კარგი მატჩი ჩავატარეთ - ჩავი

კარგი მატჩი ჩავატარეთ - ჩავი

ლა ლიგის 35-ე ტურში "ბარსელონა" "რეალ სოსიედადს" დაუპირისპირდა და ანგარიშით 2:0 იმარჯვა.

ამ გამარჯვების შემდეგ, მედიასთან კომენტარი "ბლაუგრანას" მთავარმა მწვრთნელმა, ჩავი ერნანდესმა გააკეთა, რომელმაც განაცხადა:

"
ძალიან საინტერესო შეხვედრა გამოდგა. რეალ სოსიედადი შესანიშნავი გუნდია. ვფიქრობ, მონტილივიში მარცხის შემდეგ კარგი თამაში ჩავატარეთ. სოსიედადი ყოველთვის გვირთულებს საქმეს. იმანოლი შესანიშნავი მწვრთნელია და თავის გუნდს უნიკალური გზით აწყობს.
პენალტის ეპიზოდი? არველოდი, რომ VAR-ი მომენტს გადაამოწმებდა და პენალტს დადებდა. ასეთი შემთხვევები ხშირად არ ხდება ხოლმე. "

ამ მოგებით "ბარსელონა" 76 ქულას აგროვებს და ლა ლიგის სატურნირო ცხრილზე მე-2 ადგილს იკავებს. ჩავის შეგირდები მომდევნო შეხვედრას 16 მაისს, ალმერიას წინააღმდეგ გამართავენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #20 14 მაისი 2024 19:41
    1
    გ.....ჯვი შენი დედად შ.....
    წევრი [?]
    #19 14 მაისი 2024 18:43
    0
    ციტატა: Giorgi99
    წელს ლა ლიგაში ბარსელონას შანსი არ ქონდა, უნდა ვაღიაროთ რეალს სასწაული გუნდი ყავს. რა თქმა უნდა მსაჯებიც ეხმარებიან ეს ფაქტია.

    ეხმარებოდნენ მაგრამ მაინც მოიგებდნე დახმარების გარეშეც. რაც შეეხება სასწაული გუნდი კი არა უბრალოდ ბევრად კარგ ფორმაში იყვნენ თორემ ინდივიდუალურად რომ შევადაროტ არაფრიტ ჩამოუვარდება ჩვენი გუნდი რამოდენიმე პოზიციას თუ არ ჩავთვლით. რეალში უბრალოდ ხოსე რომ ხოსეა ისიც კი ვან ბასტერი გაეძრო და ტილიანი ნაჩო კიდე რომელიც სულ სკამს ხეხავდა ეხლა კაპიტნობაც მიცეს და სუფთა იაფ სტამივიტ გამოიყურებოდა.. ყველა დაბუსტულივიტ იყვნენ გეგონება გამაძლიერებელი ჰქონდათ
    წევრი [?]
    #18 14 მაისი 2024 18:43
    1
    წადი რა ვერ ქაჩავ ხო ხედავ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 14 მაისი 2024 17:36
    1
    ორი უბედურება ჭირს ბარსას ჩავის მოსვლის შემდეგ. კარში ვერ ურტყავდნენ და გოლი ვერ გაქონდათ.
    გუშინდელ მატჩში შეეტყო რო კარში შესძლებიათ დარტყმა, ოღონდ მეორე უბედურება ამოტივტივდა: გოლი არ გადის. მაგრამ იმდენი მომენტი შეიქმნა( სოსიედადი ძალიან უსუსურად გამოიყურებოდა) კარშიც ურტყეს და ერთი გოლიც გაიტანეს. ნუ მეორე გოლს გოლი არ ჰქვია პენალტი იყო და ის სავარაუდოდ 80% თითქმის გოლია.
    ფანი [?]
    #16 14 მაისი 2024 16:19
    0
    წელს ლა ლიგაში ბარსელონას შანსი არ ქონდა, უნდა ვაღიაროთ რეალს სასწაული გუნდი ყავს. რა თქმა უნდა მსაჯებიც ეხმარებიან ეს ფაქტია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 14 მაისი 2024 16:12
    2
    ციტატა: Messi 10
    ციტატა: vereli
    დეკუსთან და ვიღაცეებთან დაპირისპირების და თავისი ამპარტავნების გამო აკეთებს ასე, ამაზე დადა მო--ული ადამიანი არ მახსენდება, ამ პატარა ბიჭებს ანგრევს მენტალურად და ფიზიკურად თავისი ხლე შეხედულებების გამო

    ციტატა: vereli
    დეკუსთან და ვიღაცეებთან დაპირისპირების და თავისი ამპარტავნების გამო აკეთებს ასე, ამაზე დადა მო--ული ადამიანი არ მახსენდება, ამ პატარა ბიჭებს ანგრევს მენტალურად და ფიზიკურად თავისი ხლე შეხედულებების გამო

    ეს დადაგახნული კაცი თუ გახსოვთ ნეიმარსაც ვერ იტანდა არცერთხელ არ დაუცვია როცა ურტყამდნენ ნეის და პირიქით აკრიტიკებდა ფეხბურთელებს ამასხარავებს და არ შეიძლებაო, ამაზე დიდ ასო კაპიტანი ბარსას არ ყოლი ამის ოჯახში ისეირნა მთელმა აფრიკამ

    ჩავიზე არასწორი კაცი არ ყოლია ბარსელონას, ამის ლეგენდობა მოვ--ან, არც იგროკი და არც მწრთვნელი, ამას და დეკუს ერთად უნდა მიუსაჯო ერაყის ლიგაში 10 წელი ერთად ერთ კლუბში და იქ და-ყნან ერთმანეთი

    მეც ძაან გაბრაზებული ვარ და თან უკვე გარკვევით თქვა არ ითამაშებს იმიტომ, რომ კონკურენცია დიდიაო :) მაგრამ ხავი თუ კარგი ფეხბურთელი არ იყო? აბა ვის ეთქმის კარგი ფეხბურთელი? ტიპი საფეხბურთო თვალსაზრისით გენიოსია, მაგრამ მწვრთნელად არ ივარგა

    პიროვნულად არის ძაან ცუდი ტიპი როგორც ჩანს და სეპარატისტია ამის დედას და გამჩენს გაარტყა სადაც საჭიროა მთელმა მადრიდისამ და ესპანეთმა, იგროკიც სწორედ იმიტო გახდა დიდი რომ მაგარი მენტორების ხელში გაიზარდა და ასწავლეს ყველაფერი (ადამიანობის გარდა) თორე ეჭვი მაქ სხვა გუნდში ეს ერთ კარგი Nახევარმცველი იქნებოდა (გაუთლელი) და კაპიტანიც უვარგისი იყო პუიოლის მეათედიც კი არ ყოფილა ამას დაჟე სერხი რობერტოც კი ჯობია როგორც კაპიტანს,
    წევრი [?]
    #14 14 მაისი 2024 15:20
    4
    ეს იყო კარგი თამაში შე სირო? მოაშორეთ ეს გამოთაყვანებული
    გულშემატკივარი [?]
    #13 14 მაისი 2024 14:51
    0
    ციტატა: vereli
    დეკუსთან და ვიღაცეებთან დაპირისპირების და თავისი ამპარტავნების გამო აკეთებს ასე, ამაზე დადა მო--ული ადამიანი არ მახსენდება, ამ პატარა ბიჭებს ანგრევს მენტალურად და ფიზიკურად თავისი ხლე შეხედულებების გამო

    ციტატა: vereli
    დეკუსთან და ვიღაცეებთან დაპირისპირების და თავისი ამპარტავნების გამო აკეთებს ასე, ამაზე დადა მო--ული ადამიანი არ მახსენდება, ამ პატარა ბიჭებს ანგრევს მენტალურად და ფიზიკურად თავისი ხლე შეხედულებების გამო

    ეს დადაგახნული კაცი თუ გახსოვთ ნეიმარსაც ვერ იტანდა არცერთხელ არ დაუცვია როცა ურტყამდნენ ნეის და პირიქით აკრიტიკებდა ფეხბურთელებს ამასხარავებს და არ შეიძლებაო, ამაზე დიდ ასო კაპიტანი ბარსას არ ყოლი ამის ოჯახში ისეირნა მთელმა აფრიკამ

    ჩავიზე არასწორი კაცი არ ყოლია ბარსელონას, ამის ლეგენდობა მოვ--ან, არც იგროკი და არც მწრთვნელი, ამას და დეკუს ერთად უნდა მიუსაჯო ერაყის ლიგაში 10 წელი ერთად ერთ კლუბში და იქ და-ყნან ერთმანეთი

    მეც ძაან გაბრაზებული ვარ და თან უკვე გარკვევით თქვა არ ითამაშებს იმიტომ, რომ კონკურენცია დიდიაო :) მაგრამ ხავი თუ კარგი ფეხბურთელი არ იყო? აბა ვის ეთქმის კარგი ფეხბურთელი? ტიპი საფეხბურთო თვალსაზრისით გენიოსია, მაგრამ მწვრთნელად არ ივარგა
    წევრი [?]
    #12 14 მაისი 2024 14:38
    0
    Barca1980, რაღა ახალი თაობა თუ ძმა ხარ 40 მივუკაკუნებ მალე😀
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 14 მაისი 2024 13:08
    4
    დეკუსთან და ვიღაცეებთან დაპირისპირების და თავისი ამპარტავნების გამო აკეთებს ასე, ამაზე დადა მო--ული ადამიანი არ მახსენდება, ამ პატარა ბიჭებს ანგრევს მენტალურად და ფიზიკურად თავისი ხლე შეხედულებების გამო

    ციტატა: vereli
    დეკუსთან და ვიღაცეებთან დაპირისპირების და თავისი ამპარტავნების გამო აკეთებს ასე, ამაზე დადა მო--ული ადამიანი არ მახსენდება, ამ პატარა ბიჭებს ანგრევს მენტალურად და ფიზიკურად თავისი ხლე შეხედულებების გამო

    ეს დადაგახნული კაცი თუ გახსოვთ ნეიმარსაც ვერ იტანდა არცერთხელ არ დაუცვია როცა ურტყამდნენ ნეის და პირიქით აკრიტიკებდა ფეხბურთელებს ამასხარავებს და არ შეიძლებაო, ამაზე დიდ ასო კაპიტანი ბარსას არ ყოლი ამის ოჯახში ისეირნა მთელმა აფრიკამ

    ჩავიზე არასწორი კაცი არ ყოლია ბარსელონას, ამის ლეგენდობა მოვ--ან, არც იგროკი და არც მწრთვნელი, ამას და დეკუს ერთად უნდა მიუსაჯო ერაყის ლიგაში 10 წელი ერთად ერთ კლუბში და იქ და-ყნან ერთმანეთი
    წევრი [?]
    #10 14 მაისი 2024 12:10
    3
    ციტატა: Barca
    იდი ნა*უი რა როკეს არათამაშებს და რომეუ და ფერანი გამოყავს. როცა გამოყავდა და ვერ თამაშობდა ეს იმის ბრალია რო ბრაზილიიდან ჩამოვიდა და მიჩვევა უნდა და ამ მიზეზის გამო თუ არათამაშებს ეგერ ვინისიუსს რამდენი წელი დასჭირდა რო ნორმალურად ეთამაშა

    ვინისიუსი არ დაგვავიწყდეს 2 წელი ვერ თამაშობდა ვერაფერს... და ამას ბოლო 10 წუთებით რა უნდა ეჩვენებინა?! ეს დეკუსთან დაპირისპირრბის ამბავია ჩავი ახვარია ხასიათებიც შესაბამისიაქ
    Culé [?]
    #9 14 მაისი 2024 10:05
    5
    ძაან ცუდი შეგრძნებით ველოდებით შემდეგ სეზონს. ჩავიმ თავისი სიჯიუტით და სირული მიდგომებით მგონი ისევ ჩააგდეებს შემდეგ სეზონს და ისევ უტიტულოდ დატოვებს გუნდს. წლევანდელი უტიტულო სეზონის მთავარი მიზეზები:
    1. ჩავი თავისი მთლიანი შტაბით მათ შორის პირველი დამნაშავე სამედიცინო შტაბი. ასევე ხშირ შემთხვევებში უაზრო სათამაშო ტაქტიკა და გაუგრბარი ცვლილებები.
    2. სტადიონის თემა, ფაქტიურად ყველა თამაში გასვლაზე გვიწევს, კამპ ნოუ მაინც განსაკუთრებულია.
    3. ესპანეთის ნაკრების მწვრთნელის დედას ვთხარე გავის დატრავმისთვის. ძალიან დიდი ძალა დააკლდა ბარსას გავის სახით.
    4. მსაჯები თავისი ძაან ბევრი შეცდომებით.
    5. არაუხო და კანსელო. არაუხოს იმ ერთმა შეცდომამ პსჟ-სთან დაბრიდა გუნდი ფსიქოლოგიურად, ხოლო რაც შეეხება კანსელოს მთლიანი გუნდისთვის მთლიანი საკვანძო მომენტი ჩააგდო და გუნდი უნდა დაფიქრდეს ღირს თუ არა მაგის გამოსყიდვა.
    6 . უაზრო ტრანსფერები, რომელი ზონაც იყო გასაძლიერებელი ზუსტად ის ზონა დატოვეს რომეუს ამარა.

    თუ ეს ყველაფერი არ გამოსწორდა შემდეგ წელსაც უტიტულოდ დავასრულებთ. ჩავის დატოვრბას მხოლოდ ერთ შემთხვევაში გავამართლებ თუ შემდეგ წელს კლოპს მოიყცანენ, რადგან 1 წლით სხვა მწვრთნელის მოყვანას აზრი არ ჰქონდა. თუ კლიპზე არც კი ფიქრობენ მაშინ ჩავის დატოვება იყო უდიდესი შეცდომა.
    Culé [?]
    #8 14 მაისი 2024 09:55
    5
    iraklipaghava26, ეს არის ზუსტად სააქციო საზოგადოება, სულ ცალ ფეხზე ჰკიდია მენეჯმენტს შედეგები, ერთ პირთან პასუხისმგებელი არ არის არავინ. ჩატარდება არჩევნები და წავა რა პრობლემაა. როდესაც ამდენი წევრის საკუთრებაა კლუბი, უნდა გაგიმართლოს, რომ მართლა ისეთი სტაფი შეკრა, რაც ლაპორტას წინა მართველობის დროს იყო, თუმცა იქაც არ იყო საქმე ბოლომდე სუფთად, უბრალოდ გუნდი და შემადგენლობა იყო ისეთი, ფარავდა მაგ ყველაფერს. ერთი კაცის დამსახურებით ამოვიდა წუმპიდან ეს კლუბი და იმ ერთ კაცს, რაც გავუკეთეთ კი ვიცით ყველამ, აქ ხალხი აგინებდა ადამიანს, რომელმაც ბარსელონა სხვა სიმაღლეზე აიყვანა, სადაც არასოდეს არ ყოფილა და არ უნდა ამას კამათი. შეხედეთ მაიამის, მისი გავლენა თვითონ კლუბზე როგორია, ბრენდათ აქცია. ხოდა ჩვენ იქ დავბრუნდით, სადაც მესიმდე ვიყავით. სანამ ეს კლუბი ამ ქაოსში იქნება, ახალი თაობის გულშემატკივრები მიეჩვიეთ ამ ნერვებისწყვეტას, წლობით ვუყურებდით წინა პრეზიდენტების სიდებილეებს, გუნდი რომ ლაუდრუპს, მარადონას, კიჭას და ფიგუს გაყიდის, იმას რა უნდა ელაპარაკო. ხუშტურებიანი ხალხია ეს კატალონიელები აშკარად, ვერა აქვთ თავში ყველაფერი რიგზე.
    Culé [?]
    #7 14 მაისი 2024 09:50
    5
    ციტატა: Barca
    იდი ნა*უი რა როკეს არათამაშებს და რომეუ და ფერანი გამოყავს. როცა გამოყავდა და ვერ თამაშობდა ეს იმის ბრალია რო ბრაზილიიდან ჩამოვიდა და მიჩვევა უნდა და ამ მიზეზის გამო თუ არათამაშებს ეგერ ვინისიუსს რამდენი წელი დასჭირდა რო ნორმალურად ეთამაშა

    გაჯიუტდა რაღაცაზე ეგ ჩემისა, რავი ეგ რანაირად დაიტოვეს
    გულშემატკივარი [?]
    #6 14 მაისი 2024 09:42
    3
    ძალიან კრიტიკულად ვუყურებ სამწუხაროდ ჩავის დარჩენას
    --------------------
    ფეხბურთი მარტივია, მაგრამ რთულია ის მარტივად ითამაშო
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 მაისი 2024 09:24
    5
    იდი ნა*უი რა როკეს არათამაშებს და რომეუ და ფერანი გამოყავს. როცა გამოყავდა და ვერ თამაშობდა ეს იმის ბრალია რო ბრაზილიიდან ჩამოვიდა და მიჩვევა უნდა და ამ მიზეზის გამო თუ არათამაშებს ეგერ ვინისიუსს რამდენი წელი დასჭირდა რო ნორმალურად ეთამაშა
    ახალბედა [?]
    #4 14 მაისი 2024 08:13
    2
    ციტატა: La Pulga10
    წადი გთხოვ

    100%
    სოსიედადს მოვუგეთ და გვიხარია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 14 მაისი 2024 07:55
    1
    წადი გთხოვ
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #2 14 მაისი 2024 02:14
    7
    ეს ბიჭი რაღატო მოიყვანეს საერთოდ,რატო გადაყარეს ტყუილად მილიონები ვერ გამიგია.საშინელება ხდება გუნდში,იმაზე უარესი ვიდრე ჩვენამდე მოდის და ჩვენ ვხედავთ.პრეზიდენტი სხვა აზრზეა,მწვრთნელი სხვაგანაა საერთოდ,ის პორტუგალიელი უშნო ხო ვაფშე გარტყმაში არაა საიდან უნდა დაიწყოს და რაუნდა ქნას,ალბათ ვერ იშოვა მის დროს კაი მაყუთი და ეხლა იქოქება რა.თან ყველაზე სამწუხარო ისაა ადგილობრივი გულშემატკივარიც რო სიქიმები არიან,მესი გაუშვეს და სულ 10 კაცი იდგა და ეხლა რა ღმერთი გაუწყრებათ.რეალი ქულას დაკარგავს და იმხელა პანიკა იქმნება,ალბათ ყველა ფიქრობს სათითაოდ მე არ გამიშვანო და აქ მწვანეაქ ძმებს ჩართული ყველაფერზე.იმას ის არ მოწონს,იმას ის არუნდა,ის ხასიათზე არაა დღეს.პრეზიდენტი გვყავს რავიცი კაცი კაცური,პროსტა სუქდება რა,სხვა რაუნდა თქვა მაგაზე.აქ ისეთი რეფორმებია ჩასატარებელიფლორენტინო უნდა გყავდეს რო დაალაგო ყველაფერი,ჩვენ კიდე მისი ჯიბის კაცი გვყავს პრეზიდენტად.
    Culé [?]
    #1 14 მაისი 2024 02:10
    2
    საშინელი პირველი ტაიმი იყო, მეორე ტაიმში სოსიედადის უსუსურობის გამო დაჯაბნეს მეტოქე ჩავის შეგირდებმა.