ბარსელონამ ჯერემი ფრიმპონგის თაობაზე შეთავაზება გააკეთა

ბარსელონამ ჯერემი ფრიმპონგის თაობაზე შეთავაზება გააკეთა

Sport-ის ჟურნალისტის, დავიდ ბერნაბეუ რევერტერის ინფორმაციით, ბარსელონამ, საკმაოდ მოულოდნელად, ჯერემი ფრიმპონგის თაობაზე შეთავაზება გააკეთა.

წყაროს ცნობით, ნიდერლანდელი მარჯვენა მცველის შეძენა პირადად ჰანსი ფლიკს სურს. ლევერკუზენი, შესაძლოა, ტრანსფერში ფეხბურთელების ჩართვაზეც თანახმა იყოს, რაც ბარსას საქმეს გაუმარტივებს. ბარტერში ჩართვის ერთ-ერთი კანდიდატი ანსუ ფატია, რომელმაც გასული სეზონი იჯარით ბრაიტონში გაატარა და "ბლაუგრანას" გეგმებში არც მომავალი სეზონისთვისაა.

ფრიმპოგი ბუნდესლიგის ჩემპიონის რიგებს მიმდინარე ზაფხულში დატოვებს. ნიდერლანდელი საკუთარ მომავალზე გადაწყვეტილებას ევროპის ჩემპიონატის შემდეგ მიიღებს. მისი სატრანსფერო ღირებულება 50 მილიონ ევროდაა შეფასებული.

23 წლის ფეხბურთელი 2023/24 წლების სეზონში ლევერკუზენის ერთ-ერთი გამორჩეული ფიგურა იყო. მან 14 გოლი და 10 ასისტი მიითვალა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 გუშინ, 10:58
    0
    შეთავაზება არ გაუკეთებიათ, ჭორია და ფრიმპონგი ივარგებს დაცვაში? სამ მცველიანში ბაზარი არაა მთელი ფლანგი ჩაბარებული რომ აქვს დაფრინავს, მაგრამ 4 მცველიანში დირკა იქნება ჩემი აზრით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 Thursday, 07:48
    0
    ვაინე ნეტა ეს ტრანსფერი გამოვიდეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #13 11 ივნისი 2024 20:36
    2
    გამოსასყიდი როოგრც ვიცი წელს შემცირებულია ქ გარკვეული პერიოხით და მგონი ამასაც უდევს ბარსელონას შეთავაზებაზე პუნქტი
    Culé [?]
    #12 11 ივნისი 2024 20:27
    1
    სიმართლეა ნეტავი?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 11 ივნისი 2024 20:18
    3
    აუუუ ეს თუ დავითრიეეეთ
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #10 11 ივნისი 2024 20:09
    2
    ჯერ იყიდონ ეს და მერე განვიხილოთ ვინმეს გაყიდვა... ასეთი სცენარი არაერთხელ ყოფილა გაგვიყიდია საჭირო ფეხბურთელი და ის ვერ იყიდეს ვისთვისაც იყო ეს ყველაფერი... მოყავთ მერე ჭ კლასის ფეხბურთელები. არაუხო ხაან წელავს ჭუჭუს და ჯობია ის წავიდეს და არა კუნდე.

    ციტატა: დავითი
    კრისტენსენზე როგორ უნდა თქვა გასაშვებიაო კაც კუნდეზე და არაუხოზე სტაბილურია.

    გეთანხმები. გასაშვებია არაუხო. კუნდე და კრისტენსენი + კუბარსი ცენტრალური დაცვაში
    ახალბედა [?]
    #9 11 ივნისი 2024 19:11
    2
    კრისტენსენზე როგორ უნდა თქვა გასაშვებიაო კაც კუნდეზე და არაუხოზე სტაბილურია.
    Culé [?]
    #8 11 ივნისი 2024 17:37
    1
    კარგია მაგრამ არა ეს მცველი დაცვაში ძალიან გაუჭირდება.
    ფანი [?]
    #7 11 ივნისი 2024 16:49
    3
    დაცვაში:
    ფრიმპონგი----არაუხო----კუნდე----ბალდე

    სკამზე:
    ხ.არაუხო---კუბარსი---კრისტენსენი---ფორტი

    ლამასიიდან შევსება: ფაი, ვალე

    გასაშვებები: ალონსო, ინიგო, გარსია, ლენგლე, (დესტი)


    სასტარტოში თითოეულს აქვს ფიზიკურად უმაგრესად მოხოდვის პერსპექტივა.
    ისედაც საკმაოდ ჯანიანი ფეხბურთელები არიან გინდა არაუხო, გინდა კუნდე, გინდა ფრიმპონგი და ბალდეს უშუალოდ კუნთური მასა უნდა თორე სისწრაფე იცოცხლე.
    აი სათადარიგოზე ვინცაა იმათ კაი ხელი დაჭირდება.

    ასევე იმ ჩამოთვლილი გასაყიდების გარდა არცერთი მცველის გაშვებას არ ვემხრობი, თუნდაც ფინანსური ამბავი იყოს. მესმის კი რო ფულიც გვჭირდება მაგრამ მბაპე-ვინი-ბელინგემი-როდრიგო-ენდრიკი ვინმემ უნდა გააჩეროს და ჩემი აზრით წლევანდელი სეზონის ჩაგდება რო დავივიწყოთ და სუფთა პერსპექტივის ამბავში რომ შევხედოთ ჩვენს ოთხეულს ძალიან დიდი წინააღმდეგობის გაწევა შეეძლება უბრალოდ საყრდენია მოსაყვანი.
    აი საყრდენზე არ ვიცი უკვე, ძალიან არეული სიტუაციაა, არც კიმიხი მინდა, არც ზუბიმენდი, ვერც კასადოს ვენდობით ჯერ და ონანა კიდე რავიცი..
    რაისი რო დაგვაკვდებოდა ისე რავიცი, მარა დაკარგულია ეგ ბიჭი, როდრისაც არავინ გამოუშვებს და დალშე რავიცი..
    იწერება რომ გავის 2 საყრდენიან სისტემაში გამოცდა უნდათო, მაგრამ მე პირადად დე იონგს გავუშვებდი, მაგის ფასად ერთ მაგარ საყრდენს დავითრევდი და ამ გავისაც არ შევწირავდი უსაყრდენობას.
    რეალურად ფიზიკურად და მენტალურად მოხოდილი საყრდენი გვინდა, უმაგრესი ინტელექტითა და პასის კულტურით ასეთი კიდე ვინაა ბაზარზე?

    აი შეტევაში ბარდაგია..იამალის გარდა ყველა გასაყიდია და მეეჭვება ვინმეს ხელი მოკიდონ, ტორესისა და ფატის გარდა, მარა ცუდი ისაა რომ ეგ 2 ფულს ვერ დაწერს ან მაქსიმუმ ნიკოს 50 მილიონი გავაკეთოთ და ნუ ამ ეტაპზე საკმარისი იქნება, თუმცა არც ეგ ნიკოა ბარსას დონის.
    ლევანაზე კიდე არ ვიცი რა მოლოდინები უნდა მქონდეს, მთელი წელია მაგისი გაშვება მინდა მარა ახლა ფლიკის ხელში რას იზამს კაცმა არ იცის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 11 ივნისი 2024 16:48
    0
    ციტატა: PavleG
    ციტატა: PUIOL5
    ციტატა: Visca barca
    ფრიმპონგი თუ ვიყიდეთ კუნდეს გაყიდვაც შეიძლება, ფინანსური კრიზისიდან გამომდინარე.

    ფრიმპონგი კუნდესთან რა შუაშია? არაუხო ბაირნში მიეწუწება და ცენტრში ვის იმედათ ვრჩებით? ბავშვები უნდა იდგნენ მთელი სეზონი? ფრიმპონგი კაი ტიპია მაგრამ ჯერ მოვიდეს და დაამტკიცოს რომ ფლანგზე გაუვალი იქნება, კუნდემ სერიოზული პროგრესი აჩვენა გადამწყვეტ თამაშებში, მბაპეს გაქრობა ადვილი არაა რაც კუნდემ იდეალურად გააკეთა. საერთოდ ლაპორტას მორიგი ტყუილი მგონია.

    საიდან ასე დარწმუნებით რო არაუხო ბაიერნში მიდის? შეგიძლია დამილინკო ინფო, მართლა მაინტერესებს.

    სხვათა შორის, არაუხო ტუხელს უნდოდა და ამიტომ იყო ბაიერნის ინტერესი. მაგრამ დაიწერა რომ კომპანის მისვლის შემდეგ ბაიერნს არაუხოს მიმართ ინტერესი გაუნელდაო. თუმცა თუ ტუხელი აპლ-ში წავა მწვრთნელად არაუხოზე იქიდანაც გაუკეთებს ბარსას შეთავაზებასო.

    ციტატა: ani-messi-goat
    50 მილიონი +ფატი ფრინპონგში და 50 მილიონად ნიკო, რაფინია უნდა გაყიდონ მინიმუმ 80ად და 1 საყრდენი იყიდონ კიდე, ამ ზაფხულს საკმარისი იქნება

    ფრიმპონგი სულ 50 ღირსო და ფატი საჩუქრად უნდა დაუმატონ?
    გულშემატკივარი [?]
    #5 11 ივნისი 2024 15:53
    1
    ციტატა: PUIOL5
    ციტატა: Visca barca
    ფრიმპონგი თუ ვიყიდეთ კუნდეს გაყიდვაც შეიძლება, ფინანსური კრიზისიდან გამომდინარე.

    ფრიმპონგი კუნდესთან რა შუაშია? არაუხო ბაირნში მიეწუწება და ცენტრში ვის იმედათ ვრჩებით? ბავშვები უნდა იდგნენ მთელი სეზონი? ფრიმპონგი კაი ტიპია მაგრამ ჯერ მოვიდეს და დაამტკიცოს რომ ფლანგზე გაუვალი იქნება, კუნდემ სერიოზული პროგრესი აჩვენა გადამწყვეტ თამაშებში, მბაპეს გაქრობა ადვილი არაა რაც კუნდემ იდეალურად გააკეთა. საერთოდ ლაპორტას მორიგი ტყუილი მგონია.

    საიდან ასე დარწმუნებით რო არაუხო ბაიერნში მიდის? შეგიძლია დამილინკო ინფო, მართლა მაინტერესებს.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 11 ივნისი 2024 15:49
    3
    ციტატა: Visca barca
    ფრიმპონგი თუ ვიყიდეთ კუნდეს გაყიდვაც შეიძლება, ფინანსური კრიზისიდან გამომდინარე.

    ფრიმპონგი კუნდესთან რა შუაშია? არაუხო ბაირნში მიეწუწება და ცენტრში ვის იმედათ ვრჩებით? ბავშვები უნდა იდგნენ მთელი სეზონი? ფრიმპონგი კაი ტიპია მაგრამ ჯერ მოვიდეს და დაამტკიცოს რომ ფლანგზე გაუვალი იქნება, კუნდემ სერიოზული პროგრესი აჩვენა გადამწყვეტ თამაშებში, მბაპეს გაქრობა ადვილი არაა რაც კუნდემ იდეალურად გააკეთა. საერთოდ ლაპორტას მორიგი ტყუილი მგონია.
    Culé [?]
    #3 11 ივნისი 2024 15:48
    0
    50 მილიონი +ფატი ფრინპონგში და 50 მილიონად ნიკო, რაფინია უნდა გაყიდონ მინიმუმ 80ად და 1 საყრდენი იყიდონ კიდე, ამ ზაფხულს საკმარისი იქნება
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #2 11 ივნისი 2024 15:46
    3
    იდეალური იქნება გაცვლა, ფატისთვისაც კარიერა რომ გადაარჩინოს იდეალური გარემოა.
    წევრი [?]
    #1 11 ივნისი 2024 15:05
    1
    ფრიმპონგი თუ ვიყიდეთ კუნდეს გაყიდვაც შეიძლება, ფინანსური კრიზისიდან გამომდინარე.