ჩავი ერნანდესი: მოგება დავიმსახურეთ

ჩავი ერნანდესი: მოგება დავიმსახურეთ

ჩავი ერნანდესმა "ნაპოლისთან" მატჩის შემდეგ ჟურნალისტებთან კომენტარი გააკეთა.

გუნდი 75 წუთის განმავლობაში დომინირებდა და თამაშის დამშვიდება გვჭირდებოდა. ვფიქრობ, გუნდმა თავი კარგად წარმოაჩინა. ჩვენ მოგება დავიმსახურეთ. ფრე კარგი შედეგი არაა. ვფიქრობ, უნდა მოგვეგო, მაგრამ ასეთი თამაშით ბევრ მატჩს მოვიგებთ.

სახლში, ფანებთან ერთად, მეოთხედფინალში გასვლას შევეცდებით.

პედრი და ლევანდოვსკი კარგ ფორმაში არიან. მას შემდეგ, რაც ჩემი წასვლის შესახებ განვაცხადე, მათ ძალიან მოუმატეს. რობერტმა ბოლო მატჩებში ბევრი მნიშვნელოვანი გოლი გაიტანა.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 23 თებერვალი 2024 00:32
    0
    ციტატა: nika 54
    პედრი და ლევანდოვსკი კარგ ფორმაში არიან. მას შემდეგ, რაც ჩემი წასვლის შესახებ განვაცხადე, მათ ძალიან მოუმატეს. რობერტმა ბოლო მატჩებში ბევრი მნიშვნელოვანი გოლი გაიტანა.
    ანუ რაც წასვლაზე განაცხადე მოუმატეს იმიტომ რო გაეხარდათ?

    არაა გამორიცხული.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 22 თებერვალი 2024 20:31
    0
    პედრი და ლევანდოვსკი კარგ ფორმაში არიან. მას შემდეგ, რაც ჩემი წასვლის შესახებ განვაცხადე, მათ ძალიან მოუმატეს. რობერტმა ბოლო მატჩებში ბევრი მნიშვნელოვანი გოლი გაიტანა.
    ანუ რაც წასვლაზე განაცხადე მოუმატეს იმიტომ რო გაეხარდათ?
    Culé [?]
    #14 22 თებერვალი 2024 19:50
    0
    ერთერთი ვარ ვინც ჩავის თითქმის ყველა თამაშის შემდეგ გამოძვრომას ცდილობს მაგრამ ეს თამაში ნაღდად ჩააგდო,წყნარი დვანოლი ან ტრინოლით უნდა წამოვსულიყავით ნეაპოლიდან ისე კარგად დავიწყეთ, მარა რათგინდა რა მაინც მძღ.. ჭამა გააგრძელა მე-60 წუთიდან
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    ფანი [?]
    #13 22 თებერვალი 2024 19:30
    0
    კუმანის დაავადება საშინელებაა
    Culé [?]
    #12 22 თებერვალი 2024 06:43
    2
    წადი ჩავი მწვრთნელობა შენი საქმე არარი
    Culé [?]
    #11 22 თებერვალი 2024 01:30
    2
    ძალიან ხმამაღალი ნათქვამი ხომ არაა ვიმსახურებდით მოგებასო,სანამ მწრთვნელად მოვიდოდა როგორი იმედებს ვამყარებდით და გამოდის სულ ტყუილად,არ მეგონა ამას თუ ვიტყოდი ოდესმე მაგრამ თუ წასვლაა სეზონის დასრულებამდე წავიდეს და გაუშვან.სანამ კიდევ უფრო გაუტყდება სახელი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 22 თებერვალი 2024 01:28
    8
    არ გამიკვირდება სახლში, რომ წააგოს, ისეთ **ეობებს აკეთებს ეს ვითომ მწვრთნელი.
    Culé [?]
    #9 22 თებერვალი 2024 01:21
    3
    ციტატა: lesane C
    კიდე ვერ მიხვდა რო უნდა შეეტია თამაშის დაწყნარების მაგივრად და ვერც ვერასდროს მიხვდება, არც არავინ ეუბნება შტაბში იქაც თავისნაირები ყავს
    როგორც ჩვანს

    ეგაა ზუსტად რო შტაბშიც ქატო უყრიათ თავში ან თამაშს არცერთი უყურებს აბა რანაირად ვერ უნდა მიხვდე რო მეტი შემტევია საჭირო და 1-2 გოლს კიდე გაიტანდნენ
    Culé [?]
    #8 22 თებერვალი 2024 01:11
    5
    ჩავი ერნანდესმა "ნაპოლისთან" მატჩის შემდეგ ჟურნალისტებთან კომენტარი გააკეთა.
    „ვფიქრობ, გუნდმა თავი კარგად წარმოაჩინა და 1-1 გავიმარჯვეთ ))))
    ფანი [?]
    #7 22 თებერვალი 2024 01:05
    0
    ყველა კი არაა სამ ფილტვა გამოიყენე ეს წყეული ზამენები
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 22 თებერვალი 2024 01:04
    2
    ვის შეუნახა როკე სკამზე ძაან მაინტერესებს ან ფერმინი რატო არ გამოიყვანა როცა გუნდმა ცენტრი დათმო ან ეს კრისტენსენი რო გამოჩნდა რო ვერ თამაშობს საყრდენზე რაღატო აწვალებს ან ფორტს რატო არ ათამაშებს რო დაგვთხარა თვალები ამ სიკო ინიგოთი უგებ თამაშს ეს დედა აფეთქებული მიდი და მოახრჩვე ბოლომდე კაროჩე რა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 22 თებერვალი 2024 01:04
    4
    კიდე ვერ მიხვდა რო უნდა შეეტია თამაშის დაწყნარების მაგივრად და ვერც ვერასდროს მიხვდება, არც არავინ ეუბნება შტაბში იქაც თავისნაირები ყავს
    როგორც ჩვანს
    Culé [?]
    #4 22 თებერვალი 2024 00:59
    4
    ეეჰ ხავი ხავი ლიჟბი არ წაგოო შიში გღუპავს შენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 22 თებერვალი 2024 00:56
    2
    არა არ იმსახურებდი; შენ პირადად არ იმსახურებდი ჩავი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 22 თებერვალი 2024 00:55
    3
    ანუ გვადებილებს ტიპი, რაის 75 წუთი დომინირებდა, პირველი 35 წუთის იქით არაფერი არ გვიქნია. შიზოფრენიააქ მგონი.
    Culé [?]
    #1 22 თებერვალი 2024 00:54
    4
    ზუსტად ვიცოდი რას იტყოდა, იმსახურებდი არა იხვი, უამრავი შეცდომა დაუშვი და გასაგდები ხარ ახლავე.