რატომ სურს ბარსას არაუხოს გაშვება?

რატომ სურს ბარსას არაუხოს გაშვება?

Sport იტყობინება, რომ "ბარსელონა" რონალდ არაუხოს სანაცვლოდ 100 მილიონ ევროს მოითხოვს.

მთავარი მიზეზი, თუ რატომაც ითხოვს კლუბი ამ თანხას, კატალონიელთა ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის გეგმებია. კერძოდ, "ბარსას" ხელმძღვანელობას მიაჩნია, რომ ურუგვაელის გაყიდვით მიღებული თანხა შეუძლიათ, უმაღლესი კლასის ნახევარმცველის ან შემტევის დასამატებლად გამოიყენონ.

"ბლაუგრანა" კმაყოფილია იმ ცენტრალური მცველებით, რომლებიც არაუხოს წასვლის შემდეგ კლუბში იქნებიან. ერიკ გარსია და ინიგო მარტინესი მომავალ სეზონს "ბარსელონაში" გაატარებენ.

გავრცელებული ინფორმაციით, რონალდ არაუხო ის მცველია, რომლის გაყიდვაც მომავალში ყველაზე მეტადაა მოსალოდნელი. მის მიმართ ინტერესი მაღალია: ფეხბურთელის შეძენა "მანჩესტერ იუნაიტედსა" და "ბაიერნს" სურს. მიუხედავად ამისა, ჯერ უცნობია, რამდენად არიან ისინი მზად, გადაიხადონ 100 მილიონი ურუგვაელ მცველში.

არაუხოს აგენტები სპორტულ დირექტორ დეკუს ახლო მომავალში შეხვდებიან ფეხბურთელის მომავლის განსახილველად.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 17 მაისი 2024 04:18
    0
    მოთხოვნა ჩავი წადი უნდა შეიცვალოს, ლაპორტა წადი და გაიყოლე ყველათი.
    Culé [?]
    #25 16 მაისი 2024 15:35
    0
    არაუხოს რომ ყიდი ვის უნდა მოთხოვო მოედანზე ყველაფრის დადება და ბოლო წუთამდე ბრძოლა?
    Culé [?]
    #24 16 მაისი 2024 08:20
    5
    არადა მომავალი კაპიტანიაო , პუიოლის მერე არ გვყოლია ასეთიო , ჩვენი ცხოველიო , ჩვენი მომავალიო , ხელშეუხებელიაო , ვინც გაყიდოს ბარსას მტერიაო , რა აღარ წავიკითხე , სამწუხაროა რომ ერთი შეცდომის გამო ფანების და კლუბის ნდობა დაიკარგა , არ შეიძლება ამის გაყიდვა , ძალიან დაგვეტყობა არამხოლოდ სპორტულად არამედ როგორც კლუბს , ასეთი ბიჭები რომლებიც ბოლომდე იხარჯებიან , თავიანთ პოზიციაზე ერთ-ერთი საუკეთესოები არიან , კლუბი უყვართ , აქ გაიზარდნენ , არ უნდა გაყიდო , არ შეიძლება..
    ფანი [?]
    #23 16 მაისი 2024 00:24
    1
    პსჟ-სთან უბრიყვესი წითელის გამო დასრულდება არაუხოს ბარსელონური კარიერა :(
    ფანი [?]
    #22 16 მაისი 2024 00:20
    0
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Ro vtqva ro ragac shemzaravad jgerda es ambavi ara. Dzaan bevri shecdomebi aq,gansakutrebit burttan da poziciuri tamashis drosac. Erti isaa ro guliani,duxiani bichia da chven dedlebs kide amis gamokleba unda?.magal forvardtan koundec da kiubarsic daichagreba,mashin cristinas imedi unda gvqondes. Ravici cudi dacva gvrchebao ver vityvit mara didi muxtic gvakldeba. Deyongze da pedrize metad amaze damwydeba guli mara mounelebeli araa ra...


    მასეა, ხო. კუნდე ეგერ მაგარ მარჯვენა მცველად იჩითება საერთოდ, კუბარსი კიდე არაუხოს მართლა მირჩევნია, ეგერ ქვეყანა მცველები გვყავს კიდე და ფაიე გვყავს ბრილიანტი ბიჭია. არც არაფერი დაგვაკლდება დიდად ეს რო გაყიდონ. (იქნებ პალმერი დადონ ან ვირცი) და ჩამშლელს მოიყვანენ.
    Culé [?]
    #21 15 მაისი 2024 23:26
    3
    არაუხოს გამშვების ჯიშში შევდე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 15 მაისი 2024 22:42
    1
    ახლა თუ მაინცადამაინც არაუხოს გაყიდვით წყდება ბარსელონას ყოფნა არ ყოფნის საკითხი ეგ კარგი მარა ბოლოს და ბოლოს მესის წასვლას შევეგუეთ თან ისე რო კაპიკი არ აუღია გუნდს ხოდა ახლა ეგ რა ლოგიკაში ჯდება რო ერიკ გარსიას და ინიგო მარტინესის იმედათ გვტოვებს ეს გასაქვავებელი ლაპორტა.. გარსია რო საიმედო ყოფილიყო ახლა ძირითადშიც იქნებოდა და არა იქ სადაც არი. არაუხოს თუ გაყიდიან შემოსული თანხა აუცილებლათ გონივრულათ უნდა დახარჯონ და არა ვადა გასულ წარაკუა ფეხბურთელებში ეს უნდა გაათვიცნობიეროს ლაპომ..
    გულშემატკივარი [?]
    #19 15 მაისი 2024 22:40
    1
    გული დამწყდება რა არაუხო რი წავიდეს კი აქვს რაღაც შეცდომები მაგრამ გამოუსწორებელი არაა ეხლა და რავი არ მგონია მაინც მაგის გაშვება სწორი
    ფანი [?]
    #18 15 მაისი 2024 22:00
    0
    ჭკუით გარეკეს, თუ ....
    Culé [?]
    #17 15 მაისი 2024 21:38
    2
    Ro vtqva ro ragac shemzaravad jgerda es ambavi ara. Dzaan bevri shecdomebi aq,gansakutrebit burttan da poziciuri tamashis drosac. Erti isaa ro guliani,duxiani bichia da chven dedlebs kide amis gamokleba unda?.magal forvardtan koundec da kiubarsic daichagreba,mashin cristinas imedi unda gvqondes. Ravici cudi dacva gvrchebao ver vityvit mara didi muxtic gvakldeba. Deyongze da pedrize metad amaze damwydeba guli mara mounelebeli araa ra...
    გულშემატკივარი [?]
    #16 15 მაისი 2024 21:22
    1
    კუნდემ დაამტკიცა რო ბევრად ინტელექტუალი და დიდია ვიდრე არაუხო, კუნდე და კუბარსი უფრო საიმედოა ვიდრე ეს დებილი, ზამენაზე ინიგო, ფაიე და კრისტენსენი იქნებიან და მშვენიერი იქნება როტაციაში, ჯობია კაი საყრდენი მოვიდეს და კაი ფლანგის შემტევი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 15 მაისი 2024 21:14
    1
    ამას რო გაყიდი და ინიგო მარტინესის იმედზე რჩები უკვე სულელური გადაწყვეტილებაა.. მიუხედავად ყველაფრისა ვენდობი ლაპორტას და მჯერა რო ეს კაცი ამოქაჩავს ამ გუნდს ჭაობიდან.. ალონსოც გასაშვებია მარტინესიც.. ერიკ გარსია კიდე ვერ დავამუღამე ვერაფრით მაგას ისევ კუბარსის იმედზე ვიყოთ ჯობია
    Culé [?]
    #14 15 მაისი 2024 20:07
    0
    ჩვენ ყველაფერი არ ვიცით შიგნით რახდება ალბათ ათამაშა ცუდად არაუხომ ჯერ მაგის განცხადებებიც არავის არ მოგვეწონა.ისიც ფაქტია რაც ბავარია დაინტერსდა სერიოზულად მაგის მერე აურია.მესმის სხვაგან სამჯერ მეტი ხელფასი ექნება ესეც მოქმდებს
    გულშემატკივარი [?]
    #13 15 მაისი 2024 19:55
    0
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Barca
    ციტატა: M10 S9 D11
    არაუხო რო გაუშვა მინიმუმ სალიბა უნდა მოიყვანონ თორე ცუდ დღეში ჩავარდება დაცვის ხაზი და იგივე ფასი დაჯდება სალიბა რასაც არაუხოში გადაუხდიან და აზრს ვერ ვხვდები

    მაგას ჯობია კუნდე გაყიდონ

    არაუხოს და რაფინიას უშვებენ და ფერან ტორესს იტოვებენ რაფინია დაიტოვონ და ტორესი გაუშვან ჯობს

    ტოერესში 30 მილიოსნ მიიღებ და რაფინაითი 15 მილიოსნ ათავისუფლებ სახელფასოდან+100 მილიონს იღებ😀 მართლა გგონია რომ რაფინიაზე გუნდის აწყობა შეიძლება და ის კაცია ვინც ლიგას მოგვაგებინებს?

    არა მარა ტორესს ჯობია თამაშით
    Culé [?]
    #12 15 მაისი 2024 19:07
    0
    ციტატა: Barca
    ციტატა: M10 S9 D11
    არაუხო რო გაუშვა მინიმუმ სალიბა უნდა მოიყვანონ თორე ცუდ დღეში ჩავარდება დაცვის ხაზი და იგივე ფასი დაჯდება სალიბა რასაც არაუხოში გადაუხდიან და აზრს ვერ ვხვდები

    მაგას ჯობია კუნდე გაყიდონ

    არაუხოს და რაფინიას უშვებენ და ფერან ტორესს იტოვებენ რაფინია დაიტოვონ და ტორესი გაუშვან ჯობს

    ტოერესში 30 მილიოსნ მიიღებ და რაფინაითი 15 მილიოსნ ათავისუფლებ სახელფასოდან+100 მილიონს იღებ😀 მართლა გგონია რომ რაფინიაზე გუნდის აწყობა შეიძლება და ის კაცია ვინც ლიგას მოგვაგებინებს?
    გულშემატკივარი [?]
    #11 15 მაისი 2024 18:50
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    არაუხო რო გაუშვა მინიმუმ სალიბა უნდა მოიყვანონ თორე ცუდ დღეში ჩავარდება დაცვის ხაზი და იგივე ფასი დაჯდება სალიბა რასაც არაუხოში გადაუხდიან და აზრს ვერ ვხვდები

    მაგას ჯობია კუნდე გაყიდონ

    არაუხოს და რაფინიას უშვებენ და ფერან ტორესს იტოვებენ რაფინია დაიტოვონ და ტორესი გაუშვან ჯობს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 მაისი 2024 18:24
    2
    არაუხო რო გაუშვა მინიმუმ სალიბა უნდა მოიყვანონ თორე ცუდ დღეში ჩავარდება დაცვის ხაზი და იგივე ფასი დაჯდება სალიბა რასაც არაუხოში გადაუხდიან და აზრს ვერ ვხვდები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #9 15 მაისი 2024 16:58
    2
    რაის არაუხოს ყიდით ბიჭოო მეინ მცველია და ერთი-ორი შეცდომის გამო გასაშვები არაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 15 მაისი 2024 13:45
    7
    რატომ სურს ბარსას არაუხოს გაშვება?
    რატომ და თვითონ დაიმსახურა ასეთი პატივისცემა. ვინც უყურებს და აკვირდება მის თამაშებს მე მგონი კითხვები არ უნდა გაუჩნდეს. სამწუხარო ის არის, რომ როცა ბაიერნმა და მანჩესტერმაც ბარსაზე მეტი ხელფასი შესთავაზეს მას შემდეგ დადის აჭრილი. რა გინდა ვერავის დააძალებ გუნდს გადაყვეს თუ სადმე უკეთესს პირობებს სთავაზობენ, სხვა სიტყვებით რო ვთქვათ აფასებენ.
    ახალბედა [?]
    #7 15 მაისი 2024 12:50
    0
    ციტატა: NEYBarca
    კუნდე-კრისტენსენით უნდა შეიცვალოს და არა მაგ ჩამოთვლილი ხალხით, თუ მაგას აპირებენ.

    100% და ფრიმპონგი ვიყიდოთ ფლანგისთვის