიუტი ხვალ, "დინამო არენაზე" საქართველოს ნაკრების წინააღმდეგაც კი შედგეს.

ფერმინ ლოპესს მისი პოზიციისთვის ნამდვილად ბევრი გოლი გააქვს. მიმდინარე სეზონში ჩატარებულ 11 შეხვედრაში მან თავი უკვე 6 შედეგიანი დარტყმით გამოიჩინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #12 1 საათის წინ
    0
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: Barca
    ციტატა: Barca for life
    Barca, გავი არაა სუფთა საყრდენი, ეგ ვალვერდეს ტიპის ნახევარმცველია, ანუ მომენტებს კი შლის ხოლმე მაგრამ ტიპიური საყრდენი არაა, არც პედრი არაა ტიპიური 10იანი, უბრალოდ ესპანეთში ისეთი ხალხი ყავს და როდრის ან ზუბიმენდის სახით ისეთი კარგი ჩამშლელები უმაგრებენ ზურგს, ზოგადად იმდენი კარგი ბურთის დამჭერიც ყავს რომ პედრის უფლებას აძლევენ მთელს ნახევარდაცვაში თავისუფლად იმოძრაოს, ანუ ნაკრებშიც არაა გამოკვეთილი 10იანი, ხშირ შემთხვევაში იქაც ჩადის ბურთის ამოსატანად, იქაც ბოქს თუ ბოქსია, მერე მაღლაც ალაგებს საქმეებს.
    აი ბარსამ თუ ისეთი საყრდენი მოიყვანა როგორიც როდრი, კაისედო ან ჩუამენია, მერე შეიძლება პედრიც 10ზე ავწიოთ და მივიღებთ საუკეთესო ფეხბურთელს, ახლა კი ყველას საქმეს რომ ასრულებს მაგით ბევრს ვკარგავთ, და მერწმუნე გავი ვერანაირად ვერ შეუმსუბუქებს მაგას მაგ დატვირთვას, რადგან რეალურად გავიც პედრის პოზიციაა უბრალოდ სხვანაირი ფერსონალითისა და უნარების, მაგრამ ერთსა და იმავე საქმეს ასრულებენ მაინც, ამიტომაა რომ ერთად კარგად ვერ თამაშობენ, ხოდა მე მაგალითად ყველაფრის ფასად მოვიყვანდი კაისედოს, ასე მეყოლებოდა მსოფლიოს საუკეთესო საყრდენი და ამით გავაასმაგებდი საუკეთესო ნახევარმცველის შესაძლებლობებს, ამ ტრანსფერს კი შევწირავდი დეიონგსაც, კასადოსაც და დაჟე გავისაც.
    ხოლო ამ პირობებში ვერანაირად ვერ ავწევთ პედრის რადგან ეგ ალაგებს მთელს საყრდენ და ცენტრალურ სიტუაციას, გუნდს კი ჩამშლელი საერთოდ არ ყავს.
    აი ბერნალი რომ მოგვეხოდა და მართლა ბუსკეცი-როდრის ნაერთი რომ გაჩითულიყო კიდე ბაზარი არაა, მაგრამ ჩემი აზრით დღევანდელობისთვის იდეალური საყრდენი ვერ გამოვა მაგ ბიჭისგან რადგან ძალიან ნელი და ფიზიკურად სუსტია, მითუმეტეს acl ით.. ხოდა ჩემი აზრით ამ ზაფხულში გუნდმა რაც უნდა ქნას პირველ რიგში საყრდენის მოყვანა და მეორე რიგში ფორვარდის პოვნა. აი მაგარი საყრდენის პირობებში დეიონგი 8ზე და პედრი 10ზე უკვე უძლიერეს ნახდაცვას დაემსგავსება.

    საყრდენის გვერდით ანუ პედრი რო დგას ახლა იქ გავი რო დადგეს საყრდენის გვერდზე ეგ ვიგულისხმე და ფორვარდთან ერთად საყრდენიც მოსაყვანია და მცველიც. ლაპორტას ისეთი სერიოზული მოწინააღმდეგე არ ვიცი ყავს თუარა ერთადერთი კონკურენტი ფონტია და არ ვიცი რამდენად შეძლებს წინააღმდეგობის გაწევას

    ჰო მაშინ გეთანხმები, 8ზე კარგი იქნება გავი და მაგ ორის უკან ფიზიკურად ძაან ძლიერი და ჭკვიანი ჩამშლელი გვჭირდება.
    ლაპორტას რაც შეეხება, მთელი ოპოზიცია ყავს გადამტერებული, ისე რომ გაერთიანებას აპირებენ მაგის წინააღმდეგ.
    ეგ კი არა მესიც მხარს უჭერსო ლაპორტას ერთერთ ოპოზიციურ პარტიასო და ახლა მაგიტოა ის *ლე რომ მესის დაბრუნებაზე თავს არ იგიჟებს თორე უკვე ყველა ტყუილი ნათქვამი ენქებოდა მესის დაბრუნებაზე.
    ხოდა ლაპორტამ უკვე თავისით გაითხარა სამარე, რადგან მისი ოპოზიცია არა ფონტი არამედ მესი გამოვიდა, ტიპმა ღიად დააფიქსირა სურვილი რომ მარტო გამოსამშვიდობებელი თამაში კი არა ცოტა ხანი ბარსაში ყოფნა მინდაო და ლაპორტამ არ გამოვა ეგ ამბავიო, არადა მთელ მსოფლიოს უნდა მაგისი ნახვა და ახლა ლოგიკა ისე დალაგდა რომ ლაპორტას თუ არ მოვიშორებთ მესის ავტომატურად დავემშვიდობებით, ამას კი მისი ოპოზიცია იდეალურად გამოიყენებს და ასე მგონია 99% გაჯმეინებულია უკვე და რაღაცა ხავსს ეჭიდება ვითომ და მესის ბიუსტის დადგმაზე საუბრით, მაშინ როცა რეალური შესაძლებლობაა რომ ბიუსტი კი არა თვითონ მესი მოვიყვანოთ სათამაშოდ..

    ხოდა რავი ასე მგონია ამ სეზონის მერე სერიოზული ცვლილებები იქნება გუნდში. ლაპორტა და დეკუ გააჯვამენ, შტეგენი, კრისტენსენი და შესნი უეჭველი მიდიან, ასე მგონია არაუხოსაც მოიშორებენ, ლევანას საკითხი ჯერ გადაუწყვეტელია, მე პირადად 50/50ზე ვარ, უბრალოდ ყველა ვარიანტში ხელფასი 5მზე ნაკლები უნდა აიღოს, თუ არადა სკამზე ტორესი იდეალურია, იქეთ ვაბშე ვლაჰოვიჩი ხდება თავისუფალი აგენტი და მოკლედ ბევრი ოფშენია სკამის ცენტრისთვის, მაგრამ აი ძირითადში მე მხოლოდ 2 ვარიანტს ვხედავ: ალვარესი (თუ გავწვდებით რამენაირად) კეინი (დაბალბიუჯეტურ ამბავში კარგია, მაგრამ ასაკი ატ*აკებს)
    ასევე მგონია რომ ოლმოს გაშვებაზეც სერიოზულად დაფიქრდებიან ვინაიდან ამდენი ტრავმიანობა უბრალოდ მიუღებელია, მითუმეტეს ფორმაში შესვლას დიდ დროს ანდომებს, მგონია რომ კასადოსაც გაუშვებენ, წესით მარტინიც უნდა მიაყოლონ და ტორენტი დააწინაურონ, დალშე მცველებს უეჭველი მოიყვანენ, საყრდენზეც უნდა იფიქრონ, ფულბექი ისევ მოსაყვანია და ფორვარდზე დავწერე.

    ეს ლაპორტა და დეკუ რო ჩემს ფეხებს მოაგვარებენ ხო ვიცით და ამიტომ ახალი პრეზიდენტის მოსვლა ეთ ლისთ იმედებს მაინც გაგვიჩენს და სულ რო არაფერი მარტო მესიც რომ დააბრუნოს, მაგითაც უბედნიერესები ვიქნებით და მაგას ზედ ამ ტრანსფერებიდან ნახევარის განხორციელება მაინც რომ დაუმატოს, უკვე სერიოზული გუნდი მოიხოდება.
    რეალუეად მხოლოდ 200 მილიონის დამატება და იმ ფეხბურთელების გაშვება გვჭირდება რომ უმაგრესი გუნდი შევკრათ, უბრალოდ წესიერი პრეზიდენტი თუ არ მოვიდა კიდევ რამდენიმე წელი ვიცხოვრებთ ილუზიებში და ტყუილებში, მაშინ როცა ძალიან რეალურია ეს ყველაფერი, უბრალოდ ყველაფერი სწორ მენეჯმენტზეა დამოკიდებული, გუნდმა უნდა დაიწყოს ფეხბურთელების სწორ ფასებში გაყიდვა, ეს კიდევ 1/1ზე დაგვაბრუნებს, თუმცა ლაპორტას პერიოდში სად გინახია რეალურ ფასში გაგვეყიდოს ვინმე? ჯერ ის როგორ დამავიწყდება კესიე 12.5 მილიონად რომ გაყიდა და აგერ ინიგო რომელიც დაცვის ღერძი იყო საერთოდ უფასოდ გაუშვა არაბებში იმდენად უაზრო კონტრაქტი ჰქონდათ შედგენილი, არადა არაბებს აქეთ უნდა ვაცლიდეთ ფულებს და ამ *ლეებმა დაცვის ბურჯი გაუშვეს სრილიად უსასყიდლოდ და მთელი გუნდი ჩამოიქცა ამის გამო..
    ანუ ცხოვრებისეულად დებილები და გამოყენებულები რომ არიან აი პროსტა ის კითხვა არც უნდა ისმებოდეს ამათ ნაცვლად ვინ მოვაო, ასე მგონია ამათზე უკეთესად ყველა იმუშავებს, დაჟე ბართომეუ რო *ლე და მოღალატე იყო რად უნდა თქმა მაგრამ სანამ მესის 500 მილიონიან კოტრაქტს დაუდებდა და კორონა დაარტყამდა, კლუბი მსოფლიოში ყველაზე გამართული იყო ფინანსურად. მაგან დააარსა ის ბარსა სტუდიო და რაღაცეები დღეს რომ 500 მილიონამდე ღირს, ლაპორტა კი მხოლოდ ამ მემკვიდრეობის გაყიდვითაა დაკავებული, აი რა დონის ხეპრე უნდა იყო რომ ბართომეუც კი გჯობდეს ფინანსურ საკითხებში. როჟამ 1.3 მ დატოვა ვალი და ახლა როგორც იწერება, ლაპორტამ კი არ გააუმჯობესა, პირიქით აქეთ დაუმატა მაგ ვალსო და ახლა კლუბი უფრო ცუდ მდგომარეობაშია ვიდრე ბართომეუს წასვლის დროს იყოო..

    ერთი სიტყვით ლაპორტას შეიძლება კლუბი უყვარს მაგრამ ფაქტია ბიზნესში და სპორტულ ნაწილში არაფერი გაეგება, პირველი პრეზიდენტობისასაც იმაში გაუმართლა რომ კრუიფი ედგა მხარში და მასთან ანალიზის მერე იღებდა გადაწყვეტილებებს, ახლა კი დეკუს უსმენს და კი ვხედავთ რაც ხდება. ხოდა ვინმე ისეთია მოსასვლელი, ვინც ბიზნესში, ბუღალტერიაში და ფეხბურთში მაგრად ერკვევა და გავლენებიც აქვს, ვინც არ მოიტყუება და პირდაპირ ისაუბრებს რა პრობლემებია და როგორ გადაიჭრება.
    ყელში ამოვიდა ლაპორტას უაზრო დაპირებები, ნუ კაი შეიძლება ვერავინ მოგყავდეს მაგრამ შენს ფეხბურთელებს კაპიკებში რატომ ყიდი?! 4 წელია სულ ეგ პრობლემაა.. და ყველამ გადმოგვაჯვა თავზე.. აგერ ჩელსის 40 მილიონად რომ უნდოდა ლოპესის ახევა, ეს არაა დამცირება?! მაგრამ მარაზმი ისაა რომ ფლიკი რომ არა შეიძლება მართლა მაგ ფასად გაეყიდათ ფერმინი, იმ კლუბისთვის რომელსაც მუდრიკში აქვს 100მ გადახდილი.. ნუ მოკლედ.. ფაქტია ვერ მართავენ ბიზნესს, ვერ მოჰყავთ კარგი ფეხბურთელები, ნიკო უილიამსისნაირი ხეპრეები ხმარობენ, აქეთ კი უფასოდ დაცვის ბურჯს უშვებენ, მაგას გარდა ყველა ეკაიფებათ და დღის ბოლოს ასეთი არასწორი მენეჯმენტის გამო უფრო და უფრო მინუსებში მივდივართ მაშინ როცა ცოტა წინსვლა მაინც უნდა იგრძნობდეს 4 წლის მერე.

    გეთანხმები ყველაფერში, ლაპორტა სანამ არ წავა
    აქამდე სულ ასე ტყუილებში ვიქნებით და მესის დაბრუნებას რაც შეეხება ლაპორტა არაა მაგის გამკეთებელი ინტეევიუებიდანაც ჩანს ეგ



    მესი რო ჩამოვიდა და მხარს ლაპორტას მოწინააღმდეგეს უჭერს ესეიგი მესის შეუძლია ხმის მიცემა თუ როგორაა ეგ ამბები არ ვიცი? მაგრამ მესი რო მხარს ლაპორტას მოწინააღმდეგეს უჭერს ესეიგი მართლა მასე უნდა ქნას სხვებმაც იმიტორო მესი ცუდს არ იზამს კლუბისთვის და რაც უკეყესია იმას აკეთებს.




    ინიგოზე სწორი თქვი რო დაცვის ლიდერი იყოო. ყველაფერს ეგ აკონტროლებდა იმ ამოწეული დაცვის ხაზით თამაშგარის მახესაც და კუბარსის შემოუძახებდა ხოლმე ეგ იყო ლიდერი დაცვის და ეგეთი კაცი წავიდა და შემცვლელად არავინ მოიყვანეს


    გუნდს სიღრმე რო არ აქ მაგიტოა რო ტრავმები აქვთ ხშირად. სულ თამაში უწევთ და ვერ ისვენებენ.
    Culé [?]
    #11 2 საათის წინ
    1
    ციტატა: Barca
    ციტატა: Barca for life
    Barca, გავი არაა სუფთა საყრდენი, ეგ ვალვერდეს ტიპის ნახევარმცველია, ანუ მომენტებს კი შლის ხოლმე მაგრამ ტიპიური საყრდენი არაა, არც პედრი არაა ტიპიური 10იანი, უბრალოდ ესპანეთში ისეთი ხალხი ყავს და როდრის ან ზუბიმენდის სახით ისეთი კარგი ჩამშლელები უმაგრებენ ზურგს, ზოგადად იმდენი კარგი ბურთის დამჭერიც ყავს რომ პედრის უფლებას აძლევენ მთელს ნახევარდაცვაში თავისუფლად იმოძრაოს, ანუ ნაკრებშიც არაა გამოკვეთილი 10იანი, ხშირ შემთხვევაში იქაც ჩადის ბურთის ამოსატანად, იქაც ბოქს თუ ბოქსია, მერე მაღლაც ალაგებს საქმეებს.
    აი ბარსამ თუ ისეთი საყრდენი მოიყვანა როგორიც როდრი, კაისედო ან ჩუამენია, მერე შეიძლება პედრიც 10ზე ავწიოთ და მივიღებთ საუკეთესო ფეხბურთელს, ახლა კი ყველას საქმეს რომ ასრულებს მაგით ბევრს ვკარგავთ, და მერწმუნე გავი ვერანაირად ვერ შეუმსუბუქებს მაგას მაგ დატვირთვას, რადგან რეალურად გავიც პედრის პოზიციაა უბრალოდ სხვანაირი ფერსონალითისა და უნარების, მაგრამ ერთსა და იმავე საქმეს ასრულებენ მაინც, ამიტომაა რომ ერთად კარგად ვერ თამაშობენ, ხოდა მე მაგალითად ყველაფრის ფასად მოვიყვანდი კაისედოს, ასე მეყოლებოდა მსოფლიოს საუკეთესო საყრდენი და ამით გავაასმაგებდი საუკეთესო ნახევარმცველის შესაძლებლობებს, ამ ტრანსფერს კი შევწირავდი დეიონგსაც, კასადოსაც და დაჟე გავისაც.
    ხოლო ამ პირობებში ვერანაირად ვერ ავწევთ პედრის რადგან ეგ ალაგებს მთელს საყრდენ და ცენტრალურ სიტუაციას, გუნდს კი ჩამშლელი საერთოდ არ ყავს.
    აი ბერნალი რომ მოგვეხოდა და მართლა ბუსკეცი-როდრის ნაერთი რომ გაჩითულიყო კიდე ბაზარი არაა, მაგრამ ჩემი აზრით დღევანდელობისთვის იდეალური საყრდენი ვერ გამოვა მაგ ბიჭისგან რადგან ძალიან ნელი და ფიზიკურად სუსტია, მითუმეტეს acl ით.. ხოდა ჩემი აზრით ამ ზაფხულში გუნდმა რაც უნდა ქნას პირველ რიგში საყრდენის მოყვანა და მეორე რიგში ფორვარდის პოვნა. აი მაგარი საყრდენის პირობებში დეიონგი 8ზე და პედრი 10ზე უკვე უძლიერეს ნახდაცვას დაემსგავსება.

    საყრდენის გვერდით ანუ პედრი რო დგას ახლა იქ გავი რო დადგეს საყრდენის გვერდზე ეგ ვიგულისხმე და ფორვარდთან ერთად საყრდენიც მოსაყვანია და მცველიც. ლაპორტას ისეთი სერიოზული მოწინააღმდეგე არ ვიცი ყავს თუარა ერთადერთი კონკურენტი ფონტია და არ ვიცი რამდენად შეძლებს წინააღმდეგობის გაწევას

    ჰო მაშინ გეთანხმები, 8ზე კარგი იქნება გავი და მაგ ორის უკან ფიზიკურად ძაან ძლიერი და ჭკვიანი ჩამშლელი გვჭირდება.
    ლაპორტას რაც შეეხება, მთელი ოპოზიცია ყავს გადამტერებული, ისე რომ გაერთიანებას აპირებენ მაგის წინააღმდეგ.
    ეგ კი არა მესიც მხარს უჭერსო ლაპორტას ერთერთ ოპოზიციურ პარტიასო და ახლა მაგიტოა ის *ლე რომ მესის დაბრუნებაზე თავს არ იგიჟებს თორე უკვე ყველა ტყუილი ნათქვამი ენქებოდა მესის დაბრუნებაზე.
    ხოდა ლაპორტამ უკვე თავისით გაითხარა სამარე, რადგან მისი ოპოზიცია არა ფონტი არამედ მესი გამოვიდა, ტიპმა ღიად დააფიქსირა სურვილი რომ მარტო გამოსამშვიდობებელი თამაში კი არა ცოტა ხანი ბარსაში ყოფნა მინდაო და ლაპორტამ არ გამოვა ეგ ამბავიო, არადა მთელ მსოფლიოს უნდა მაგისი ნახვა და ახლა ლოგიკა ისე დალაგდა რომ ლაპორტას თუ არ მოვიშორებთ მესის ავტომატურად დავემშვიდობებით, ამას კი მისი ოპოზიცია იდეალურად გამოიყენებს და ასე მგონია 99% გაჯმეინებულია უკვე და რაღაცა ხავსს ეჭიდება ვითომ და მესის ბიუსტის დადგმაზე საუბრით, მაშინ როცა რეალური შესაძლებლობაა რომ ბიუსტი კი არა თვითონ მესი მოვიყვანოთ სათამაშოდ..

    ხოდა რავი ასე მგონია ამ სეზონის მერე სერიოზული ცვლილებები იქნება გუნდში. ლაპორტა და დეკუ გააჯვამენ, შტეგენი, კრისტენსენი და შესნი უეჭველი მიდიან, ასე მგონია არაუხოსაც მოიშორებენ, ლევანას საკითხი ჯერ გადაუწყვეტელია, მე პირადად 50/50ზე ვარ, უბრალოდ ყველა ვარიანტში ხელფასი 5მზე ნაკლები უნდა აიღოს, თუ არადა სკამზე ტორესი იდეალურია, იქეთ ვაბშე ვლაჰოვიჩი ხდება თავისუფალი აგენტი და მოკლედ ბევრი ოფშენია სკამის ცენტრისთვის, მაგრამ აი ძირითადში მე მხოლოდ 2 ვარიანტს ვხედავ: ალვარესი (თუ გავწვდებით რამენაირად) კეინი (დაბალბიუჯეტურ ამბავში კარგია, მაგრამ ასაკი ატ*აკებს)
    ასევე მგონია რომ ოლმოს გაშვებაზეც სერიოზულად დაფიქრდებიან ვინაიდან ამდენი ტრავმიანობა უბრალოდ მიუღებელია, მითუმეტეს ფორმაში შესვლას დიდ დროს ანდომებს, მგონია რომ კასადოსაც გაუშვებენ, წესით მარტინიც უნდა მიაყოლონ და ტორენტი დააწინაურონ, დალშე მცველებს უეჭველი მოიყვანენ, საყრდენზეც უნდა იფიქრონ, ფულბექი ისევ მოსაყვანია და ფორვარდზე დავწერე.

    ეს ლაპორტა და დეკუ რო ჩემს ფეხებს მოაგვარებენ ხო ვიცით და ამიტომ ახალი პრეზიდენტის მოსვლა ეთ ლისთ იმედებს მაინც გაგვიჩენს და სულ რო არაფერი მარტო მესიც რომ დააბრუნოს, მაგითაც უბედნიერესები ვიქნებით და მაგას ზედ ამ ტრანსფერებიდან ნახევარის განხორციელება მაინც რომ დაუმატოს, უკვე სერიოზული გუნდი მოიხოდება.
    რეალუეად მხოლოდ 200 მილიონის დამატება და იმ ფეხბურთელების გაშვება გვჭირდება რომ უმაგრესი გუნდი შევკრათ, უბრალოდ წესიერი პრეზიდენტი თუ არ მოვიდა კიდევ რამდენიმე წელი ვიცხოვრებთ ილუზიებში და ტყუილებში, მაშინ როცა ძალიან რეალურია ეს ყველაფერი, უბრალოდ ყველაფერი სწორ მენეჯმენტზეა დამოკიდებული, გუნდმა უნდა დაიწყოს ფეხბურთელების სწორ ფასებში გაყიდვა, ეს კიდევ 1/1ზე დაგვაბრუნებს, თუმცა ლაპორტას პერიოდში სად გინახია რეალურ ფასში გაგვეყიდოს ვინმე? ჯერ ის როგორ დამავიწყდება კესიე 12.5 მილიონად რომ გაყიდა და აგერ ინიგო რომელიც დაცვის ღერძი იყო საერთოდ უფასოდ გაუშვა არაბებში იმდენად უაზრო კონტრაქტი ჰქონდათ შედგენილი, არადა არაბებს აქეთ უნდა ვაცლიდეთ ფულებს და ამ *ლეებმა დაცვის ბურჯი გაუშვეს სრილიად უსასყიდლოდ და მთელი გუნდი ჩამოიქცა ამის გამო..
    ანუ ცხოვრებისეულად დებილები და გამოყენებულები რომ არიან აი პროსტა ის კითხვა არც უნდა ისმებოდეს ამათ ნაცვლად ვინ მოვაო, ასე მგონია ამათზე უკეთესად ყველა იმუშავებს, დაჟე ბართომეუ რო *ლე და მოღალატე იყო რად უნდა თქმა მაგრამ სანამ მესის 500 მილიონიან კოტრაქტს დაუდებდა და კორონა დაარტყამდა, კლუბი მსოფლიოში ყველაზე გამართული იყო ფინანსურად. მაგან დააარსა ის ბარსა სტუდიო და რაღაცეები დღეს რომ 500 მილიონამდე ღირს, ლაპორტა კი მხოლოდ ამ მემკვიდრეობის გაყიდვითაა დაკავებული, აი რა დონის ხეპრე უნდა იყო რომ ბართომეუც კი გჯობდეს ფინანსურ საკითხებში. როჟამ 1.3 მ დატოვა ვალი და ახლა როგორც იწერება, ლაპორტამ კი არ გააუმჯობესა, პირიქით აქეთ დაუმატა მაგ ვალსო და ახლა კლუბი უფრო ცუდ მდგომარეობაშია ვიდრე ბართომეუს წასვლის დროს იყოო..

    ერთი სიტყვით ლაპორტას შეიძლება კლუბი უყვარს მაგრამ ფაქტია ბიზნესში და სპორტულ ნაწილში არაფერი გაეგება, პირველი პრეზიდენტობისასაც იმაში გაუმართლა რომ კრუიფი ედგა მხარში და მასთან ანალიზის მერე იღებდა გადაწყვეტილებებს, ახლა კი დეკუს უსმენს და კი ვხედავთ რაც ხდება. ხოდა ვინმე ისეთია მოსასვლელი, ვინც ბიზნესში, ბუღალტერიაში და ფეხბურთში მაგრად ერკვევა და გავლენებიც აქვს, ვინც არ მოიტყუება და პირდაპირ ისაუბრებს რა პრობლემებია და როგორ გადაიჭრება.
    ყელში ამოვიდა ლაპორტას უაზრო დაპირებები, ნუ კაი შეიძლება ვერავინ მოგყავდეს მაგრამ შენს ფეხბურთელებს კაპიკებში რატომ ყიდი?! 4 წელია სულ ეგ პრობლემაა.. და ყველამ გადმოგვაჯვა თავზე.. აგერ ჩელსის 40 მილიონად რომ უნდოდა ლოპესის ახევა, ეს არაა დამცირება?! მაგრამ მარაზმი ისაა რომ ფლიკი რომ არა შეიძლება მართლა მაგ ფასად გაეყიდათ ფერმინი, იმ კლუბისთვის რომელსაც მუდრიკში აქვს 100მ გადახდილი.. ნუ მოკლედ.. ფაქტია ვერ მართავენ ბიზნესს, ვერ მოჰყავთ კარგი ფეხბურთელები, ნიკო უილიამსისნაირი ხეპრეები ხმარობენ, აქეთ კი უფასოდ დაცვის ბურჯს უშვებენ, მაგას გარდა ყველა ეკაიფებათ და დღის ბოლოს ასეთი არასწორი მენეჯმენტის გამო უფრო და უფრო მინუსებში მივდივართ მაშინ როცა ცოტა წინსვლა მაინც უნდა იგრძნობდეს 4 წლის მერე.
    წევრი [?]
    #10 გუშინ, 23:30
    0
    Ise niderlandebsac magari naxevardacva yavs da dacvac dzaam kai igrokebi arian frenki, simonsi, gravenberxi, reindersi
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 გუშინ, 18:50
    0
    2 სეზონის შემდეგ შუა ხაზი მოჩანს მონსტრი და 9-იანი თუ იშოვეს ან გაზარდეს ვინმე მაშინ...
    წევრი [?]
    #8 გუშინ, 18:49
    2
    ძლივს 2 სიახლე ვნახე 🤣🤣🤣
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 გუშინ, 18:27
    0
    ეს ისეთი ტიპია დაცვაში დააყენე თუ გინდა თავის გასატანს მაინც გაიტანს
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #6 გუშინ, 17:01
    0
    ციტატა: Barca for life
    Barca, გავი არაა სუფთა საყრდენი, ეგ ვალვერდეს ტიპის ნახევარმცველია, ანუ მომენტებს კი შლის ხოლმე მაგრამ ტიპიური საყრდენი არაა, არც პედრი არაა ტიპიური 10იანი, უბრალოდ ესპანეთში ისეთი ხალხი ყავს და როდრის ან ზუბიმენდის სახით ისეთი კარგი ჩამშლელები უმაგრებენ ზურგს, ზოგადად იმდენი კარგი ბურთის დამჭერიც ყავს რომ პედრის უფლებას აძლევენ მთელს ნახევარდაცვაში თავისუფლად იმოძრაოს, ანუ ნაკრებშიც არაა გამოკვეთილი 10იანი, ხშირ შემთხვევაში იქაც ჩადის ბურთის ამოსატანად, იქაც ბოქს თუ ბოქსია, მერე მაღლაც ალაგებს საქმეებს.
    აი ბარსამ თუ ისეთი საყრდენი მოიყვანა როგორიც როდრი, კაისედო ან ჩუამენია, მერე შეიძლება პედრიც 10ზე ავწიოთ და მივიღებთ საუკეთესო ფეხბურთელს, ახლა კი ყველას საქმეს რომ ასრულებს მაგით ბევრს ვკარგავთ, და მერწმუნე გავი ვერანაირად ვერ შეუმსუბუქებს მაგას მაგ დატვირთვას, რადგან რეალურად გავიც პედრის პოზიციაა უბრალოდ სხვანაირი ფერსონალითისა და უნარების, მაგრამ ერთსა და იმავე საქმეს ასრულებენ მაინც, ამიტომაა რომ ერთად კარგად ვერ თამაშობენ, ხოდა მე მაგალითად ყველაფრის ფასად მოვიყვანდი კაისედოს, ასე მეყოლებოდა მსოფლიოს საუკეთესო საყრდენი და ამით გავაასმაგებდი საუკეთესო ნახევარმცველის შესაძლებლობებს, ამ ტრანსფერს კი შევწირავდი დეიონგსაც, კასადოსაც და დაჟე გავისაც.
    ხოლო ამ პირობებში ვერანაირად ვერ ავწევთ პედრის რადგან ეგ ალაგებს მთელს საყრდენ და ცენტრალურ სიტუაციას, გუნდს კი ჩამშლელი საერთოდ არ ყავს.
    აი ბერნალი რომ მოგვეხოდა და მართლა ბუსკეცი-როდრის ნაერთი რომ გაჩითულიყო კიდე ბაზარი არაა, მაგრამ ჩემი აზრით დღევანდელობისთვის იდეალური საყრდენი ვერ გამოვა მაგ ბიჭისგან რადგან ძალიან ნელი და ფიზიკურად სუსტია, მითუმეტეს acl ით.. ხოდა ჩემი აზრით ამ ზაფხულში გუნდმა რაც უნდა ქნას პირველ რიგში საყრდენის მოყვანა და მეორე რიგში ფორვარდის პოვნა. აი მაგარი საყრდენის პირობებში დეიონგი 8ზე და პედრი 10ზე უკვე უძლიერეს ნახდაცვას დაემსგავსება.

    საყრდენის გვერდით ანუ პედრი რო დგას ახლა იქ გავი რო დადგეს საყრდენის გვერდზე ეგ ვიგულისხმე და ფორვარდთან ერთად საყრდენიც მოსაყვანია და მცველიც. ლაპორტას ისეთი სერიოზული მოწინააღმდეგე არ ვიცი ყავს თუარა ერთადერთი კონკურენტი ფონტია და არ ვიცი რამდენად შეძლებს წინააღმდეგობის გაწევას
    Culé [?]
    #5 გუშინ, 15:58
    0
    უმაგრესი ბიჭია ფერმინი
    Culé [?]
    #4 გუშინ, 15:52
    2
    გოლის ალღო კი აქვს , პროსტა ღორობა იცის.
    ფანი [?]
    #3 გუშინ, 15:23
    0
    ციტატა: Barca for life
    ეჰ ჯერ კიდევ როდის ვიძახდი რომ ეგ ბიჭი ცენტრში უნდა მოვსინჯოთ ისეთი ალღო აქვს თქო.
    ახლაც არაა გვიანი.. ჩემი აზრით ალვარესს გავს ძალიან, ისიც 10იანზე თამაშობდა სიტიში და მერე გადმოიყვანეს 9ზე ატლეში, მაგრამ რეალურად დღემდე გამოკვეთილი 9იანი არაა უფრო მეორე ფორვარდადაა იდეალური და ფერმინიც ზუსტად ასეა.

    ჩემი აზრით ჩვენ ჯერ კიდევ ვერ ვიაზრებთ ფერმინის სახით რამხელა ტალანტი გვყავს და ჯერ კიდევ არაა ის ჰაიპი ამ ბიჭზე რასაც იმსახურებს.
    კი, იდეალური ჯერ კიდევ არაა და მომენტებში გამოქლიავებაც ჭირს ხოლმე, მაგრამ ეგ ყველაფერი სწავლებადია, ზატო რაც მაგას აქვს ის სტამინა, ის დარტყმა და გოლის ალღო, ის პოზიციონირება ან თუნდაც ტექნიკა და სულისკვეთება, მაგას ვერ ასწავლი თუ თანდაყოლილი არაა.
    ხოდა დელაფუენტე კი *ლეა იმის გამო რასაც ჩვენს ფეხბურთელებს უშვება, მაგრამ თავის საქმეში მართლა მაგარი პროფესიონალია, ძალიან სწორად იცის მოთამაშეებისთვის პოზიციების შერჩევა და მაგალითად პედრის როგორც იყენებს ესპანეთში ჩვენ რომ ეგრე ვიყენებდეთ, რავიცი პედრი უკვე იქნებოდა მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელად აღიარებული, შეიძლება წინა წლის ოქროს ბურთი მაინც მაგისთვის მიეცათ. პლუს ამას იამალსაც მაგრად იყენებს, ნაკრებში თამაშში სულ მცირე 3 100% საგოლე მომენტი მაინც ექმნება, ბარსაში კი თავად უწევს ყველაფრის გაკეთება, ანუ ჩვენ ზედმეტად ვართ იამალზე დაყრდნობილები, ესპანეთი კი იამალს თავის თამაშს ათამაშებს უმეტესად, ასევე ძალიან მაგრად იყენებს ოიარზაბალს და მერინოს.. ნუ რავიცი, ჰაერზე არ მოუგია ეს ევრო ამ კაცს და მაგ ევროს მერეც კი ვხედავთ რა დონეზეც თამაშობს და როგორ ყველას ადუღებს.
    მოკლედ სერიოზული პროფია დელაფუენტე და საფეხბურთო თემა მაგრად ესმის, (მაგრამ მომენტებში მგონია რომ დავალება აქვს ბარსას ფეხბურთელების გაწურვის და დამტვრევის..)
    ხოდა თუ ეგ კაცი ჩემსავით ფერმინს ხედავს 9ანზე, ესეიგი მართლა გამოვა მაგ ბიჭისგან რაღაცა და შეიძლება ჩვენც გვეშველოს.
    აი დრო რომ მოიხოდება 1-2 წელში არ გამოვრიცხავ რომ მაგ დროისთვის ეგ იყოს 10იანზე და ფერმინი 9იანზე.. საოცრად ტექნიკური და სწრაფი გუნდი გვეყოლება..

    პედრი 10 ზე უნდა ავწიოთ ჩვენც და გავი დავაყენოთ საყრდენთან
    Culé [?]
    #2 გუშინ, 15:19
    2
    ეჰ ჯერ კიდევ როდის ვიძახდი რომ ეგ ბიჭი ცენტრში უნდა მოვსინჯოთ ისეთი ალღო აქვს თქო.
    ახლაც არაა გვიანი.. ჩემი აზრით ალვარესს გავს ძალიან, ისიც 10იანზე თამაშობდა სიტიში და მერე გადმოიყვანეს 9ზე ატლეში, მაგრამ რეალურად დღემდე გამოკვეთილი 9იანი არაა უფრო მეორე ფორვარდადაა იდეალური და ფერმინიც ზუსტად ასეა.

    ჩემი აზრით ჩვენ ჯერ კიდევ ვერ ვიაზრებთ ფერმინის სახით რამხელა ტალანტი გვყავს და ჯერ კიდევ არაა ის ჰაიპი ამ ბიჭზე რასაც იმსახურებს.
    კი, იდეალური ჯერ კიდევ არაა და მომენტებში გამოქლიავებაც ჭირს ხოლმე, მაგრამ ეგ ყველაფერი სწავლებადია, ზატო რაც მაგას აქვს ის სტამინა, ის დარტყმა და გოლის ალღო, ის პოზიციონირება ან თუნდაც ტექნიკა და სულისკვეთება, მაგას ვერ ასწავლი თუ თანდაყოლილი არაა.
    ხოდა დელაფუენტე კი *ლეა იმის გამო რასაც ჩვენს ფეხბურთელებს უშვება, მაგრამ თავის საქმეში მართლა მაგარი პროფესიონალია, ძალიან სწორად იცის მოთამაშეებისთვის პოზიციების შერჩევა და მაგალითად პედრის როგორც იყენებს ესპანეთში ჩვენ რომ ეგრე ვიყენებდეთ, რავიცი პედრი უკვე იქნებოდა მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელად აღიარებული, შეიძლება წინა წლის ოქროს ბურთი მაინც მაგისთვის მიეცათ. პლუს ამას იამალსაც მაგრად იყენებს, ნაკრებში თამაშში სულ მცირე 3 100% საგოლე მომენტი მაინც ექმნება, ბარსაში კი თავად უწევს ყველაფრის გაკეთება, ანუ ჩვენ ზედმეტად ვართ იამალზე დაყრდნობილები, ესპანეთი კი იამალს თავის თამაშს ათამაშებს უმეტესად, ასევე ძალიან მაგრად იყენებს ოიარზაბალს და მერინოს.. ნუ რავიცი, ჰაერზე არ მოუგია ეს ევრო ამ კაცს და მაგ ევროს მერეც კი ვხედავთ რა დონეზეც თამაშობს და როგორ ყველას ადუღებს.
    მოკლედ სერიოზული პროფია დელაფუენტე და საფეხბურთო თემა მაგრად ესმის, (მაგრამ მომენტებში მგონია რომ დავალება აქვს ბარსას ფეხბურთელების გაწურვის და დამტვრევის..)
    ხოდა თუ ეგ კაცი ჩემსავით ფერმინს ხედავს 9ანზე, ესეიგი მართლა გამოვა მაგ ბიჭისგან რაღაცა და შეიძლება ჩვენც გვეშველოს.
    აი დრო რომ მოიხოდება 1-2 წელში არ გამოვრიცხავ რომ მაგ დროისთვის ეგ იყოს 10იანზე და ფერმინი 9იანზე.. საოცრად ტექნიკური და სწრაფი გუნდი გვეყოლება..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 გუშინ, 15:00
    7
    ვააა ზედიზედ ორი სიახლე დაიდო კლავიატურები არ გადაწვათ ცოტა ფრთხილად ძმებსვენაცვალე
    --------------------
    graceas pep