ინტერი 4 - 3 ბარსელონა | ბარსა ჩემპიონთა ლიგიდან გავარდა

ინტერი 4 - 3 ბარსელონა | ბარსა ჩემპიონთა ლიგიდან გავარდა

"ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგას დრამატულად გამოეთიშა. 

განმეორებით ნახევარფინალურ შეხვედრაში "ინტერმა" კატალონიური კლუბი 4-3 დაამარცხა. 

მილანელებმა პირველი ტაიმი ლაუტარო მარტინესისა და ჰაკან ჩალჰანოღლუს გოლებით 2-0 მოიგეს. "ბარსამ" ერიკ გარსიასა და დანი ოლმოს წყალობით გათანაბრება მეორე ტაიმის საწყის 15 წუთში შეძლო, 87-ზე კი რაფინიას გოლით დაწინაურდა, თუმცა მსაჯის მიერ დამატებულ მესამე წუთზე ფრანჩესკო აჩერბიმ გაათანაბრა, დამატებით დროში კი დავიდე ფრატეზიმ საბოლოო ანგარიში დააფიქსირა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 83 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #83 10 მაისი 2025 14:37
    0
    იმედია მომავალ წელს ისევ გადაგვეყრებიან,ფლეიოფში რათქმაუნდა
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #82 8 მაისი 2025 16:42
    0
    ციტატა: nika 54
    არაფერი არ არის დაკარგული, ჩვენი თამაში გვაქვს და რო არა ეს მოულოდნელი ტრამვები ინტერსაც ვარწყევინებდით და პსჟ-საც. მთავარი ახალ ეზონში სკამის გაძლიერება, რომ ასე უსუსურები არ გავხდეთ რამდენიმე ტრამვის შემდეგ. ფლიკს მადლობა. ამ ბარსასგან მან მაქსიმუმი ამოიღო შედეგის მხრივ, რო არა ბალდეს და კუნდეს დაკარგვა კიდევ საკითხავია ვინ გავიდოდა ფინალში. სეზონის დასაწყისში ვინმეს რო ეთქვა ლიგის ნახევარფინალში გავიდოდით და ესპანეთში ყველაფერს მოვიგებთო ხო ვიტყოდით გიჟიაო, მით უმეტეს ოლმოს მეტი ვერავინ მოიყვანეს და ახალ მწვრთნელს დაქცეული გუნდი დაახვედრეს.
    ამ კაცმა რო ასე განაგრძოს, მაშინ მომავალ სეზონში მართლა ყველაფერი უნდა მოიგოს. ძალიან გულდასაწყვეტია დამატებულ დროში გაშვებულმა გოლმა რო ამხელა ტკივილი მოგვაყენა, მაგრამ წინ გავიხედოთ 17 წლის ბიჭები 18-ის გახდებიან ანუ დაკაცდებიან და ყველაფერი კაცურად წავა. თქვენი არვიცი და მე მწამს ამ გუნდის მომავლის.

    სინამდვილეში ბიჭებმა მატჩი შემოაბრუნეს და ფინალშიც გავიდნენ, მაგრამ მსაჯმა ჩააზილათ შხამიანი ბუცები ზურგიდან, ვარდნაში...
    და არაუხომ მერამდენე ავტოასსისტი მიითვალა;
    მსაჯიანად მოგება უნდა ისწავლონ, აი რეალთან ხომ ქნეს ფინალში? იგვე ლიგაზე და ეგაა...
    მომდევნო სეზონში ეგ გორილა არ ვნახო გუნდში,
    პენას(5),ვალიეს(5),არაუხოს(65), ტორეს(15), ლენგლეს(უფასოდ), ანსუს(20 ან დიოკერეშის ტრანსფერში), ფერანს(30) გავყიდდი ულაპარაკოდ;
    ამ 150 ლიმონად სულ 2 ტრანსფერი: დიოკერეში და სარაგოსა(განსხვავებული სტილის ძალიან ტექნიკური, ახალგაზრდა ვინგერი) და ტაჰი უფასოდ; ლამინს 70 წუთიდან დასასველნებლად დანი როდრიგესი ეყოლება, რომ არ გადაიწვას... ტრამვირებულები დაბრუნდებიან და ეგაა... სკამიდან ფერანის მაგივრად ლევანა იქნება ძალიან კომფორტი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #81 8 მაისი 2025 15:34
    1
    არაფერი არ არის დაკარგული, ჩვენი თამაში გვაქვს და რო არა ეს მოულოდნელი ტრამვები ინტერსაც ვარწყევინებდით და პსჟ-საც. მთავარი ახალ ეზონში სკამის გაძლიერება, რომ ასე უსუსურები არ გავხდეთ რამდენიმე ტრამვის შემდეგ. ფლიკს მადლობა. ამ ბარსასგან მან მაქსიმუმი ამოიღო შედეგის მხრივ, რო არა ბალდეს და კუნდეს დაკარგვა კიდევ საკითხავია ვინ გავიდოდა ფინალში. სეზონის დასაწყისში ვინმეს რო ეთქვა ლიგის ნახევარფინალში გავიდოდით და ესპანეთში ყველაფერს მოვიგებთო ხო ვიტყოდით გიჟიაო, მით უმეტეს ოლმოს მეტი ვერავინ მოიყვანეს და ახალ მწვრთნელს დაქცეული გუნდი დაახვედრეს.
    ამ კაცმა რო ასე განაგრძოს, მაშინ მომავალ სეზონში მართლა ყველაფერი უნდა მოიგოს. ძალიან გულდასაწყვეტია დამატებულ დროში გაშვებულმა გოლმა რო ამხელა ტკივილი მოგვაყენა, მაგრამ წინ გავიხედოთ 17 წლის ბიჭები 18-ის გახდებიან ანუ დაკაცდებიან და ყველაფერი კაცურად წავა. თქვენი არვიცი და მე მწამს ამ გუნდის მომავლის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #80 8 მაისი 2025 14:35
    1
    რამდენიმე ფეხბურთელი დატოვებს გუნდს სავარაუდოდ;
    ტრავმირებულები დაბრუნდებიან და 9-იანზე გაძლიერდება გუნდი,
    პენა,არაუხო, ანსუ წავლენ დიდი ალბათობით;
    ფრენკთან კონტრაქტი გახანგძლივდება და 1 სეზონში გაიყიდება;
    ცენტრში ტა და კრისტენსენიც დაბრუნდება, ინიგო-კუბარდსი რჩება და გარსია გახდება რობერტოს მსგავსი ყველგანზამენა;
    ფორტის გამოთლა უნდა განაგრძოს, მარტინს რაც შეეხება, მეტი გამბედაობა და მუშაობა თავზე, არაა მთლად გადასაგდები, თუმცა თუ აკადემიიდან ვინმე უფრო ახალგაზრდას, ნიჭიერს და პერსპექტიულს ამოწევენ....
    ბერნალი-კასადოს დაბრუნება ბევრ პრობლემას მოხსნის ცენტრში
    შეტევაში მარცხენა ფლანგზე ბრაიან სარაგოსა და ცენტრში დიოკერეში
    რატომ სარაგიოსა? რაფინიასგან მკვეთრად განსხვავებული ტიპის ვინგერია, სწრაფიკ ფეთქებადი და ფლანგის ამკლები, დაცვის გამწელი ვინგერია... ბურთის გადატანისა და ორივე ფლანგიდან მეტოქის დაცვის დაშლის საშუალებად გამოიყენებს ფლიკი; თანაც თუ რაფოს თამაში არ წაუვა, მრავალფეროვნებას შეიტანს...
    გაიჯარებულები უნდა გაიყიდონ, ალბათ ტორესაც გავუშვებდი
    პენა-5, ვალიე -5, ტორე-15, არაუხო-65, ლენგლე-უფასოდ ნახვამდის
    ანსუ - 20(დიოკერეშის ტრანსფერში ჩართვით);
    გამოდის, რომ დიოკერეშში 55+ანსუ+ტრინკაოს სატრანსფერო უფლებებს გადასცემ და კარგი ავრიანტია;
    ბავარია 15-ში სარაგოსას გამოუშვებს, რაც კარგი დამატება იქნებოდა;
    შემდეგ სეზონზე მონსტრი გუნდი იქნება, მეტი გამოცდილებით;
    ლევანა დარჩება, დიოკერეში და ბებერი როტაციებში, დასვენების შესაძლებლობა ორივეს
    Culé [?]
    #79 7 მაისი 2025 21:38
    0
    ციტატა: ტერ შტეგენი
    ციტატა: პენდრაგონი
    მომდევნო სეზონში: პენია წავა, რომელსაც კონფლიქტი აქვს ფლიკთან. სავარაუდოთ შესნი დარჩება კიდევ ერთი სეზონი.

    მეკარეები: ტერ შტეგენი, შესნი, კოჩენი/ასტრალაგა - კიდევ ერთი სეზონი გავქაჩავთ ამ სამეულით, შემდეგ სეზონში გვეყოლება ახალი მეკარე მოსაყვანი, როცა შესნი წავა. მოვა ახალი მეკარე და გადაჯდება შტეგენიც ნელნელა სკამზე. ბერტ ვერბრუგენია ჩემი აზრით საუკეთესო ვარიანტი, ხაზზე ძლიერია, გამოსვლებზე ძლიერია, ფეხით ძალიან მაგრად თამაშობს(რაც ამ ბარსაში აუცილებელი კომპონენტია მეკარისთვის), ჰოლანდიელია, ადაპტირება არ გაუჭირდება და არ მგონია ბრაიტონი მასე დააჯდეს მაგ მეკარეს რომ ვერ დავითრიოთ

    კრისტენსენი ძალიან მაგარი მცველია, მაგრამ ტრავმიანი, ეს სეზონიც თავიდან ბოლომდე დამტვრეული იყო, მაგიტომ ვერ ენდო ფლიკი, მაგიტომ გამოიყვანა ორანგუტანი არაუხო და მაგიტომ დავიღუპეთ. სულ ლაზარეთში თუ იჯდება რა ხეირია მაგისგან, პლუს მაღალი ხელფასი აქვს. ასე რომ დიდი ალბათობით წავა ეგეც და მის მაგიერ მოვა ჯონათან ტა, უფასოდ. ეს არაუხო წიხლითაა გასაგდები, მინიმუმ 50 მილიონს ავიღებთ მაგაში, აგერ იუვეს უჭირს მცველები, ხან არაუხოს ეპოტინებოდნენ, ხან სილვას, ხან ინასიოს და ვის აღარ, ხოდა გაატანონ ეს საფრთხობელა, წაიღონ და ზილონ. მაგ ფულით კი მოვიყვანოთ ვან დე ვენი, ჰინკაპიე, ინასიო, ბუნჯიორნო ან ვინმე მემარცხენე ცენტრალური მცველი. პლუს ინიგოც ასაკშია და მაინც დაგვჭირდება მემარცხენე კაცი დაცვაში. საუკეთესო ვარიანტი მაინც ვან დე ვენია, ჰოლანდიელია, არ გაუჭირდება ადაპტირება ბარსაში, ჭკვიანია, კარგი პასი აქვს, უსწრაფესია, მარცხენა მცველადაც ძალიან მაგარია და ბალდესაც ეყოლება მაღალი დონის დამზღვევი. გარსია კი არაფრის დიდებით არსად არ უნდა გავუშვათ, ცენტრალურ მცველად, მარჯვენა მცველად, საყრდენად, ყველგან ძალიან კარგია, რობერტოს გაუმჯობესებული ვერსიაა, იდეალური ზამენა, სადაც გინდა დააყენე, საშუალო დონეს მაინც ყველგან დადებს.

    ცენტრალური დაცვა: კუბარსი, ვან დე ვენი, ინიგო, ტა, გარსია - იდეალურ ვარიანტში.

    ფორტი, ვალე, მარტინი, ლანგლე ტორე და ყველა იჯარით გაშვებული მოთამაშე მოსაშორებელია, არ გამოვა მაგათგან სალამური. მარჯვენა მცველზე კუნდეს რეზერვისტად შეიძლება ლანდრი ფარეს დაწინაურება. ფიზიკურად ძლიერია, კარგი პასი აქვს, კარგი ვარდნები, კარგი პოზიციონირება და ფლიკმაც მისცა შანსი ახლა, ინტერთანაც განაცხადში იყო. თუ ვერ გაამართლებს, გუნდში არიან გარსია და კასადო(რომელიც ამპულით სწორედ მარჯვენა მცველი იყო თავიდან, ისედაც ნორმალური სისწრაფე აქვს, სხარტი აზროვნება, კარგად კითხულობს თამაშს, კარგი ვარდნები ახასიათებს, ცენტრში ბურთის გათამაშებაშიც მიიღებს მონაწილეობას და თუ რამეა გაქაჩავს რეზერვისტობას უპრობლემოდ, ზუსტად კიმიხის პროფილის ფეხბურთელია)

    მარჯვენა მცველები: კუნდე, ფარე.

    მარცხნივ თუ ვან დე ვენი მოვა, ბალდეს უკვე ეყოლება მაღალი დონის რეზერვისტი და არავის მოყვანა აღარ არის საჭირო, ამ შემთხვევაში შეგვიძლია ჟოფრე ტორენტსის დაწინაურება, სწრაფი მცველია, ჭკვიანი, კარგი პასი, კარგი ჩაწოდება, შეტევაზე ორიენტირებული ტიპია ბალდეს მსგავსად, თანაც ფარეს მსგავსად ეგეც 18 წლისაა, უპერსპექტიულესი ბიჭია. აი თუ ვან დე ვენი არ მოვა(და არც ვინმე ისეთი ცენტრ მცველი, ვისაც მარცხენა ფლანგზე თამაში შეუძლია) მაშინ რეზერვისტი იქნება მოსაყვანი აუცილებლად, რადგან ბალდე პოზიციიდან და სტილიდან გამომდინარე ტრავმებისგან დაზღვეული ვერასოდეს ვერ იქნება და ვნახეთ როგორც კი დაიმტვრა, ფაქტობრივად ფრთა მოგვტყდა. ამ შემთხვევაში უნდა განვიხილოთ გრიმალდოს, კარერასის, კუკურელიას და ხოსე გაიას(ეს კი ტრავმიანია, მაგრამ როცა ჯანმრთელადაა ძალიან მაგარია, თანაც დამწნილდა ამ ვალენსიაში) კანდიდატურები

    მაინც ყველაზე კარგ ვარიანტში(თუ ვან დე ვენი მოვა), მარცხენა მცველები: ბალდე, ტორენტსი

    რაც შეეხება დე იონგს, ბაზარი არაა, ნომინალური ჩამშლელი არ არის, მაგრამ ვინ შეიძლება მოვიდეს მის ნაცვლად, ბაზარზე ვინ გვეგულება მასეთი, ვინაა რეჯისტას ტიპის ნახევარმცველი? ერთი ზუბიმენდი იყო და ეგეც არსენალმა წაიყვანა ფაქტობრივად, დანარჩენი მე ეგეთი არავინ მეგულება ამ წამს. ჟოაუ ნევეშის მოყვანაზე რომ იყოს საუბარი კიბატონო, მაგრამ მაგის მოყვანა ზღაპარია. კარგი, ფლიკი ისედაც 2 საყრდენით თამაშობს, სადაც ერთს პრესინგი და სირბილი მოეთხოვება(როგოეც გორეცკას ფლიკის ბაიერნში) მეორეს კი ბურთის პროგრესირება, მაგრამ ვინ არის ბაზარზე თუნდაც გორეცკას ტიპის(მუშა, შემქმნელი და საჯარიმოში შერბენებით გამორჩეული) მოთამაშე? ჩემი აზრით დე იონგის გაშვება არ უნდა ვიჩქაროთ(გარდა იმ შემთხვევისა, თუ მასში აღებული ფულით შეტევა ბოლომდე გაძლიერდება), მისი საუკეთესო ალტერნატივები ისევ გუნდში გვყვავს, ბერნალის(რეჯისტა), კასადოს(უნივერსალი) და გავის(მუშა+შემქმნელი) სახით. ზამთრამდე უნდა მოვიცადოთ, შევხედოთ როგორი დაბრუნდება ტრავმიდან ბერნალი, მნიშვნელოვნად მოუმატებს თუ არა კასადო, თუ მოერგება გავი მაგ როლს(სიმაღლე მგონია რომ პრობლემა იქნება გავის შემთხვევაში, პედრიც დაბალია და ორი დაბალი ცენტრით თამაში არ ვიცი რამდენად გაამართლებს). დე იონგი ზოგადად სახელფასო ჭერისთვისაც დიდი პრობლემაა, რამდენსაც ხელფასს იღებს, იმ დონის ფიგურა ვერ არის გუნდში, მაგრამ მთავარია სათამაშო დონე არ დაეცეს პოზიციაზე, კასადოც იდგა მანდ, მაგრამ დაბრუნდა ფრენკი და ფაქტია, აჯობა კასადოს… აი ბერნალმა თუ გაამართლა, კასადოსაც თუ დიდი პროგრესი ჰქონდა, მერე თამამად შეგვიძლია ზამთარშივე გავუშვათ ფრენკი, ჟილე დავაწინაუროთ მის ნაცვლად გუნდში და ფრენკიში აღებული ფული შეტევის გაძლიერებას თამამად მოვახმაროთ.

    ნახევარდაცვა საუკეთესო ვარიანტში(თუ დე იონგის ფასად შეტევას აუცილებლად გავაძლიერებთ): ბერნალი, კასადო, პედრი, გავი, ოლმო, ფერმინი, ჟილე

    შეტევაში აუცილებლად მოსაყვანია ერთი ვინგერი და ერთი ფორვარდი. სხვა პოზიციებზე თუ კიდევ შეიძლება როტაციებით ფონს გასვლა, შემტევი რესურსი გუნდში უბრალორ არ არის საკმარისი. ვინგერზე ნიკო უილიამსს და ჩავი სიმონსს განვიხილავდი, რომელიც არ უნდა მოვიდეს გამიხარდება. ნიკო თუ მოვა, რაფინიას ეყოლება რეზერვისტი, რაფინიას განთავისუფლებით კი იამალსაც გაუჩნდება შემცვლელი იგივე რაფინიას სახით, ხოლო თუ ჩავი სიმონსი მოვა, მაგას ორივე ფლანგზე ერთნაირი ეფექტურობით შეუძლის თამაში. ასევე შეიძლება დანი როდრიგესის, ან ტონი ფერნანდესის დაწინაურებაც(შემადგენლობის მეტი სიღრმისათვის), სადაც უფრო ტონისკენ ვიხრები. ფორვარდზე გვჭირდება გიოკერეში, ისაკი, ან შეშკო, სამივე მათგანზე შეიძლება ავანსების გაცემა. ლევა თუ დარჩება სკამზე შემცირებული ხელფასით ბოლო ერთი სეზონი, ძალიან კარგი იქნება, თუ არა, არც ეგაა პრობლემა. აი ფერანი კი აუცილებლად უნდა დარჩეს, შეიძლება ისეთი შთამბეჭდავი ვერ არის, მაგრამ ოქროს ზამენაა, ძალიან კარგი სეზონი აქვს, შეტევის ყველა პოზიციაზე შეუძლია თამაში, საჯარიმოში შერბენა აქვს ძალიან ძლიერი და იმ სტილის შემტევია, რომელსაც საკუთარი სტილით თამაშში ტაქტიკური ცვლილების განხორციელება შეუძლია. თანაც ტორესი ზამენაზე გვჭირდება და ვინმე მეგა ვარსკვლავი ისედაც არ მოირგებს მაგ როლს. ხოლო თუ ლევა წავა, უარეს შემთხვევაში უბრალოდ დანის და ტონის, ორივეს დავაწინაურებთ და ვნახოთ რას იზამენ ზამთრამდე, თუ ვერ გაამართლა ორივემ, მაშინ ზამთარში ფრენკის გავუშვებთ და მაგაში აღებული ფულით შეგვეძლება სიმონსი-უილიამსის დუეტიდან მეორეს მოყვანაც(პლუს სიმონსს ათიანზეც ძალიან მაგრად შეუძლია თამაში). მთავარია რაფინიამ არ გააჩმახოს ამაზე, რამენაირად უნდა აუხსნან, რომ მსგავსი კალენდრის ფონზე, თითო პოზიციაზე ორი სრულფასოვანი მოთამაშეა საჭირო; რათა გუნდი არ გადაიწვას. ეგკიარა, თუ სიმონსი-უილიამსიდან ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე ორივეს მოყვანას შეძლებს ლაპორტა, მაშინ ფრენკის გაშვებაც ეგრევე შეიძლება(და მაგ ფულის ერთ-ერთ ტრანსფერში ჩადება), კი, შეიძლება ბერნალმა და კასადომ ფრენკიზე მაღალი დონე ვერ დადონ, თუმცა სამაგიეროთ შეტევაში მივიღებთ იმხელა ბუსტს, რომ ღირს ეგ გაცვლა მაინც. პაუ ვიქტორს და ფატის რაც შეეხებათ, ორივე წიხლითაა გასაგდები.

    მოკლედ, საუკეთესოზე საუკეთესო შემთხვევაში, გუნდის შემადგებლობა ასე წარმომიდგენია მომდევნო სეზონში;

    ტერ შტეგენი, შესნი, კოჩენი

    კუბარსი, ვან დე ვენი, ინიგო, ტა, გარსია

    კუნდე, ფარე, ბალდე, ტორენტსი

    ბერნალი, კასადო, პედრი, გავი, ჟილე, ოლმო, ფერმინი

    რაფინია, ნიკო უილიამსი, იამალი, სიმონსი, გიოკერეში, ტორესი, ტონი ფერნანდესი

    გვეყოლება ორი დაბალანსებული, სრულფასოვანი შემადგენლობა, აღარც ტრავმები იქნება პრობლემა და აღარც რთული კალენდარი:

    1) ტერ შტეგენი - კუბარსი, ვან დე ვენი, კუნდე, ბალდე - ბერნალი, პედრი - რაფინია, ოლმო, იამალი - გიოკერეში

    2) შესნი - ტა, ინიგო, გარსია, ვან დე ვენი - კასადო, გავი - უილიამსი, ფერმინი, სიმონსი - ტორესი

    გვეყოლება როგორც გამოცდილი ფეხბურთელები, ასევე ნაცადი გუნდის მთავარი კონტიგენტი და ასევე ახალი ტალანტები, თანაც წარმოუდგენელი სულაც არ არის ამ გუნდის შეკვრა ფინანსური თვალსაზრისით

    ტერ შტეგენი და შჩესნი გასაყიდთა სიაში ყავთ აქ შეყვანილი.პენიას იტოვებენ ალბათ.

    კიდე გაქაჩავენ 1-2 სეზონი, ყოველ შემთხვევაში ჯერ სხვა პოზიციებია გასაძლიერებელი
    Culé [?]
    #78 7 მაისი 2025 19:26
    0
    ციტატა: პენდრაგონი
    მომდევნო სეზონში: პენია წავა, რომელსაც კონფლიქტი აქვს ფლიკთან. სავარაუდოთ შესნი დარჩება კიდევ ერთი სეზონი.

    მეკარეები: ტერ შტეგენი, შესნი, კოჩენი/ასტრალაგა - კიდევ ერთი სეზონი გავქაჩავთ ამ სამეულით, შემდეგ სეზონში გვეყოლება ახალი მეკარე მოსაყვანი, როცა შესნი წავა. მოვა ახალი მეკარე და გადაჯდება შტეგენიც ნელნელა სკამზე. ბერტ ვერბრუგენია ჩემი აზრით საუკეთესო ვარიანტი, ხაზზე ძლიერია, გამოსვლებზე ძლიერია, ფეხით ძალიან მაგრად თამაშობს(რაც ამ ბარსაში აუცილებელი კომპონენტია მეკარისთვის), ჰოლანდიელია, ადაპტირება არ გაუჭირდება და არ მგონია ბრაიტონი მასე დააჯდეს მაგ მეკარეს რომ ვერ დავითრიოთ

    კრისტენსენი ძალიან მაგარი მცველია, მაგრამ ტრავმიანი, ეს სეზონიც თავიდან ბოლომდე დამტვრეული იყო, მაგიტომ ვერ ენდო ფლიკი, მაგიტომ გამოიყვანა ორანგუტანი არაუხო და მაგიტომ დავიღუპეთ. სულ ლაზარეთში თუ იჯდება რა ხეირია მაგისგან, პლუს მაღალი ხელფასი აქვს. ასე რომ დიდი ალბათობით წავა ეგეც და მის მაგიერ მოვა ჯონათან ტა, უფასოდ. ეს არაუხო წიხლითაა გასაგდები, მინიმუმ 50 მილიონს ავიღებთ მაგაში, აგერ იუვეს უჭირს მცველები, ხან არაუხოს ეპოტინებოდნენ, ხან სილვას, ხან ინასიოს და ვის აღარ, ხოდა გაატანონ ეს საფრთხობელა, წაიღონ და ზილონ. მაგ ფულით კი მოვიყვანოთ ვან დე ვენი, ჰინკაპიე, ინასიო, ბუნჯიორნო ან ვინმე მემარცხენე ცენტრალური მცველი. პლუს ინიგოც ასაკშია და მაინც დაგვჭირდება მემარცხენე კაცი დაცვაში. საუკეთესო ვარიანტი მაინც ვან დე ვენია, ჰოლანდიელია, არ გაუჭირდება ადაპტირება ბარსაში, ჭკვიანია, კარგი პასი აქვს, უსწრაფესია, მარცხენა მცველადაც ძალიან მაგარია და ბალდესაც ეყოლება მაღალი დონის დამზღვევი. გარსია კი არაფრის დიდებით არსად არ უნდა გავუშვათ, ცენტრალურ მცველად, მარჯვენა მცველად, საყრდენად, ყველგან ძალიან კარგია, რობერტოს გაუმჯობესებული ვერსიაა, იდეალური ზამენა, სადაც გინდა დააყენე, საშუალო დონეს მაინც ყველგან დადებს.

    ცენტრალური დაცვა: კუბარსი, ვან დე ვენი, ინიგო, ტა, გარსია - იდეალურ ვარიანტში.

    ფორტი, ვალე, მარტინი, ლანგლე ტორე და ყველა იჯარით გაშვებული მოთამაშე მოსაშორებელია, არ გამოვა მაგათგან სალამური. მარჯვენა მცველზე კუნდეს რეზერვისტად შეიძლება ლანდრი ფარეს დაწინაურება. ფიზიკურად ძლიერია, კარგი პასი აქვს, კარგი ვარდნები, კარგი პოზიციონირება და ფლიკმაც მისცა შანსი ახლა, ინტერთანაც განაცხადში იყო. თუ ვერ გაამართლებს, გუნდში არიან გარსია და კასადო(რომელიც ამპულით სწორედ მარჯვენა მცველი იყო თავიდან, ისედაც ნორმალური სისწრაფე აქვს, სხარტი აზროვნება, კარგად კითხულობს თამაშს, კარგი ვარდნები ახასიათებს, ცენტრში ბურთის გათამაშებაშიც მიიღებს მონაწილეობას და თუ რამეა გაქაჩავს რეზერვისტობას უპრობლემოდ, ზუსტად კიმიხის პროფილის ფეხბურთელია)

    მარჯვენა მცველები: კუნდე, ფარე.

    მარცხნივ თუ ვან დე ვენი მოვა, ბალდეს უკვე ეყოლება მაღალი დონის რეზერვისტი და არავის მოყვანა აღარ არის საჭირო, ამ შემთხვევაში შეგვიძლია ჟოფრე ტორენტსის დაწინაურება, სწრაფი მცველია, ჭკვიანი, კარგი პასი, კარგი ჩაწოდება, შეტევაზე ორიენტირებული ტიპია ბალდეს მსგავსად, თანაც ფარეს მსგავსად ეგეც 18 წლისაა, უპერსპექტიულესი ბიჭია. აი თუ ვან დე ვენი არ მოვა(და არც ვინმე ისეთი ცენტრ მცველი, ვისაც მარცხენა ფლანგზე თამაში შეუძლია) მაშინ რეზერვისტი იქნება მოსაყვანი აუცილებლად, რადგან ბალდე პოზიციიდან და სტილიდან გამომდინარე ტრავმებისგან დაზღვეული ვერასოდეს ვერ იქნება და ვნახეთ როგორც კი დაიმტვრა, ფაქტობრივად ფრთა მოგვტყდა. ამ შემთხვევაში უნდა განვიხილოთ გრიმალდოს, კარერასის, კუკურელიას და ხოსე გაიას(ეს კი ტრავმიანია, მაგრამ როცა ჯანმრთელადაა ძალიან მაგარია, თანაც დამწნილდა ამ ვალენსიაში) კანდიდატურები

    მაინც ყველაზე კარგ ვარიანტში(თუ ვან დე ვენი მოვა), მარცხენა მცველები: ბალდე, ტორენტსი

    რაც შეეხება დე იონგს, ბაზარი არაა, ნომინალური ჩამშლელი არ არის, მაგრამ ვინ შეიძლება მოვიდეს მის ნაცვლად, ბაზარზე ვინ გვეგულება მასეთი, ვინაა რეჯისტას ტიპის ნახევარმცველი? ერთი ზუბიმენდი იყო და ეგეც არსენალმა წაიყვანა ფაქტობრივად, დანარჩენი მე ეგეთი არავინ მეგულება ამ წამს. ჟოაუ ნევეშის მოყვანაზე რომ იყოს საუბარი კიბატონო, მაგრამ მაგის მოყვანა ზღაპარია. კარგი, ფლიკი ისედაც 2 საყრდენით თამაშობს, სადაც ერთს პრესინგი და სირბილი მოეთხოვება(როგოეც გორეცკას ფლიკის ბაიერნში) მეორეს კი ბურთის პროგრესირება, მაგრამ ვინ არის ბაზარზე თუნდაც გორეცკას ტიპის(მუშა, შემქმნელი და საჯარიმოში შერბენებით გამორჩეული) მოთამაშე? ჩემი აზრით დე იონგის გაშვება არ უნდა ვიჩქაროთ(გარდა იმ შემთხვევისა, თუ მასში აღებული ფულით შეტევა ბოლომდე გაძლიერდება), მისი საუკეთესო ალტერნატივები ისევ გუნდში გვყვავს, ბერნალის(რეჯისტა), კასადოს(უნივერსალი) და გავის(მუშა+შემქმნელი) სახით. ზამთრამდე უნდა მოვიცადოთ, შევხედოთ როგორი დაბრუნდება ტრავმიდან ბერნალი, მნიშვნელოვნად მოუმატებს თუ არა კასადო, თუ მოერგება გავი მაგ როლს(სიმაღლე მგონია რომ პრობლემა იქნება გავის შემთხვევაში, პედრიც დაბალია და ორი დაბალი ცენტრით თამაში არ ვიცი რამდენად გაამართლებს). დე იონგი ზოგადად სახელფასო ჭერისთვისაც დიდი პრობლემაა, რამდენსაც ხელფასს იღებს, იმ დონის ფიგურა ვერ არის გუნდში, მაგრამ მთავარია სათამაშო დონე არ დაეცეს პოზიციაზე, კასადოც იდგა მანდ, მაგრამ დაბრუნდა ფრენკი და ფაქტია, აჯობა კასადოს… აი ბერნალმა თუ გაამართლა, კასადოსაც თუ დიდი პროგრესი ჰქონდა, მერე თამამად შეგვიძლია ზამთარშივე გავუშვათ ფრენკი, ჟილე დავაწინაუროთ მის ნაცვლად გუნდში და ფრენკიში აღებული ფული შეტევის გაძლიერებას თამამად მოვახმაროთ.

    ნახევარდაცვა საუკეთესო ვარიანტში(თუ დე იონგის ფასად შეტევას აუცილებლად გავაძლიერებთ): ბერნალი, კასადო, პედრი, გავი, ოლმო, ფერმინი, ჟილე

    შეტევაში აუცილებლად მოსაყვანია ერთი ვინგერი და ერთი ფორვარდი. სხვა პოზიციებზე თუ კიდევ შეიძლება როტაციებით ფონს გასვლა, შემტევი რესურსი გუნდში უბრალორ არ არის საკმარისი. ვინგერზე ნიკო უილიამსს და ჩავი სიმონსს განვიხილავდი, რომელიც არ უნდა მოვიდეს გამიხარდება. ნიკო თუ მოვა, რაფინიას ეყოლება რეზერვისტი, რაფინიას განთავისუფლებით კი იამალსაც გაუჩნდება შემცვლელი იგივე რაფინიას სახით, ხოლო თუ ჩავი სიმონსი მოვა, მაგას ორივე ფლანგზე ერთნაირი ეფექტურობით შეუძლის თამაში. ასევე შეიძლება დანი როდრიგესის, ან ტონი ფერნანდესის დაწინაურებაც(შემადგენლობის მეტი სიღრმისათვის), სადაც უფრო ტონისკენ ვიხრები. ფორვარდზე გვჭირდება გიოკერეში, ისაკი, ან შეშკო, სამივე მათგანზე შეიძლება ავანსების გაცემა. ლევა თუ დარჩება სკამზე შემცირებული ხელფასით ბოლო ერთი სეზონი, ძალიან კარგი იქნება, თუ არა, არც ეგაა პრობლემა. აი ფერანი კი აუცილებლად უნდა დარჩეს, შეიძლება ისეთი შთამბეჭდავი ვერ არის, მაგრამ ოქროს ზამენაა, ძალიან კარგი სეზონი აქვს, შეტევის ყველა პოზიციაზე შეუძლია თამაში, საჯარიმოში შერბენა აქვს ძალიან ძლიერი და იმ სტილის შემტევია, რომელსაც საკუთარი სტილით თამაშში ტაქტიკური ცვლილების განხორციელება შეუძლია. თანაც ტორესი ზამენაზე გვჭირდება და ვინმე მეგა ვარსკვლავი ისედაც არ მოირგებს მაგ როლს. ხოლო თუ ლევა წავა, უარეს შემთხვევაში უბრალოდ დანის და ტონის, ორივეს დავაწინაურებთ და ვნახოთ რას იზამენ ზამთრამდე, თუ ვერ გაამართლა ორივემ, მაშინ ზამთარში ფრენკის გავუშვებთ და მაგაში აღებული ფულით შეგვეძლება სიმონსი-უილიამსის დუეტიდან მეორეს მოყვანაც(პლუს სიმონსს ათიანზეც ძალიან მაგრად შეუძლია თამაში). მთავარია რაფინიამ არ გააჩმახოს ამაზე, რამენაირად უნდა აუხსნან, რომ მსგავსი კალენდრის ფონზე, თითო პოზიციაზე ორი სრულფასოვანი მოთამაშეა საჭირო; რათა გუნდი არ გადაიწვას. ეგკიარა, თუ სიმონსი-უილიამსიდან ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე ორივეს მოყვანას შეძლებს ლაპორტა, მაშინ ფრენკის გაშვებაც ეგრევე შეიძლება(და მაგ ფულის ერთ-ერთ ტრანსფერში ჩადება), კი, შეიძლება ბერნალმა და კასადომ ფრენკიზე მაღალი დონე ვერ დადონ, თუმცა სამაგიეროთ შეტევაში მივიღებთ იმხელა ბუსტს, რომ ღირს ეგ გაცვლა მაინც. პაუ ვიქტორს და ფატის რაც შეეხებათ, ორივე წიხლითაა გასაგდები.

    მოკლედ, საუკეთესოზე საუკეთესო შემთხვევაში, გუნდის შემადგებლობა ასე წარმომიდგენია მომდევნო სეზონში;

    ტერ შტეგენი, შესნი, კოჩენი

    კუბარსი, ვან დე ვენი, ინიგო, ტა, გარსია

    კუნდე, ფარე, ბალდე, ტორენტსი

    ბერნალი, კასადო, პედრი, გავი, ჟილე, ოლმო, ფერმინი

    რაფინია, ნიკო უილიამსი, იამალი, სიმონსი, გიოკერეში, ტორესი, ტონი ფერნანდესი

    გვეყოლება ორი დაბალანსებული, სრულფასოვანი შემადგენლობა, აღარც ტრავმები იქნება პრობლემა და აღარც რთული კალენდარი:

    1) ტერ შტეგენი - კუბარსი, ვან დე ვენი, კუნდე, ბალდე - ბერნალი, პედრი - რაფინია, ოლმო, იამალი - გიოკერეში

    2) შესნი - ტა, ინიგო, გარსია, ვან დე ვენი - კასადო, გავი - უილიამსი, ფერმინი, სიმონსი - ტორესი

    გვეყოლება როგორც გამოცდილი ფეხბურთელები, ასევე ნაცადი გუნდის მთავარი კონტიგენტი და ასევე ახალი ტალანტები, თანაც წარმოუდგენელი სულაც არ არის ამ გუნდის შეკვრა ფინანსური თვალსაზრისით

    ტერ შტეგენი და შჩესნი გასაყიდთა სიაში ყავთ აქ შეყვანილი.პენიას იტოვებენ ალბათ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #77 7 მაისი 2025 18:12
    2
    ბარსამ ზედიზედ 5 ლიგა, რომ დადოს ამას მაინც ვერ დავივიწყებ და ვერ გადავხარშავ, როგორც დღემდე ვერ ვივიწყებ რომასთან წაგებას (4:1/3:0) და ენფილდის კატასტროფას (3:0/4:0). ბარსას ბევრი თამაში წაუგია, მაგრამ გულდასაწყვეტია ასეთი თამაშის წაგება. 2:0-ზე უკვე შევეგუე წაგებას, მაგრამ მერე დავაქამბექეთ და 2 წუთი გვაშორებდა ფინალამდე. უცებ ყველაფერი წყალში ჩაიყარა ამის დედაც.
    Culé [?]
    #76 7 მაისი 2025 11:41
    4
    მომდევნო სეზონში: პენია წავა, რომელსაც კონფლიქტი აქვს ფლიკთან. სავარაუდოთ შესნი დარჩება კიდევ ერთი სეზონი.

    მეკარეები: ტერ შტეგენი, შესნი, კოჩენი/ასტრალაგა - კიდევ ერთი სეზონი გავქაჩავთ ამ სამეულით, შემდეგ სეზონში გვეყოლება ახალი მეკარე მოსაყვანი, როცა შესნი წავა. მოვა ახალი მეკარე და გადაჯდება შტეგენიც ნელნელა სკამზე. ბერტ ვერბრუგენია ჩემი აზრით საუკეთესო ვარიანტი, ხაზზე ძლიერია, გამოსვლებზე ძლიერია, ფეხით ძალიან მაგრად თამაშობს(რაც ამ ბარსაში აუცილებელი კომპონენტია მეკარისთვის), ჰოლანდიელია, ადაპტირება არ გაუჭირდება და არ მგონია ბრაიტონი მასე დააჯდეს მაგ მეკარეს რომ ვერ დავითრიოთ

    კრისტენსენი ძალიან მაგარი მცველია, მაგრამ ტრავმიანი, ეს სეზონიც თავიდან ბოლომდე დამტვრეული იყო, მაგიტომ ვერ ენდო ფლიკი, მაგიტომ გამოიყვანა ორანგუტანი არაუხო და მაგიტომ დავიღუპეთ. სულ ლაზარეთში თუ იჯდება რა ხეირია მაგისგან, პლუს მაღალი ხელფასი აქვს. ასე რომ დიდი ალბათობით წავა ეგეც და მის მაგიერ მოვა ჯონათან ტა, უფასოდ. ეს არაუხო წიხლითაა გასაგდები, მინიმუმ 50 მილიონს ავიღებთ მაგაში, აგერ იუვეს უჭირს მცველები, ხან არაუხოს ეპოტინებოდნენ, ხან სილვას, ხან ინასიოს და ვის აღარ, ხოდა გაატანონ ეს საფრთხობელა, წაიღონ და ზილონ. მაგ ფულით კი მოვიყვანოთ ვან დე ვენი, ჰინკაპიე, ინასიო, ბუნჯიორნო ან ვინმე მემარცხენე ცენტრალური მცველი. პლუს ინიგოც ასაკშია და მაინც დაგვჭირდება მემარცხენე კაცი დაცვაში. საუკეთესო ვარიანტი მაინც ვან დე ვენია, ჰოლანდიელია, არ გაუჭირდება ადაპტირება ბარსაში, ჭკვიანია, კარგი პასი აქვს, უსწრაფესია, მარცხენა მცველადაც ძალიან მაგარია და ბალდესაც ეყოლება მაღალი დონის დამზღვევი. გარსია კი არაფრის დიდებით არსად არ უნდა გავუშვათ, ცენტრალურ მცველად, მარჯვენა მცველად, საყრდენად, ყველგან ძალიან კარგია, რობერტოს გაუმჯობესებული ვერსიაა, იდეალური ზამენა, სადაც გინდა დააყენე, საშუალო დონეს მაინც ყველგან დადებს.

    ცენტრალური დაცვა: კუბარსი, ვან დე ვენი, ინიგო, ტა, გარსია - იდეალურ ვარიანტში.

    ფორტი, ვალე, მარტინი, ლანგლე ტორე და ყველა იჯარით გაშვებული მოთამაშე მოსაშორებელია, არ გამოვა მაგათგან სალამური. მარჯვენა მცველზე კუნდეს რეზერვისტად შეიძლება ლანდრი ფარეს დაწინაურება. ფიზიკურად ძლიერია, კარგი პასი აქვს, კარგი ვარდნები, კარგი პოზიციონირება და ფლიკმაც მისცა შანსი ახლა, ინტერთანაც განაცხადში იყო. თუ ვერ გაამართლებს, გუნდში არიან გარსია და კასადო(რომელიც ამპულით სწორედ მარჯვენა მცველი იყო თავიდან, ისედაც ნორმალური სისწრაფე აქვს, სხარტი აზროვნება, კარგად კითხულობს თამაშს, კარგი ვარდნები ახასიათებს, ცენტრში ბურთის გათამაშებაშიც მიიღებს მონაწილეობას და თუ რამეა გაქაჩავს რეზერვისტობას უპრობლემოდ, ზუსტად კიმიხის პროფილის ფეხბურთელია)

    მარჯვენა მცველები: კუნდე, ფარე.

    მარცხნივ თუ ვან დე ვენი მოვა, ბალდეს უკვე ეყოლება მაღალი დონის რეზერვისტი და არავის მოყვანა აღარ არის საჭირო, ამ შემთხვევაში შეგვიძლია ჟოფრე ტორენტსის დაწინაურება, სწრაფი მცველია, ჭკვიანი, კარგი პასი, კარგი ჩაწოდება, შეტევაზე ორიენტირებული ტიპია ბალდეს მსგავსად, თანაც ფარეს მსგავსად ეგეც 18 წლისაა, უპერსპექტიულესი ბიჭია. აი თუ ვან დე ვენი არ მოვა(და არც ვინმე ისეთი ცენტრ მცველი, ვისაც მარცხენა ფლანგზე თამაში შეუძლია) მაშინ რეზერვისტი იქნება მოსაყვანი აუცილებლად, რადგან ბალდე პოზიციიდან და სტილიდან გამომდინარე ტრავმებისგან დაზღვეული ვერასოდეს ვერ იქნება და ვნახეთ როგორც კი დაიმტვრა, ფაქტობრივად ფრთა მოგვტყდა. ამ შემთხვევაში უნდა განვიხილოთ გრიმალდოს, კარერასის, კუკურელიას და ხოსე გაიას(ეს კი ტრავმიანია, მაგრამ როცა ჯანმრთელადაა ძალიან მაგარია, თანაც დამწნილდა ამ ვალენსიაში) კანდიდატურები

    მაინც ყველაზე კარგ ვარიანტში(თუ ვან დე ვენი მოვა), მარცხენა მცველები: ბალდე, ტორენტსი

    რაც შეეხება დე იონგს, ბაზარი არაა, ნომინალური ჩამშლელი არ არის, მაგრამ ვინ შეიძლება მოვიდეს მის ნაცვლად, ბაზარზე ვინ გვეგულება მასეთი, ვინაა რეჯისტას ტიპის ნახევარმცველი? ერთი ზუბიმენდი იყო და ეგეც არსენალმა წაიყვანა ფაქტობრივად, დანარჩენი მე ეგეთი არავინ მეგულება ამ წამს. ჟოაუ ნევეშის მოყვანაზე რომ იყოს საუბარი კიბატონო, მაგრამ მაგის მოყვანა ზღაპარია. კარგი, ფლიკი ისედაც 2 საყრდენით თამაშობს, სადაც ერთს პრესინგი და სირბილი მოეთხოვება(როგოეც გორეცკას ფლიკის ბაიერნში) მეორეს კი ბურთის პროგრესირება, მაგრამ ვინ არის ბაზარზე თუნდაც გორეცკას ტიპის(მუშა, შემქმნელი და საჯარიმოში შერბენებით გამორჩეული) მოთამაშე? ჩემი აზრით დე იონგის გაშვება არ უნდა ვიჩქაროთ(გარდა იმ შემთხვევისა, თუ მასში აღებული ფულით შეტევა ბოლომდე გაძლიერდება), მისი საუკეთესო ალტერნატივები ისევ გუნდში გვყვავს, ბერნალის(რეჯისტა), კასადოს(უნივერსალი) და გავის(მუშა+შემქმნელი) სახით. ზამთრამდე უნდა მოვიცადოთ, შევხედოთ როგორი დაბრუნდება ტრავმიდან ბერნალი, მნიშვნელოვნად მოუმატებს თუ არა კასადო, თუ მოერგება გავი მაგ როლს(სიმაღლე მგონია რომ პრობლემა იქნება გავის შემთხვევაში, პედრიც დაბალია და ორი დაბალი ცენტრით თამაში არ ვიცი რამდენად გაამართლებს). დე იონგი ზოგადად სახელფასო ჭერისთვისაც დიდი პრობლემაა, რამდენსაც ხელფასს იღებს, იმ დონის ფიგურა ვერ არის გუნდში, მაგრამ მთავარია სათამაშო დონე არ დაეცეს პოზიციაზე, კასადოც იდგა მანდ, მაგრამ დაბრუნდა ფრენკი და ფაქტია, აჯობა კასადოს… აი ბერნალმა თუ გაამართლა, კასადოსაც თუ დიდი პროგრესი ჰქონდა, მერე თამამად შეგვიძლია ზამთარშივე გავუშვათ ფრენკი, ჟილე დავაწინაუროთ მის ნაცვლად გუნდში და ფრენკიში აღებული ფული შეტევის გაძლიერებას თამამად მოვახმაროთ.

    ნახევარდაცვა საუკეთესო ვარიანტში(თუ დე იონგის ფასად შეტევას აუცილებლად გავაძლიერებთ): ბერნალი, კასადო, პედრი, გავი, ოლმო, ფერმინი, ჟილე

    შეტევაში აუცილებლად მოსაყვანია ერთი ვინგერი და ერთი ფორვარდი. სხვა პოზიციებზე თუ კიდევ შეიძლება როტაციებით ფონს გასვლა, შემტევი რესურსი გუნდში უბრალორ არ არის საკმარისი. ვინგერზე ნიკო უილიამსს და ჩავი სიმონსს განვიხილავდი, რომელიც არ უნდა მოვიდეს გამიხარდება. ნიკო თუ მოვა, რაფინიას ეყოლება რეზერვისტი, რაფინიას განთავისუფლებით კი იამალსაც გაუჩნდება შემცვლელი იგივე რაფინიას სახით, ხოლო თუ ჩავი სიმონსი მოვა, მაგას ორივე ფლანგზე ერთნაირი ეფექტურობით შეუძლის თამაში. ასევე შეიძლება დანი როდრიგესის, ან ტონი ფერნანდესის დაწინაურებაც(შემადგენლობის მეტი სიღრმისათვის), სადაც უფრო ტონისკენ ვიხრები. ფორვარდზე გვჭირდება გიოკერეში, ისაკი, ან შეშკო, სამივე მათგანზე შეიძლება ავანსების გაცემა. ლევა თუ დარჩება სკამზე შემცირებული ხელფასით ბოლო ერთი სეზონი, ძალიან კარგი იქნება, თუ არა, არც ეგაა პრობლემა. აი ფერანი კი აუცილებლად უნდა დარჩეს, შეიძლება ისეთი შთამბეჭდავი ვერ არის, მაგრამ ოქროს ზამენაა, ძალიან კარგი სეზონი აქვს, შეტევის ყველა პოზიციაზე შეუძლია თამაში, საჯარიმოში შერბენა აქვს ძალიან ძლიერი და იმ სტილის შემტევია, რომელსაც საკუთარი სტილით თამაშში ტაქტიკური ცვლილების განხორციელება შეუძლია. თანაც ტორესი ზამენაზე გვჭირდება და ვინმე მეგა ვარსკვლავი ისედაც არ მოირგებს მაგ როლს. ხოლო თუ ლევა წავა, უარეს შემთხვევაში უბრალოდ დანის და ტონის, ორივეს დავაწინაურებთ და ვნახოთ რას იზამენ ზამთრამდე, თუ ვერ გაამართლა ორივემ, მაშინ ზამთარში ფრენკის გავუშვებთ და მაგაში აღებული ფულით შეგვეძლება სიმონსი-უილიამსის დუეტიდან მეორეს მოყვანაც(პლუს სიმონსს ათიანზეც ძალიან მაგრად შეუძლია თამაში). მთავარია რაფინიამ არ გააჩმახოს ამაზე, რამენაირად უნდა აუხსნან, რომ მსგავსი კალენდრის ფონზე, თითო პოზიციაზე ორი სრულფასოვანი მოთამაშეა საჭირო; რათა გუნდი არ გადაიწვას. ეგკიარა, თუ სიმონსი-უილიამსიდან ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე ორივეს მოყვანას შეძლებს ლაპორტა, მაშინ ფრენკის გაშვებაც ეგრევე შეიძლება(და მაგ ფულის ერთ-ერთ ტრანსფერში ჩადება), კი, შეიძლება ბერნალმა და კასადომ ფრენკიზე მაღალი დონე ვერ დადონ, თუმცა სამაგიეროთ შეტევაში მივიღებთ იმხელა ბუსტს, რომ ღირს ეგ გაცვლა მაინც. პაუ ვიქტორს და ფატის რაც შეეხებათ, ორივე წიხლითაა გასაგდები.

    მოკლედ, საუკეთესოზე საუკეთესო შემთხვევაში, გუნდის შემადგებლობა ასე წარმომიდგენია მომდევნო სეზონში;

    ტერ შტეგენი, შესნი, კოჩენი

    კუბარსი, ვან დე ვენი, ინიგო, ტა, გარსია

    კუნდე, ფარე, ბალდე, ტორენტსი

    ბერნალი, კასადო, პედრი, გავი, ჟილე, ოლმო, ფერმინი

    რაფინია, ნიკო უილიამსი, იამალი, სიმონსი, გიოკერეში, ტორესი, ტონი ფერნანდესი

    გვეყოლება ორი დაბალანსებული, სრულფასოვანი შემადგენლობა, აღარც ტრავმები იქნება პრობლემა და აღარც რთული კალენდარი:

    1) ტერ შტეგენი - კუბარსი, ვან დე ვენი, კუნდე, ბალდე - ბერნალი, პედრი - რაფინია, ოლმო, იამალი - გიოკერეში

    2) შესნი - ტა, ინიგო, გარსია, ვან დე ვენი - კასადო, გავი - უილიამსი, ფერმინი, სიმონსი - ტორესი

    გვეყოლება როგორც გამოცდილი ფეხბურთელები, ასევე ნაცადი გუნდის მთავარი კონტიგენტი და ასევე ახალი ტალანტები, თანაც წარმოუდგენელი სულაც არ არის ამ გუნდის შეკვრა ფინანსური თვალსაზრისით
    ახალბედა [?]
    #75 7 მაისი 2025 10:50
    2
    მოგესალმებით ყველას მეგობრებო
    საიტის მომხმარებელი ვარ წლებია და გადავწყვიტე ჩემი აზრიც დამეფიქსირებინა))))

    მოკლედ ნათელი მომავალი გვაქვს და არ უნდა ჩამოუშვათ ცხვირი.
    გამოცდილებით გვაჯობეს და მეკარის ხარისხით,ბალდე და კუნდე მაგრად დაგვაკლდნენ მოკლედ.ახალი გუნდია,მწირი რესურსიით, მაგრამ მაგარი თაობით.
    ახლა მთავარია ლალიგა დავდოთ და მერე ვიფიქროთ შემადგენლობის გადახალისებაზე.
    გასაშვებია ჩემი აზრით:
    ტერ შტეგენი,არაუხო,ფორტი,ფერმინი,ლევიკა,ფატი,მარტინი
    მოსაყვანია მარცხენა ვინგერი,ტოპ ფორვარდი, ჯონათან დევიდი უფასოდ, ჯონათან ტა უფასოდ და ფრანგების რეზერვისტები აუცილებლად)))
    უი ხოო,მეკარე ისეთი,რომელსაც შეუძლია 2/3 სეივის გაკეთება
    სულ ეს იყო რისი თქმაც მინდოდა
    წარმატებები ყველას
    დროა იქ დავბრუნდეთ,სადაც მესიმ დაგვტოვა, მწვერვალზე)))
    Culé [?]
    #74 7 მაისი 2025 10:10
    4
    ციტატა: Andrinhooo
    არაუხოს დგომს ვერ ვივიწყებ ასერბისგან თუ ვინცაა მესამე გოლზე ტიპი წინ კარს არუფარავს :დდდ გვერდი უდგას ძმაკაცივით. რავიცი რავიცი ასეთი რეგრესი როგორუნდა გქონდეს ტიპი ღეჭავდა ვინისიუსს და ვისაც დაუყენებდი 37 წლის ასერბი თუ აკერბი ათრევდა და ტურამი რამეგონა

    რავიცი რას ელოდებოდა ეგ ცხოვრებით ყ##ე, დრიბლინგს დაიწყებდა აჩერბი? ფლანგის მცველი უდგას ხოლმე მასე ვინგერს და ცენტრთან ისიც!!! გამოეყვანა ამ ფლიკსაც კრისტენსენი ხომ შეიძლებოდა, ახლა მშვიდად და წყნარად ვიქნებოდით ფინალში, არანაირად არ გავიდოდა ის მესამე გოლი… ახლა 120 წუთი გავიწურეთ, უდიდედი ფსიქოლოგიური შოკი მიიღო გუნდმა, დასვენებულ რეალთან თამაში სამ დღეშია, ეგ თამაში დიდი შანსია წავაგოთ და მერე იოლი კალენდარი საერთოდ არ გვაქვს, ესპანიოლთან გასვლა, ვილიარეალთან თამაში(მარსელიონიოს გუნდებთან ტრადიციულად სულ გვიჭირს) და ბოლოს გასვლა სან მამესზე ბილბაოსთან… დიდი შანსია ლა ლიგაც დავკარგოთ და ამ ნაბიჭვ#რმა არაუხომ შეიძლება მცოლოდ ლიგა კი არა, მთელი სეზონი ამოგვაცალა ჯიბიდან წამში
    გულშემატკივარი [?]
    #73 7 მაისი 2025 10:10
    3
    Არვიცი რა ვთქვა, ესე უიღბლოდ მერამდენედ უნდა გამოვარდეთ ნახევარფინალიდან არ ვიცი, უიღბლო გუნდი ვართ. ყველა მეტოქეზე რო ერთი თავით მაღლა ვდგევართ მაშინაც ვერ ვახერხებთ წარმატების მიღწევას. არარის ლიგა ჩვენი ტურნირი რეალს შეუძლია ამაზე უსახური ფეხბურთით ლიგები მოიგონ მიყოლებით მაგრამ ჩვენ წლები უნდა ვდომინირებდეთ და მაქედან ერთი ორჯერ თუ მოვახერხებთ ლიგის მოგებას. Ეხლა ესე ფიზიკურადაც და მენტალურადაც გადაღლილები უნდა გავიდეთ რეალთან და შეიძლება ისეც მოხდეს რო ლალიგაც წავაგოთ. Გუშინდელიდან საშინელ ხასიათზე ვარ ეს სეზონი არ იყო ესე დასაკარგი
    ფანი [?]
    #72 7 მაისი 2025 10:05
    1
    რა არის რანაირი სათაურია? ისედაც გამწარებული ხალხი ვართ. "გავარდა"რა არის ? როგორც სტატიას იწყებ, ისე მაინც დაგეწერა სათაურში - "გამოეთიშა"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #71 7 მაისი 2025 09:51
    1
    ციტატა: Andrinhooo
    არაუხოს დგომს ვერ ვივიწყებ ასერბისგან თუ ვინცაა მესამე გოლზე ტიპი წინ კარს არუფარავს :დდდ გვერდი უდგას ძმაკაცივით. რავიცი რავიცი ასეთი რეგრესი როგორუნდა გქონდეს ტიპი ღეჭავდა ვინისიუსს და ვისაც დაუყენებდი 37 წლის ასერბი თუ აკერბი ათრევდა და ტურამი რამეგონა

    მარტინესის რომ გავიდა და ეგ დოყლაპია შემოვიდა. აი მანდ წავაგეთ თამაში. თურმწ რატო არ ათამაშებს მაგ დოდოლას. დე იონგზეც მეშლება ნერვები ეგეც გასაყიდია და ლევანაზე. ცარიელ კარებში ვერ ურტყამს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #70 7 მაისი 2025 09:44
    0
    არაუხოს დგომს ვერ ვივიწყებ ასერბისგან თუ ვინცაა მესამე გოლზე ტიპი წინ კარს არუფარავს :დდდ გვერდი უდგას ძმაკაცივით. რავიცი რავიცი ასეთი რეგრესი როგორუნდა გქონდეს ტიპი ღეჭავდა ვინისიუსს და ვისაც დაუყენებდი 37 წლის ასერბი თუ აკერბი ათრევდა და ტურამი რამეგონა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #69 7 მაისი 2025 09:44
    0
    არაუხო-დე იონგში 100 ლიმონს ვერ იშოვიან? 2 ფლანგის მცველი გვჭირდება, ცენტრალური მცველი, საყრდენი, ფლანგის შემტევი ერთი მაინც, ცენტრფორვარდი და მეკარე. კაი ჰა შეიძლება შტეგენზე ერთი სეზონი გაძლება. როგორი ცუდიც არ უნდა იყო შტგენი, ორივე ხელი რო შეუკრა შესნის მაინც აჯობებს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #68 7 მაისი 2025 09:19
    3
    ზაფხულში კარგი წმენდა უნდა ჩატარდეს. არაუხო ჯერარ მარტინია თუ ვინ ჭირია ეგაც მოსაშორებელია ლევანდოვსკი ეს ვიქტორები და ტორეები მოსაშორებელია ტყუილად ჭამენ პურს. მარცხენა მცველი გვინდა ცენტრ მცველი გვინდა ფორვარდი გვინდა 100%იანი მარცხენა ვინგერი გვინდა და მარჯვენა მცველიც გვინდა თუ რამეზე უნდა გვქონდეს პრეტენზია ეს ტრანსფერები გვინდა

    ყველა არაუხოს ლანძღავთ მესამე გოლი რო გაგვიტანეს მაგრამ მანდ უფრო დიდი წვლილი ჟერარ მარტინს მიუძღვის ბურთი რო ჩაჭრა რანაირად ვერ მოიშორა მერე ეგ ბურთი როგორ დაკარგა მაგ ცხოვრებით ჩლუნგმა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #67 7 მაისი 2025 09:12
    5
    არაუხო ზაფხულში გასაგდებია მეორედ გამოგვაგდო პირადად ლიგიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #66 7 მაისი 2025 09:09
    1
    დაცვა რომ არ ყავთ საერთოდ მცველები რომ იყიდონ იდეა არ მოსდით თავში?დაცვითი გუნდი 7 ბურთს რომ გიტანს 2 თამაშში.
    Culé [?]
    #65 7 მაისი 2025 09:05
    1
    ბერნანდო სილვამ გაახანგძლივა სიტისთან?? იქნებ უფასოდ დავითრიოთ,
    ველოდები დეიონგს და არაუხოს როდის მიაყიდიან.
    Culé [?]
    #64 7 მაისი 2025 08:59
    0
    Flying Dutchman, მარტო არაუხო? უნდა მიაყოლო არაუხოს უკან.ტორესი.ლევანაც.და დაძინებული დეიონგიც.