ინიგო მარტინესი გულშემატკივრებმა გააღიზიანეს

ინიგო მარტინესი გულშემატკივრებმა გააღიზიანეს

"ბარსელონას" ცენტრალური მცველი ინიგო მარტინესი გუშინ ვარჯიშის დასრულების შემდეგ გულშემატკივრებს დაუპირისპირდა, რომლებიც ესპანელს საჯაროდ შეურაცხყოფას აყენებდნენ.

როგორც გავრცელებულ ვიდეოში ჩანს, ინიგომ "ბარსას" სავარჯიშო ცენტრის დატოვებისას ავტომობილი უმალვე გააჩერა, გადმოვიდა და ერთ-ერთ პირს მიუგო:

ეს ბოლო შემთხვევაა, როდესაც სულელს მიწოდებ და შეურაცხყოფას მაყენებ! შენ და შენი მეგობარი ამას უკანასკნელად აკეთებთ!

როგორც შემდეგ გაირკვა, ბიჭი, რომელიც კადრებში ჩანს და რომელმაც ინიგოს გამოწვევა სცადა, "რეალ მადრიდის" ფანია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 3 აპრილი 2024 23:56
    2
    შარვალი ჩაგძვრა შე კარგ მო.... თქვენი მოდა მო... და თქვენი ოჯახი ზემოდან.
    ამის ადგილას, რომ ვინიციუსი ყოფილიყო, ატეხდა ვაი უშველებელს, რასიზმის მსხვერპლი ვარო, შავი, რომ ვარ იმიტომ მლანძღავენო და ბლა-ბლა-ბლა.
    ფანი [?]
    #10 2 აპრილი 2024 18:02
    4
    შეურაწყოფაზე, რომელიც ვიდეოშიც ჩანს უნდა შემოიღონ წესი, რომ ერთი კარგი შემოქნევა ყბაში ნებადართული იყოს და არავინ ისჯებოდეს მაგაზე. ლაწირაკ ბავშვს შემოარტყავ ერთს, არც მოკვდება მაგით და ცოტა ერთ ადგილს დააყენებს მეორედ. ისეთი დრო მოვიდა ყოველ მეორე რაღაცაზე კამერებს აძრობენ, რასიზმზე ტირიან, ყველაფერი ძალადობაში გადააქვთ და მაგიტომ ამდენი ნაბი*ვარი რომ იზრდება დღესდღეობით. არ ვარ ბავშვის ცემით აღზრდის მომხმრე, მაგრამ ტყუილად არ ამბობენ ტკივილი ყველაზე კარგი მასწავლებელიაო და ბევრ ქვეყანაში თვითონაც ხუმრობენ ხოლმე მშობლები ქამრით მცემდნენო, არც მომკვდარან მაგით არაფერი და ესეთი ღლაპები არ გაზრდილან მერე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 2 აპრილი 2024 16:34
    6
    გამოწვევა კი არა კინაღამ ჩაიფსა ეს რო გადმოვიდა. ეს ქვეშაფსიები, იქვე მდგარი მშობლების თუ ახლობლების იმედით რო არიან. იმ მშობლებისთვის უნდა ეგინებინა ამას შვილებს რო ვერ უვლიან.
    Culé [?]
    #8 2 აპრილი 2024 13:49
    3
    პადლეცი უნდა აერტყა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 2 აპრილი 2024 12:54
    6
    პატარა უზრდელი ნაბი***რი rage
    ფანი [?]
    #6 2 აპრილი 2024 12:42
    2
    ციტატა: C.PC5
    იმ ტურტყლიანს ვინმემ შარვალი ამოუწიოს და დააძინოს, ხო ჩაუტარა რამოსულად როგორც ეკუთვნოდა 😆😆😆

    ეს მოდაა დომინიკური მთელს ბარსელონაში😀😀 შარვალ ჩახდილი უნდა იარონ ისე არშეიძლება😀😂
    გულშემატკივარი [?]
    #5 2 აპრილი 2024 12:09
    4
    ეხლა გამოხტება რეალი და იტყვის კოდრ რაღაც *ლეობას ან რა საქციელია ეს
    Culé [?]
    #4 2 აპრილი 2024 11:14
    7
    რა გან-დონ გულშემატკივრები ყავს ამ მსაჯმადრიდს და ტყემადრიდს პრინციპში რა მიკვირს რა გუნდიც არის ის გულშემატკივრები ჰყავს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    [?]
    #3 2 აპრილი 2024 10:31
    10
    აი ამას ქვია გან.ონა ბავშვი 😁 აბა ვინისიუსის უფლებების ორგანიზაციებო სად ხართ, ბავშვზე ძალადობენ, გამოვიდეს ეგ ბავშვი იტიროს ახლა და 2 მსხვერპლი ეყოლება რეალს
    ფანი [?]
    #2 2 აპრილი 2024 10:29
    6
    ეხლა ნახეთ ტებასი გამოვა და იტყვის ბავშვზე ძალადობის გამო ლა ლიგიდან მოვკვეთთო
    რამე სლეობას მოიგონებენ
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    Culé [?]
    #1 2 აპრილი 2024 10:15
    3
    იმ ტურტყლიანს ვინმემ შარვალი ამოუწიოს და დააძინოს, ხო ჩაუტარა რამოსულად როგორც ეკუთვნოდა 😆😆😆
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"