ბრაიტონის მწვრთნელი: ვფიქრობ, რომ ფატის აღსადგენად 3 თვე სჭირდება

ბრაიტონის მწვრთნელი: ვფიქრობ, რომ ფატის აღსადგენად 3 თვე სჭირდება

"ბრაიტონის" მთავარმა მწვრთნელმა, რობერტო დე ძერბიმ ანსუ ფატის ტრავმაზე კომენტარი გააკეთა.

ბრიტანულ კლუბში განათხოვრებულმა ფატიმ დაზიანება პრემიერ ლიგის მე-13 ტურში, "ნოტინგემ ფორესტთან" მიიღო და მოედანი იძულებით დატოვა.

ანსუ ფატის შესახებ სიახლე ის არის, რომ ვფიქრობ მას ტრავმის მიღებიდან აღდგენამდე 3 თვე სჭირდება. ეს ცუდი სიახლეა ჩვენთვის, რადგან ის უკეთესად თამაშობდა და მან უკეთესად გაიგო იდეა. მის გამო ვწუხვარ, ვწუხვარ გუნდის გამო.

 - განაცხადა დე ძერბიმ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #31 10 დეკემბერი 2023 21:32
    0
    მეც კი გამიქრა ამ ბიჭის იმედი...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 10 დეკემბერი 2023 15:35
    0
    საწყალი ბიჭი რა მაგარი ტალანტი იყო არა და
    --------------------
    THUGS
    ფანი [?]
    #29 10 დეკემბერი 2023 00:14
    0
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    ციტატა: Jorkaeff
    Frenkie de Jong_,

    რომ გაუშვან ამ შუა სეზონში ვის მოიყვანენ რო? რავი ალბათ ხასიათი მართლაც საზიზღარი აქვს და მაგ პონტში არც გასახდელს აქვს მის მიმართ დაფასება და შეგნებულად ხომ არ აგდებენ თამაშებსთქო სანამ არ გაუშვებენ მართლაც. მაგრამ ის ბლეიზერები იძახიან არ გაუშვებთო და პირიქით ჰაგს აწყვეტიებენ ვინ ტრანსფერზე დააყენოს და ვინ მოუყვანონ... რავი მართლაც ვერ გამიგია რა ხდება მათ თავს. მგონი მაინც კარლიტოს ელოდებიან და წავა კიდევაც მგონი კარლო მანჩეში.

    კარლო ბრაზილიის ნაჯრებს იბარებს მე როგორც ვიცი.
    შუა სეზონამდე რატო მოვიდნნე ვაფშე, შარშან 7-0 რო მოუგო ლივემ მაგის მერე რო დატოვეს ნაგრა გამიკვირდა. ეხა რავი იწერება რო ვარანთანაც დაეძაბა ურთიერთობა და კაზემიროსთანაცო.


    ბრაზილიაში შეიცვალა ფედერაციის პრეზიდენტი ის აღარაა ვისაც კარლო უნდოდა და მაგიტო არამგონია ბრაზილიაში წავიდეს.
    Culé [?]
    #28 9 დეკემბერი 2023 23:09
    0
    ციტატა: Jorkaeff
    Frenkie de Jong_,

    რომ გაუშვან ამ შუა სეზონში ვის მოიყვანენ რო? რავი ალბათ ხასიათი მართლაც საზიზღარი აქვს და მაგ პონტში არც გასახდელს აქვს მის მიმართ დაფასება და შეგნებულად ხომ არ აგდებენ თამაშებსთქო სანამ არ გაუშვებენ მართლაც. მაგრამ ის ბლეიზერები იძახიან არ გაუშვებთო და პირიქით ჰაგს აწყვეტიებენ ვინ ტრანსფერზე დააყენოს და ვინ მოუყვანონ... რავი მართლაც ვერ გამიგია რა ხდება მათ თავს. მგონი მაინც კარლიტოს ელოდებიან და წავა კიდევაც მგონი კარლო მანჩეში.

    კარლო ბრაზილიის ნაჯრებს იბარებს მე როგორც ვიცი.
    შუა სეზონამდე რატო მოვიდნნე ვაფშე, შარშან 7-0 რო მოუგო ლივემ მაგის მერე რო დატოვეს ნაგრა გამიკვირდა. ეხა რავი იწერება რო ვარანთანაც დაეძაბა ურთიერთობა და კაზემიროსთანაცო.
    Culé [?]
    #27 9 დეკემბერი 2023 22:24
    3
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    ციტატა: MESSI 2017
    ასტონ ვილა ლევერკუზენი შტუგარდი გალა კოპენჰაგენი ჟირონა ამ სეზონის Dark Horse არიან

    ემერიიიი გენიოსიაააააა,

    არსენალსაც უგებს smile
    ემილიანოს თვე იმენა დეკემბერია რა უქნა იმდღეს ჰალანდს სისხლი გაუშროოოოოოოოოოო

    ციტატა: Jorkaeff
    მანჩესტერს რა პონტში უნდა წაეგო ვერ ვხდები. თან წაგებასაც ხომ გააჩნია?! 🤔

    ანუ ვერ ვხვდები ჰააგს რა დაერმთა, აიაქსიიიი აფრენინა,მერე 2020 შიც ნახევარი გუნდი წაუვიდა მარა მაინც ლამაზი ფეხბურთი ათამაშა, არ მეგონა თუ ასეთ ბანძ ტრენერად ჩამოყალიბდებოდა,
    მანჩესტერის ცალკე გამკკვივრვებია რატო არ უშვებენ

    აი ემერი ეგეთი გუნდებისთვისაა დაბადებული ისტორიული გუნდები რომლებსაც ავტორიტეტი დაკარგული აქვთ სევილია,ასტონ ვილა ვალენსიასაც მაგრად მოუხდებოდა ფიორენტინასაც დორტმუნდსაც და შეიძლება იუნაიტედსაც
    ფანი [?]
    #26 9 დეკემბერი 2023 22:16
    0
    Frenkie de Jong_,

    რომ გაუშვან ამ შუა სეზონში ვის მოიყვანენ რო? რავი ალბათ ხასიათი მართლაც საზიზღარი აქვს და მაგ პონტში არც გასახდელს აქვს მის მიმართ დაფასება და შეგნებულად ხომ არ აგდებენ თამაშებსთქო სანამ არ გაუშვებენ მართლაც. მაგრამ ის ბლეიზერები იძახიან არ გაუშვებთო და პირიქით ჰაგს აწყვეტიებენ ვინ ტრანსფერზე დააყენოს და ვინ მოუყვანონ... რავი მართლაც ვერ გამიგია რა ხდება მათ თავს. მგონი მაინც კარლიტოს ელოდებიან და წავა კიდევაც მგონი კარლო მანჩეში.
    წევრი [?]
    #25 9 დეკემბერი 2023 21:59
    0
    ციტატა: Barca for life
    ბარსამ მომავალ თამაშებში ის ხარისხი დადოს რაც ატლეტიკოსთან ქონდათ და ლა ლიგასაც მოვიგებთ, ჩლს ნეხევარფინალამდეც მივალთ და მერე ჩავისთან აღარანაირი პრობლემაც აღარ მექნება.

    ფაქტია აგერ ატლეტიკოსთან გამოჩნდა რომ თურმე შეგვიძლია ხო? ამდენი ხანია ვამტკიცებ რომ შემადგენლობით ტოპ 5-ის გუნდი გვყავს. უბრალოდ ამათ ჭირდებათ კარგი ხელი, კარგი ფიზმომზადებისთვის და პრესინგის მოსახოდად. ჩვენები თუ ამ ასპექტში გაძლიერდებიან და პლუს შეტევასაც გამოვცვლით, რავიცი, ძალიან მალე ტოპ 3შიც შევალთ.

    ეს რეალი-ბეტისი კიდე არ ვიცი, ძალიან დაბალი დონის თამაში იყო, ბოლოსკენ გამოცოცხლდა ბეტისი თორე მეგონა ეროვნულ ლიგას ვუყურებდი, ამათი თამაშის მერე კიდე ასმაგად დავაფასე ჩვენი წინა გამოსვლა, სამწუხაროდ ანგარიში ვერ ასახავს რეალობას თორემ, ყველა 100%იანი მომენტი რომ გასულიყო, მინიმუმ 5-1 დამთავრდებოდა ეგ თამაში.

    ხვალ თუ მოვიგებთ, სულ რაღაც 2 ქულაში ვიქნებით რეალთან, ხოლო ჟირონასთან - 1. მერე ისეთი თამაშები მოდის რომ სადღაც რეალიც გატეხავს, სადღაც ჟირონაც და შეიძლება მალევე ავიდეთ პირველზე, ნუ ყოველშემთხვეევაში, ხვალ თუ მოვიგებთ, მთელი ტურნირის მანძილზე უკვე საკუთარ თავებზე ვიქნებით დამოკიდებული, ანუ დარჩენილი ყველა თამაშის მოგების შემთხვევაში, ტურნირსაც მოვიგებთ. ასე რომ ხვალ უნდა ვიფრინოთ, სხვა გზა არაა.

    მეც მინდა რო ყველა თამაშში აყომაროს ხავიმ ესეთი პრესინგი როგორც ატლესთან როცა გაიტანს 1 ან 2 გოლს და უპირატესობა ექნება მერე შეუძლია აბეტონოს და დაიჭიროს ბურთი მერე გუნდებს მოუწებთ წამოსვლა და შეტევა ჩვენც დავიჭერთ მერე კონტრაზე უბრალოდ ეს ლა ლიგაში თორე ლიგაზე დაცვაში ჩაჯდომა არცუნდა გაბედოს
    Culé [?]
    #24 9 დეკემბერი 2023 21:56
    1
    ციტატა: MESSI 2017
    ასტონ ვილა ლევერკუზენი შტუგარდი გალა კოპენჰაგენი ჟირონა ამ სეზონის Dark Horse არიან

    ემერიიიი გენიოსიაააააა,

    არსენალსაც უგებს smile
    ემილიანოს თვე იმენა დეკემბერია რა უქნა იმდღეს ჰალანდს სისხლი გაუშროოოოოოოოოოო

    ციტატა: Jorkaeff
    მანჩესტერს რა პონტში უნდა წაეგო ვერ ვხდები. თან წაგებასაც ხომ გააჩნია?! 🤔

    ანუ ვერ ვხვდები ჰააგს რა დაერმთა, აიაქსიიიი აფრენინა,მერე 2020 შიც ნახევარი გუნდი წაუვიდა მარა მაინც ლამაზი ფეხბურთი ათამაშა, არ მეგონა თუ ასეთ ბანძ ტრენერად ჩამოყალიბდებოდა,
    მანჩესტერის ცალკე გამკკვივრვებია რატო არ უშვებენ
    Culé [?]
    #23 9 დეკემბერი 2023 21:50
    3
    ასტონ ვილა ლევერკუზენი შტუგარდი გალა კოპენჰაგენი ჟირონა ამ სეზონის Dark Horse არიან
    ფანი [?]
    #22 9 დეკემბერი 2023 21:38
    3
    ბარსამ მომავალ თამაშებში ის ხარისხი დადოს რაც ატლეტიკოსთან ქონდათ და ლა ლიგასაც მოვიგებთ, ჩლს ნეხევარფინალამდეც მივალთ და მერე ჩავისთან აღარანაირი პრობლემაც აღარ მექნება.

    ფაქტია აგერ ატლეტიკოსთან გამოჩნდა რომ თურმე შეგვიძლია ხო? ამდენი ხანია ვამტკიცებ რომ შემადგენლობით ტოპ 5-ის გუნდი გვყავს. უბრალოდ ამათ ჭირდებათ კარგი ხელი, კარგი ფიზმომზადებისთვის და პრესინგის მოსახოდად. ჩვენები თუ ამ ასპექტში გაძლიერდებიან და პლუს შეტევასაც გამოვცვლით, რავიცი, ძალიან მალე ტოპ 3შიც შევალთ.

    ეს რეალი-ბეტისი კიდე არ ვიცი, ძალიან დაბალი დონის თამაში იყო, ბოლოსკენ გამოცოცხლდა ბეტისი თორე მეგონა ეროვნულ ლიგას ვუყურებდი, ამათი თამაშის მერე კიდე ასმაგად დავაფასე ჩვენი წინა გამოსვლა, სამწუხაროდ ანგარიში ვერ ასახავს რეალობას თორემ, ყველა 100%იანი მომენტი რომ გასულიყო, მინიმუმ 5-1 დამთავრდებოდა ეგ თამაში.

    ხვალ თუ მოვიგებთ, სულ რაღაც 2 ქულაში ვიქნებით რეალთან, ხოლო ჟირონასთან - 1. მერე ისეთი თამაშები მოდის რომ სადღაც რეალიც გატეხავს, სადღაც ჟირონაც და შეიძლება მალევე ავიდეთ პირველზე, ნუ ყოველშემთხვეევაში, ხვალ თუ მოვიგებთ, მთელი ტურნირის მანძილზე უკვე საკუთარ თავებზე ვიქნებით დამოკიდებული, ანუ დარჩენილი ყველა თამაშის მოგების შემთხვევაში, ტურნირსაც მოვიგებთ. ასე რომ ხვალ უნდა ვიფრინოთ, სხვა გზა არაა.
    [?]
    #21 9 დეკემბერი 2023 21:20
    5
    აუ ჩადი რიადს რო გაეტანა ეგრევე ბარსაში დავაბრუნებდი 😁 აბა რეალს ქონოდა კუთხური, არ მიცემდნენ და მსაჯს მეორე დღესვე მოხსნიდნენ ან ნეგრეირას საქმეში გაიყვანდნენ. არადა რა ცუდ ფორმაში ვართ და მაინც ვეგონკავებით რეალს, ხვალ გაიხნენ შუაზე და მოიგონ. მერე ვალენსიაა მესტალიაზე. არც ეგ იქნება ადვილი
    ფანი [?]
    #20 9 დეკემბერი 2023 21:18
    2
    მანჩესტერს რა პონტში უნდა წაეგო ვერ ვხდები. თან წაგებასაც ხომ გააჩნია?! 🤔
    Culé [?]
    #19 9 დეკემბერი 2023 21:12
    2
    აგერ ნახეთ ვილიარეალიც გამოწკაპავს ქულას მაინც რეალს ბერნაბეუზე🤫😉
    დღეს კი როგორც ვთქვი ისე მოხდა რეალი ქულებს დაკარგავს X მეთქი და ჩვენი კარგი თამაშით მოგება თან ჟირონა ბევრს უშვებს მაინც
    წევრი [?]
    #18 9 დეკემბერი 2023 21:09
    3
    საღოლ მსაჯებს და პერესიტოს ბოლო კუთხური არაცადეს ბეტის💩😺
    Culé [?]
    #17 9 დეკემბერი 2023 21:09
    4
    დაკარგა რეალმა ქულები, მოსაგებია ხვალ უეჭველი, ატლეტიკო რო შეჭამეს პრესინგით ეგრე უნდა მოინდომონ თან ლიგაზეც აღარ აქვთ საქმე

    ისე ბეტისს როგორ არ აცადეს ბოლო კუთხური :დ
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    [?]
    #16 9 დეკემბერი 2023 21:05
    3
    ბაიერნის ფანების ყოველი გამწარება რა ტკბილია 😁 წელს უტიტულო სეზონს იგემებენ ჩემი აზრით. ისკო კიდე მოსყიდულია, შე თავ..ლო ეგ როგორ გამაზე 🤬
    წევრი [?]
    #15 9 დეკემბერი 2023 20:52
    3
    ნეტავ, ამ ბიჭში მონდომება და იღბალი დავინახო- ნიჭი არ აკლია... ძაან მეცოდება
    Culé [?]
    #14 9 დეკემბერი 2023 20:35
    1
    ციტატა: Barca for life
    🔥 Araújo is Bayern's absolute desired target. There was a phone call between Thomas Tuchel and Araújo yesterday.

    🔥 Tuchel made it clear to the player that he wants him urgently, preferably in winter or summer, no matter the cost. Bayern are ready to pay a 'massive transfer fee' - deal will be difficult. It's up to the player.

    [Florian Plettenberg]

    ძაან იჯვამენ თავზე და მერამდენედ გვექცევიან უპატივცემულოდ.
    პირადი კონტაქტის დამყარება როგორც ვიცი კანონიერადაც არ შეიძლება თუ ფეხბურთელს ერთი ან ნახევარი წელი არ დარჩა კონტრაქტით, არაუხოს კიდე 26მდე აქვს.
    მაგასაც რომ დავანებოთ თავი, მორალურად სწორი არ მგონია, სხვა გუნდის ფეხბურთელთან ესეთი შეძრომები და თან ყველაფერთან ერთად ბარსას კაპიტანზე და მსოფლიოს საუკეთესო მცველზეა საუბარი..
    ყველაფერს გადავიხდითო ტუხელმა და მეტი არაა ჩემი მტერი მაგათმა მაქსიმუმ 100 მილიონი გაიმეტონ ან ეგეც ვერა, არადა დღეს არაუხოს ფასი მინიმუმ 150ია. შეიძლება კიმიხი+ფული შემოგვთავაზონ და მაგაზეც ჩემი აზრით *რაკში უნდა გავუკეთოთ თავიანთი რეგრესირებადი ფეხბურთელ,ი რომელსაც დღეს-ხვალ საყრდენიდან მოაშორებენ და ისევ მარჯვენა ფულბექად გახდიან.
    რავი ვეღარაა ეგ ბიჭი მოწოდების სიმაღლზე და მითუმეტეს მალ მალე ასაკშიც შედის, აგერ 30საც მიუკაკუნებს სადაცაა, 29ის ხდება თებერვალში, ხოდა არაუხოსნაირი ცხოველის გაცვლა არც კი უნდა გინიხილონ, აი ეგ რომ მოხდეს მართლა შევეშვები ამათ გულშემატკიბრობას, ისედაც ბევრი რაღაც გადავიტანე და ეს უკვე ზედმეტზე ზედმეტი იქნება.
    არაუხო სულ რომ არაფერი ისეთ ხასიათს ქმნის რომ მასზე მარტივად შეიძლება ჩვენი გუნდის დაშენება, იმავე აზრზე ვარ გავისთან, ფრენკისთან და პედრისთან მიმართებაში. აი ამ ხალხს ხელი არ უნდა დაედოს და უნდა გახდნენ მთავარი ბირთვი, ხოლო თუ ვინმეს ყიდვა მოუნდება, კი ადევთ 1 მილიარდი და აბა გზაც დამილოცნია.

    Ar daijero dzma egaa zgapari,jer araujo suli da gulia gundis,tvitonve mia*mevinebda gushin tuxels. Mere laporta magas 150- ze nakleb martla ar gaushvebs sul ro tra*ze gaixes. Da mere tviton ar izams,im gundis kapitania ukve romelic ojaxis misi da suli da guli. samxretelebidan brazilielebs tu sheusruleb tore sxvebze da mitumetes urugvalebtan fuli ver wyvets yvelafers. Erti pedrize ver getanxmebi da imedia vcdebi. Ise ragac magrad mgrgnis is azri ro mbapes moagdebs laporta. Realshi belingham dafrinavs,iq viniciusi,ase tu ise rodrigoc,endrikic daematebat da sheidzleba mbapes misvlam arios saqme. tan chven gvchirdeba,egeba moxdes ronaldinhosavit saswauli...
    Culé [?]
    #13 9 დეკემბერი 2023 20:28
    1
    ტუხელს აგემეს ბავარიული სარდელი😂😂😂😂😂
    წევრი [?]