პედრი: ჩემპიონთა ლიგის ასე დაწყება არ გვინდოდა

პედრი: ჩემპიონთა ლიგის ასე დაწყება არ გვინდოდა

"ბარსელონას" ნახევარმცველმა პედრიმ ჩემპიონთა ლიგის პირველ ტურში "მონაკოსთან" სტუმრად წაგების შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

წითელი ბარათი ფეხბურთელებს შორის არასწორმა კომუნიკაციამ გამოიწვია. ასეთი რაღაცები ხდება, მაგრამ ამ შეცდომებზე უნდა ვისწავლოთ და ვეცადოთ, ეს აღარ განმეორდეს.

კაცნაკლულებმა მოედანზე 3-ჯერ მეტი მანძილი დავფარეთ. ამდენი წუთი 10 კაცით თამაში იოლი არაა. ჩემპიონთა ლიგის ასე დაწყება არ გვინდოდა. ახალი ფორმატით წინ კიდევ 7 თამაში დაგვრჩა და ამ მატჩებში ყველაფერს გავაკეთებთ. მუშაობა უნდა გავაგრძელოთ.

ანსუ ფატის დაბრუნებით ძალიან ბედნიერი ვარ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 22 სექტემბერი 2024 14:49
    0
    ყველას არ ვაკრიტიკებთ მაგრამ შტეგენი მაგარი საცემია, იმიტომ რო ეგ არც პირველი მიქარვა იყო და დაჟე არც ბოლო. იქვე მიაყოლა თამაშის დამთავრებამდე ერთი-ორი.
    Culé [?]
    #19 20 სექტემბერი 2024 22:53
    2
    პედრის რაღას ერჩით ბიჭო😂😂 გუშინ გამოჩეკილ კასადოსთან ერთად მარტო იყო ღადაობთ ხო? შეცდომა როგორ არ მოუვიდოდა როცა ორი კაცი ეჯდა სულ და პასზე კაცი ვერ ეხსნებოდა პედრი რომ არა წამით ბურთი არ გაუჩერდებოდა ბარსას.
    გულშემატკივარი [?]
    #18 20 სექტემბერი 2024 21:30
    0
    პედრისგან აღარანაირი სიმწვავე არ მოდის სამწუხაროდ და დაცვის მოვალეობასაც საერთოდ ვერ ასრულებს, ისე მარტივად გაუვლიან თითქოს მოედანზე არც იყოს. გოლის მომენტშიც ისეთი რაღაც გააკეთა თითქოს უბანში თამაშობდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 20 სექტემბერი 2024 20:55
    2
    პასის კულტურა შტეგენმა ვერ ისწავლა. ან არასწორ პასს აკეთებს ან ისეთ ადამიანს აძლევს, ვისაც არ უნდა მისცეს. ადრეც რამდენჯერ დავწერე, რომ როცა შტეგენი პასს აკეთებს შიშით აღარავარ. წლები მიდის, მაგრამ შტეგენი ამ მხრივ არ იცვლება. საჯარიმოს ხაზთან აძლევ პასს ადამიანს, რომელსაც მეტოქე თავზე აზის, ან გიჟი ხარ ან სულელი. გარსიაც მაგარი შლანგია, თითქოს გახსნას ლამობს, მაგრამ სულელურად იქცევა, შტეგენი ამას ხედავს , მაგრამ მაინც გაუგორა ბურთი საჯარიმოს ხაზთან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 20 სექტემბერი 2024 20:31
    2
    ციტატა: Rick Sanchez
    დაიწყეს ისევ ლანძღვა-გინება, წავაგეთ და მწვრთნელით დაწყებული ლევანდოვსკით დამთავრებული აკრიტიკენენ ყველას.

    ფლიკს ვინც აკრიტიკებს ღმერთმა მაგათ ყველას აყურებინოს ვალვერდე/მეძროხე/კუმანი და ჩავი (მწვრთნელი) მთელი ცხოვრება !
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 20 სექტემბერი 2024 19:54
    1
    დაიწყეს ისევ ლანძღვა-გინება, წავაგეთ და მწვრთნელით დაწყებული ლევანდოვსკით დამთავრებული აკრიტიკენენ ყველას.
    Culé [?]
    #14 20 სექტემბერი 2024 18:49
    1
    შენი შენელებული კადრი თავი გახმა, ახქლგაზრდა ბიჭი ესეთი ნელი და ესეთი აი უტრა.ო რანაირად ხარ, ნაზიბრლოლა ეს რა, პედრი მაგარია არა შკოლა, ეს მაგარია 15 თამაშიდან 1 თში… ფლიკისგან ველოდი ცვლილებენს უფრო მეტად გაბედულად მაგრამ ვნახოთ…
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #13 20 სექტემბერი 2024 16:26
    1
    ეს მარტო ლა ლიგაში უნდა დააყენო ძირითადში, ლიგის ტემპზე ვერ ქაჩავს ვერც ფიზიკურად და ვერც სისწრაფით, რაც 6-აინისთვის კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ფლიკის სისტემაში.
    Culé [?]
    #12 20 სექტემბერი 2024 16:21
    2
    ციტატა: NEYBarca
    შენ უნდა გადაჯდე სკამზე ფრენკი და გავის დაბრუნების შემდეგ.

    დე იონგი არავის გაერჭოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 20 სექტემბერი 2024 15:55
    1
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: C.PC5
    შენთვის არავის ეცალა თორე ბევრი ყლაპე გუშინ. რამდენჯერ დაკარგა ცენტრში ბურთი და რამდენი პასი გააფუჭა, რამდენჯ ორთაბრძოლა წააგო კიდე, ოლმოს გარეშე პედრი იყო საშინელება.

    2 ნახევარმცველით როცა თამაშობს გუნდი საიდანაც არცერთი არაა საყრდენი და გამოცდილი ფეხბურთელი რა გინდა რომ მოთხოვო მარტო პედრის?
    ფლიკის შეცდომა იყო ის რომ გუნდი არ გადააწყო და შემადგენლობა 80 წუთამდე იგივე დატოვა და პედრის რა უნდა ექნა სრულიად მორღვეულ ნახევარდაცვაში? თან რეალურად პედრი და კასადო ერთი პროფილია თორე სიტყვაზე პრაიმ ბუსკეცი რომ ყოლოდა ასე ცუდად გუნდიც არ ითამაშებდა.
    ოლმოს დანაკლისი არაფერ შუაშია პედრის თამაშთან. სრულიად სქემა მოირღვა და არ იცოდნენ რა უნდა ექნათ. ხოდა ასეთი მომენტებისთვის ტაქტიკურად მზად თუ არ ხარ და თამაშის სქემას თუ არ ცვლის მწვრთნელი მერე ყველა მოთამაშე განწირულია.
    ხოდა ჩემი აზრით შტეგენს რომ გავანებოთ თავი და ზოგადად სიტუაცია რომ შევაფასოთ, ნაწილობრივ ფლიკის ბრალიც იყო ეგ წაგება. არც სქემა შეცვალა, ცვლილებებიც დააგვიანა, მოთამაშეებსაც ვერ შემოუძახა და ბოლოს 10 წუთით ადრე მარცხსაც შეეგუა.
    ახლა პროსტა მაგას იმიტო არ ვლანძღავთ რომ ნახევარი სასტავი დამტვრეული ყავს და საწყის წუთებში თვითონ მოთამაშეებმა ისეთები აკეთეს რომ ბევრს ვერც მოთხოვ მწვრთნელს მაგრამ ფაქტია რომ თავადაც არ უმოქმედია სწორად და რავიცი ამ დროს ელემენტარული ის შეეძლო რომ იამალი შეეწია ფლეიმეიქერის ადგილას, პედრი კასადო უკან დაეხია საყრდენზე და რაფინია-ლევანა ფორვარდებად ყოფილიყვნენ. ფრეზე შეეძლო რომ გუნდი უკან ჩაეყენებინა და გაეწურა, მარა არაფერი შეუცვლია და მასე ბიძია თამაშს ვერ მოიგებ.
    ამ წაგებაში ყველაზე ნაკლებად დამნაშავეები იამალი-კუბარსი-პედრი და კასადო არიან.

    პედრის იმის ფონზე იცავ რომ ნახევარდაცვაში გამოაკლდათ ერთი კაცი, მაგრამ მე უშუალოდ პედრის პერფორმანსს შევეხე და ამაში იმას ვგულისხმობ რომ ტექნიკური წუნი ქონდა ბევრი, რა გარსია რომ გააგდეს დრიბლინგის და პასის უნარი მაგან წაართვა პედრის? მინიმუმ 5 ეპიზოდი მოიძებნება გუშინდელ მატჩში როცა პედრიმ ან სახიფათოდ გააკეთა პასი და ის პასი ჩაიჭრა, ან ცენტრში დაკარგა ბურთი დრიბლინგისას. მესმის არ იყო გუშინ გუნდი მოწოდების სიმაღლეზე და არც პედრისთვის იყო კომფორტული სიტუაცია დაცვაში, მაგრამ გუნდის ერთერთლიდერად რომ მოიაზრება ეგეთი შეცდომები ასეთ თამაშში უფრო მწვავედ მოჩანს. იამალის ათიანზე შეწევაზე მეც გეთანხმები, ბალდე და კუნდე მაინც ტყუილად გარბოდნენ წინ და თუ ცენტრს გაამაგრებდა იამალი იმათი სირბილიც უფრო აზრანი გახდებოდა, რაღაც უნდა მოეფიქრებინა ფლიკს მეც გეთანხმები, ნახევარმცველი და მითუმეტეს დაცვითი ტიპის მეტი არ მყავს და ვერაფერს ვიზამო ასე გამოუვიდა.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #10 20 სექტემბერი 2024 15:34
    0
    ნეტა შტეგენი თუ მოიხდის ბოდიშს კაცი რომ გააგდებინა და 2 გოლი ყლაპა.
    Culé [?]
    #9 20 სექტემბერი 2024 15:15
    3
    გუშინ სისულელე ქნა შტეგენმა და მერე გარსიამაც ვერ გათვალა რო მანდ წითელი არ უნდა მიეღო და მაგის ნერე ვინმეზე რამის თქმა სისულელეა, ამხელა დანაკლისით და პლიუს მერე საწყისი წუთებიდან 10 კაცით შეუძლებელი იყო მონაკოსთან გასვლაზე რამე კარგის თამაში, არსენალს რო რაისი გაუგდეს ბრაიტონთან იმის მერე თავზე დაახიეს ბურთი თან არსენალის მოედანზე, ამიტომ შტეგენის გარდა გუშინდელ თამაშს ანტიგმირი არ ყავს, ცოტა გარსიაც, მთავარი ახლა ლა ლიგაში მოგებებია რაც ამ დანაკლისების ფონზე არ იქნება ადვილი თან დასვენებულ ვილიარელთან კვირას გასვლაზე
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    ფანი [?]
    #8 20 სექტემბერი 2024 14:44
    3
    ციტატა: C.PC5
    შენთვის არავის ეცალა თორე ბევრი ყლაპე გუშინ. რამდენჯერ დაკარგა ცენტრში ბურთი და რამდენი პასი გააფუჭა, რამდენჯ ორთაბრძოლა წააგო კიდე, ოლმოს გარეშე პედრი იყო საშინელება.

    2 ნახევარმცველით როცა თამაშობს გუნდი საიდანაც არცერთი არაა საყრდენი და გამოცდილი ფეხბურთელი რა გინდა რომ მოთხოვო მარტო პედრის?
    ფლიკის შეცდომა იყო ის რომ გუნდი არ გადააწყო და შემადგენლობა 80 წუთამდე იგივე დატოვა და პედრის რა უნდა ექნა სრულიად მორღვეულ ნახევარდაცვაში? თან რეალურად პედრი და კასადო ერთი პროფილია თორე სიტყვაზე პრაიმ ბუსკეცი რომ ყოლოდა ასე ცუდად გუნდიც არ ითამაშებდა.
    ოლმოს დანაკლისი არაფერ შუაშია პედრის თამაშთან. სრულიად სქემა მოირღვა და არ იცოდნენ რა უნდა ექნათ. ხოდა ასეთი მომენტებისთვის ტაქტიკურად მზად თუ არ ხარ და თამაშის სქემას თუ არ ცვლის მწვრთნელი მერე ყველა მოთამაშე განწირულია.
    ხოდა ჩემი აზრით შტეგენს რომ გავანებოთ თავი და ზოგადად სიტუაცია რომ შევაფასოთ, ნაწილობრივ ფლიკის ბრალიც იყო ეგ წაგება. არც სქემა შეცვალა, ცვლილებებიც დააგვიანა, მოთამაშეებსაც ვერ შემოუძახა და ბოლოს 10 წუთით ადრე მარცხსაც შეეგუა.
    ახლა პროსტა მაგას იმიტო არ ვლანძღავთ რომ ნახევარი სასტავი დამტვრეული ყავს და საწყის წუთებში თვითონ მოთამაშეებმა ისეთები აკეთეს რომ ბევრს ვერც მოთხოვ მწვრთნელს მაგრამ ფაქტია რომ თავადაც არ უმოქმედია სწორად და რავიცი ამ დროს ელემენტარული ის შეეძლო რომ იამალი შეეწია ფლეიმეიქერის ადგილას, პედრი კასადო უკან დაეხია საყრდენზე და რაფინია-ლევანა ფორვარდებად ყოფილიყვნენ. ფრეზე შეეძლო რომ გუნდი უკან ჩაეყენებინა და გაეწურა, მარა არაფერი შეუცვლია და მასე ბიძია თამაშს ვერ მოიგებ.
    ამ წაგებაში ყველაზე ნაკლებად დამნაშავეები იამალი-კუბარსი-პედრი და კასადო არიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 20 სექტემბერი 2024 14:42
    2
    ციტატა: NEYBarca
    შენ უნდა გადაჯდე სკამზე ფრენკი და გავის დაბრუნების შემდეგ.

    ფრენკის პიზიციაზე როცა დგას ეს ჰაერში ხმარობს მაგ სლეიონგს. არაა ეს 10 იანი და შეე*ით თუ გინდათ. გუშინ ყველამ ჩაი*ვა და რა ვქნათ აბა. წინა თამაშებში ვნახეთ რა ძალაცაა პედრი და ოლმო ერთად. გავი რომ დაბრუნდება და უკვე 90 წუთის თამაშს რომ დაიწყებს არ გაგიკვირდეს ქალუსია ნიდერლანდელი დაჯდეს სკამზე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 20 სექტემბერი 2024 14:27
    4
    შენთვის არავის ეცალა თორე ბევრი ყლაპე გუშინ. რამდენჯერ დაკარგა ცენტრში ბურთი და რამდენი პასი გააფუჭა, რამდენჯ ორთაბრძოლა წააგო კიდე, ოლმოს გარეშე პედრი იყო საშინელება.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #5 20 სექტემბერი 2024 14:24
    3
    არადა მამარდაშვილი რომ ეყიდათ არ ჯობია შტეგენს?
    Culé [?]
    #4 20 სექტემბერი 2024 13:28
    0
    შენ უნდა გადაჯდე სკამზე ფრენკი და გავის დაბრუნების შემდეგ.
    Culé [?]
    #3 20 სექტემბერი 2024 11:45
    7
    7 წელია მესმის,ვისწავლოთ აღარ განმეორდეს,,რით ვერ ისწავლეთ მე თქვენი
    გულშემატკივარი [?]
    #2 20 სექტემბერი 2024 11:37
    1
    მართლა მთავარი საფიქრალი ახალი მეკარის მოძებნა ხდება.
    --------------------
    ფეხბურთი მარტივია, მაგრამ რთულია ის მარტივად ითამაშო
    Culé [?]
    #1 20 სექტემბერი 2024 10:44
    6
    #7 1 წუთის წინ0
    გავკარი ლაპორტას და მის შტაბს.თორემ მამარდა ხელიდან იყო გასაშვები?გინდაც კვარა.ორივე მაგრად დახატავდა ბარსას.შტეგერი გასაშვებია უკვე.მაგრად თოხლაობს...გარსია საერთოდ აღარ უნდა ათამაშოს.წითლის აკიდებას გაეშვა და თუ გაიტანდა.გატანილი იქნებოდა.და გაათანაბრებდა მაინც მერე ბარსა.ასე მაინც არ გაგვათახსირებდენ.გადაგვიარა მონაკომ.