ჩავი ერნანდესის პრესკონფერენცია ატლეტიკ ბილბაოსთან მატჩამდე

ჩავი ერნანდესის პრესკონფერენცია ატლეტიკ ბილბაოსთან მატჩამდე

ჩავი ერნანდესმა "ატლეტიკ ბილბაოსთან" მატჩის წინ პრესკონფერენცია გამართა, სადაც მან აღნიშნა, რომ ერნესტო ვალვერდეს ლა ლიგაში ერთ-ერთი საუკეთესო გუნდი ჰყავს, მათი დამარცხება კი წინ გადადგმულ ნაბიჯად შეფასდება.

მათ სულ ცოტა ხნის წინ გამოგვთიშეს კოპა დელ რეის გათამაშებიდან. ისინი ყველაზე ინტენსიურად თამაშობენ ლიგაში და თავდაჯერება გააჩნიათ. თუ მათ დავამარცხებთ, ამით წინ დიდ ნაბიჯს გადავდგამთ.
ვთქვი, რომ სეზონის დასრულების შემდეგ კლუბის დატოვებას ვგეგმავ და ამ გადაწყვეტილების შეცვლას არ ვაპირებ.
კარგი იქნებოდა, რომ სამზადისისთვის უფრო მეტი დრო გვქონოდა. როდესაც სამ დღეში ერთხელ თამაში გიწევს, საამისოდ დრო არ გრჩება.
ვიტორ როკე ტრავმიდან დაბრუნდა. მან ახლა ძველი ტემპი უნდა დაიბრუნოს და ჩვენს სისტემას მოერგოს. რაც შეეხება ლევანდოვსკის, ის თავის ბუნებრივ პოზიციაზე თამაშობს, თუმცა ფლანგზე გადაწევასთანაც ადაპტირებს. მას შეუძლია, რომ ბევრი მოგვცეს, რაც აქამდე უკვე გაუკეთებია კიდეც.
ჩვენ პედრისთან დაკავშირებით სათამაშო წუთები სწორი სიზუსტით შევარჩიეთ, ახლა კი ის მშვენივრად გამოიყურება.
ინიესტა საუკეთესო ტალანტია, რომელიც ესპანურ ფეხბურთში მინახავს. 1000 მატჩი საკმაოდ ბევრია. მე მას ვაღიარებ და პატივს ვცემ, ის ძალიან მიყვარს. ანდრესი ფეხბურთის ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო მოთამაშეა.
ჟოაუ ფელიში დაბრუნდა, თუმცა მის მხრებზე არსებული ტვირთის სიმძიმე უნდა შევამსუბუქოთ. ის ახლა თავს კომფორტულად გრძნობს და ჩვენს დახმარებას განაგრძობს. მის გამო ბედნიერი ვარ.
ლევანდოვსკი უკეთესად თამაშობს, უფრო მეტი ინტენსივობით, ვიდრე აქამდე. სწორედ ესაა მიზეზი თუ რატომაც გახდა ის თებერვლის თვის საუკეთესო ფეხბურთელი.

- თქვა ჩავიმ.



  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 49 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #49 3 მარტი 2024 16:10
    0
    ეს არ არის სრული ინფორმაცია მის გამონათქვამებზე. სხვა წყაროებში წავიკითხე, რომ ასეთი რამე თქვა- სამი დღის წინ ატლეტიკმა ძალიან მძიმე მატჩი ჩაატარა ატლეტიკოსთან, გაიმარჯვა და ფინალში გავიდა, მაგრამ ძალიან ბევრი ძალა დახარჯა. გამარჯვების შემდეგ კი მთელი გუნდი დილამდე ზეიმობდა, და შეიძლება სწორედ ამ ორი ფაქტორის, გამო, გუნდი ვერ იყოს სათანადო დონეზე ბარსასთან მატჩში - აი ეს იყო მისი გამონათქვამის აზრი… როცა წავიკითხე, მაგრად გავბრაზდი, რომ ისევე წუწუნი და მანდრაჟი, ისევე მეტოქის სიძლიერეზე ლაპარაკი და ეხლა უკვე დამატებით არგუმენტებზე იმედის დამყარება. ეხლაც იმას იძახის რომ ატლეტიკმა კოპა დელ რეიდან გამოგვაგდო, და არა იმას, რომ მივდივართ რევანშის ასაღებად. ერთი სიტყვა არ უთქვამს, რომ გუნდი დარწმუნებულია საკუთარ ძალაში და მოსაგებად მიდის. ეს რა უბედურება სჭირს ჩავის? ამის გამოა რომ გუნდი მოედანზე ჩასვრილი სახით გადის და შიშის გრძნობა გააჩნია. როცა თამაშობდა უფრო გამტანი და აგრესიული იყო, წინ მიიწევდავდა გუნდსაც მიათრევდა, ეხლა მწვრთნელია და სულ ერთია ვინ არის მოწინააღმდეგე, ყველაზე იძახის რომ ძლიერია და ყველა მატჩი მისთვის მძიმეა…. მე მგონი წაგებაზე მეტად იმის ეშინია, რომ მასზე ზეწოლა გაძლიერდება და ვერ გაუძლებს… არ მეგონა, რომ ჩავი ასეთი მწვრთნელი იქნებოდა….
    Culé [?]
    #48 3 მარტი 2024 14:12
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, მსაჯების კვალიფილაციაც დაბალია ლალიგაში და ბევრ შეცდომას უშვებენ. ზუსტად ეგაა რომ ზეწოლას ვერ გაუძლო. ჩვენ ვიყოთ კარგად და 🤣

    დღეს შემ ტორპედოს თამაში უნდა გენახა რა პენალი არ დადო ვარზეც რომ გადახედა თან:დ:დ და ეგ რომ მომხდარიყო ლალიგაში მსაჯს დისკვალიფიკაციას მისცემდნენ:დ:დ აამიტომ ვამბობ იბრძოლე გაუტანე საკაიფო გოლები სადაც სადაო არარის და კითხვებიც არ იქნება ესაა გამოსავალი მე თუ მკითხავ როგორც ბერნაბეუზე 5:1 ამოსდო და გაუშვა ვალსნსია სახლში ჩაქინდრული:დ:დ

    რომელი მომონეტი? სამტრედიის კარში? ის14 ნომერი რომ მოჩეხა კარის წინ? არ მინახია მაგის გამეორება და იყო პენლატი?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #47 3 მარტი 2024 13:48
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, არ ვიცი არ მინახავს მაგრამ წინა სეზონის მერე არ გამიკვირდება🤣 გეთანხმები გრანდს მართებს ეგეთი მოგება მაგრამ ხანდახან არ გამოდის და შეიძლება მომენტმაც გადაწყვიტოს თამაშის ბედი

    ანუ ბოლო წუთებამდე ელოდებიან შეტევებს მასე არაა ბარსაც რამდენი დაატრიალა სელტასთან 0:2 სანამ არ გახდა არ შეუტია ასეა რეალიც და დღეს ვერ გადაარჩინა თამაში წელსაც ბევრი დაატრიალა ასეთი ამ 1:0 იდან მოკლედ თამაშს გააჩნია ვალესნია ხისტი კლუბია სახლში გასვლებზეა ბანძი თორე მესტალიაზე ჯიკავი გჭირდება ძველ დროს მარტივად იგებდმენ გრანდები ეხლა კიდე უსახურად და ამას ვეძახით ვითომ კაი საყურებელ თამაშს არადა უბრალოდ დაძაბული თამაში იყო და მოსალოდნელი ანგარიში

    მე ისიც მინახავს, ერთი ერთზე გასულ ფეხბურთელს მეკარე რო აშკარად აქცევს და მსაჯი პენალტზე უსტვენს, ამასობაში კი ის წაქცეული როგორღაც ფეხის წვერით ბურთს იტანს. მსაჯი გოლს არ თვლის სასტვენი იყოო და პენალტი ვერ გაააქვთ.
    აი აქ რა გინდა ქნა. საერთოდ ლა ლიგა და ესპანური მსაჯობა მსოფლიოშია განთქმული. ლევანდოვსკიმ ჩავის რაღაც ანიშნა და მოედნის მეორე ბოლოში მდგომმა მსაჯმა გააძევა, ვინისიუსს მსაჯმა ყვითელი აჩვენა და იმან შუბლზე თითი დაატრიალა მსაჯის წინ. აქ მსაჯმა უბრალოდ ზურგი შეაქცია. რა უნდა იფიქროს კაცმა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #46 3 მარტი 2024 03:50
    1
    cudi msajebi shexvdat faqtia daindea realis fexburtelebi yvitlebze ritic ar dadzaba ufro tamashi tavidan provicirebdnen magram is sheteva unda ecdia tu awodebieb kutxurs mashin iq shetevac unda acado tuarada arc kutxuri moawodebio dasasjelebi arian msajebi mag gadawyvetilebis gamo
    წევრი [?]
    #45 3 მარტი 2024 03:06
    0
    CHEPE, მესტალიაზე მოსალოდნელი იყო ისედაც მსგავსი შედეგი გეთანხმები. ცუდი ტენდეციაა რეალშიც და ბარსაშიც რომ თითქოს ელოდებიან ან გოლი გაუშვან ან ბოლო წუთებზე შეუტიონ და გაუტანონ. ამიტომ არის ფეხბურთი 1 წუთიდან 90 წუთანმდე რომ თავიდანვე უნდა შეუტიონ.
    ღამემშვიდობისა სასტავ წარმატებები ხვალ
    Culé [?]
    #44 3 მარტი 2024 02:58
    1
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, არ ვიცი არ მინახავს მაგრამ წინა სეზონის მერე არ გამიკვირდება🤣 გეთანხმები გრანდს მართებს ეგეთი მოგება მაგრამ ხანდახან არ გამოდის და შეიძლება მომენტმაც გადაწყვიტოს თამაშის ბედი

    ანუ ბოლო წუთებამდე ელოდებიან შეტევებს მასე არაა ბარსაც რამდენი დაატრიალა სელტასთან 0:2 სანამ არ გახდა არ შეუტია ასეა რეალიც და დღეს ვერ გადაარჩინა თამაში წელსაც ბევრი დაატრიალა ასეთი ამ 1:0 იდან მოკლედ თამაშს გააჩნია ვალესნია ხისტი კლუბია სახლში გასვლებზეა ბანძი თორე მესტალიაზე ჯიკავი გჭირდება ძველ დროს მარტივად იგებდმენ გრანდები ეხლა კიდე უსახურად და ამას ვეძახით ვითომ კაი საყურებელ თამაშს არადა უბრალოდ დაძაბული თამაში იყო და მოსალოდნელი ანგარიში
    წევრი [?]
    #43 3 მარტი 2024 02:50
    0
    CHEPE, არ ვიცი არ მინახავს მაგრამ წინა სეზონის მერე არ გამიკვირდება🤣 გეთანხმები გრანდს მართებს ეგეთი მოგება მაგრამ ხანდახან არ გამოდის და შეიძლება მომენტმაც გადაწყვიტოს თამაშის ბედი
    გულშემატკივარი [?]
    #42 3 მარტი 2024 02:49
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Pere Grine
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, საჯარიმოსთან იყვნრნ და შეტევაში 😀 ესეიგი როცა კი ზუსტი დრო შესრულდა უნდა დაემთავრებინა მაგას ამბობ? ბარსას ეგრწ რომ უქნას ასეთი რეაქცია გექნება? :დ

    რამდენჯერ უქნით იმდენი სიხარული მომცა მეტს არ ვითხოვ:დ:დ:დ უარესებიც მომხდარა.
    გადაახვიე თამაშის მაგ დრო და ნახავ მანსანომ როდის ჩაუბერა რამომენტში ჩაწოდებულზე თუ მანამდე

    ძაან თუ გაადაცდაა დააემთაავრებინაა დაა მთეელი სპორტული ამბებიი მაგას იძაახიაან და წერეენ დაა ბევრი დაიწერებაა კიდე. . იყო თუარაა სამართლიანი და დაემთავრებინაა თუარააა. . ამით აღარაფერი შეიცვლებაა მარაა იმას ამტკიცეებ რო დასამთაავრებელი იყო 12 წუთს გაგრძელდებოდაა.. ვალენსიას ფეხბურთეელს რო წაერთვაა ეგრევე დააამთაავრებდა არაფერი მოგერიება არ დასჭირდებოდაა ახლაა ხოარ დაიწყე ყურებაა დიდიხანიაა უყურებ ხოო.. უბრაალოთ ხო შეიძლებაა თქვაათ ხო არააფერი შეიცვლებაა ამიით და რეალობას გავუსწოროთ თვაალი. რაავი მე გკითხაავ კიდე გინახიაა ესეთ დროს დამთაავრებული თამაშიი.. ამაზე მეტიც გადაცილებულაა შეტევაში ბევრი თამაში მინახაავ და ვნახაავ მარაა შეტევაში ჰაერში ბურთი როაა და დაამთაავრო მაგაას ვეღარ ვნახაავ.. ამაზეა ნათქვამი რაც გინახაავს ვეღარ ნახავ

    მე როგორც მოვისმინე და შევხედე მანსანომ დაასრულა მანამდე 3 ჯერ ხომ ასტვენს ხოდა მეორე და მესამე ჩასტვენაზე ჰაერში იყო მერე ბურთი ანუ მანამდე ჰქონდა სანამ აიწეოდა ბურთი ნუ რავიცი ასე მართლა არ მინახავს არსად რამე მაგრამ ესაა ფაქტი ხმა ისმის ბოლო დასვტვენის ბურთი ჰაერშია და მერე გადის გოლო ყველა მოდუნებული რომ არის... ეგ გოლი კიდე კაცმა არიცის გავიდოდა თუნა არა რომ გაეგრძელებინა და ყურადღებით ყოფილიყო ვალენსია

    ეხლაა ვუყურეე შემხვდაა სეტანტა სპორტზე ბურთის ჰაერში აწევა და პირველი დასტვენაა მეორე და მესამე დასტვენა და გოლი ერთაად.. თუარაა და შეგხვდებააა. . ბურთის აწევამდენაც არ დასტვინაა ჰაერში აწიაა და ჩაბერა. . ნუ ამიით რაღაა ეშველეებაა. ჩავლილიაა ერთი მსაჯის დდშ.. მთავარია ჩვენ ვიყოთ კარგაათ
    Culé [?]
    #41 3 მარტი 2024 02:43
    0
    rivaldo80, barsa moigebs uejveli rais gundia bilbao 6qulaa iqneba xo rom moigeben 2burtit mougeben bilbaos amotenian
    Culé [?]
    #40 3 მარტი 2024 02:42
    0
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, მსაჯების კვალიფილაციაც დაბალია ლალიგაში და ბევრ შეცდომას უშვებენ. ზუსტად ეგაა რომ ზეწოლას ვერ გაუძლო. ჩვენ ვიყოთ კარგად და 🤣

    დღეს შემ ტორპედოს თამაში უნდა გენახა რა პენალი არ დადო ვარზეც რომ გადახედა თან:დ:დ და ეგ რომ მომხდარიყო ლალიგაში მსაჯს დისკვალიფიკაციას მისცემდნენ:დ:დ აამიტომ ვამბობ იბრძოლე გაუტანე საკაიფო გოლები სადაც სადაო არარის და კითხვებიც არ იქნება ესაა გამოსავალი მე თუ მკითხავ როგორც ბერნაბეუზე 5:1 ამოსდო და გაუშვა ვალსნსია სახლში ჩაქინდრული:დ:დ
    გულშემატკივარი [?]
    #39 3 მარტი 2024 02:40
    1
    ვახ ხალხს არ უნდა მემგონი იმის მოსმენა რომ მსაჯმა ჩაწოდებისას კი არა ბრაჰიმს როგორც მიუვიდა ბურთი მაშინვე დაასრულა მარა ის შემოტრიალდა და ჩააწოდა რა ვერ გაიგეთ უბრალოდ აი ელემენტარული წესია რომ მსაჯის პირველივე ჩასტვენა თამაშს ასრულებს მეორე თითქოს უბრალოდ ამტკიცებს ამას იმისთვისაა და ამათ მოინდომეს გოლის გატანა და რაზე უნდა ჩაეთვალათ😃😃😃😃
    Culé [?]
    #38 3 მარტი 2024 02:38
    0
    ციტატა: Pere Grine
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, საჯარიმოსთან იყვნრნ და შეტევაში 😀 ესეიგი როცა კი ზუსტი დრო შესრულდა უნდა დაემთავრებინა მაგას ამბობ? ბარსას ეგრწ რომ უქნას ასეთი რეაქცია გექნება? :დ

    რამდენჯერ უქნით იმდენი სიხარული მომცა მეტს არ ვითხოვ:დ:დ:დ უარესებიც მომხდარა.
    გადაახვიე თამაშის მაგ დრო და ნახავ მანსანომ როდის ჩაუბერა რამომენტში ჩაწოდებულზე თუ მანამდე

    ძაან თუ გაადაცდაა დააემთაავრებინაა დაა მთეელი სპორტული ამბებიი მაგას იძაახიაან და წერეენ დაა ბევრი დაიწერებაა კიდე. . იყო თუარაა სამართლიანი და დაემთავრებინაა თუარააა. . ამით აღარაფერი შეიცვლებაა მარაა იმას ამტკიცეებ რო დასამთაავრებელი იყო 12 წუთს გაგრძელდებოდაა.. ვალენსიას ფეხბურთეელს რო წაერთვაა ეგრევე დააამთაავრებდა არაფერი მოგერიება არ დასჭირდებოდაა ახლაა ხოარ დაიწყე ყურებაა დიდიხანიაა უყურებ ხოო.. უბრაალოთ ხო შეიძლებაა თქვაათ ხო არააფერი შეიცვლებაა ამიით და რეალობას გავუსწოროთ თვაალი. რაავი მე გკითხაავ კიდე გინახიაა ესეთ დროს დამთაავრებული თამაშიი.. ამაზე მეტიც გადაცილებულაა შეტევაში ბევრი თამაში მინახაავ და ვნახაავ მარაა შეტევაში ჰაერში ბურთი როაა და დაამთაავრო მაგაას ვეღარ ვნახაავ.. ამაზეა ნათქვამი რაც გინახაავს ვეღარ ნახავ

    მე როგორც მოვისმინე და შევხედე მანსანომ დაასრულა მანამდე 3 ჯერ ხომ ასტვენს ხოდა მეორე და მესამე ჩასტვენაზე ჰაერში იყო მერე ბურთი ანუ მანამდე ჰქონდა სანამ აიწეოდა ბურთი ნუ რავიცი ასე მართლა არ მინახავს არსად რამე მაგრამ ესაა ფაქტი ხმა ისმის ბოლო დასვტვენის ბურთი ჰაერშია და მერე გადის გოლო ყველა მოდუნებული რომ არის... ეგ გოლი კიდე კაცმა არიცის გავიდოდა თუნა არა რომ გაეგრძელებინა და ყურადღებით ყოფილიყო ვალენსია
    Culé [?]
    #37 3 მარტი 2024 02:34
    3
    დღეს თავი უნდა შეაკლან ბილბაოს და უნდა მოუგონ მთავარია დაცვა ამოვკეტოთ მაგრად და წინ რაღაცას იზამენ ბიჭები 👌
    წევრი [?]
    #36 3 მარტი 2024 02:34
    0
    CHEPE, მსაჯების კვალიფილაციაც დაბალია ლალიგაში და ბევრ შეცდომას უშვებენ. ზუსტად ეგაა რომ ზეწოლას ვერ გაუძლო. ჩვენ ვიყოთ კარგად და 🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #35 3 მარტი 2024 02:33
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, საჯარიმოსთან იყვნრნ და შეტევაში 😀 ესეიგი როცა კი ზუსტი დრო შესრულდა უნდა დაემთავრებინა მაგას ამბობ? ბარსას ეგრწ რომ უქნას ასეთი რეაქცია გექნება? :დ

    რამდენჯერ უქნით იმდენი სიხარული მომცა მეტს არ ვითხოვ:დ:დ:დ უარესებიც მომხდარა.
    გადაახვიე თამაშის მაგ დრო და ნახავ მანსანომ როდის ჩაუბერა რამომენტში ჩაწოდებულზე თუ მანამდე

    ძაან თუ გაადაცდაა დააემთაავრებინაა დაა მთეელი სპორტული ამბებიი მაგას იძაახიაან და წერეენ დაა ბევრი დაიწერებაა კიდე. . იყო თუარაა სამართლიანი და დაემთავრებინაა თუარააა. . ამით აღარაფერი შეიცვლებაა მარაა იმას ამტკიცეებ რო დასამთაავრებელი იყო 12 წუთს გაგრძელდებოდაა.. ვალენსიას ფეხბურთეელს რო წაერთვაა ეგრევე დააამთაავრებდა არაფერი მოგერიება არ დასჭირდებოდაა ახლაა ხოარ დაიწყე ყურებაა დიდიხანიაა უყურებ ხოო.. უბრაალოთ ხო შეიძლებაა თქვაათ ხო არააფერი შეიცვლებაა ამიით და რეალობას გავუსწოროთ თვაალი. რაავი მე გკითხაავ კიდე გინახიაა ესეთ დროს დამთაავრებული თამაშიი.. ამაზე მეტიც გადაცილებულაა შეტევაში ბევრი თამაში მინახაავ და ვნახაავ მარაა შეტევაში ჰაერში ბურთი როაა და დაამთაავრო მაგაას ვეღარ ვნახაავ.. ამაზეა ნათქვამი რაც გინახაავს ვეღარ ნახავ
    Culé [?]
    #34 3 მარტი 2024 02:31
    0
    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, გამარჯობა :დ მაგას ვამბობ მეც გადამოწმებაში დრო გავიდა, ცალკე ფეხბურთელების კოტრიალში და ბოლოს რეალი იყო შეტევაზე, შუა თამაშში დაუსრულა როცა საჯარიმოსთან იყვნენ, კუთხურზე მაინც გადასულიყო ჯანდაბას :დ

    მსაჯებზე მაინც ზეწოლაა სულ ლალიგაში და მითუმეტეს მესტალიაზე ფანები რა დღეში იყვნენ სანამ არ ჩაუბერა მანსანომ:დ:დ რა გინდა ნუ ღელავ არაფერია ეგ ფრე მაინც ჟირონა ვერ გაგასწრებთ და ბარსელონა წაიტეხაცს კისერს სახლში დარჩა წასაგები კიდე 1 2 თამაში:დ:დ

    ის წითელი ვის ამოუღო კიდე ვერ დავინახე ან ის საკაცით ვინ გაიყვანეს
    წევრი [?]
    #33 3 მარტი 2024 02:27
    0
    CHEPE, გამარჯობა :დ მაგას ვამბობ მეც გადამოწმებაში დრო გავიდა, ცალკე ფეხბურთელების კოტრიალში და ბოლოს რეალი იყო შეტევაზე, შუა თამაშში დაუსრულა როცა საჯარიმოსთან იყვნენ, კუთხურზე მაინც გადასულიყო ჯანდაბას :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #32 3 მარტი 2024 02:26
    5
    რადღეში არიან ვარდრიდისტები, თურმე არასწორად მოექცა მსაჯი(წესების დაცვით)

    ჯერ გადათვალეთ რამდენი ქულა გაჩუქეს ლანგრით და მერე ამოიღეთ ხმა
    Culé [?]
    #31 3 მარტი 2024 02:25
    0
    ჩვენთვის მაინც არარის მნიშველობა პროსტა ესეთი რამე არამისასალებელია რაც ხდება ვალენსიას ქულა მინიმუმ ეკუთცნოდა ჩვენ კიდე წინ ბილბაო გვაქვს არცთუ ისე იოლი ტური მოგება ფსიქოლოგიურად მოხოდავს ფრე კიდე ჩათვალეთ 8 ქულიანს ვერ გაცდება ჩამორჩენა ნაკლებით

    ციტატა: R-Truth
    CHEPE, არა იმაზე მიპასუხე, ზუსტი დრო რომ შესრულდება უნდა დაასრულოს? ამას ამბობ? დაიკიდოს შეტევაში არის არ არის გუნდი და დაასრულოსს ხო? :დ

    ზუსტი დრო 97 იქნებოდა და ამან 111 წუთზე გააჩერა თამაში სად იყო ზუსტი დრო ამ მე ეგ ვთვქი გადაცილებასაც გააჩნია ხო შეცვლა იქნება გადამოწმება წუთი წუთნახერვსი თემაა ჰაჰააა 2 წუთი და ეგეც მორჩებოდა 99 ზე და არა 111 წუთამდე
    წევრი [?]