ბარსა პაუ კუბარსს ახალ კონტრაქტს სთავაზობს

ბარსა პაუ კუბარსს ახალ კონტრაქტს სთავაზობს

პირველ გუნდში დებიუტიდან დაახლოებით ორი თვის შემდეგ "ბარსელონას" სურს, პაუ კუბარსის მომავალი კლუბში ახალი ხელშეკრულებით გაამყაროს.

ცნობილი ჟურნალისტი ფაბრიციო რომანო იტყობინება, რომ "ბლაუგრანამ" ახალგაზრდა ესპანელს უკვე შესთავაზა ახალი გრძელვადიანი ხელშეკრულება, რომელიც მნიშვნელოვნად გაზრდის მის ანაზღაურებას და წარმოაჩენს მის როლს კლუბში. კონტრაქტის მიხედვით, კუბარსის გამოსასყიდი თანხა 1 მილიარდი ევრო იქნება. კატალონიელებს გარიგების დასრულება სეზონის ბოლომდე სურთ.

ესპანელი მცველის დებიუტი პირველ გუნდში იანვარში შედგა. მას შემდეგ მან პირველ გუნდში 13 შეხვედრა ჩაატარა და ბრწყინვალე შთაბეჭდილება დატოვა. იგი ლა ლიგის მარტის თვის საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელი გახდა და ესპანეთის ნაკრებშიც მიიწვიეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #21 1 აპრილი 2024 10:16
    0
    აქ რაშუაშია მაგრამ პედრის გაყიდვაზე რომ დაფიქრდნენ მშვენიერი იქნება, მაინც ვერაფერში ვიყენებთ, სულ ალეწილია, კარგია მაგრამ დიდი ვერაფერია, გაყიდონ და ვირტსი მოიყვანონ,
    გულშემატკივარი [?]
    #20 1 აპრილი 2024 03:00
    4
    ენრიკე მბაპეს მაგრად ჩაგრავს 😂😂 იქნებ ჩვენთანაც იჯიგროს ... თან რა გიჟია ცუდია თუ წავაგებთ მაგრამ კარგია ჩემი კლუბი რომ გამოგვაგდებსო ჩვენზე თქვაა 😂😂😂😂
    Culé [?]
    #19 1 აპრილი 2024 01:41
    0
    რობერტოს ეომ იასამნისფერი ფორმა აცვაი ერთერთ სურათსი მუქი ლურჯი და წითელი გვერდულად დაშვებული ზოლით ეგ სად შემიძლია ვიყიდო? ან საერთოდ რა ფორმაა არ მახსოვს საერთოდ ეგ ფორმა
    Culé [?]
    #18 1 აპრილი 2024 01:18
    0
    არ დაკარგეს ქულები კიდე იმენა რაა,,ალალია მაგათზე წელს ლალიგა
    წევრი [?]
    #17 1 აპრილი 2024 01:16
    2
    გასაგებია შენი გუნდის გჯეროდეს და გეიმედებოდეს მაგრამ რეალობასაც შედედეთ, რა ლალიგა და ჩემიონთა ლიგა, შეეგუეთ ბარსას წელს უტიტულო სეზონი აქვს, ლიგის ფინალში გასვლაც ზღაპარია ჯერ ამ საცოდავ პსჟ-ს გაცდნენ და მერე ისეთი მონსტრები შეხვდებიან მანდ დასრულდება ზღაპარი. ღმერთმა იმედი არ მოგიშალოთ მაგრამ რეალობას ნუ დაკარგავთ.
    ფანი [?]
    #16 1 აპრილი 2024 00:34
    1
    ციტატა: Buka.buka
    ♠️Spookyfy♠️, jimjimi barsas akidebuli dVlivs ugebs gundebs da laligis mogeba undat.klasikoze naxav ramoxdeba.

    დაგიჯვი მაგ რეალის ლოგოზე
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    ფანი [?]
    #15 1 აპრილი 2024 00:12
    0
    ციტატა: Buka.buka
    ♠️Spookyfy♠️, jimjimi barsas akidebuli dVlivs ugebs gundebs da laligis mogeba undat.klasikoze naxav ramoxdeba.

    Genacale shen
    Culé [?]
    #14 31 მარტი 2024 23:54
    3
    ♠️Spookyfy♠️, jimjimi barsas akidebuli dVlivs ugebs gundebs da laligis mogeba undat.klasikoze naxav ramoxdeba.
    ფანი [?]
    #13 31 მარტი 2024 23:15
    0
    Sheagdo am bo*ebma,magat damaarsebels ro gavcxe. Nichia mainc ro wamoigos bilbaom seriozul zhimshims aikideben
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 31 მარტი 2024 23:10
    1
    psgs barieri tu dadzlies atletiko dortmundidan metad iolad gavlen
    Culé [?]
    #11 31 მარტი 2024 22:56
    0
    ციტატა: Jorkaeff
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Messi 10
    ბრაიტონმა ენფილდზე ლივერპულს ჯოჯოხეთი მოუწყო იმენა ბეწვის ხიდზე იარეს 😂 სალაჰის უფორმობის ბრალიცაა ისეთები მაზა 4-1 მაინც უნდა მოეგოთ მინიმუმ.... მარა რავი დეძერბი მაინც დიდად არ მევასებაა

    ეგრე გვარდიოლა გვევასება მარა მესამედ ჩააფურთხა სულში არტეტამ ამ სეზონში. დღევანდელი სიტი არი ბურთის ფლობა მარტო. რეალი დედას მოუ..ავს


    რალს გადაუვლის სიტი.

    მე მგონია რომ ამჯერად რეალის გასვლა უფრო გვირჩევნია თუ მოხდა ისე რომ ფინალში გავედით რაც ფანტასტიკის სფერო ნამდვილად არაა, ფინალში რეალი გვირჩევნია ყველა დანარჩენ გუნდს.
    Culé [?]
    #10 31 მარტი 2024 22:20
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Messi 10
    ბრაიტონმა ენფილდზე ლივერპულს ჯოჯოხეთი მოუწყო იმენა ბეწვის ხიდზე იარეს 😂 სალაჰის უფორმობის ბრალიცაა ისეთები მაზა 4-1 მაინც უნდა მოეგოთ მინიმუმ.... მარა რავი დეძერბი მაინც დიდად არ მევასებაა

    ეგრე გვარდიოლა გვევასება მარა მესამედ ჩააფურთხა სულში არტეტამ ამ სეზონში. დღევანდელი სიტი არი ბურთის ფლობა მარტო. რეალი დედას მოუ..ავს

    ნუ იტყვი ეგრე თუ ბერნაბეუზე ძან არ წააგეს თავისუფლად შეუძლიათ გადათელონ რეალი რეაკიც არაა რაღაც სასწაული გუნდი
    ფანი [?]
    #9 31 მარტი 2024 21:49
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Messi 10
    ბრაიტონმა ენფილდზე ლივერპულს ჯოჯოხეთი მოუწყო იმენა ბეწვის ხიდზე იარეს 😂 სალაჰის უფორმობის ბრალიცაა ისეთები მაზა 4-1 მაინც უნდა მოეგოთ მინიმუმ.... მარა რავი დეძერბი მაინც დიდად არ მევასებაა

    ეგრე გვარდიოლა გვევასება მარა მესამედ ჩააფურთხა სულში არტეტამ ამ სეზონში. დღევანდელი სიტი არი ბურთის ფლობა მარტო. რეალი დედას მოუ..ავს


    რალს გადაუვლის სიტი.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 31 მარტი 2024 21:31
    0
    რეალი წააგებდეს ეხლა
    [?]
    #7 31 მარტი 2024 21:27
    2
    ციტატა: Messi 10
    ბრაიტონმა ენფილდზე ლივერპულს ჯოჯოხეთი მოუწყო იმენა ბეწვის ხიდზე იარეს 😂 სალაჰის უფორმობის ბრალიცაა ისეთები მაზა 4-1 მაინც უნდა მოეგოთ მინიმუმ.... მარა რავი დეძერბი მაინც დიდად არ მევასებაა

    ეგრე გვარდიოლა გვევასება მარა მესამედ ჩააფურთხა სულში არტეტამ ამ სეზონში. დღევანდელი სიტი არი ბურთის ფლობა მარტო. რეალი დედას მოუ..ავს
    Culé [?]
    #6 31 მარტი 2024 19:42
    1
    გუშინ არ გაგვიმართლა ტომ 2+ ბურთით არ ვიყვაით წინ თირე ფაიე მიიღებდა შანსს ინედია კადისთან ისეთი ანგარიში იქნება რომ ყველა ახალგაზრდა მიიღებს შანსს
    Culé [?]
    #5 31 მარტი 2024 19:10
    2
    ძალიან მაგარი ბიჭია, პასები აქვს საოცარი.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 31 მარტი 2024 19:01
    1
    ბრაიტონმა ენფილდზე ლივერპულს ჯოჯოხეთი მოუწყო იმენა ბეწვის ხიდზე იარეს 😂 სალაჰის უფორმობის ბრალიცაა ისეთები მაზა 4-1 მაინც უნდა მოეგოთ მინიმუმ.... მარა რავი დეძერბი მაინც დიდად არ მევასებაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 31 მარტი 2024 18:32
    0
    მერე ვინმემ რო წაგვართვას? 1 მილიარდი რა არის დაადონ 5-6 მილიარდი.
    წევრი [?]
    #2 31 მარტი 2024 18:23
    3
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Gushin cota poziciuri shecdomebi hqonda mara nicheo. Zato pasebi aketa saswauli. Gizhi gvezrdeba💙❤️

    კრაიზეც არანაკები გვყავს . ბალდეს კონკურეტნს ვგულისხმობ