ნიკო უილიამსი მომწონს, მისი შეძენა შეგვიძლია - ჟოან ლაპორტა

ნიკო უილიამსი მომწონს, მისი შეძენა შეგვიძლია - ჟოან ლაპორტა

"ბარსელონას" პრეზიდენტმა ჟოან ლაპორტამ Catalunya Radio-სთან მისი კლუბის ერთ-ერთ მთავარ სატრანსფერო სამიზნეზე, "ბილბაოს" გარემარბზე, ნიკო უილიამსზე ისაუბრა.

ლაპორტას განცხადებით, "ბარსას" 21 წლის ესპანელი შემტევის ტრანსფერის განხორციელება შეუძლია.

უილიამსი ძალიან მომწონს, მაგრამ მოდით, დეკუსა და ფლიკს მუშაობა ვაცადოთ.

შეუძლია თუ არა "ბარსელონას" ფინანსურად უილიამსის მსგავსი ფეხბურთელის შეძენა? დღევანდელი მდგომარეობით, კი.

ვმუშაობთ იმ ტრანსფერებზე, რომლებსაც ფლიკი გვთხოვს. დღეისათვის ნიკოს შეძენა შეგვიძლია.

- ციტირებს ლაპორტას სიტყვებს კატალონიის რადიო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #11 9 ივლისი 2024 23:32
    0
    ფული ვიშოვეთ ანუ? იამალი რა გვყავს. იმედია პედრი ფატი გავივით არ გადაღლიან ამ სეზონში🥲
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 9 ივლისი 2024 17:58
    0
    მერე რას ელოდება? სანამ სხვა არ იყიდის?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 8 ივლისი 2024 22:34
    3
    ცუდი ისაა, რომ თანხა+ფეხბურთელს ვერ შესთავაზებ rage scream
    2-3 გასაცვლელი ბასკი რავა არ უნდა გეგდოს ხოლმე "ბაგაჟნიკში"?! smile bowtie
    გულშემატკივარი [?]
    #8 8 ივლისი 2024 22:28
    4
    იმედია ამის მორიგი ფარსი არაა. როგორც გვპირდებოდა მესიზე, და ბევრზე... იცის ამან ესეთი სურათების დახატვა, რაში და რისთვის იყენებს ამას არ ვიცი, მაგრამ ფაქტია ბევრჯერ გვაჭამა ცრუ დაპირებებით.
    Culé [?]
    #7 8 ივლისი 2024 21:37
    3
    მოიყვანე მერე შე კაცო.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 8 ივლისი 2024 18:37
    10
    ნიკო უილიამსს რომ დაიწუნებ 😂ფერან ტორესის პატრონი.... ფერანსაც თავი დავანებოტ ძაან მაგარი ბავშვია და ამტკიცებს აგერ ევროზე პედრისთან და იამალთან მშვენივრად არის შეთამაშებული :) არ შეიძლება ეგრე პატარა ბავშვებოს აგინო და აფურფხო მაშინ როცა არ დაუმსახურებიათ ... ამის წინა სეზონი ნახეთ ბილბაოში და მერე წაუყენეთ პრეტენზიები :)
    ფანი [?]
    #5 8 ივლისი 2024 18:17
    10
    აქ სასტავი ნიკოს რო იწუნებთ სულ რო ფოდენი მოგვყავდეს ალბათ მაგასაც დაიწუნებთ
    ამაზე უკეთესი ვინ უნდა მოვიყვანოთ 58 მილიონად
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    Culé [?]
    #4 8 ივლისი 2024 17:19
    9
    ციტატა: jacky iakovenko
    მართალი ხარ ჟოან მოივყანე ეგეც ბაგა-ბაღში და მაინც ისევე ჩAჯმული რომ იქნება ტურნირებზე ბარსა თავის გასასამართლებელი გექნება ა ბატონო გინდოდათ გიყიდეთ მაინც ვერას შVებითო .... 👌

    ამ ეტაპზე ამაზე უკეთესი ვარიანტი 60 მილიონად ვინ უნდა მოიყვანონ?
    ფანი [?]
    #3 8 ივლისი 2024 17:18
    5
    კარგი იქნება ამის ყიდვა
    Culé [?]
    #2 8 ივლისი 2024 17:17
    15
    სასტავი ნიკოს იწუნებს , სერიოზულად ? ლალიგის წინა სეზონს გადახედეთ ბავშვია და რა სტატისტიკა აქვს, ფორვარდად ლევანა თუარა როკე აუცილებლად მე მაგრად მჯერა როკეს შესაძლებლობების და იმედია არ გაყიდიან მიეცემა შანსი ძაან მობილური და მოძრავი ტრიო იქნება წინ.
    Culé [?]
    #1 8 ივლისი 2024 16:59
    8
    რეალურად კარგი შენაძენი იქნება! ახალგაზრდა , სერიოზული პერსპექტივა აქვს. კარგი ცენტრალური თავდამსხმელიც გვჭირდება, ლევანა დაბერდა ,მთელ ჩემიონატს ვერ გაუძლებს. და ერთი ჩამშლელი. სხვა არავინა საჭირო რამდენიმე წელს.