ნაპოლი 🆚️ ბარსელონა | სასტარტო შემადგენლობები

ნაპოლი 🆚️ ბარსელონა | სასტარტო შემადგენლობები

"ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალში, თბილისის დროით 23:55 საათზე, "ნაპოლის" დაუპირისპირდება. 

ბარსელონა

სასტარტო: ტერ შტეგენი - კუნდე, არაუხო, მარტინესი, კანსელუ - დე იონგი, კრისტენსენი, გიუნდოგანი - იამალი, ლევანდოვსკი, პედრი

სათადარიგო: რაფინია, პენია, ფელიში, რომეუ, ვიტორ როკე, სერჟი რობერტო, ასტრალაგა, კასადო, ფერმინი, კუბარსი, გიუ, ფორტი

მთავარი მწვრთნელი: ჩავი ერნანდესი

დანაკლისი: ალონსო, ბალდე, გავი, ტორესი

ნაპოლი

სასტარტო: მერეტი - დი ლორენცო, რაჰმანი, ჟესუსი, ოლივერა - ანგისა, ლობოტკა, კაიუსტე - პოლიტანო, ოსიმენი, კვარაცხელია

სათადარიგო: კონტინი, გოლინი, ნათანი, რუი, მაცოკი, ოსტიგორი, ტრაორე, ლინდსტრომი, სიმეონე, რასპადორი

მთავარი მწვრთნელი: ფრანჩესკო კალცონა

დანაკლისი: ზელინსკი

ნეაპოლში გასამართი მატჩის მთავარი არბიტრი გერმანელი ფელიქს ცვაიერი იქნება. შეხვედრის პირდაპირ ტრანსლაციას სილქ უნივერსალი და Adjarabetarena.com წარმოგიდგენთ. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 თებერვალი 2024 20:53
    0
    სწორი იყო ინიგოს დაყენება, და რაც არ უნდა კარგი ვილაპარაკოთ, უბედურებაა რო გოლი მისი შეცდომით გავიდა.
    Culé [?]
    #7 21 თებერვალი 2024 21:35
    0
    My Webpage

    ციტატა: basa7

    ფილმი მესიზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 21 თებერვალი 2024 21:27
    0
    იდეაში 4-4-2 ვთამაშობთ
    ციტატა: ლუკა კონცელიძე
    Arauxos centrshi dayeneba jobda kudes daexmareboda da osimens aiyvanda

    გაცვლიან ხოლმე პოზიციებს არაუხო და კუნდე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #5 21 თებერვალი 2024 21:26
    0
    Arauxos centrshi dayeneba jobda kudes daexmareboda da osimens aiyvanda
    Culé [?]
    #4 21 თებერვალი 2024 21:25
    1
    კრისტენსენი არ ვარგა რაა საყრდენად... ეს დეიონგი, პედრი და გიუნდოგანი კიდე ბევრია ერთად.
    Culé [?]
    #3 21 თებერვალი 2024 21:21
    0
    რასაც ველოდი ზუსტად ისაა, კარგია გვარდიოლა როარ დაემართა და არ მოხსნა კრისტენსენი, ესე თუ ისე ეგრე უფრო მყარადაა დაცვა-ნახევარდაცვა. ერთი ოღონდ რო კუნდეს დავუყენებდი კვარაცხელიას დღეს, არაუხო დააზღვევდა. არცერთი არაა ფორმაში ვიცი, მაგრამ ერთი ერთზე კარგები არიან ორივე, საქმე ისაა დაზღვევაზე ვინ იქნება და მაგ საკითხში მე პირადად არაუხოს უფრო ვენდობი, პლიუს ამას ოსიმენიც არ იქნება ნაკლებად სახიფათო, მაგასთან ჭიდაობაშიც არაუხოს ვამჯობინებ იმ პირაღიას.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    გულშემატკივარი [?]
    #2 21 თებერვალი 2024 21:19
    0
    ციტატა: Rolex
    დაცვა მოსალოდნელი იყო პრინციპში დანარჩენებიც.ინიგოზე მეც ვეთანხმები ხავის სასტარტოში დაყენებაზე

    ინიგომ წელს ბარეორს აჯობა ჩვენი შემადგენლობიდან, ტრავმა როარ მიეღო კითხვაც არ დაისმებოდა ვინ უნდა იდგეს თერთმეტეულში.
    ფანი [?]
    #1 21 თებერვალი 2024 21:16
    0
    დაცვა მოსალოდნელი იყო პრინციპში დანარჩენებიც.ინიგოზე მეც ვეთანხმები ხავის სასტარტოში დაყენებაზე