ბარსელონამ დანი ალვესს ლეგენდის სტატუსი დაუბრუნა

ბარსელონამ დანი ალვესს ლეგენდის სტატუსი დაუბრუნა

გოგოზე სექსუალური ძალადობისთვის პატიმრობის შეფარდების გამო, "ბარსელონამ" დანი ალვესს ცოტა ხნის წინ კლუბის ლეგენდის სტატუსი ჩამოართვა

მიუხედავად ამისა, კატალონიურმა გრანდმა ბრაზილიელს სტატუსი დაუბრუნა და "ბარსას" ოფიციალურ საიტზე მას ლეგენდების სექციაში კვლავ ვხედავთ:

შესაბამისად, "ბარსელონას" კვლავ 103 ლეგენდა ჰყავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 29 თებერვალი 2024 11:56
    0
    ციტატა: geobcn33
    Chico,
    ციტატა: Chico
    ყველამ ვიცით, რომ გარკვეული დროის განმავლობაში დანი ალვესის განაჩენი გასაჩივრებას ექვემდებარება თუ მან ამ დროში არ გაასაჩივრა, მაშინ განაჩენი შედის ძალაში და საბოლოო ძალა ეძლევა. და სანამ ეს არ მოხდება, განაჩენი საბოლოოდ არ ითვლება და ბრალდებული მსჯავრდებულად. ამიტომ სანამ არ იქნება საბოლოო განაჩენი, არავის არა აქვს უფლება შეზღუდოს დანი ალვესის უფლებები, მათ შორის ბარსელონასაც.
    ალბათ ეს იყო მისი ლეგენდების სიაში აღდგენის საფუძველი. არანაირად არ ხსნიან ამ მოქმედებას და თუ ეს იყო საფუძველი, მაშინ ისევე ვაწყდებით ბარსას იურისტების უსუსურობას, რაც ძალიან საკვირველია, რადგან ზემოთმოყვანილი არგუმენტაცია, თითქმის ყველასათვის ნათელია. სამწუხაროდ ბარსას იურისტების შეცდომები უკვე არაერთხელ დავინახეთ, 18 წამის დაგვიანებისას და საბუთების არასწორად გაფორმებისას, წითელი ბარათის მქონე ფეხბურთელის მოედანზე გამოშვებისას და ასე შემდეგ.
    თუ დამტკიცდება დანი ალვესის ბრალი, იგი უნდა დაისაჯოს მკაცრად როგორც მოძალადე, მაგრამ რატომღაც გულის სიღრმეში ასე მგონია, რომ მას ეს სპექტაკლი მოუწყეს, რადგან ვიპ კლუბის საპირფარეშოში, იარაღით მუქარის ან ფიზიკური ძალის გამოყენების გარეშე, გაუპატიურება შეუძლებლად მიმაჩნია.
    დაველოდოთ საბოლოო განაჩენს და შემდეგ გავაკეთოთ დასკვნები.

    მე პირადად ვარ ნამყოფი (კლუბ სუტონში) და ბევრი მსგავსი ქმედება ხდება საპირდარეშოში, ნასმავ ან ნარკოტიკულ ნივთიერების მიღების ქვეშ მყოფი გოგოები იქეთ გექაჩებიან ! არა მარტო მანდ თითქმის ყველა კლუბში ეგრეა! დაჟე -18ში უფრო უარესია! ის გოგო დილით გაიხსენა რო ალვეშს მისცა და რადგანაც ფულიანი და სახელიანი იყო იმენა გაუჩალიჩა! არც ალვეში იქნებოდა ფხიზელი და შესაბამისად არც ახსოვდა!

    აღარ დავწერე, თორემ მეც ძალიან ხშირად ვარ ბარსრლონაში. მაგ კლუბში არ ვყოფილვარ, მაგრამ სხვებში ვნახე რაც ხდება. უამრავი სხვადასხვა ჯურის ქალებია იქ და ყველა ნადირობს. არაფრით არ შეიძლება ასეთი ბარების საპირფარეშოში ქალის გაუპატიურება…მითუმეტეს კაბინაში…. . დაცვაც დიდი ჰყავთ და ხალხიც უამრავია… მე ვფიქრობ ფული დაპირდა და მერე აღარ მისცა და ამიტომ იმანაც შური იძია…. ასეთი ცხოვრებაა დღეს…
    Culé [?]
    #11 29 თებერვალი 2024 08:14
    0
    ცოტა ხანში ისევ ამოშლიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 29 თებერვალი 2024 00:59
    3
    აი ან ჩამორთმევა რა იყო ან დაბრუნება? რას იმასხარავებენ თავს. რა ეჩქარებოდათ. ან თუ ქალმა მახეში გააბა, გინდაც ამან გაიბა თავი იმის მახეში ეს მის ისტორიას რატომ შლის. ანუ როდისმე ვინმემ რო ალვესის ისტორიის დაწერა მოინდომოს იმ წლებს 2008-2016 ბარსაში რო გაატარა(უმაღლეს დონეზე), არ დაწერენ? არ უთამაშიაო ამ პერიოდში?
    ფანი [?]
    #9 29 თებერვალი 2024 00:22
    0
    Kide kai,arc unda wagertmiat tqven dedas ro shvc. Dainakhes xalxis azri da mii**ves. Alvess rac sheexeba me piradad mjera ro misi braleuloba ar iyo da gachalichebulia,mara simartle gmertma icis,tu rame gadacdomit gaaketa arakacuria.
    ფანი [?]
    #8 29 თებერვალი 2024 00:02
    3
    ბიჯო გოგო ბარში გავიცანი თვითონვე დამპატიჟა თავუს ბაითში, პირველი პარტიის მერე შევედი გადასავლებად და ამ დროს ძაღლობაში დარეკა ძალას ხმარობ მიშველეთო! კატალანი იყო თან! აქ ევროპაში კერძოდ ესპანეთში და ბარსელონაში, ქალი, ბავშვი და ძაღლი უმაღლესი შეფასებითი დაცვის ქულა აქვს! ესაა ესაა ევროპა
    ფანი [?]
    #7 28 თებერვალი 2024 23:59
    0
    Chico,
    ციტატა: Chico
    ყველამ ვიცით, რომ გარკვეული დროის განმავლობაში დანი ალვესის განაჩენი გასაჩივრებას ექვემდებარება თუ მან ამ დროში არ გაასაჩივრა, მაშინ განაჩენი შედის ძალაში და საბოლოო ძალა ეძლევა. და სანამ ეს არ მოხდება, განაჩენი საბოლოოდ არ ითვლება და ბრალდებული მსჯავრდებულად. ამიტომ სანამ არ იქნება საბოლოო განაჩენი, არავის არა აქვს უფლება შეზღუდოს დანი ალვესის უფლებები, მათ შორის ბარსელონასაც.
    ალბათ ეს იყო მისი ლეგენდების სიაში აღდგენის საფუძველი. არანაირად არ ხსნიან ამ მოქმედებას და თუ ეს იყო საფუძველი, მაშინ ისევე ვაწყდებით ბარსას იურისტების უსუსურობას, რაც ძალიან საკვირველია, რადგან ზემოთმოყვანილი არგუმენტაცია, თითქმის ყველასათვის ნათელია. სამწუხაროდ ბარსას იურისტების შეცდომები უკვე არაერთხელ დავინახეთ, 18 წამის დაგვიანებისას და საბუთების არასწორად გაფორმებისას, წითელი ბარათის მქონე ფეხბურთელის მოედანზე გამოშვებისას და ასე შემდეგ.
    თუ დამტკიცდება დანი ალვესის ბრალი, იგი უნდა დაისაჯოს მკაცრად როგორც მოძალადე, მაგრამ რატომღაც გულის სიღრმეში ასე მგონია, რომ მას ეს სპექტაკლი მოუწყეს, რადგან ვიპ კლუბის საპირფარეშოში, იარაღით მუქარის ან ფიზიკური ძალის გამოყენების გარეშე, გაუპატიურება შეუძლებლად მიმაჩნია.
    დაველოდოთ საბოლოო განაჩენს და შემდეგ გავაკეთოთ დასკვნები.

    მე პირადად ვარ ნამყოფი (კლუბ სუტონში) და ბევრი მსგავსი ქმედება ხდება საპირდარეშოში, ნასმავ ან ნარკოტიკულ ნივთიერების მიღების ქვეშ მყოფი გოგოები იქეთ გექაჩებიან ! არა მარტო მანდ თითქმის ყველა კლუბში ეგრეა! დაჟე -18ში უფრო უარესია! ის გოგო დილით გაიხსენა რო ალვეშს მისცა და რადგანაც ფულიანი და სახელიანი იყო იმენა გაუჩალიჩა! არც ალვეში იქნებოდა ფხიზელი და შესაბამისად არც ახსოვდა!
    ფანი [?]
    #6 28 თებერვალი 2024 23:21
    2
    ყველამ ვიცით, რომ გარკვეული დროის განმავლობაში დანი ალვესის განაჩენი გასაჩივრებას ექვემდებარება თუ მან ამ დროში არ გაასაჩივრა, მაშინ განაჩენი შედის ძალაში და საბოლოო ძალა ეძლევა. და სანამ ეს არ მოხდება, განაჩენი საბოლოოდ არ ითვლება და ბრალდებული მსჯავრდებულად. ამიტომ სანამ არ იქნება საბოლოო განაჩენი, არავის არა აქვს უფლება შეზღუდოს დანი ალვესის უფლებები, მათ შორის ბარსელონასაც.
    ალბათ ეს იყო მისი ლეგენდების სიაში აღდგენის საფუძველი. არანაირად არ ხსნიან ამ მოქმედებას და თუ ეს იყო საფუძველი, მაშინ ისევე ვაწყდებით ბარსას იურისტების უსუსურობას, რაც ძალიან საკვირველია, რადგან ზემოთმოყვანილი არგუმენტაცია, თითქმის ყველასათვის ნათელია. სამწუხაროდ ბარსას იურისტების შეცდომები უკვე არაერთხელ დავინახეთ, 18 წამის დაგვიანებისას და საბუთების არასწორად გაფორმებისას, წითელი ბარათის მქონე ფეხბურთელის მოედანზე გამოშვებისას და ასე შემდეგ.
    თუ დამტკიცდება დანი ალვესის ბრალი, იგი უნდა დაისაჯოს მკაცრად როგორც მოძალადე, მაგრამ რატომღაც გულის სიღრმეში ასე მგონია, რომ მას ეს სპექტაკლი მოუწყეს, რადგან ვიპ კლუბის საპირფარეშოში, იარაღით მუქარის ან ფიზიკური ძალის გამოყენების გარეშე, გაუპატიურება შეუძლებლად მიმაჩნია.
    დაველოდოთ საბოლოო განაჩენს და შემდეგ გავაკეთოთ დასკვნები.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 28 თებერვალი 2024 23:10
    0
    რა უკანალის თამაშია ახლა ეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 28 თებერვალი 2024 21:40
    4
    რონალდინიოზეც ეგრე ქნეს მაგრამ მაშინ ნაბიჭვრები იყვნენ კლუბის სათავეში ახკა კიდ ლაპორტამ გამოაჩინა თავისი სახე თუ როგორ იღებს გადაწყვეტილებებს პუბლიკაზე მორგებით დააკვურდა ხალხის რეაქციას მიწასთან რომ გააასწორეს მერე დაუბრუნეს ისევ რა ნაბიჭვრიბაც გააკეთა ალვეშმა მაგას ვერასდროს ჩამოირეცხავს მარა რაც კლუბისთვის აქვს გაკეთებული არ უნდა დაიკიდონ
    ფანი [?]
    #3 28 თებერვალი 2024 21:15
    0
    ხან აართმევენ ხან დაუბრუნებენ მთლად გამოშტერდნენ
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    Culé [?]
    #2 28 თებერვალი 2024 20:51
    0
    ცოტა ძაან ხაორ ათამაშებენ ესენი ერთ ადგილს smiley
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    გულშემატკივარი [?]
    #1 28 თებერვალი 2024 20:50
    0
    რას ეხვეწებიან ამ ჩავის დარჩენას მოიყვანონ ფლიკი