დეკუ: ღრმა ცვლილებებია საჭირო, ეს მეთოდი მოძველდა

დეკუ: ღრმა ცვლილებებია საჭირო, ეს მეთოდი მოძველდა

"ბარსელონას" სპორტულმა დირექტორმა, დეკუმ "გრანადასთან" მატჩის (3-3) შემდეგ Nascer do Sol-ს ინტერვიუ მისცა:

ღრმა ცვლილებებია საჭირო, რაშიც პრეზიდენტი მეთანხმება. ეს მეთოდი პროდუქტიული აღარაა. ისეთი ადამიანი გვჭირდება, ვინც, ერთხელ და სამუდამოდ, წარსულს თავს დაანებებს და ახალ პარადიგმას დანერგავს.

სერიოზული ფინანსური პრობლემები გვაქვს. ეს ერთ-ერთი მიზეზია, რატომაც კლუბში მომიყვანეს. ფული არ გვაქვს, რაც ნებისმიერ მწვრთნელს შეაწუხებს.

ამჟამად, ყველა ჰიპოთეზა მაგიდაზეა. რამდენი მწვრთნელია მზად, "ბარსელონა" ჩაიბაროს და ასეთ ვითარებაში ეს პასუხისმგებლობა აიღოს?

ვიცი, რომ რუბენ ამორიმი "სპორტინგში" კარგად მუშაობს და "ბარსას" სტილს შეესაბამება, მაგრამ, ვფიქრობ, მას ძალიან მცირე გამოცდების აქვს.

დეკუს განცხადებასთან დაკავშირებით ჩავი ერნანდესს პრესკონფერენციაზე ჰკითხეს. "ბარსელონას" მწვრთნელი გაკვირვებული იყო: "რატომ თქვა დეკუმ ეს? ის მეუბნება, რომ "ბარსას" ფილოსოფიას ენდობა. არ ვიცი, რა ვთქვა."

ჟურნალისტ მარია გარიდოს ინფორმაციით, დეკუ ხვალ კლუბის მედიასთან თავის სიტყვებს ახსნის.

SER-ის ცნობით, კლუბის წყაროები იუწყებიან, რომ დეკუ ჩავის სიტყვებს გულისხმობდა - მწვრთნელმა გადადგომის გადაწყვეტილების გამოცხადებისას თქვა, რომ გუნდს მიმართულების შეცვლა სჭირდება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 12 თებერვალი 2024 19:42
    0
    ციტატა: Barca for life
    ბოლო ნიუსები ლაპორტაზე:
    1. ელემანის ჩუმად დაბრუნება სცადა (შეიძლება ჭორია, მაგრამ ძალიან ახლოსაა სიმართლესთან)
    2. გუშინ ისეთი განრისხებული იყო რომ თამაშის მერე სულ თეფშებს ისვრიდა აქეთ იქეთ და სასწრაფო ბორდის სხდომა გააკეთაო (რაზე ისაუბრეს არ ვიცი)
    3. ფლიკზე არის ჩაჯინებული და უეჭელი მოიყვანს, თავის მხრივ ფლიკიც ძალიან გახარებულია აქ მოსვლითო
    4. გადაწყვეტილი აქვს რომ ამ ზაფხულში 200მ იშოვოს ტრანსფერებიდანო

    მოკლედ ჩემი აზრით ყველაფერი ლაპორტას ხელშია!

    რა უნდა მოიმოქმედოს?

    1. გაუშვას დეკუ!
    2. დააბრუნოს ალემანი ან ვინმე მსგავის გამოცდილი კაცი მოიყვანოს!
    3. მოიყვანოს ახალი გამოცდილი მწვრთნელი - ფლიკი ასიანი მგონია (თუ ფლიკმა ვერ გაამართლა 1 წლის მერე კლოპის ვარიანტი რეალური იქნება)
    4. გაყიდოს ყველა გასაყიდი! და მერე დაერიოს სუპერსტარებს.
    გასაყიდები: ლევანა, რაფინია, ფატი, ალონსო, რობერტო, რომეუ, გარსია, ლენგლე, დესტი, კუნდე. (დე იონგი ბოლოსკენ თუკი ფული ვერ შევკარით ნორმალური ტრანსფერებისთვის)
    5. მოიყვანოს სამი ძირითადი პოზიციის ფეხბურთელი: საყრდენი, ფორვარდი და მარცხენა ვინგერი.
    6. მაქსიმალურად იზრუნოს რომ სანქციები აღარ დაგვეკისროს და საბოლოოდ ამოვიდეთ ამ ჭაობიდან.
    აქვე: ვალები გავანახევრეთ და სანქციებიც 40დან 70% გახდა, ანუ ტრანსფერების ამბავში იმაზე ორჯერ უკეთესი სიტუაცია გვაქვს ვიდრე ადრე გვქონდა.

    მოკლედ ყველაფერი ლაპორტას ხელშია და ამ ზაფხულის მერე თუკი ეს ცვლილებები არ განახორციელა, მაშინ როგორც ბართომეუ მოისროლეს 2 წამში, ამაზეც იგივე უნდა გააკეთონ, თუ არადა უფრო დიდი რეგრესი გარანტირებულია.

    მთავარი და პირველ რიგში: გააგდოს დეკუ წიხლით. ყველაფერი დალაგდება.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 12 თებერვალი 2024 19:06
    0
    მე შენი დედის მუtელი მოვtყან შე ნაბოზвრო როგორ წარმოვიდგენდი თუ ბარსას ლეგენდები ასეთ. მდგომარეობამდე მიიყვანდენენ. გუნდს
    შენთვის და ჩავისსვის ორივესთვის ოჯახია მოსაtყნავი მიუხედავად სქესისა
    გულშემატკივარი [?]
    #11 12 თებერვალი 2024 17:55
    2
    სერიოზული ფინანსური პრობლემები გვაქვს. ეს ერთ-ერთი მიზეზია, რატომაც კლუბში მომიყვანეს. - ანუ იმიტომ მომიყვანეს რომ სასწაულებს ვშვები ფინანსურ პრობლემებიან კლუბებში - ამომყავს კრიზისებიდანო, თუ ისეთი ძიშოვი ვარ ეს გამოუცდელი კაცი, რომ 50 ლიტრა ორ ნახად კარალიოკის არაყს დავთანხმდიო? ტიპი ისე ლაპარაკობს როგორც თამაშობდა, ორაზროვნად, ვერ გაიგებ რა უნდა ამ უსამშობლოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 12 თებერვალი 2024 16:40
    0
    პირველ რიგში შენ უნდა აახვიო !
    Culé [?]
    #9 12 თებერვალი 2024 13:45
    0
    ქლიავოოო,,წარსულს ბაზარი არაა უნდა შეეშვათ და ეგ კაი აზრია მარა ეს მეთოდი როგორ მოძველდა სიტის შეხედეთ,,კიარ მოძველდა სათანათო იგროკები გვინდა
    გულშემატკივარი [?]
    #8 12 თებერვალი 2024 12:31
    1
    რა მოძველდა შენ დებილის შვილო შენ? შარშან არ დადო ტრიპლეტი გვარდიმ ამ "მოძველებული" სტილით და წელსაც იგივეს თამაშობს?! ის არ მოძველდა მარტო შენიანებით რო გინდა კლუბი გაავსო შენ ახვარო? შენი წინგაუხედავი და არაპროფესიონალი დედაც რო მოვტ...
    ამაზე ათჯერ ნაკლებს ლაპარაკობდა ალემანი და 20 მაგ საქმეს აკეთებდა. ეს უკუღმართი სად შეგვეყარა ამ გაჭირვების დროს, ამისთანა გამოსლევებულები გვინდა როცა ჩვენი გაგვჭირვებია? მოძველდა კიარა გასაყრელები ხართ ყველა გუნდიდან ამ დაქცეული ბარსას ღირსიც კი არ ხართ თქვენ. ფიზ მომზადება არ მოძველდა? რას თამაშობენ დასეირნობენ სტადიონზე, ერთ ბურთს შეაგდებენ და ლეჟანკებს შლიან მერე მინდორზე წამოსაწოლად. ლაპორტ შენი დედას მართლა მე ეს თუ არ მოიშორო სტაფიდან. ვისაც რას უნდა იმას ლაყბობენ და ვის რა უნდა ის საიდუმლოებს ააშკარავებენ ლიშბი მათიანი მოათრიონ და მართლა ვინც კულეა ის იძულებული გახადონ რო წავიდეს. ახვრების და ფულის მონების ბანდაა მთელი ეს ბორდი. ესპანიოლიც კი არ თამაშობს ასე საზიზღრად ეს სლე ხავი რო ათამაშებს გუნდს და კიდე რო ტლიკინებს კარგადაა ყველაფერი და მოვუმატებთო.
    Culé [?]
    #7 12 თებერვალი 2024 12:13
    0
    სიმართლეს კი იძახის
    ფანი [?]
    #6 12 თებერვალი 2024 11:59
    0
    სერიოზული ფინანსურად პრობლემებია და კლუბში მოიყვანეს გამოუცდელი დეკუ რომელსაც ნარტო თავისი სანაცნობო აინტერესებს
    აი ფილოსოფიაზე სოწრი თქვა მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ გუნდმა შეტევაზე უნდა თქვას უარი კრუიფის ფილოსოფიაზე ვთქვით უკვე შარშან უარი ექსპერიმენტების ფრო რომ იყოს ცნობილაძის თქმის არ იყოს პსვს მწვრთნელის მიგვანა შეიძლებოდა მარა კლოპი ან ფლიკი მარტო ესენი უნდა იყვნენ ვარიანტები თუა რ გამოვა დე ძერბი და მერე მეოთხე ვარიანტად იყოს ის პსვს მწვრთნელი სხვა ვარიანტებს კი ჯობია
    Culé [?]
    #5 12 თებერვალი 2024 11:48
    1
    მართალია დეკუ , ტვინი მოი<<ცენზურის დარღვევა>>ა უკვე ამ ფილისოფიით , აღარ არის ფეხბურთის ისევ მოწყობილი რომ ამან ისევ იმუშავოს , ფეხი უნდა აუდგა დღევანდელ სამყაროს , სხვანაირი ტიპის ხედვაა საჭირო უკვე
    ფანი [?]
    #4 12 თებერვალი 2024 11:46
    2
    მართალს იძახის ეს კეთილ აფეთქებული. ფული რომ არ არის, იმიტომ მოიყვანეს ეგ. თორემ ფული რომ იყოს, ამ ხეპრეს რა უნდა კლუბში? მაგისი მხედველობის დიაპაზონი არის პორტუგალია, ან ბრაზილიიდან თუ ვინმე გადაუხდის. მენდეშთან “ძმაკაცობა” ლაპორტას პრობლემებს შეუქმნის. ეს პროცესი უკვე დაწყებულია. დეკუ სულ მალე თავის რეალურ სახეს აჩვენებს და ყველა დაინახსვს რა გველი გვიზის უბეში…..
    Culé [?]
    #3 12 თებერვალი 2024 11:14
    0
    ესენი ერთმანეთში ჩამოყალიბდნენ ჯერ და მერე ისაუბრონ პრესასთან.
    წევრი [?]
    #2 12 თებერვალი 2024 10:08
    3
    მაგ სავალდებულო ცვლილებებში შენც აუცილებლად უნდა მოხვდე.
    --------------------
    ფეხბურთი მარტივია, მაგრამ რთულია ის მარტივად ითამაშო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 12 თებერვალი 2024 04:38
    1
    ცვკილებები ვიცით როა საჭირო მარა იმ ხალხით ჩანაცვლება არა ვინც შენ გინდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued