ბარსელონა ჩაბი ალონსოზე ოცნებობს

ბარსელონა ჩაბი ალონსოზე ოცნებობს

Sport-ის ინფორმაციით, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობის ნაწილი მთავარ მწვრთნელად ჩაბი ალონსოს დანიშვნაზე ოცნებობს.

"ლევერკუზენის" სათამაშო სტილის გათვალისწინებით, კლუბის მმართველები ფიქრობენ, რომ ის "ბარსასთვის" იდეალური თავკაცი იქნება. თანაც, კატალონიურ გრანდში სჯერათ, რომ ეს "რეალ მადრიდისთვის" დიდი დარტყმა იქნება, რადგან ალონსოს მადრიდელთა რიგებში 6 სეზონი აქვს გატარებული. 

ასევე, საინტერესოა, რომ ჩაბიმ ბავშვობა ბარსელონაში გაატარა, რადგან მამამისი, პერიკო ალონსო "ბარსას" ფეხბურთელი იყო.

2 დღის წინ ალონსოს მიერ გაწვრთნილმა "ლევერკუზენმა" მიუნხენის "ბაიერნი" 3-0 გაანადგურა და ბუნდესლიგაში ლიდერობა კიდევ უფრო გაიმყარა. "ბაიერი" ამ სეზონში დაუმარცხებელია და 31 მატჩში 92 გოლი გაიტანა.

ალონსოს "ლევერკუზენთან" კონტრაქტი 2024 წლამდე აკავშირებს, მაგრამ, დიდი ალბათობით, ის გერმანელებს მიმდინარე სეზონის ბოლოს დატოვებს, რადგან ესპანელით არაერთი კლუბი ინტერესდება, მათ შორის, "ლივერპულიც", რომელიც ჩაბის ყოფილი გუნდია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 14 თებერვალი 2024 23:55
    0
    ოცნებას კაცი არ მოუკლავს.
    ფანი [?]
    #11 13 თებერვალი 2024 02:22
    0
    ალონსოსათვის ეს პირველი სეზონია და საკმაო წარმატებულადაც უძღვება კლუბს, მაგრამ რა იქნება შემდგომში, არავინ იცის.
    არც ვიცი რა ვთქვა, თითქოს არ არის ცუდი კანდიდატურა, მაგრამ დანამდვილებით ვერაფერს ვიტყვი.
    მაგრამ ძალიან ეჭვი მეპარება, რომ ალონსო დათანხმდეს ბარსელონას მწვრთელობას. ეს ხომ მისგან ძალიან დიდი დარტყმა იქნება რეალისათვის? გადადგამს ალონსო ამ ნაბიჯს?
    წევრი [?]
    #10 13 თებერვალი 2024 02:21
    2
    რაღაც წმინდა ხო უნდა დარჩეს ფეხბურთში? რეალში აქვს კაცს 5 თუ 6 წელი გატარებული, ჩვენი პირველი მტრის ბანაკში და ჩვენ უნდა შევთავაზოთ მწრთვნელობა? რავი, გასაგებია ძალიან გვიჭირს, მეტიც, საშინელ დღეში ვართ, მაგრამ ღიპუცა ლაპორტას და არაფრისმომცემ დეკუს ხოარ დავიწყებიათ რო კატალონიის სიწმინდეს და მსოფლიო ფეხბურთის გიგანტს მართავენ, რომელსაც წესჩვეულებები, ტრადიციები და კრიტერიუმები გააჩნია. ტეხავს მართლა, ბარსელონა ვართ ევერტონი ხოარა, დაჟე ევერტონიც არ დაუძახებს ლივერპულის ყოფილ ფეხბურთელს მწრთვნელად…
    Culé [?]
    #9 13 თებერვალი 2024 02:05
    1
    გაასხმეინეთ ამისი მოგებული ტრიპლეტიც არ მინდა
    გულშემატკივარი [?]
    #8 13 თებერვალი 2024 01:17
    1
    ციტატა: La Pulga10
    ეს ლივერპულში წავა 100%. ამ დაქცეულ კლუბში არ გაიფუჭებს თავს.

    რააავიი მე თუ მკითხაავ მწვრთნეელმაა უნდა ამოიყვᲐნოოს რაღაც დონემდე ჯაობიდაან.. ამის მაგაალითიაა ანჩელოტი რო წავიდაა მერე მოვიდა ბენიტესი რეალში თუ გახსოვს... და ყოველ მეორე თამაშს აგებდააა წელიწადნახევარში ბაბუმ ახვევიინააა და იგივე სასტაავის მწვრთნელად დაინიშნაა ზიზუუ.. და კი ვნახეეთ რაა შედეგებიც დადიდოო.. ამითი იმის თქმა მინდა რო ისეთი მწვრთნელი არი საჭირო რომელიც მუხტს შესძენს ჟილკაას მისცეემს .. მოტივაციას აუმაღლეებს.. რაც ჩაავის არააქ ჩაავის რასაც ვუყურეებ სულ ბოჩოლაას გამოხედვა აქ.. გეჩონება უნდა იტიროსოო.. მგონიაა კაი მწვრთნელი გამოცდილიი შეიძლებაა არ იფრინოოს.მარაა რაღაც ოდნაავ ამწევს. ტაქტიკა და გამოცდილებაა .. ჩაბიიც კაი იქნებააა. ჩავის გაათვლეები და გაადანააწილებეებიი რაავი ვერ გაამართლაა ფაქტიააა. მწვრთნელის რანგში ვერ. .. ამიტო მგონიაა ნორმალური და გაამოცდილი მწვრთნელი ამ სასტაავით უკეთეეს შედეგს დადეებს. . ჩავიზე უკეთეეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 13 თებერვალი 2024 00:01
    0
    ეს ლივერპულში წავა 100%. ამ დაქცეულ კლუბში არ გაიფუჭებს თავს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #6 12 თებერვალი 2024 23:26
    0
    ეჰ ამის დათრევა და ვირტცის გადმოსვლა ერთი იქნება
    Culé [?]
    #5 12 თებერვალი 2024 23:24
    1
    ოცნებობს არ ანძრევს კიდე.
    ფანი [?]
    #4 12 თებერვალი 2024 22:50
    3
    ციტატა: Fanfootball1992
    ამან ჯერ ლივერში მერე მადრიდში იმხელა ეპოქა შექმნა მაგას ხაზს არ გადაუსმევს,2014 ში ფინალი რომ გამოტოვა ატლესთან ტიპმა მთელი 90 წუთი ისე ინერვიულა ფრჩხილებს იჭამდა ხესე ლამის მიახრჩო ტრიბუნაზე ხოლო შემდეგ გოლზე ხალხს თავზე გადმოაფრინდა რომ გაათანაბრა რეალმა და ეს ბარსაში მოვა? ცოტა რეალურებზე გადაერთონ თორე შერჩებათ ხელებში რაც მე მეკავა დილით ტვალეტში...

    😂😂😂😂😂😂😂ბოლოს კაი იყო😂😂😂😂😂
    Culé [?]
    #3 12 თებერვალი 2024 22:36
    2
    ბებოს ჭორებია რაა 😂😂😂😂
    წევრი [?]
    #2 12 თებერვალი 2024 22:29
    5
    ამან ჯერ ლივერში მერე მადრიდში იმხელა ეპოქა შექმნა მაგას ხაზს არ გადაუსმევს,2014 ში ფინალი რომ გამოტოვა ატლესთან ტიპმა მთელი 90 წუთი ისე ინერვიულა ფრჩხილებს იჭამდა ხესე ლამის მიახრჩო ტრიბუნაზე ხოლო შემდეგ გოლზე ხალხს თავზე გადმოაფრინდა რომ გაათანაბრა რეალმა და ეს ბარსაში მოვა? ცოტა რეალურებზე გადაერთონ თორე შერჩებათ ხელებში რაც მე მეკავა დილით ტვალეტში...
    წევრი [?]
    #1 12 თებერვალი 2024 21:54
    3
    ჩაბი ბარსელონაში არ წამოვა.