ბარსამ ფაის თაობაზე რამდენიმე შემოთავაზება მიიღო - Sport

ბარსამ ფაის თაობაზე რამდენიმე შემოთავაზება მიიღო - Sport

"ბარსელონას" ახალგაზრდა ცენტრალური მცველის, მიკაილ ფაის მიმართ ინტერესი ნელ-ნელა იზრდება.

"ბარსამ" 19 წლის უკანახაზელი, რომელიც ამჟამად "ბარსა ატლეტიკში" თამაშობს, გასული წლის ზაფხულში დაიმატა. ის სარეზერვო გუნდში ერთ-ერთ ყველაზე პერსპექტიულ ფეხბურთელად მიიჩნევა. ფაი პირველ გუნდთან ერთად ხშირად ვარჯიშობს, მაგრამ მისი დებიუტი ჯერჯერობით არ შემდგარა.

Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ფაის ევროპის არაერთი დიდი კლუბი აკვირდება. "ბლაუგრანამ" მისი ტრანსფერის თაობაზე უკვე რამდენიმე შემოთავაზებაც კი მიიღო. ნიჭიერი სენეგალელით საფრანგეთიდან და ინგლისიდან ინტერესდებიან.

იგივე წყარო იტყობინება, ფაის მომავალთან დაკავშირებით გადაწყვეტილებას ზაფხულში "ბარსელონას" ახალი მთავარი მწვრთნელი მიიღებს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 2 აპრილი 2024 17:11
    0
    ძალიან კარგი აზრია კუბარსის ამოწევა, ის რაც კრისტენსენს არ აღმოაჩნდა ამას ოხრად აქვს. პასის კულტურაც მოედნის ხედვაც და მოწინააღმდგეებთან ბულდოგად ქცევაც.
    Culé [?]
    #10 2 აპრილი 2024 08:57
    1
    7ბთამაშში 5 გოლი ძაან მაგარი ამბავია ცენტრალური მცველისთვის, თან რა ჯანზეა, ეს ცხოველი გაიზრდება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 1 აპრილი 2024 23:25
    1
    უუფ ეს ძაან გიჟი ვინმეა ეს და კუბარსი ერთად + არაუხო მერე რეალმა ბაპე კიარა ჰალანდიც რო დაიმატოს თავის დებრუინიანად მაინც ვერ გაცდებიან მაგ დაცვას :))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 1 აპრილი 2024 23:18
    2
    რა ჯანზეა ტიპი. პედრისნაირ უსუსურებს შეჭამს ცოცხლად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 1 აპრილი 2024 22:59
    5
    დასახვრეტები იქნებიან სათითაოდ ეს რომ გაყიდონ rage
    გულშემატკივარი [?]
    #6 1 აპრილი 2024 21:48
    2
    კუბარსი შუაში და აქეთ იქედან ეს და არაუხო, ვაიმეეეეეე აი კაი 3 მცველიანი მწვრთნელი და ისეთ დაცვას დააყენებდა გადააჭამდნენ თავებს ყველს
    წევრი [?]
    #5 1 აპრილი 2024 19:30
    4
    ეს კაცი არავინ გაყიდოს თორე დედის გინებას ავტეხაავ😀🙏🏻
    ფანი [?]
    #4 1 აპრილი 2024 18:42
    3
    ციტატა: CuleTillIDie
    გუშინ 89 წუთზე თამაშის მომგები ჯარიმა გაიტანა და 3-2 მოაგებია ბარსა ატლეტიკს. ბოლო 7 თამაშში კიდევ 5 გოლიაქ გატანილი :დ


    ხო რა დაატაკა. მაგარ ჯანზეა გახვრიტა მეკარიან ბადიანა. პირდაპირ მეკარეს ადგილას დაურტყა თან.
    Culé [?]
    #3 1 აპრილი 2024 17:57
    5
    გუშინ 89 წუთზე თამაშის მომგები ჯარიმა გაიტანა და 3-2 მოაგებია ბარსა ატლეტიკს. ბოლო 7 თამაშში კიდევ 5 გოლიაქ გატანილი :დ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 1 აპრილი 2024 16:46
    4
    მერე რას მალავენ, ათამაშონ ვნახოთ რას წარმოადგენს. ფასი მაინც არ უნდათ მოემატოს.
    ფანი [?]
    #1 1 აპრილი 2024 16:45
    7
    ლევერკუზენსაც უნდა და რო გაუშვათ იჯარით არ იქნება ურიგო. პრაქტიკასაც მიიღებს და ალონსოს ხელში უფრო განვითარდება.