ბარსელონა ჩემპიონთა ლიგაზე ბენფიკას დაუპირისპირდება

ბარსელონა ჩემპიონთა ლიგაზე ბენფიკას დაუპირისპირდება

ახლახან ჩემპიონთა ლიგის წილისყრა გაიმართა, რაც იმას ნიშნავს, რომ "ბარსელონას" მეტოქის ვინაობა ცნობილია.

"ბარსა" ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალში "ბენფიკას" დაუპირისპირდა.

"ბლაუგრანა" პირველ მატჩს 4 ან 5 მარტს სტუმრად გამართავს, განმეორებით შეხვედრას კი 11 ან 12 მარტს - შინ.

დანარჩენი მერვედფინალური წყვილები ასეთია:

  • ბრიუგე-ასტონ ვილა
  • დორტმუნდი-ლილი
  • რეალ მადრიდი-ატლეტიკო
  • ბაიერნი-ლევერკუზენი
  • პსვ-არსენალი
  • ფეინოორდი-ინტერი
  • პსჟ-ლივერპული

ჰანსი ფლიკის გუნდი 1/4-ფინალში გასვლის შემთხვევაში "დორტმუნდსა" და "ლილს" შორის გამარჯვებულს შეხვდება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 23 თებერვალი 2025 20:39
    1
    პსჟ-საც ავცდით და ბადეც მშვენიერია. აი თურმე რატომ ყოფილა საჭირო 8 საუკეთესოში მოხვედრა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 21 თებერვალი 2025 20:39
    5
    ალბათ მაინც გაგვიმართლა თუ იმას გავითვალისწინებთ პსჟ რა ფორმაშია და იქით რა გუნდებია სადაც ლივერპული პსჟ დაჯდა, მაგრამ კვარა რო გვერდზე გავწიოთ, მარტო დემბელეს გამო მინდოდა პსჟ რომ ტრაკში გამოგვესვა თავის შეიხებითდა ამის ძალა ნამდვილად შეგვწევს ამ ბარსათი, რაც არის ეგ არის ბენფიკა არა ხელ წამოსაკრავი გუნდი და ბოლომდე უნდა დავიხარჯოთ, ფინალი ძალიან რეალურია იქ კიდე ვინც არ უნდა იყოს რეალისგან განსხვავებით არც ბარსა არ აგებს ფინალები იშვიათი გამონაკლისის გათვალისწინებით, მით უფრო ფლიკი გამარჯვების მენტალიტეტით..
    ვისკა ბარსა 🥰❤️🙏
    წევრი [?]
    #23 21 თებერვალი 2025 19:45
    2
    მერე დორტმუნდსაც მოვუგებთო როამბობთ ლილი გააგდო დორტმუნდმა და ეგარის? ძაან მეეჭვება რომ დორტმუნდმა ლილი გამოაგდოს
    წევრი [?]
    #22 21 თებერვალი 2025 19:25
    0
    კაროჩე ფინალი უნდა დავდოთ რა ისეთ ბადეში ვართ ძლიერი არვინ არ გყვავს. ბაიერნი წყალწაღებულია ამ სეზონში ინტერი კიდე კი კაი გუნდია მარა მაგათაც გავცდებით. ბენფიკა და დორტმუნდი უეჭველი უნდა გავყაროთ. კაორჩე ფინალია დასადები და ფინალშიც სული და გული უნდა დადონ და ლიგა მოიგონ ვინც არ უნდა შეგვხვდეს. იმედია კლასიკო იქნება ფინალში. პსჟ მგონია რო გამოაგდებს ლივერპულს. რეალი და ლივერპული დაეტაკებიან ნახევარფინალში და დიდია შანსი კლასიკო დაჯდეს. ატლეტიკოს და არსენალს გააგდებს როგორღაც რეალი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 21 თებერვალი 2025 19:24
    2
    ციტატა: Barca for life
    ატლეტიკოს გადმოსახედიდან ვფიქრობ რომელს შეელევიან კოპას თუ ჩლს..
    აი ბარსა კი მგონია რომ ყველანაირად ჩლზე გადაერთვება, რადგან ძალიან მარტივი გზა შეხვდათ და არამგონია ხელიდან გაუშვან.

    ამ ეტაპზე კარგია რომ გუნდმა დაისვენა, ტრავმები აღარაა, ოლმო და ინიგო დაბრუნდნენ, აგერ შტეგენსაც მალე უნდა დაბრუნებაო, ეს შესნი მემგონი აზრზე მოვიდა, ერთადერთი კუნდეს, რაფინიას, ლევანასა და იამალის არასტაბილურობა მიშლის ნერვებს და ის რომ დეიონგი ჩაჯდა სასტავში მაშინ როცა კასადო ამოსაგდები არ იყო. ხოდა ფლიკის ადგილას low block გუნდებთან ლალიგაში დეიონგი-გავი-ფერმინის ნახდაცვას ვათამაშებდი, დიდ გუნდებთან კი კასადო-პედრი-ოლმოს. ასევე შეტევა-დაცვაშიც უნდა მივმართოთ როტაციებს რადგან ძალების გადანაწილება ყველაზე მნიშვნელოვანია. ასევე მნიშვნელოვანია კონცენტრაციაც! რადგან გუნდმა ამ სეზონში ყველაფერი რაც წააგო კონცენტრაციისა და გადაღლილობის ბრალი იყო, ჩემთვის აშკარაა რომ პატარა თამაშებს იკიდებდნენ რადგან ზაფხულიდან მოყოლებული ძალიან დიდი დატვირთვით დაიწყეს და ნოემბრისკენ უკვე მაგრად დაიღალნენ, თუმცა საახალწლო დასვნების მერე კი ვხედავთ როგორც დაბრუნდნენ და ამიტომ ვიძახი რომ ძალების გადანაწილება და კონცენტრაცია ყველაზე მნიშვნელოვანია თუ გვინდა რომ ამ სეზონში რამეს მივაღწიოთ.

    ამ ბარსამ წელს რაც გვაჩვენა აშკარაა რომ ძალიან დიდი კლასი, მენტალიტეტი და ფიზმომზადება ჩაიდო ამ დროში და მხოლოდ კონკრეტული ინდივიდების უფორმობამ შეიძლება შეგვიშალოს ხელი, ამიტომ ახლა ყველაფერი ვარჯიშებზს და ფლიკზეა, კარგად უნდა შემოუცაცხანოს ამ შემტევ ტრიოს ზოგჯერ კაი გამო*ლევება რომ ჩვევიათ, ეგენი არიან მთავარი ძალა რაც არ უნდა სხვები ვაქოთ თუნდაც პედრი, ეს პედრი კი შექმნის 100 შანსს, მაგრამ თუ ვერ გამოიყენეს აზრი? ამიტომ ერთი კაი წკეპლა და ყოველდღე სერიოზული გადამზადებაა საჭირო ფლიკისგან.

    აი არვიცი რა კასადო/პედრისთან ოლმო ჯობია თუ ფერმინი ?! ოლმო რომ ფორმაში იყო პრაიმ ოლმოსნაირი არავინ არ იყო მაგრამ ვერ არის ისეთ ფორმაში სამწუხაროდ და ფიზიკითაც ვერ უძლებს ეტყობა ორ ტაიმს თანაბრად ფერმინი პირიქით თან ფერმინი გამტანია სულ რომ ლევანდოვსკიმ ჩაისვაროს რისი დიდი შანსიც არსებობს ! და ამ დროს უფრო ის პრაიმ ოლმო გვჭირდება სეზონის ფინიშზე ! ღმერთმა ქნას ისევ ის ფორმა აკრიფოს მაშინ მართლა გვაქვს შანსები მიუხედავად ჩვენი სკამის ფაქტიურად არ არსებობის
    წევრი [?]
    #20 21 თებერვალი 2025 18:46
    1
    ციტატა: jacky iakovenko
    ლოლ სადაც ბადეზეა ლაპარაკი ყველა როგორ ერთხმად იძახით ფინალში ვართ უეჭველიო, ადვილი ბადე გვაქვსო 🤣🤣ჯერ ბენფიკას ძლივს მოუგეთ მერე თქვენ ლევერკუზენი ვინმე ჩიხურა ხომ არ გგონიათ 😂

    დედია სახარება გადავახევღ ნებისმიერს.რომ არა შეანის შე დომები გონია 4 გოლს გაგვიტანდა?მინიმუმ 4 ბურთით გა ცდებით ბენფიკას რა ჰენფიკა.დაიმახსოვრეთ ფინალი ბარსელონა ლივერპულია
    გულშემატკივარი [?]
    #19 21 თებერვალი 2025 17:41
    0
    ინტერს მხოლოდ 1 გოლი აქვს გაშვებული ჩლზე
    Culé [?]
    #18 21 თებერვალი 2025 17:29
    5
    ატლეტიკოს გადმოსახედიდან ვფიქრობ რომელს შეელევიან კოპას თუ ჩლს..
    აი ბარსა კი მგონია რომ ყველანაირად ჩლზე გადაერთვება, რადგან ძალიან მარტივი გზა შეხვდათ და არამგონია ხელიდან გაუშვან.

    ამ ეტაპზე კარგია რომ გუნდმა დაისვენა, ტრავმები აღარაა, ოლმო და ინიგო დაბრუნდნენ, აგერ შტეგენსაც მალე უნდა დაბრუნებაო, ეს შესნი მემგონი აზრზე მოვიდა, ერთადერთი კუნდეს, რაფინიას, ლევანასა და იამალის არასტაბილურობა მიშლის ნერვებს და ის რომ დეიონგი ჩაჯდა სასტავში მაშინ როცა კასადო ამოსაგდები არ იყო. ხოდა ფლიკის ადგილას low block გუნდებთან ლალიგაში დეიონგი-გავი-ფერმინის ნახდაცვას ვათამაშებდი, დიდ გუნდებთან კი კასადო-პედრი-ოლმოს. ასევე შეტევა-დაცვაშიც უნდა მივმართოთ როტაციებს რადგან ძალების გადანაწილება ყველაზე მნიშვნელოვანია. ასევე მნიშვნელოვანია კონცენტრაციაც! რადგან გუნდმა ამ სეზონში ყველაფერი რაც წააგო კონცენტრაციისა და გადაღლილობის ბრალი იყო, ჩემთვის აშკარაა რომ პატარა თამაშებს იკიდებდნენ რადგან ზაფხულიდან მოყოლებული ძალიან დიდი დატვირთვით დაიწყეს და ნოემბრისკენ უკვე მაგრად დაიღალნენ, თუმცა საახალწლო დასვნების მერე კი ვხედავთ როგორც დაბრუნდნენ და ამიტომ ვიძახი რომ ძალების გადანაწილება და კონცენტრაცია ყველაზე მნიშვნელოვანია თუ გვინდა რომ ამ სეზონში რამეს მივაღწიოთ.

    ამ ბარსამ წელს რაც გვაჩვენა აშკარაა რომ ძალიან დიდი კლასი, მენტალიტეტი და ფიზმომზადება ჩაიდო ამ დროში და მხოლოდ კონკრეტული ინდივიდების უფორმობამ შეიძლება შეგვიშალოს ხელი, ამიტომ ახლა ყველაფერი ვარჯიშებზს და ფლიკზეა, კარგად უნდა შემოუცაცხანოს ამ შემტევ ტრიოს ზოგჯერ კაი გამო*ლევება რომ ჩვევიათ, ეგენი არიან მთავარი ძალა რაც არ უნდა სხვები ვაქოთ თუნდაც პედრი, ეს პედრი კი შექმნის 100 შანსს, მაგრამ თუ ვერ გამოიყენეს აზრი? ამიტომ ერთი კაი წკეპლა და ყოველდღე სერიოზული გადამზადებაა საჭირო ფლიკისგან.
    Culé [?]
    #17 21 თებერვალი 2025 17:11
    0
    ციტატა: ზებულონი
    პორტუგალიელები უნდა ავკუზოთ ქუჩის ძუკნასავით

    ბადე კარგი შეგვხვდა მერე ნახევარფინალში ვინ მოდის სტანოკზე?

    სასტავ კლასიკოსკენ ხომარ მიდის ლიგის ფინალი ნეტავ?

    ლევერკუზენი-ბაიერნის და ფეინოორდი ინტერის წყვილში გამარჯვებული შეხვდება ერთმანეთს და მაგათში გამარჯვებული გამოვა ჩვენზე ნახევარ ფინალში.

    მეორე ბადიდან ლივერპული, რეალი, ან პსჟ გამოვა ალბათ ფინალში
    Culé [?]
    #16 21 თებერვალი 2025 17:03
    0
    დეკუს დედასრო შვეცი ამ <<ცენზურის დარღვევა>> როკეს შემოსაღებისთვის ტიპი ყველანაირი უვარგისი არსებაა ამისნაირი <<ცენზურის დარღვევა>> ფეხბურთელები რანაირად ხვდებიან ასეთ გუნდებში ) 40 მილიონი გადაიხადეს და ახლა 25ად გაყიდონ შეიძლება ისიც მაქსიუმ სირების გროვაააა
    წევრი [?]
    #15 21 თებერვალი 2025 16:53
    0
    პორტუგალიელები უნდა ავკუზოთ ქუჩის ძუკნასავით

    ბადე კარგი შეგვხვდა მერე ნახევარფინალში ვინ მოდის სტანოკზე?

    სასტავ კლასიკოსკენ ხომარ მიდის ლიგის ფინალი ნეტავ?
    Culé [?]
    #14 21 თებერვალი 2025 16:44
    2
    რეალს ბარემ კოპაზეც ატლეტიკო შეხვედროდა და დავისვენებდით ცოტა ხანი...
    წევრი [?]
    #13 21 თებერვალი 2025 16:39
    4
    ცუდია რომ 1/4 ფინალში და 1/2 ფინალში ორივეგან გასვლის შემთხვევაში მეორე დაპირისპირება სტუმრად გვაქვს. ეს "ტრამვა" ვალვერდემ დაგვიტოვა და იმედია ამ ფეხბურთელებზე მსგავსი გავლენა არ იქნება. პირველივე შეხვედრებში დამაჯრებელი ანგარიშებია საჭირო. ბადეს უკეთესს ვერ ვინატრებთ, აქ თუ ვერ გადიხარ მაშინ რის პრეტენზიაზეა საუბარი. იმედია თამაშებით ვისიამოვნებთ ❤️💙
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 21 თებერვალი 2025 16:35
    3
    ისეთი თესლი წყვილები დაჯდა ნეტამც ერთ დროს არ დაათარიღონ მატჩები.
    Culé [?]
    #11 21 თებერვალი 2025 16:33
    1
    ციტატა: jacky iakovenko
    ლოლ სადაც ბადეზეა ლაპარაკი ყველა როგორ ერთხმად იძახით ფინალში ვართ უეჭველიო, ადვილი ბადე გვაქვსო 🤣🤣ჯერ ბენფიკას ძლივს მოუგეთ მერე თქვენ ლევერკუზენი ვინმე ჩიხურა ხომ არ გგონიათ 😂

    ეუუჰ მაგ ლევერკუზენი იყო ატალანტამ რომ გაღერძა ფინალში ჰეტრიკით😉🤭🤭 ბენფიკას რაც შეეხება მანდ კარგად იცი რაც მოხდა შესნის და ბალდეს, კუნდეს, არაუხოს აღლევების გამო 4:2 იყო ანგარიში და იგივე გგონია განმეორდება პლეიოფი ჯგუფური ეტაპი ხოარ გგონია??😉😉 ლევერკუზენით რო გაშინებს კაცი წარაკუა ალონსოთი😅😅😅 ბაიერნის დედაც რო მოვიკითხე და ტუხელის თორე ლევერკუზენი ჩემ ფეხებს გახდებოდა ჩემპიონი რატო მაგარ ფორმაში მყოფ ბაიერს ვერ უგებდა ბუნდესლიგას თან ალოსნო 3 წელია რაცაა მანდ😉😉 მოათრევენ რეალში და ნახავ ფლიკს თუ რამეს უზამს გააღმერთეს ალონსო ერთი ბაიერნი ამოიჩემეს დაჭრილი არწივივით და უჰჰჰ ლევერკუზენიიი🤭🤭🤭
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 21 თებერვალი 2025 16:26
    3
    სადღაც მადრიდში ერთი ბებერი გველკაცა ტირის, ლა ლიგაში გვჩაგრავენ, ახლა უეფაც გვჩაგრავს და უნდა დავტოვოთ ლა ლიგაც და ჩემპიონთა ლიგაცო.
    Culé [?]
    #9 21 თებერვალი 2025 16:13
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ლოლ სადაც ბადეზეა ლაპარაკი ყველა როგორ ერთხმად იძახით ფინალში ვართ უეჭველიო, ადვილი ბადე გვაქვსო 🤣🤣ჯერ ბენფიკას ძლივს მოუგეთ მერე თქვენ ლევერკუზენი ვინმე ჩიხურა ხომ არ გგონიათ 😂

    ფინალის არა მარა 1/2 ფინალში დიდი ალბათობით ვართ აი მერ ეუკვე გუნდი როოგრ დღეში იქნება იმაზეა დამოკიდებული
    ფანი [?]
    #8 21 თებერვალი 2025 16:10
    2
    ციტატა: Gigo1989
    ყველა მატჩი ფინალია ასეთი განწყო ით უნდა გავიდეთ.. ბენფიკას არ დაფასება ძვირად დაგგვიჯდრბა ასე რომ ჯერ ბენფიკაზე სრული სერჯოზულობით მზადებაა საჭირო..უკვე გვანახა რა შეუძლია

    ბენფიკა უკვე ნაცნობი მეტოქეა და ფლიკს გათვალისწინებული ექნება ის შეცდომები, რომლებმაც წინა შეხვედრაში (ბენფიკასთან) ხელი შეგვიშალა. ჩემი აზრით, მარტივად მოვუგებთ, ყოველი შემთხვევისთვის, მონჟუიკზე.
    ფანი [?]
    #7 21 თებერვალი 2025 16:08
    0
    ციტატა: jacky iakovenko
    ლოლ სადაც ბადეზეა ლაპარაკი ყველა როგორ ერთხმად იძახით ფინალში ვართ უეჭველიო, ადვილი ბადე გვაქვსო 🤣🤣ჯერ ბენფიკას ძლივს მოუგეთ მერე თქვენ ლევერკუზენი ვინმე ჩიხურა ხომ არ გგონიათ 😂

    Leverkusenma jer bayerns da mere Inters mixedos, megobaro 😀 benficasac iseve uproblemod gavapobt rogorc mere dortmunds, lille arari iqidan gamomsvleli. Mtavari da rtuli tamashebi naxevarfinali da finali iqneba
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 21 თებერვალი 2025 16:08
    8
    არაა საჭირო წინასწარ ზეიმი, ჯერ გადავხტეთ და ოპლა მერე დავიძახოთ.
    მადრიდული დერბი კარგია, შორს ფრენა არ მოუწევთ. smile