ოფიციალურად: ბარსელონას სახელფასო ლიმიტი შემცირდა

ოფიციალურად: ბარსელონას სახელფასო ლიმიტი შემცირდა

ლა ლიგამ 2023/24 წლების სეზონის მეორე ნახევრისთვის კლუბების სახელფასო ლიმიტები გამოაქვეყნა.

"ბარსელონას" მდგომარეობა სექტემბრის შემდეგ გაუარესებულია - "ბარსას" სახელფასო ლიმიტი €270 მილიონიდან €204 მილიონამდე შემცირდა. 

საუკეთესო მაჩვენებელი კვლავ "რეალ მადრიდს" აქვს, რომელსაც შეუძლია ხელფასებში €727 მილიონი დახარჯოს, მეორე ადგილზე "ატლეტიკოა" €303 მილიონით, მესამე ადგილს კი "ბარსა" იკავებს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 23 თებერვალი 2024 01:26
    0
    იქნებ ვინმემ ახსნას, ეს სახელფასო ჭერი როგორ დგება და მუშაობს, საინტერესო ამბავია.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 21 თებერვალი 2024 19:36
    0
    ვაი თქვენს პატრონს ლაპო. სამაგიეროდ ტებასს ხომ დაუმტკიცეთ მაღალი ხელფასი ორივე ხელის აწევით. ტებასი და ის ბებერი მელა მტრების როლს კარგად თამაშობენ, მაგრამ რეალის სახელფასო ჭერი ლამის მილიარდამდე ავიდეს, თუმცა ვალები მაგასაც ექნება საკმარისი. მიუხედავად ამისა რეალს, როგორც წესი პრობლემა არააქვს. ვერ ვიხსენებ რეალი დაეჯარიმებინოთ რაიმეს გამო ან სანქცია დაედოთ, თუმცა დაჩაგრულის როლსაც კარგად თამაშობს. ბარსას კი იმდენჯერ დააჯარიმეს, რომ სათვალავიც ამერია.
    სამართალი ზეიმობს არა ლოლ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 21 თებერვალი 2024 02:27
    0
    უსარგებლო ფეხბურთელები მოაშორონ გუნდს ზაფხულში პირველ რიგში რობერტო და რაფინია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #20 21 თებერვალი 2024 00:35
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ანუ გამოსავალი ისაა, რომ თუ თანხა გაუჩნდათ, ტრანსფერებს მიაწვნენ;
    ისეთი ხალხი მოიყვანონ, რომლებიც სეზონზე 7-8 ლიმონად ითამაშებენ და 25-30 არ მოითხოვენ;
    ლა მასიელები კარგი გამოსავალია; შანსის მიღება და დამტკიცება კარგი მოტივატორია, მერე აიწევს ჭერი და ანაზრაურებაც გაეზრდებათ;
    ლევანა და გუნდო 1-2 სეზონი თუ გაჩერდებიან, ფელიშის 80 ლიმონად გამოსყიდვა სიგიჟე მგონია, მიუხედავად იმისა, რომ ღორი არაა და ხურდებზე ბურთაობს; ფერანი, რაფინია, ფრენკი და კუნდე სავარაუდოდ გაიყიდებიან;
    კანსელოს ცოტა შემცირება მოუწევს და ისე გამოვა, რომ დარჩენილებით ამ ლიმიტშიი ჩაჯდება გუნდი;
    მერე წარმატებას რომ მოიპოვებენ, ჭერიც გაიზრდება და შესაბამისად ანაზღაურებაც

    ხვიჩასთვის კიდევ 1.5 რომ ამუშავებენ ნეაპიოლში, სულ თავისუფლად შეიძლება გაუსამმაგონ და გაუოთხმაგონ აქ

    Felixis mag tanxad gamosyidva sisulelea getanxmebi,prosta gasashvebadac mecodeba,etyoba ro chveni kacia. Magrad gaasworebs erti 10 mde gavmazot da erti wlit davitovot kide ijarit. kontraqtic moiklebs,donesac shevxedavt da mere davfiqrdebit gamosyidvaze ra,tu gaqacha 50-60 ar damenaneba iqet wels amat adgilas,tu vera ufro naklebad. Tu egec ver qna da gavushvebt ra...
    Culé [?]
    #19 20 თებერვალი 2024 23:46
    0
    და გამოსავალი არ ჩანს???
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 20 თებერვალი 2024 21:37
    1
    ანუ გამოსავალი ისაა, რომ თუ თანხა გაუჩნდათ, ტრანსფერებს მიაწვნენ;
    ისეთი ხალხი მოიყვანონ, რომლებიც სეზონზე 7-8 ლიმონად ითამაშებენ და 25-30 არ მოითხოვენ;
    ლა მასიელები კარგი გამოსავალია; შანსის მიღება და დამტკიცება კარგი მოტივატორია, მერე აიწევს ჭერი და ანაზრაურებაც გაეზრდებათ;
    ლევანა და გუნდო 1-2 სეზონი თუ გაჩერდებიან, ფელიშის 80 ლიმონად გამოსყიდვა სიგიჟე მგონია, მიუხედავად იმისა, რომ ღორი არაა და ხურდებზე ბურთაობს; ფერანი, რაფინია, ფრენკი და კუნდე სავარაუდოდ გაიყიდებიან;
    კანსელოს ცოტა შემცირება მოუწევს და ისე გამოვა, რომ დარჩენილებით ამ ლიმიტშიი ჩაჯდება გუნდი;
    მერე წარმატებას რომ მოიპოვებენ, ჭერიც გაიზრდება და შესაბამისად ანაზღაურებაც

    ხვიჩასთვის კიდევ 1.5 რომ ამუშავებენ ნეაპიოლში, სულ თავისუფლად შეიძლება გაუსამმაგონ და გაუოთხმაგონ აქ
    Culé [?]
    #17 20 თებერვალი 2024 21:12
    1
    ციტატა: JustBarcaLover
    ციტატა: .Gladiator.
    ციტატა: MESSI 2017
    არადა ნორმალური ხელმძღვანელობა ამ ფასებში დაყიდიდა
    კუნდე 70
    რაფინია 90-100
    ლენგლე 35
    დესტი 15-20
    გარსია 30

    ხუმრობ ჯიგარო? smiley
    არცერთი გონებასუსტი არ გადაიხდის მაგდენს

    ჩელსიც არ გადაიხდის მაგდენს
    რაფინია აჰა გასკდეს მაქსიმუმ 70 მილიონად გაიყიდოს

    წესიერი ხელმძღვანელობა უნდა მაგას და არა ისეთი გრიზმანს რომ 15 მილიონად ყიდის ატლეტიკოში
    Culé [?]
    #16 20 თებერვალი 2024 20:44
    0
    წინა წელს რო ქონდათ 600+ მილიონი ეგ იმით აიხსნება რო გაყიდეს აქტივები და შესაბამისად შემოსავლებშიც აისახა და ჭერიც გაიზარდა. მის მერე კამპ ნოუ დაანგრიენ, ყველაფერი გაყიდენ, მესი ვერ მოიყვანენ და რის ხარჯზე უნდა შეენარჩუნებინათ იგივე შემოსავლები? 😁გაზრდას ვინ ჩივის...
    ფანი [?]
    #15 20 თებერვალი 2024 20:13
    0
    ციტატა: .Gladiator.
    ციტატა: MESSI 2017
    არადა ნორმალური ხელმძღვანელობა ამ ფასებში დაყიდიდა
    კუნდე 70
    რაფინია 90-100
    ლენგლე 35
    დესტი 15-20
    გარსია 30

    ხუმრობ ჯიგარო? smiley
    არცერთი გონებასუსტი არ გადაიხდის მაგდენს

    ჩელსიც არ გადაიხდის მაგდენს
    რაფინია აჰა გასკდეს მაქსიმუმ 70 მილიონად გაიყიდოს
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 20 თებერვალი 2024 19:45
    1
    ციტატა: MESSI 2017
    არადა ნორმალური ხელმძღვანელობა ამ ფასებში დაყიდიდა
    კუნდე 70
    რაფინია 90-100
    ლენგლე 35
    დესტი 15-20
    გარსია 30

    ხუმრობ ჯიგარო? smiley
    არცერთი გონებასუსტი არ გადაიხდის მაგდენს
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    Culé [?]
    #13 20 თებერვალი 2024 19:37
    0
    ლაპორტას იდეალური გათვლა🥶 უფრო უარეს დღეში ჩაგვაგდო ტიპმა😀

    ციტატა: lesane C
    ტყუილად ნერვილობთ ხალხო ეგ იმის ფონზე შემცირდა ეტყობა როკე რო მოიყვანეს, ის ხარახურა ხალხი მოსცილდება გაშვებული რო გვყავს იჯარებით(ზოგს ისევ ჩვენ ვუხდით მგონი ნახევარ ხელფასს) + მაგას ვიღაცებსაც გაყიდიან და ეგ იქნება, კუნდე კრისტენსენიდან ერთ ერთს უეჭველად გაყიდიან თუ იქნება შემოთავაზება, სავარაუდოდ რაფინიასაც და რაცხა იქნება აიწევს ისევ ეგ ლიმიტი

    კუნდე,გარსია,დესტი,ლენგლე,რაფინია თუ წესიერად გაყიდან თავისფულდება დიდი რაოდენობა ხელფასების მარა ლაპორტა ისეთ ცუდ გადაწყვეტილებებს იღებს რომ მე პირადად არ მაქვს იმედი რომ რომელიმე მათგანი ძვირად გაიყიდება პირიქით წაგებაზე წავლენ და ნაკლებების დაყიდიან მგონია რომ ამ ფასბეის გაყიდის ლაპორტა
    კუნდე 45
    რაფინია 50
    დესტი 5
    ლენგლე 10
    გარსია 10
    არადა ნორმალური ხელმძღვანელობა ამ ფასებში დაყიდიდა
    კუნდე 70
    რაფინია 90-100
    ლენგლე 35
    დესტი 15-20
    გარსია 30
    Culé [?]
    #12 20 თებერვალი 2024 19:31
    1
    ტყუილად ნერვილობთ ხალხო ეგ იმის ფონზე შემცირდა ეტყობა როკე რო მოიყვანეს, ის ხარახურა ხალხი მოსცილდება გაშვებული რო გვყავს იჯარებით(ზოგს ისევ ჩვენ ვუხდით მგონი ნახევარ ხელფასს) + მაგას ვიღაცებსაც გაყიდიან და ეგ იქნება, კუნდე კრისტენსენიდან ერთ ერთს უეჭველად გაყიდიან თუ იქნება შემოთავაზება, სავარაუდოდ რაფინიასაც და რაცხა იქნება აიწევს ისევ ეგ ლიმიტი
    გულშემატკივარი [?]
    #11 20 თებერვალი 2024 19:15
    1
    ეხლა მართლა რეალური გახდა ფრენკის გაყიდვა. უარეს დღეში ჩავარდნილვართ. :( რისი იმედი გვაქ ხო არ ღადაობთ? მართლა ჯობია ლამასიელებით გავიჭირვოთ ერთი მთლიანი სეზონი. ყველა მაღალ ხელფასიანი გაიყიდოს და მერე გვეშველება ალბათ. სზვა გზას ცვეტში ვერ ვხედავ
    ფანი [?]
    #10 20 თებერვალი 2024 18:58
    1
    სავარაუდოდ ხელფასებს ვერ უხდიან ფეხბურთელებს და არ ახმიანებენ, შედეგად გამოჩნდა რატომაც არ არიან მოტივირებული ფეხბურთელები.
    წევრი [?]
    #9 20 თებერვალი 2024 18:52
    1
    La Pulga10, და მბაპეს იმედი აქამდე რა პონტში გქონდა?
    წევრი [?]
    #8 20 თებერვალი 2024 18:24
    3
    ლაპორტას მსგავსი სლე პრეზიდენტი მეორე არაა, შემოსავლების გაყიდვით დედამოუხნა კლუბს.
    Culé [?]
    #7 20 თებერვალი 2024 18:12
    5
    მოკლედ სანამ ვალებიდან არ ამოვა კლუბი უნდა მოიყვანონ დაბალი ხელფსით მარტო.გუნდში ვინც არ დაიკლებს ხელფას მიბრძანდეს სადაც მეტს მიცემენ.ცოცხალი მაგალითი ბავარია მიზერული თანხებით სულ სტაბილურად კარგი გუნდი ყავთ.მიაწვნენ ლამასიას და იაფიან ესპანელებს მაგათზე მაგრად არავინ ამართლებს მაინც.წველეს კლუბი ყველანაირად მორჩა წავიდა ეგ დრო ამას ლაპორტა დიდი ხნის წინათ იძახდა.ბართომეოს ნაღმები დახვდა კლუბში.ამიტომაც ნაკერავზე გაიხსნენ ბოღმისგან ბარსას მტრები ამ კრიზისში ლალიგა რომ მოიგეს აქ კიდე ბევრი ვერ ვხდებით და არაფრად მიგაჩნიათ ეგ ტიტული.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 20 თებერვალი 2024 18:08
    4
    აი არ მესმის რეალს რატომ უნდა ქონდეს ჩვენზე სამჯერ მეტი სახელფასო ლიმიტი? რა ვერ ვუხდით თუ ვალებს არ ვიხდით წინა ხელმძღვანელობიდან დარჩენილს. ტებასს ვინ ეკითხება რამდენს გადავუხდით ჩვენ ფეხბურთელებს, რა მაგის ჯიბიდან მიდის თუ რა უნდა. ან საიდან მოაქვს ეს დაზუსტებული რიცხვები. 270 დან 204 როგორ ჩამოვედით რა ფორმულებს ხმარობს, არ შეიძლება ლაპორტასაც ასწავლოს რო წინასწარ მოვუმზადოთ ხოლმე სწორი ანგარიშები. და საერთოდ ამდენი ათწლეულია ფეხბურთს ვუყურებ და ამისთანა შარში მსოფლიოს ერთ-ერთი საუკეთესო გუნდი გახვეულიყოს არ მახსენდება.
    წევრი [?]
    #5 20 თებერვალი 2024 17:56
    8
    და რაზე დაყრდნობით ხდება ეს კლება ჩვენ და ვალენსიას რომ ერთნაირი სახელფასო ჭერი გვაქვს, 4 წელია ტვინი გაბურღეს და არავინ არ ხსნის რატო ხდება, დააჯარიმეს კლუბი თუ შემოსავლები დაეცა ასე მკვეთრად. შანსი არაა ასე გრანდად დარჩენის. არცერთ გრანდის არ აქვს ასეთი დაბალი სახელფასო ლიმიტი. 200 მილიონად ღადაობთ რეალთან კონკურენციას, 727 მილონთან. შეგნებულად ანადგურებენ კლუბს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 20 თებერვალი 2024 17:36
    2
    საღოლ რა. წავა ეხლა ისევ დაკლებებზე ჩალიჩი და ტვინის დღვნა...რაის მბაპე ხალხო.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid