რაფინია კარგ ფორმაშია

რაფინია კარგ ფორმაშია

ლამინ იამალის ბრწყინვალე თამაშის ფონზე "ბარსელონას" თავდამსხმელი რაფინია უფრო მცირე სათამაშო დროს იღებს, თუმცა ეს ბრაზილიელს არ უშლის ხელს, საკმაოდ კარგი შედეგები აჩვენოს.

"ლას პალმასთან" დაპირისპირებაში მისმა გოლმა კლუბს სამი ქულა მოუტანა. მიმდინარე სეზონში რაფინია ლევანდოვსკისთან, ფერან ტორესსა და ჟოაუ ფელიშთან ერთად "ბარსელონას" საუკეთესო ბომბარდირთა შორისაა. მას მიმდინარე სეზონში ჩატარებულ 29 მატჩში 6 გოლი და 10 შედეგიანი გადაცემა უგროვდება. აღსანიშნავია, რომ ბოლო 6 თამაშში მან 5 გოლში მიიღო მონაწილეობა: ორი გოლი და 3 ასისტი.

"ბარსელონაში" გადმოსვლის შემდეგ რაფინიამ 16 გოლი გაიტანა და 22 ასისტი გააკეთა. თექვსმეტივე გოლი მან სხვადასხვა თამაშში გაიტანა, აქედან ოთხი გამარჯვების მომტანი აღმოჩნდა. მეტიც, "ბლაუგრანას" არასოდეს წაუგია თამაში, რომელშიც რაფინიამ გაიტანა - 14 მოგება და 2 ფრე.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 4 აპრილი 2024 21:52
    0
    ციტატა: nika 54
    "ლას პალმასთან" დაპირისპირებაში მისმა გოლმა კლუბს სამი ქულა მოუტანა.
    ყველა 1-0 მოგებულ მატჩში, გაგიკვირდებათ მაგრამ, სწორედ გოლის ავტორმა მოუტანა 3 ქულა ბარსელონას.

    რა გინდა ძმა ვერ გავიგე. თუ ყველაფერში შეცდომას ხედავ აიღე კალამი ხელში და დაგვიწერე სტატიები უშეცდომოდ.
    Culé [?]
    #10 4 აპრილი 2024 00:19
    0
    რაფინია უნდა დადგეს და იყოს ძირითადში პსჟსთან მარცხნიდან ოღონდ მარჯვნიდან იამალი აბა ფერანი ახალი დაბრუნებულია და ფელიქსი როგორ ხასიათზე იქნება მაგის იმედად ვერ ვიქნებით პსჟსთან

    იდეალური ვარიანტია და სხვა გზა არ არის ფიზიკურად რაფინია უნდა დადგეს თან ფორმაშიც შევიდა ასე თუ ისე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 აპრილი 2024 13:14
    0
    "ლას პალმასთან" დაპირისპირებაში მისმა გოლმა კლუბს სამი ქულა მოუტანა.
    ყველა 1-0 მოგებულ მატჩში, გაგიკვირდებათ მაგრამ, სწორედ გოლის ავტორმა მოუტანა 3 ქულა ბარსელონას.
    ფანი [?]
    #8 1 აპრილი 2024 22:43
    0
    ციტატა: Messi 10
    ციტატა: Jorkaeff
    ციტატა: Messi 10
    ბიჭებო ჩემპიონთა ლიგის ნახევარ ფინალების ბილეთის ფასი დაახლოებით რა არისნხოლმე ხომ არ იცით?


    გააჩნია რომელი წვეყნის გუნდის სტადიონზეა თამაში, ფუტ სტერლინგი და ევრო და რავი, ოფიციალურად მოჭრილი ევროს კურსით არ არის ფასი დადგენილი. მერვედფინალურ მათჩზე ვარ დანასწრები და პარალერულად სხვა ქვეყანაში ახლობლებიც ესწრებოდნენ იქაც ევრო იყო, მაგრამ სადღაც 40 ევრო სხვაობა იყო 2014 წელი იყო მაშინ. ოლიმპიაკოსი მანჩესტერის თამაშზე ვიყავი და პარალერულად თუ მეორე დღეს შალკე რეალი იყო და საბერძნეთში 40 ევროთი მეტი ღირდა ბილეთი.

    ბარსა თუ გავიდა მინდა დასწრება და გუგლში რასაც ვეძებ სხვა და სხვა ფასებს მიგდებს... 200 ევროდან იწყება თითქმის ყველგან ესე წერია... ატლეტიკო ბარსა დაჯდება თუ გავედით დიდი ალბათობით და რავი არ უნდა ღირდეს ძაან ძვირი


    ორი ერთი ქვეყნის გუნდი რო თამაშობს უფრო აძვირებენ ბილეთებს, რო ნეიტრალური იმ ქვეყნის ქომაგები ბევრი ესწრებიან და აძვირებენ. წესით 200 - 250 მაქსიმუმი უნდა იყოს ხო.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 1 აპრილი 2024 21:41
    0
    ციტატა: Jorkaeff
    ციტატა: Messi 10
    ბიჭებო ჩემპიონთა ლიგის ნახევარ ფინალების ბილეთის ფასი დაახლოებით რა არისნხოლმე ხომ არ იცით?


    გააჩნია რომელი წვეყნის გუნდის სტადიონზეა თამაში, ფუტ სტერლინგი და ევრო და რავი, ოფიციალურად მოჭრილი ევროს კურსით არ არის ფასი დადგენილი. მერვედფინალურ მათჩზე ვარ დანასწრები და პარალერულად სხვა ქვეყანაში ახლობლებიც ესწრებოდნენ იქაც ევრო იყო, მაგრამ სადღაც 40 ევრო სხვაობა იყო 2014 წელი იყო მაშინ. ოლიმპიაკოსი მანჩესტერის თამაშზე ვიყავი და პარალერულად თუ მეორე დღეს შალკე რეალი იყო და საბერძნეთში 40 ევროთი მეტი ღირდა ბილეთი.

    ბარსა თუ გავიდა მინდა დასწრება და გუგლში რასაც ვეძებ სხვა და სხვა ფასებს მიგდებს... 200 ევროდან იწყება თითქმის ყველგან ესე წერია... ატლეტიკო ბარსა დაჯდება თუ გავედით დიდი ალბათობით და რავი არ უნდა ღირდეს ძაან ძვირი
    ფანი [?]
    #6 1 აპრილი 2024 20:24
    0
    ციტატა: Messi 10
    ბიჭებო ჩემპიონთა ლიგის ნახევარ ფინალების ბილეთის ფასი დაახლოებით რა არისნხოლმე ხომ არ იცით?


    გააჩნია რომელი წვეყნის გუნდის სტადიონზეა თამაში, ფუტ სტერლინგი და ევრო და რავი, ოფიციალურად მოჭრილი ევროს კურსით არ არის ფასი დადგენილი. მერვედფინალურ მათჩზე ვარ დანასწრები და პარალერულად სხვა ქვეყანაში ახლობლებიც ესწრებოდნენ იქაც ევრო იყო, მაგრამ სადღაც 40 ევრო სხვაობა იყო 2014 წელი იყო მაშინ. ოლიმპიაკოსი მანჩესტერის თამაშზე ვიყავი და პარალერულად თუ მეორე დღეს შალკე რეალი იყო და საბერძნეთში 40 ევროთი მეტი ღირდა ბილეთი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 1 აპრილი 2024 20:18
    7
    ბავშვობის ოცნების გუნდშია და რაც შეუძლია ფართხალებს, თორე კლასი და შედეგიანობა ყველაზე კარგად დიდ მატჩებში ჩანს სადაც იკარგება ხოლმე საერთოდ, როგორც ლევანდოვსკი ამუშავდა როკეს გამოჩენის შემდეგ ისე დაიწყო რააფინიამაც თამაში იამალის გაბრწყინების შემდეგ, ახლა რასაც თამაშობს ალბათ მისთვის მაინც საუკეთესო ვერსიაა და მაგას იქეთ ახალი არაფერი შეუძლია.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    წევრი [?]
    #4 1 აპრილი 2024 20:11
    6
    ძალიან მონდომებულია... შეიძლება "ჩინურ" ბრაზილელს ვეძახით , მაგრამ შედეგი არის და ნაკრებშიც ხშირად ეძახიან... ჩვენ ყველა ბრაზილელეში რონალდინიო ნეიმარს ვხედავთ ეგრე არაა დღეს რეალობა სხვაგვარია... 100 თუ იყიდეს კამფეტია თუ არადა უნდა დავიტოვოთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 1 აპრილი 2024 20:03
    1
    ბიჭებო ჩემპიონთა ლიგის ნახევარ ფინალების ბილეთის ფასი დაახლოებით რა არისნხოლმე ხომ არ იცით?
    ფანი [?]
    #2 1 აპრილი 2024 19:29
    5
    იქნებადა დაიკეროს ვინმე ამის სტატებით და წაიყვანონ
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    ფანი [?]
    #1 1 აპრილი 2024 18:44
    8
    მეტიც, "ბლაუგრანას" არასოდეს წაუგია თამაში, რომელშიც რაფინიამ გაიტანა - 14 მოგება და 2 მარცხი...

    თუ არ წაუგია მაშინ 14 მოგება და 2 ფრე გამოდის.