პსჟ-ს კუნდესა და ფორტის შეძენა უნდა | Cat Radio

პსჟ-ს კუნდესა და ფორტის შეძენა უნდა | Cat Radio

ფრანგული “პარი სენ-ჟერმენი” “ბარსელონას” მცველებით, ჟიულ კუნდეთი და ექტორ ფორტით ინტერესდება. ამის შესახებ ინფორმაციას Catalunya Radio ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, პსჟ კუნდესა და ფორტის გადაბირებას ცდილობს. ამასთან დაკავშირებით რამდენიმე დღის წინ ბარსელონაში შეხვედრაც გაიმართა. “ბარსა” ფორტის გაყიდვაზე უარს ამბობს, კუნდეს შემთხვევაში კი მოლაპარაკებებზე თანახმაა.

კუნდე მიმდინარე სეზონში “ბლაუგრანას” ერთ-ერთი საკვანძო ფეხბურთელია. 25 წლის უკანახაზელმა, 5 მატჩის გარდა, ყველა შეხვედრაში ითამაშა. რაც შეეხება ფორტს, 17 წლის მარცხენა მცველზე “ბარსელონაში” დიდ იმედებს ამყარებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 4 აპრილი 2024 21:49
    0
    არ არის კუნდე გასაშვები, კვარას ასე დაუდგეს მცველი ბევრი გინახავთ? ზოგადად ერთი-ერთზე უძლიერესია და სტაბილური თუ გახდება ერთ-ერთი საუკეთესო გახდება.
    ფანი [?]
    #12 4 აპრილი 2024 18:19
    0
    ციტატა: cruyff9
    ჩემი სიდიდისა არუნდათ?))

    😂😂😂😂რითი მოძრაობ ? მესამე ფეხით😂😂😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 4 აპრილი 2024 00:27
    2
    სამში გრძელი არ უნდა ხალიფას?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 3 აპრილი 2024 13:17
    0
    ხოდა სწორედ პსჟ-თან უნდა დაუმტკიცონ შეიხებს კლასი და ნამდვილად აუწევენ ფასს, სხვათა შორის ხელფასსაც.
    ფანი [?]
    #9 3 აპრილი 2024 02:16
    3
    უნდა დარჩეს კუნდე და მარჯვენა მცველად ითამაშოს. სანამ კანსელუ-ბალდე იდგნენ ფლანგებზე, ორი შემტევი ტიპის მცველი, მანამდე პრახადნოი დვორი იყო დაცვა, როგორც კი ბალდე დაიმტვრა, კუნდე დადგა მარჯვნივ და კანსელუმ მარცხნივ გადაიწია, ჩაბეტონდა ისევ დაცვა, წინა სეზონის მსგავსად.
    იდეალურ ვარიანტში ასეთი უნდა იყოს დაცვა მომდევნო სეზონში:

    ცენტრი: არაუხო, კუბარსი, კრისტენსენი, ინიგო, ფაი

    მარჯვნივ: კუნდე, ფორტი

    მარცხნივ: კანსელუ, ბალდე
    ფანი [?]
    #8 3 აპრილი 2024 00:55
    0
    კაით რაააააა.....
    Culé [?]
    #7 3 აპრილი 2024 00:35
    2
    ციტატა: C.PC5
    კუნდეში 80 მილიონი დადონ და წაიყვანონ, ოღონდ კანსელუ და კრისტენსენი უნდა შეინარჩუნოს ბარსამ მერე. ლოგიკურად ეს საკმაოდ სწორი ნაბიჯია, თუმცა პერფორმანსი არ იძლევა ამის გადაჭრით თქმის საშუალებას, მთლიანობაში კუნდე ძალიან კარგია რაც გადმოვიდა ბარსაში, ოღონდ ფლანგზე და არა ცენტრში, არ უნდა გაეკაროს ცენტრს და მორჩა! ფლანგზე კიდე კანსელუ თუ გვეყოლება არც ეს გადაჯდება სკამზე, კანსელუც სკამის სახეხად არაა მოსული, ამ ორიდან ერთი გაიწირება ზაფხულზე ასე მგონია ან კრისტენსენი და მერე უნდა ვილოცოთ რო კუნდემ სულელური შეცდომების დაშვებას თავი დაანებოს და დაზღვევაზე თამაში ისწავლოს რო ცენტრი გაამაგროს არაუხოსთან ერთად.

    ცენტრში კუბარსმა გაინაღდა უკვე ძირითადი, არაუხოც ხელშეუხებელია, ამათ გარდა სტარი კუნდე და ძალიან მაგარი კრისტენსენი, ასევე ბებერი ინიგო მაგრამ ეგ აღარცაა სახსენებელი. ფლანდებზე ფორტი ბალდე ორივე პერეპქტივით ერთ-ერთი საუკეთესო მსოფლიოში, კანსელუ და ცენტრში კიდევ ფაიე, ეგეც ცხოველი. თუ წავა კუნდე 100 მილიონს კაპიკი არუნდა დააკლდეს. თუ არადა კრისტენსენი 50 მილიონი მაინც ღირს სადღაც. ინიგო სკამზე გამოდგება ორი წელი მერე ისედაც წავა ეგ დაბალბიუჯეტიანია. დაცვა საუკეთესო ეყოლება ბარსას წლები ყველა შემთხვევაში
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    Culé [?]
    #6 2 აპრილი 2024 23:46
    7
    ჩემი სიდიდისა არუნდათ?))
    Culé [?]
    #5 2 აპრილი 2024 23:43
    1
    ფორტის გაყიდვას დათანხმდებიან და კუნდეს არ გაუშვებენ ეს სირები ახლა ნახეთ

    ციტატა: La Pulga10
    კუნდე შეიძინონ 70-80 ლიმონად ნაკლებად არა. ფორტის თავი დაანებონ.

    მაგ ფასში გვყავს ძმა ნაყიდი რას ამბობ მინიმუმ 90 ღირს ესეც ბონუსების გარეშე
    გულშემატკივარი [?]
    #4 2 აპრილი 2024 22:59
    0
    აუფ კიდე რა უნდათ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 2 აპრილი 2024 22:43
    1
    კუნდე შეიძინონ 70-80 ლიმონად ნაკლებად არა. ფორტის თავი დაანებონ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #2 2 აპრილი 2024 22:41
    3
    რავი ფორტის მარჯვნივაც მშვენივრად გამოდოს თამაში და მარცხნივაც, როგორც კანსელუს. ეგერ ბალდე მოიხოდება და შეიძლება ამის გაყიდვა მართლაც. კი მოუმატა ბაზარი არაა, მაგრამ რეალობა ისაა რო ვიღაცა უნდა გასუხარდეს მაღალ ფასიანი და ყველაზე სწორი კუნდეს გასუხარება იქნება ალბათ.
    Culé [?]
    #1 2 აპრილი 2024 22:32
    4
    კუნდეში 80 მილიონი დადონ და წაიყვანონ, ოღონდ კანსელუ და კრისტენსენი უნდა შეინარჩუნოს ბარსამ მერე. ლოგიკურად ეს საკმაოდ სწორი ნაბიჯია, თუმცა პერფორმანსი არ იძლევა ამის გადაჭრით თქმის საშუალებას, მთლიანობაში კუნდე ძალიან კარგია რაც გადმოვიდა ბარსაში, ოღონდ ფლანგზე და არა ცენტრში, არ უნდა გაეკაროს ცენტრს და მორჩა! ფლანგზე კიდე კანსელუ თუ გვეყოლება არც ეს გადაჯდება სკამზე, კანსელუც სკამის სახეხად არაა მოსული, ამ ორიდან ერთი გაიწირება ზაფხულზე ასე მგონია ან კრისტენსენი და მერე უნდა ვილოცოთ რო კუნდემ სულელური შეცდომების დაშვებას თავი დაანებოს და დაზღვევაზე თამაში ისწავლოს რო ცენტრი გაამაგროს არაუხოსთან ერთად.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"