ჩავი ერნანდესმა ფეხბურთელებთან ისაუბრა

ჩავი ერნანდესმა ფეხბურთელებთან ისაუბრა

Sport-ის ინფორმაციით, სავარჯიშო სესიაზე ჩავი ერნანდესი ფეხბურთელებს შეხვდა.

შეხვედრის მიზანი გუნდის მორალის ამაღლება იყო და არა ტექნიკური საკითხები. მწვრთნელი ხედავს, რომ რამდენიმე ფეხბურთელი დემოტივირებულია და სურს, "სელტასთან" მატჩამდე ეს ყველაფერი გამოსწორდეს.

ვიგოელებთან შეხვედრის შემდეგ კი გუნდს ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალში, "ნაპოლისთან" უმნიშვნელოვანესი მატჩი ელის. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 14 თებერვალი 2024 22:19
    0
    ჩვენ რაც არ უნდა ვილაპარაკოთ, რეალის ავტორიტეტი ყველას თრგუნავს და შეცდომებიც ავტომატურად მოდის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 14 თებერვალი 2024 00:38
    0
    რო ჩაეთვაკათ დიდად არც არავინ გააპროტრსტებდა, საერთოდ არ მოზრაობდა ეგ ლუნინი უკან, პირიქით ადგილზე იდგა და არც ეგ თითის მიდება გაუპროტესტებია, რეალურად გოლის ავტორის თამაშგარეზე აპელირებდა, უბრალოდ ხო ხვდებით რეალია, დარწმუნებული ვარ იგივე გოლს რეალს ჩაუთვლიდნენ 😁
    წევრი [?]
    #10 14 თებერვალი 2024 00:32
    0
    კარვახალზე არაფერი????????
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 თებერვალი 2024 00:31
    1
    ჰაჰ კარვახალის იუდა დედამოვ..ან, სიმონსმა კრა ფეხი და როგორ დარწმუნებით იძახდა ბურთზეო 😂😂😂
    ყვითელი იყო მინიმუმ და ჯარიმას არდანიშნა 😂😂
    წევრი [?]
    #8 14 თებერვალი 2024 00:30
    0
    თამაშგარე დაფისირდა შეშკოზე, სირცხვილია უკვე. ამდენჯერ ერთი გუნდის სასარგებლოდ "შეცდნენ", რავი. მერე ნახეთ როგორი განმეორება აჩვენეს? იმენა არ აჩვენეს კარგად.
    Culé [?]
    #7 14 თებერვალი 2024 00:25
    0
    როგორ გაასწორებდა არადა საწყის წუთებში გაშვებული გოლი რეალისგან
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 თებერვალი 2024 00:23
    0
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: ANRIBARCA
    იქნებ ვინმემ გაიგეთ რამოხდა, ჯარიმა არ დანიშნულა, დაინიშნა თამაშგარე. ანუ როგორ? უკნიდან როგორ უშლიდა ხელს მეკარეს, მაშინ ჯარიმა უნდა დანიშნულიყო და არა თამაშგარე

    რა შუაში იყო საერთოდ უკან მდგარი ფეხბურთელი 😂 მეკარის ხედვის არეაკთან საერთოდ არ იყო ახლოს

    უკვე მე 15 წუთია და რეაკის სასარგებლოდ უაზროდ მიღებული 3 გადაწყვეტილება უკვე იყო😂

    მეც მაგას ვამბობ, თუ უკნიდან ხელი კრა(მაგას იძახიან, არვიცი ეგ ცალკე განსახილველიქ ხელო კრა თუ თითი მიდო) მაშინ ჯარიმა უნდა დადებულიყო და არ თამაშგარე 🙂

    ხელი თუ კრა მეკარე თამაშგარწს არ მოითხოვდა და მსაჯი თამაშგარეს არ აღწევდა ტიპი არც მოძრაობას უბლოკავდა😂

    ეგარი ზუსტად თამაშგარე თუიყო და არა ჯარიმა, მაშინ რაშუაში იყო ჰენრიხსი, არც ბლოკავდა, არც თვალთახედვას უფარავდა, როარყოფილიყო იქ საერატოდ მქინც ვერაფერს იზამდა ლუნინი
    Culé [?]
    #5 14 თებერვალი 2024 00:19
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: ANRIBARCA
    იქნებ ვინმემ გაიგეთ რამოხდა, ჯარიმა არ დანიშნულა, დაინიშნა თამაშგარე. ანუ როგორ? უკნიდან როგორ უშლიდა ხელს მეკარეს, მაშინ ჯარიმა უნდა დანიშნულიყო და არა თამაშგარე

    რა შუაში იყო საერთოდ უკან მდგარი ფეხბურთელი 😂 მეკარის ხედვის არეაკთან საერთოდ არ იყო ახლოს

    უკვე მე 15 წუთია და რეაკის სასარგებლოდ უაზროდ მიღებული 3 გადაწყვეტილება უკვე იყო😂

    მეც მაგას ვამბობ, თუ უკნიდან ხელი კრა(მაგას იძახიან, არვიცი ეგ ცალკე განსახილველიქ ხელო კრა თუ თითი მიდო) მაშინ ჯარიმა უნდა დადებულიყო და არ თამაშგარე 🙂

    ხელი თუ კრა მეკარე თამაშგარწს არ მოითხოვდა და მსაჯი თამაშგარეს არ აღწევდა ტიპი არც მოძრაობას უბლოკავდა😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 14 თებერვალი 2024 00:16
    0
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: ANRIBARCA
    იქნებ ვინმემ გაიგეთ რამოხდა, ჯარიმა არ დანიშნულა, დაინიშნა თამაშგარე. ანუ როგორ? უკნიდან როგორ უშლიდა ხელს მეკარეს, მაშინ ჯარიმა უნდა დანიშნულიყო და არა თამაშგარე

    რა შუაში იყო საერთოდ უკან მდგარი ფეხბურთელი 😂 მეკარის ხედვის არეაკთან საერთოდ არ იყო ახლოს

    უკვე მე 15 წუთია და რეაკის სასარგებლოდ უაზროდ მიღებული 3 გადაწყვეტილება უკვე იყო😂

    მეც მაგას ვამბობ, თუ უკნიდან ხელი კრა(მაგას იძახიან, არვიცი ეგ ცალკე განსახილველიქ ხელო კრა თუ თითი მიდო) მაშინ ჯარიმა უნდა დადებულიყო და არ თამაშგარე 🙂
    Culé [?]
    #3 14 თებერვალი 2024 00:15
    0
    ციტატა: ANRIBARCA
    იქნებ ვინმემ გაიგეთ რამოხდა, ჯარიმა არ დანიშნულა, დაინიშნა თამაშგარე. ანუ როგორ? უკნიდან როგორ უშლიდა ხელს მეკარეს, მაშინ ჯარიმა უნდა დანიშნულიყო და არა თამაშგარე

    რა შუაში იყო საერთოდ უკან მდგარი ფეხბურთელი 😂 მეკარის ხედვის არეაკთან საერთოდ არ იყო ახლოს

    უკვე მე 15 წუთია და რეაკის სასარგებლოდ უაზროდ მიღებული 3 გადაწყვეტილება უკვე იყო😂 თან ერთი აშკარა წესების დაცვით გატანილი გოლი გაუქმდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 14 თებერვალი 2024 00:10
    0
    იქნებ ვინმემ გაიგეთ რამოხდა, ჯარიმა არ დანიშნულა, დაინიშნა თამაშგარე. ანუ როგორ? უკნიდან როგორ უშლიდა ხელს მეკარეს, მაშინ ჯარიმა უნდა დანიშნულიყო და არა თამაშგარე
    Culé [?]
    #1 14 თებერვალი 2024 00:07
    0
    ნახევრად ავტომატური სისტემა ხომ არის ლიგაზე? სად იყო ქი თამაშგარე აჩვენონ დროზე

    დავარდნილი ბურთზე გააჩარეს კადრი და ისეა თამაშგარე??😀