ვიტორ როკე თავიდანვე სასტარტო შემადგენლობის წევრი არ იქნება

ვიტორ როკე თავიდანვე სასტარტო შემადგენლობის წევრი არ იქნება

იანვრის სატრანსფერო ფანჯარაზე ვიტორ როკე "ბარსელონას" შემოუერთდება. 

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, მოსალოდნელია, რომ ბრაზილიელი თავიდან სასტარტო შემადგენლობის რეგულარული წევრი არ იქნება. დიდი ალბათობით, ის მეორე ტაიმში ითამაშებს ხოლმე და ზოგიერთ მატჩებში ძირითადშიც იქნება.

თუ როკე თავს კარგად წარმოაჩენს, ჩავი დილემის წინაშე დადგება და უნდა გადაწყვიტოს, ვიტორი და ლევანდოვსკი ერთად ათამაშოს თუ სასტარტოს წევრი ბრაზილიელი გახადოს.

ნებისმიერ შემთხვევაში, "ბარსელონაში" იმედოვნებენ, რომ ტიგრინიო გუნდში საგოლე მომენტების გამოუყენებლობის პრობლემას შეამსუბუქებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 20 დეკემბერი 2023 19:20
    0
    ლევანდოვსკის სკამზე გადასმას მაინც ვერ ბედავს ჩავი. ეს ბიჭი ან სკამზე გახმება ან პოზიციას შეუცვლიან და გააფუჭებენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 20 დეკემბერი 2023 19:15
    1
    მაგარი პრობლემა ეჩითება თურმე ჩავის, ორივე რო ათამაშდეს რაღა ქნას. ნეტა ერთი ათამაშდეს როგორც წესია და ავიტანთ ერთი ბომბარდირის ყოლას გუნდში.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 20 დეკემბერი 2023 00:36
    1
    მე მეიმედება ედ ბიჭი და მგონია თავის სიტყად იტყვის
    წევრი [?]
    #6 19 დეკემბერი 2023 19:46
    2
    სლევანდოვსკიმ სკამზე უნდა გადააჩვაა და ზაფხულში ნაქუი ქნას არაბებში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 19 დეკემბერი 2023 13:35
    1
    მეორე მანჩესტერი არ გახდეს ბარსა მე იმის მეშინია.
    Culé [?]
    #4 19 დეკემბერი 2023 12:12
    1
    ვერაფერსქც ვე რიზმას ზედმეტად დიდ როლს ადებენ როკეს ცდილობენ რომ ყველა პრობლემა მომენტების გამოუყენებლობას დააბრალონ ამას დამატებული ის რომ 10 ნომრიან მასიურს აძლევენ მგონია რომ ბარსაში საერთოდ ვერ იაზრებენ ასეთ ელემენტარულ რაღაცეებს
    ახალბედა [?]
    #3 19 დეკემბერი 2023 11:21
    0
    საით მიდის ეს ბოლოში?
    ბრაიტონს ყავს მესი(ფატი),ალვათ სუონსი ან ფულჰემი😂😂😂😂
    უბრალოდ საიდან დაიწერეა ეს სტატია წყაროც მიაწერეთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 19 დეკემბერი 2023 08:53
    3
    მიდი რა ვეფხვო ათამაშდი უცებ,გვჯერა შენი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #1 19 დეკემბერი 2023 07:23
    4
    ბავშვი არ დაბადებულა და აბრაამს არქმევდნენო, ძველი ანდაზაა. რა დრო დაუდგა ბარსელონას, ჯერ არ მოსულა ეს ბავშვი და უკვე ამის იმედი აქვს გუნდს, ბორდს, გულშემატკივარს. თუ ემოციები არ გააკონტროლა ამ ბავშვმა თავში აუვარდება აბა რა იქნება.