ბერნაბეუზე ჩავის სახელს სკანდირებდნენ

ბერნაბეუზე ჩავის სახელს სკანდირებდნენ

"სანტიაგო ბერნაბეუზე" შეკრებილი პუბლიკა "რეალ მადრიდისა" და "ჟირონას" დაპირისპირების დროს ჩავის სახელს სკანდირებდა.

ჩავი, დარჩი!

- იძახოდნენ "რეალ მადრიდის" ფანები. ისინი დამცინავი ფორმით გამოეხმაურნენ ჩავის გადაწყვეტილებას, სეზონის ბოლოს დატოვოს "ბარსელონა".

აღსანიშნავია, რომ მადრიდისტები ანალოგიური შეძახილებით გასულ სეზონშიც გამოირჩეოდნენ. მაშინ "ბარსამ" ჩემპიონის ტიტული მოიპოვა, ხოლო "რეალ მადრიდი" მას 10 ქულით ჩამორჩა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 14 თებერვალი 2024 15:00
    0
    ახლა ვიხსენებდი და ზუსტად გავიხსენე, რომ იმ პერიოდში, როდესაც რეალმა ბარსასთან მატჩების წინ გარანტირებულად იცოდა რომ წააგებდა და იმის შიშით - დიდი ანგარიშით არ გაფარჩაკებულიყვნენ- წინასამატჩო დარიგებების დროს მხოლოდ იმას გეგმავდნენ როგორ დაემტვრიათ მესი და კომპანია, ისიც ზუსტად მახსოვს რა თქვა ამ ბარსას შემყურე ერთ-ერთმა ლეგენდარულმა, მართლაც დიდმა ფერგიმ, რომ ამ ასაკის ხომ ვარო, მაგრამ მსგავსი ფეხბურთი, რასაც ესენი თამაშობენ არ მინახავსო, მოკლედ, გამიგრძელდა სტრიქონები, მაგრამ ეს იმიტომ გავიხსენე, რომ არც ერთხელ არ მომსვლია თავში, რეალის, ბავარიის, იუვეს თუ ლივერპულის ჩემი სანაცნობო ფანებისთვის დამეცინა, ან გამემწარებინა, თუ ვინმე აქეთ მიკბენდა, მაშინ შემეძლო მეკამათა, (თუმცა მაშინ ვის ამოეღებოდა ხმა 😄),
    ის კი არა, რეალს 5-0-ებს 6-2-ებს რომ ვუგებდით, ვცდილობდი ზედმეტად არ მესაუბრა საერთოდ ფეხბურთზე, ხომ ვიცოდი მე როგორ ვნერვიულობდი ბარსას ცუდ თამაშზე და სხვა გუნდის ფანს, მითუმეტეს ახლობელს, როგორ დავაჭერდი ''მაზოლზე" - ესენი კიდევ რა დღეში არიან, რომ მისცე უფლება, შეიძლება დახვრიტონ კიდეც ბარსა და მისი გულშემატკივრები... არ ვიცი, მე ასე ვუყურებ ფეხბურთსაც და საერთოდ ცხოვრებას... ქართველი კაცი ვარ და ნეტავ მომასწრო იმ დღეს ლიგის ფინალში ბარსას წინააღმდეგ ვქომაგობდე დინამო თბილისს, ბათუმს, ტორპედოს და მთლად უკეთესი - სოხუმის ცხუმს, ან გალის მზიურს, მაგრამ დღეს ეს რეალობაა და ამიტომ - ბარსას გაზაფხულიც დადგება, კიდევ ვნახავთ ბუმბულგაფანტულ რეალს, მანჩესტერს, იუვეს თუ ინტერს, ყოველ შემთხვევაში, ამის დიდი იმედი მაქვს, მანამდე კი, გავუფრთხილდეთ ერთმანეთის ნერვებს, ვუქომაგოთ, მაგრამ დავრჩეთ ადამიანებად!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 14 თებერვალი 2024 01:57
    0
    მიკროფონს მე მოგცემთ და მაგას ჩასძახეთ ხმამაღლა.
    ფანი [?]
    #10 13 თებერვალი 2024 03:01
    0
    რაც არ უნდა ძლიერი იყოს რეალ მადრიდი, ფეხბურთელებსაც, პრეზიდენტსაც და ფანებსაც ტყვიასავით ეშინიათ ბარსასი..... ეს შეძახილებიც ამის დასტურია... ყველანაირ ბილწი მეთოდებით ცდილობენ ბარსას ავნონ....
    დღეს რეალში ყველაზე ადექვატური და ვაჟკაცური, პაპა კარლოა..... ძალიან ძლიერი მწვრთნელია და პატივსაც ვცემ.....
    [?]
    #9 12 თებერვალი 2024 21:34
    2
    ციტატა: MESSI 2017
    ჩვენც ვყვიროდით ერთი პერიდოი სოლერ დარჩი და ლოპეტეგი დარჩის არაუშავს წავა ანჩელოტი და ვანხოთ ვის ჩააბარებენ გუნდს

    მაგათ რა ენაღვლებათ, ტოპ ფეხბირთელებით სავსეა გუნდი, 95% ით მბაპე დაემატებათ. სულ რო სოლარი დაუბრუნო მაგ გუნდით ისიც დადებს შედეგს. ანჩელოტი არ წავა მინიმუმ 1 წელი, რო რამე რეზერვში ზიდანი სულ ყავთ. ალონსო წამოეწიათ და ეგენიც რო არ იყვნენ პერესს ყოველთვის აქვს ტრ.აკი დაკეროს კლოპი ან სხვა ვინმე ტოპი. ჩვენ ვიკითხოთ მარკესს მოტას და რუბენ ამორიმს შორის რო ვირჩევთ
    ფანი [?]
    #8 12 თებერვალი 2024 21:20
    0
    ჩვენც ვყვიროდით ერთი პერიდოი სოლერ დარჩი და ლოპეტეგი დარჩის არაუშავს წავა ანჩელოტი და ვანხოთ ვის ჩააბარებენ გუნდს
    Culé [?]
    #7 12 თებერვალი 2024 20:54
    0
    აი ესაა რაც არ მესმის მაგათი. ჩემი აზრით ჩვენს შორის განსხვავება კარგად ჩანს როცა ჩვენი შეძახილია "madridista el que no bote" და იმათი ამის მსგავსი იცით ალბათ
    ფანი [?]
    #6 12 თებერვალი 2024 19:30
    2
    Amito shvc amat gundoba da amat cataloniel damaarseblebs. Mova dro wavichert amat ise ro damsmels movu***avt.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 12 თებერვალი 2024 19:00
    0
    და გასულ სეზონში რაღას ეხვეწებოდნენ დარჩენას, ჩვენი ჩემპიონობა უხაროდათ?
    გულშემატკივარი [?]
    #4 12 თებერვალი 2024 18:11
    8
    ნიჩევო, ჩვენ ქუჩაზეც წაიქცევა ნაყინის მანქანა და დაბრუნდება ისევ ბარსა, ხვალ თუ არა ზეგ, ზეგ თუ არა მაზეგ მაინც და მერე ნახე მადრიდისტების ჯღვლინტიანი ცრემლები. ეს პერესიც ხო ჩაძაღლდება ერთ დღესაც, ხვალ თუ არა ზეგ, ზეგ თუ არა მაზეგ მაინც და ეს ტებასიც მიყვება უკან. დროის ამბავია რა. მესმის რომ მოთმენა ძნელია და ეხლა გვინდა, თან მესის ვუყურეთ თავიდან ბოლომდე და იასნია რომ მეტი გვინდა, მაგრამ მეტი მესი აღარ იქნება. ეხლა ვიღაც ახალია საჭირო, პროსტო ბარსელონელი რა, სულით და გულით, ჯიგრით და ყაურმით, შიგ გულის ძგიდეზე რო ახატია ბარსას ლოგო, აი ეგეთი ლიდერი გვინდა და ისევ დავბრუნდებით მწვერვალზე.
    და დაიწყება მადრიდის დედის წიოკი.
    დღეს აზრი არ აქ არაფერს, ერადერთი რაც დღეს უნდა ვქნათ, ეს არის რომ სწორედ დავსახოთ მიზნები და დავიწყოთ მუშაობა იმისთვის, რომ ხვალ, ზეგ ან მაზეგ მწვერვალზე დავბრუნდეთ, და სიტის, ბავარიას, ინტერს და მსგავს გუნდებს მუხლები უკანკალებდეთ ბარსას დავეჯახეთო. დღეს გრანადა და ალავესი 3 ქულას გეგმავს ხოლმე ჩვენს მოედანზე, ტიპებს შიში აღარ აქვთ ჩვენი, ჩვენ კიდე ეშვები დაგვემტვრა და ის კი არა რო ვიკბინებით, როცა ვიღრინებით, მაშინაც სასაცილოები ვართ უკბილებოდ...
    Culé [?]
    #3 12 თებერვალი 2024 18:07
    1
    შარშან არ დაგაფსათ თავზე ხავიმ რაა 😂 ცუდად მოგიტრიალდებათ იყვირეთ იყვირეთ
    Culé [?]
    #2 12 თებერვალი 2024 17:55
    4
    ჩავის არ დაცალდა დ ათვითონაც ცუდ დროს მოვიდა თორე გენახათ ხუთი თითის ტრიალი განახლებულ ბერნაბეუზე🤗 მარა არ დაუკლია მაინც კარგად გათრიათ რამდენჯერმე, ბერნაბეუზეც მოგჭიმათ და ფინალშიც, ეს სეზონი იბლატავეთ იქით სეზონში ფლიკი აგიხდენთ 2020ში დაკლებულ ნატვრას რო ვერ გადაგეყარათ ვერსად და გაგიდებთ გამოუღებელს😂😂😂
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #1 12 თებერვალი 2024 17:52
    2
    ყველა ამათ ეღადავება უკვე.